• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    mijn kaken waren strak op elkaar gespannen en mijn hand klemde ik strak om het glas dat ik vasthad. Waarom deed Louis me dit aan? Hij wist heus wel dat ik dit allemaal zag. Al die kleine gebaaren die hij naar Sonny maakten deden mijn hoofd op hol slaan.'''Jullie bekijken het maar met je optreden.'' sisten ik en stond op. voor ik het goed en wel besefte had ik Sonny bij Louis vandaan geduwd en goot ik mijn glas over zijn hoofd heen. ''Klootzak!'' de tranen stonden onderehand in mijn ogen en ik schudden mijn hoofd hoofd nog even voordat ik wegliep. Oke, mischien reageerde ik iets te hevtig, maar wat Louis nu flikte vond ik gewoon niet kunnen.

    Sonny Mabel Puckerman
    verlegen sloeg ik mijn ogen neer en voelde hoe zijn hand langs die van mij streelden. maar voor ik goed en wel besefte wat er nu aan de hand was werd ik opzei geduwd door harry die nog geen seconde later een glas drank over Louis heen goot. De woeden was van zijn gezicht af te lezen, maar ik moest me toch echt inhouden niet in de lag te schieten bij het zien van Louis. Harry was net zo snel weer weg als hij gekomen was en grinnikend haalde ik mijn vinger langs Louis zijn wang en likte daarna mijn vinger weer af. ''Jagermeister, lekker.'' giechelde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zag hoe Louis naar Sonny liep en een praatje met har maakte. Ik glimlachte snel naar haar waarna ik mij richtte op de rest. Ik zag Hazz chagerijnig naar die twee kijken, stiekem lachtte ik in mijzelf. Larry was echt. Stiekem had ik het al verwacht, ik schrok er dus niet erg van. Harry stond op om naar de dranktafel te lopen waarna ik diep zuchtte. Ik had een hekel aan alcohol, maar op dit moment had ik er behoefte aan. Toen Hazz weer naast mij neerplofde met een beker in zijn hand, die waarschijnlijk was gevuld met sterke drank. Opeens stormde hij naar Louis toe en goot zijn drankje over hem heen. Verbaasd keek ik toe hoe Hazz helemaal kwaad werd waarna hij met tranen in zijn ogen se zaal uit liep." Hazz," riep ik verbaasd waarna ik snel opstond en hem achterna rende [Aangepast]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 11:48 ]


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    Ik ren achter Harry aan. "Dit kan je niet doen, ik weet dat je je nu vol gaat zuipen. Je gaat drinken om daarna het eerste meisje die je tegenkomt je bed in te werken. Ik ken je Hazz, en dit keer laat ik het niet gebeuren! Dit keer sta ik in de weg, kom gewoon even lol hebben. Louis is niet zomaar iemand..." Ik kan het nog net laten om niet te zeggen dat Louis niet zo iemand als hem is. "Louis is niet iemand die je zou bedriegen, dat weet je best." Ik pak hem bij zijn schouder. "Kom gewoon mee!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ Hij ontsnapt :Y)]Liam Payne
    Dit was mijn kans. Toen Niall mij voorbij stormde en Harry beet pakte, draaide ik mij direct om om zachtjes naar de uitgang te lopen. Ik probeerde om niet op te vallen wat mij zeer goed lukte. Ik was nu halverwege en de deur kwam al in zicht.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:00 ]


