• Ja, piepjestest. Dat kennen jullie allemaal wel, toch? Van de ene naar de andere kant rennen van de gymzaal binnen de piep. VRESELIJK.
    Nu, ik kan het gewoon niet. Ik haal altijd maar trap 3. (1 trap is 10 keer rennen volgensmij) dus ik red het maar 30 keer. Ik heb best een goede conditie, beter dan andere meisjes uit m'n klas. Heeft iemand tips hoe ik de piepjestest beter kan doen?
    Anders sta ik een onvoldoende haha, en dat heb ik nog nooit gestaan (:


    I ship Larry Stylinson.

    hoogste trap trap 8 :D


    Yoww =3

    Trap 6 is het uiterste voor mij, ik kan waarschijnlijk wel beter, dan moet ik gaan oefenen maar ja, ik ben nou eenmaal te lui daarvoor.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik haal altijd trap 5. Nooit lager of hoger.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Vorig jaar had ik trap 11. Toen ben ik ook echt tot het naadje gegaan. Maar mijn tip is om niet te stoppen en desnoods op je plaats te gaan rennen. Bovendien gewoon voor die tijd gewoon genoeg gegeten en gedronken hebben, maar niet echt vlak voor de test, aangezien je dan aan het verteren bent tijdens het rennen wat een erg zwaar gevoel geeft. En voor de rest gewoon echt doorzetten.

    Ohja, volgens mij had ik toen een 10 :')

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 16:52 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb hem net gehad en ik had trap 7,5. Vorig jaar trap 7 dus er zit verbetering in. Wij moesten laatst 3 km lopen binnen 18 minuten en ik heb hem samen met mijn astmatische vriendin hem in 16.45 minuten gelopen, waar ik dus ontzettend blij mee ben. Je zou kunnen gaan hardlopen om je conditie een beetje op te krikken, maar houd rekening met het langzame opbouwen van de snelheid en het plotselinge draaien, wat ook handig is om te oefenen. Bij mij op school mag je namelijk geen bochtjes maken, omdat het plotseling omdraaien ook deel is van de uitputting.

    Tip voor de mensen met astma: Zoek mensen om samen mee te rennen. Ik merk dat mijn vriendinnen (ik heb er 2 met astma) het erg fijn vinden als ik naast ze blijf lopen, ze aanmoedig en bepaalde doelen stel (bijv: We rennen nog tot die lantaarnpaal en dan gaan we een stukje lopen). Zo denken ze vaak even niet meer aan hun ademhaling en blijven ze rustiger.


    From these ashes, I will rise

    Ik heb hem donderdag. Ben erg benieuwd, vorig jaar liep het uit op een hyperventilatie.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Piepjestest doen wij alleen als wedstrijdje één keer in het jaar, ik heb wel twee keer de coupertest moeten doen, oftewel 12 minuten lang rondjes rond een veldje rennen. Gelukkig is dat alleen voor de 1e en 2e klas dus hoef ik geen rentesten meer te doen :Y)
    Alhoewel, stort je niet gelijk op de eerste rondes, probeer je energie te verdelen en bij het rennen, tel het aantal secodnen dat je er over kan doen, dan weet je hoe hard je minimaal meot rennen en ga je net iets boven het minimale c:


    Let it come and let it be

    Piepjestest was bij mij altijd rennen totdat ik een 5/6 had, en dan stoppen. Dan was ik helemaal doorgebrand en deed ademen gewoon pijn. Gelukkig hoeven we nu nooit meer een of andere idiote rentest doen. Ik vind het zo sneu dat je voor gym cijfers krijgt gebaseerd op je conditie, dat slaat echt nergens op.
    En nu kan ik bijna niet meer rennen omdat ik nu een of ander iets aan mijn scheenbenen heb en het doet dus al heel snel pijn als ik iets te lang ren. En dat blijf ik dan ook nog een paar dagen erna voelen. Yay, go school.


    Food.

    Vreselijk is dat *0*
    Wij moeten dat niet zoals normaal 1 les, maar 2 lessen bleh....
    Ik ga meestal op z'n minst tot trap 7

    Ik haat dat... :(

    Ik vond de piepjestest altijd leuk :P
    Tip1: op ademhaling letten
    Tip2: zoek een concurrent op, probeer net zolang als diegene te lopen. Valt diegene af, zoek je een andere. Het helpt echt, je streeft ergens naar.
    Je van tevoren rekken en strekken kan wellicht ook helpen, ik deed het om spierblessures te voorkomen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vond dat altijd best leuk. :'D


    ars moriendi

    de vorige keer dat ik dat deed viel ik flauwxD

    echt ultime haat voor die dingen


    me: 5% reality, 95% dreams

    Ik haal maximum een 7. Maar ik was blij met die 7. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind het altijd zo moordend dat het tempo oploopt, ipv afloopt. En het is eigenlijk héél slecht voor mij, omdat ik sinds (volgens mij) de tweede/derde een piephoest daarna krijg.
    Maar ik weet wel altijd trap zeven/acht te halen, gelukkig ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou je haalt iniedergeval hoger dan ik :P


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!