• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    'Hm, wat jij wilt...' Ik keek hem glimlachend na, danste zo'n vijf minuutjes alleen voordat ik naar de kleedkamers liep, waar ik Harry inderdaad al zag zitten. Ik grijnsde breed en een twinkeling verscheen in mijn ogen, ik sloot de deur en draaide deze op slot. Vervolgens liep ik naar Harry toe en liet mezelf bovenop hem vallen, met mijn vingertoppen streelde ik even over zijn kruis. 'A little bit excited, Hazzabear?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [haha we zijn echt te erg samen! Ze hebben gewoon meerder keren per dag seks en dat tegelijkertijd in 2 topics. Wat moeten mensen wel niet van ons denken x'D]

    Harry Edward Styles
    Het duurde me veelte lang voordat Louis eindelijk kwam en stond al op het punt terug te gaan toen hij binnen kwam. Meteen werd de deur op slot gedraaid en liet hij zich op mijn schoot vallen. Ik kreunde zachtjes toen zijn vingers over mijn kruis gleden en ik kon niets anders doen dan braaf ja knikken op zijn worden. Ik voelde me opeens zo onderdanig dat ik wel wat actie moest ondernemen en ik trok zonder pardon Louis zijn shirt uit. "Veel beter." Piepten ik terwijl ik zijn nek vastgreep hem naar me toetrok om hem ruw te kunnen zoenenZ


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [We zijn gewoon iets te obsessed met Larry, hahaha. xd]
    Louis Tomlinson.
    Ik trok me terug toen Harry me zoende en schudde mijn hoofd. 'Niet beter...' Ik zetten mijn vingers aan de zoom van zijn t-shirt, waarna ik ook deze in een ruk uittrok. 'Zo is het veel beter...' Grijnzend keek ik hem aan, om hem daarna deze keer wel vol te zoenen, ik beet zachtjes in zijn onderlip, voor de toestemming die hij me uiteraard wel zou geven en met mijn vingertoppen streelde ik rustig zijn borstkas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Dat was te verwachten. Ik zag Sarah naast me staan en trok haar mee achter de draaitafel. 'Zeg maar een liedje' schreeuwde ik in haar oor. 'Va Va Voom' riep ze terug. Ik knikte en zette het liedje op. Dus ze was fan van Nicki Minaj? Gelijk zette ik het geluid harder en grinnikte omdat het zo te zien meer effect had op de mensen. Het zat letterlijk bomvol. Driekwart kenden we geen eens, maar ach. Ondertussen was mijn cola opgegaan en Sarah kwam terug met een ander drankje. Ik had geen idee wat het was, maar het boeide niet meer. Of het nou alcohol was of niet. Sarah trok me mee naar de dansvloer waar ze sierlijk begon te dansen. Ik legde mijn handen op haar heupen en bewoog mee met haar bewegingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HarryEdward Styles
    Louis streelden mijn borstkast en ik uiteraard die van hem terwijl ik hem toestemming voor de zoen waar die om vroeg. Meteen verwikkelde onze tongen zich. Ik liet mijn handen afdwalen naar Louis zijn heupen en trok zijn onderlichaam dichter tegen dat van mij aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry opende direct zijn mond en onze tongen vonden elkaar, hij trok me dichter tegen zichzelf aan en ik slaakte een genietende zucht waarna ik mijn onderlichaam wild tegen dat van Harry aan ging bewegen, ik ging hem gewoon helemaal gek maken, voor zover ik dat nu voor mekaar kon krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    het enige wat nog uit mijn mond kon komen was zacht gehijg en af en toe een kreun. ''Lou..'' piepten ik zachtjes en zetten mijn nagels in zijn broek terwijl ik mijn ogen even dicht. Ik zoog even op Louis zijn onderlip en drukten mijn onderlichaam iets omhoog. mijn nagels krasten over zijn rug en ik schoof mijn handen al snel achter in Louis zijn broek en kneep in mijn kont.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Nog altijd op zoek naar Liam loop ik langs de kleedkamer. Hazza en Lou zijn bezig... Ugh, komden ze dan alleen daar aan denken? Snel loop ik door en geef het op. Ik haal mijn zoveelste drankje en giet het achterover. Nou en dat ik dronken word! Ik ga los op de dansvloer en dans met iedereen die voor me komt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik moest lachen om Niall. Hij stond met iedereen te dansen. Niet dat hij het erg vond. Na nog een paar liedjes, en drankjes, was het tijd voor mij om terug naar de draaitafel te lopen. 'Ga maar naar Niall' schreeuwde ik naar Sarah, en ze knikte giechelend om daarna naar Niall te lopen. Af en toe zag ik een onbekend, knap meisje voorbij komen en kreeg ik een grijns op mijn gezicht. Ik wenkte Niall naar me, om vervolgens te vragen welk liedje hij wilde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    TLiam Payne
    ' Tuurlijk geef ik om je' schreeuwde Daniëlle door de telefoon.' Jij hebt gewoon geen tijd meer voor mij, hoe denk je dat ik mij voel'.
    Plotseling hoorde ik een persoon op de achtergrond die daar niet zou moeten zijn." Daan, wie is dat?"
    Er was alleen nig maar stilte aan de andere kant en ik verbrak de lijn terwijl de tranen al over mijn wangen stroomden. Ze ging vreemd. Ik voelde mijn gsm trillen en zag dat ik een sms had ontvangen van Niall. Hij had een feest georganiseerd en vroeg of ik kwam. Ik droogde mijn tranen en keek nog even in de spiegel. ik zag er niet uit met die rode ogen maar dat kon mij niet schelen. Ik pakte nog snel mijn jas en pet en stapte de deur uit. Ik liep op een snel tempo naar de studio waar het feest was. Veel pers stonden foto's te maken en stelden vragen, die ik gewoon negeerde. na zo'n vijf minuutjes te hebben gelopen kwam ik bij de studio aan, ik kon het geluid al vanaf hier horen. Ik zette een neppe glimlach op mijn gezicht en hoopte dat niemand iets zou merken. Ik liep de zaal in waar overal dronke mensen aan het dansen waren.