    •*• Lululu •*•

    Louis Tomlinson.
    Net toen ik iets tegen Sonny wilden zeggen werd ik door niemand minder dan Harry naar achter getrokken, vrolijk keek ik hem aan, maar hij keek niet zo vrolijk. Een seconde keek ik weg van hem waarna hij genoeg kans zag om zijn drankje over mij heen te gooien en vervolgens woest weg te benen. Ik proeste wat uit en fronste mijn wenkbrauwen. Waar het allemaal wel niet goed voor was, ik voelde Sonny's vinger over mijn wang en draaide me naar haar toe. Toen ik hoorde wel drankje het was trok ik een vies gezicht. 'Bah.' Ik zag Liam en Niall achter Harry aangaan, ik wist dat ik het ook moest doen, maar... Ach, wat zou het ook. 'Ik ben zo terug.' Zei ik tegen Sonny, waarna ik achter hem aanliep. 'Harry! Laat het me uitleggen...' Niet dat er veel uit te leggen viel, maar ik kon het proberen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    de eerste die me vastgreep was niall. Het zal ook weer eens niet. ''Hou je er gewoon buiten!'' riep ik en sloeg zijn hand van mijn schouder af. achter hem zag ik Louis al aankomen lopen. 'Harry! Laat het me uitleggen...' ''Valt er iets uit te leggen dan?'' vroeg ik arrogant en zetten mijn handen in mijn zij. waarschijnlijk zag het er totaal niet intimiderend uit, aangezien de tranen nogsteeds in mijn ogen stonden en ruw veegde ik ze weg. ''Leg het uit dan!'' gilde ik en het kon me niets schelen dat heelde zaal kon meegenieten. ''Eerst laat je me doodgewoon liggen op die fucking bank en vervolgens flirt je met dat rode kind voor me neus! Valt daar iets aan uit te leggen dan?!'' En dan zeiden mensen dat ik een flirt was en het ene meisje na de andere had. Nou verlopig had ik nog geen paar uur een relatie en de enige die nu al neigingen had om vreemd te gaan was Louis. Niet ik.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Heel even dook ik in elkaar, waarna ik vond dat ik hem gewoon de waarheid moest zeggen. 'Ik moest wel, anders hadden ze nog een half uur op die deur staan te kloppen, dat had jij toch ook niet fijn gevonden, of wel soms? En ik was helemaal niet met haar aan het flirten! Wat denk je wel niet?! Ik wilden jou gewoon een beetje jaloers maken en volgens mij is dat goed gelukt.' Furieus keek ik hem aan. Ik begon echt kwaad te worden op Harry, hoewel ik daar niet een rede toen had. Ik kon er niets aan doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    oke, in het eerste moest ik hem gelijk geven. maar dat tweede? ''Dat is je inderdaad heel goed geluk Tomlinson.'' de tranen liepen nu dus weldegelijk over mijn wangen heen en alweer veegde ik ze woest weg. Wat voor reden had hij zichzelf in gods naam gegeven dat hij vond dat hij me jaloers moest gaan maken. ik sloeg mijn ogen neer en wist even niet meer waar ik moest kijken. ja, alles behalve naar Louis. mijn handen had ik tot vuisten geknepen, mijn ogen stijf dicht en mijn onderlip trilde zachtjes. ''waarom?'' vroeg ik dan uiteindelijk toch.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Toen ik de eerste paar tranen over zijn wangen zag lopen voelde ik me wel degelijk schuldig. Waarom had ik het uberhaupt gedaan? Harry had niets fout gedaan, eerlijk gezegd, ik was diegene die weggelopen was. Ik zuchtte zachtjes en keek op naar Harry, maar hij keek niet naar mij, wat ik wel had verwacht. 'Ik weet het niet. Het enige dat ik weet is dat ik een enorme klootzak ben. Het spijt me. Hoe kan ik het goed maken?' Ik beet op mijn lip en speelde met mijn vingers.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Als Louis er bij komt besluit ik om er dan toch een eind aan te maken. Ik loop weg en zie Liam aan de overkant. Ik sprint naar hem toe en pak hem vast. "Ga jij nu ook al?" Vraag ik met een ligte trilling in mijn stem. "Harry en Louis zijn ookal niet in de stemming, we zijn toch een band?" Ik kijk hem stil aan. "Wat is er gebeurd met ons? Harry was de vrolijke flirt, Louis de gestoorde idioot, Zayn de stille maar toch ijdele, jij de slimme van ons, en ik de om alles lachende Ier." Ik dwing Liam om me recht aan te kijken. "Wat is er met ons gebeurd?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik beet op mijn lip. Ik wilde hellemaal nog niet toegeven aan Louis. Ik wilde Tegen hem tieren en schelden maar ik kon het niet. Uiteindelijk keek ik langzaam op en slikte. "Je bent geen klootzak." zei ik zacht en veeg de laatste tranen weg. "oke, Mischien ook wel een beetje, maar dan ben je wel mooi mijn klootzak." ik beet even op mijn lip. Oke, Mischien had ik me al die tijd wel wat aangesteld.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Direct na Harry's woorden zette ik een paar passen in zijn richting. 'D-dus alles is weer goed?' Mompelde ik, een tikkeltje onzeker. Ik tuitte mijn lippen en pakte Harry's handen vast, om hem tegen de muur aan te duwen. 'Hm, dat klinkt wel heel erg sexy... Ik wil met alle liefde jou klootzak zijn...' Fluisterde ik zachtjes in zijn oor, om hem vervolgens met een twinkeling in mijn ogen aan te kijken. 'Ik maak het goed met je, oke?' Ik kneep zachtjes in zijn handen en sluit mijn ogen voor een seconde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    "Ga jij nu ook al?" vraagt een trillende stem. Ik draai mij om en zie Niall met tranen in zijn ogen voor mij staan."Harry en Louis zijn ookal niet in de stemming, we zijn toch een band?" Hij kijkt mij verdrietig aan, daar kan ik echt niet tegen."Wat is er gebeurd met ons? Harry was de vrolijke flirt, Louis de gestoorde idioot, Zayn de stille maar toch ijdele, jij de slimme van ons, en ik de om alles lachende Ier." zegt hij zachtjes. Hij dwingt me om hem aan te kijken."Wat is er met ons gebeurd?" vraagt hij verdrietig.
    "Ik weet het ook niet meer Nialler,"antwoord ik triest. Dit word me gewoon allemaal te veel, eerst met Daan, Larry en dan nu dit.Ik draai me om en loop naar de drank tafel. Ik pak een fles met sterkuitziende drank erin en schenk en bekertje in, die ik direct achterover gooi. Zonder er bij na te denken vul ik het plastic bekertje weer en laat het weer dichterbij komen.


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    Het verdriet veranderd in woede. Ik loop naar Liam en sla de beker uit zijn handen. De drank beland op iemand's jurk maar het kan me niks schelen. "Liam! Wat denk jij? Laat ik maar even dood gaan?!" Ik pak wat drank. "Is dit, wat je echt wil? Je woede weg drinken? Nou dan ben je mooi te laat, de drank is op." Ik gooi de fles op de grond en duw de drank tafel om. Alle drank uit de open flessen beland op de grond en de glazen vallen stuk. "Ga het maar van vloer likken!" Ik trap de plastic beker weg en loop naar het podium. Ik ga achter het scherm door en loop naar de kleedkamer. Ik open de kraan en gooi koud water in mijn gezicht. "Dit zijn wij niet meer..." Mompel ik huilend.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    En kleine glimlach viel op mijn lippen, maar hellemaal geweldig voelde ik me nog steeds niet. Ik liet me tegen de muur duwen en Luisterde naar Louis zijn worden. "hou ik je aan." glimlachte ik en haalde mijn vinger langs zijn wang. "Mischien moet je even douche." giechelde ik en stopten mijn vinger in mijn mond om het zoete drankje van mijn vinger af te halen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''