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    Na gedanst te hebben met ene Sarah die gestuurd is door zayn ofzo word ik door hem gewenkt. Ik loop, half-dronken, naar hem toe en vraag naar Beauty and the Brains. Ik zie Liam en loop naar hem toe. "Waar bleef je man? Ik heb uren naar je gezocht!" Dan pas zie ik dat hij gehuilt heeft. Ik trek hem naar een rustig gedeelte. "Wat is er?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Druk achter de draaitafel, merkte ik Liam op. 'EUJ LIAM!' riep ik, wetend dat ie het kon horen en ik zwaaide even grijnzend naar hem. Ik draaide weer verder en zette mijn hoed ondertussen nog wat beter op. Ik kon niet zonder die hoed. Maar helaas was het de hoed van Perrie. Daar dacht ik nu niet aan. 'Er staan zoveel mensen bij Niall, ik kan er niet bij' giechelde Sarah ineens in mijn oor. 'Dan blijf je toch gewoon bij mij?' fluisterde ik in haar oor. Ik trok haar tegen me aan en ging weer verder met Niall's verzoek.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik word gelijk begroet door Zayn die druk bezig is aan de Dj tafel. Draaien is echt zijn ding, je zag hem gewoon genieten. Een half dronken Niall komt op me af lopen.'Waar bleef je man, ik heb uren naar je gezocht,' schreeuwde hij in mijn oor. Hij keek mij aan en zag mijn verdriet. hij trok me mee naar een ander deel van de studio waar geen mensen waren.' Wat is er,' vraagt hij. Ik hef mijn hoofd op en kijk hem recht in de ogen aan terwijl ik op mijn lip bijt." Er is niets," fluisterde ik schor terwijl ik voelde hij een simpele traan over mijn wang gleed.


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    Zodra Liam me recht aan kijkt... Verdwijnt de drank in me. Ik ben weer helemaal mezelf. "Lieg niet, Liam. Ik ken je langer dan vandaag! Ten eerste; je huilt. Ten tweede; je had allang gezegd dat ik niet had moeten drinken. Ja, er is inderdaad niets. Nu de waarheid?" Ik kijk naar Liam en laat hem zitten. Ik haal een glas water en geef het aan hem. "Hier, drink maar. Wil je iets anders?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik zie in zijn ogen dat hij me niet geloofd. 'Lieg niet, Liam.Ik ken je langer dan vandaag!Ten eerste:Je huilt.Ten tweede: je had anders al lang gezegd dat ik niet moest drinken. Ja, er is niks.En nu de waarheid,' ratelde hij. Ik keek hem waterig aan en liet mijn hoofd weer zakken. Niall duuwt me op een zachte stoel en geeft mij een glas water. 'Hier, drink maar.Of wil je iets anders,' vraagt hij. Om deze reden hou ik zoveel van de jongens. ze zien altijd als er iets met je iets,mze zijn er voor elkaar.Ikmneem een klein slokje, maar dat gaat nietzo goed door mijn bibberende vingers. " Ze......gaat vreemd,' fluisterde ik zachtjes. Ik fluisterde het zo zacht dat ik betwijfelde of hij het gehoord had. Er stroomde nu nogmeer tranen over mijn wangen en ik begonnhysterisch te snikken.


    •*• Lululu •*•