• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Harry Lou Year! <3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Ja dat klopt, maar wel een geweldige verassing.' Ik grinnikte zacht, maarkeek hem met een onschuldige glimlach aan. 'Waarom wil ik het niet zien? Nu wil ik het juist wel zien.' Ik voelde hoe hij iets in mijn armen ging verzitten en drukte een kusje op zijn wang. 'Loubear is altijd braaf net als Hazza.' Een glimlach verscheen op mijn lippen tegen mijn wang voelde. Ik grinnikte zacht toen een gilletje zijn mond verliet toen ik de deur opentrapte en liep naar de bank toe. 'Als je dat niet wist is er toch iets mis.' Ik zette Harry op de bank en liep erna naar de deur op die op slot te draaien en de sleutel naar hem toe te gooien. 'Dat klopt inderdaad en roep maar welke film.'

    ( Ik vertrek vannacht/morgenochtend naar Disney tot donderdagavond dus reageer heel weinig tot niet)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ow, leuk! Veel plezier )


    Happy Birthday my Potter!

    ( Thank you (: )

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Veel plezier! (:]
    Harry Styles.
    'Harstikke.' Grinnikte ik zachtjes, en een ondeugende grijns verscheen op mijn gezicht toen ik zijn onschuldige glimlach zag. Snel drukte ik een kusje op zijn lippen en keek hem daarna weer aan. Ik tuitte mijn lippen voor een seconde en maakte een sissend geluidje. 'Toch gebeurd er niets...' Ik glimlachte toen ik zijn lippen tegen mijn wang aan voelden en een twinkeling verscheen in mijn ogen. 'Loubear is braver.' Murmelde ik zachtjes. Louis zetten me op de bank neer en gelijk slaakte ik een protesterend geluidje, maar toen hij de deur op slot draaide en de sleutel naar mij toe gooide, wist ik zeker dat er een uitdagende blik in mijn ogen stond. De sleutel stopte ik zorgvuldig in mijn broekzak en mijn voet legde ik op tafel om te laten rusten. 'Zullen we Love Actually kijken, Lou? Als ze die hebben...' Eigenlijk was het gewon voor de hand liggend geweest dat ik deze film wilden kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dinaggo -> DeGeneres]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    'Daar zijn we het dan over eens.' Lachte ik zacht, en de ondeugende grijns die op zijn gezicht verscheen, maakte me nieuwsgierig maar ook liet het me twijfelen over mijn woorden. Ik keek Harry weer aan en glimlachte door het kusje dat hij op mijn lippen drukte. Nieuwsgierig keek ik hem aan bij wat hij deed maar maakte een teleurgesteld geluid na zijn woorden. 'Hazz, niet lief en geloof het niet...' Hij wist echt niet waar hij voor zorgde met zijn blikken. 'Niet waar, Hazza is braver.' Bij het horen van het protesterend geluidje dat hij gelijk slaakte draaide me even om. 'Het is maar heel even en wil weten wat je van plan bent...of toch niet.' Dat laatste voegde ik er snel aan toe na zijn uitdagende blik. Met mijn blik volgde ik de sleutel die hij in zijn broekzak stopte. 'Waarom vraag ik het ook nog? natuurlijk kunnen we die kijken...' Zei ik en liep naar de kast om vervolgens de film te zoeken.
    ( Zit op mijn mobiel dus kunnen spelfouten in staan...Moet lopen en krijg dan mijn laptop terug)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'We zijn het over alles eens, Lou, duh,' ik maakte een ''tss'' geluidje en showde hem mijn welbegeerde gayhandje. 'Waarom ben ik niet lief meer? Nou, dan is Loubear ook niet lief...' Ik hield mijn hoofd strak gericht op mijn schoot, maar mijn grijns was gewoon te groot om te verbergen. Expres reageerde ik niet toen hij zei dat ik braver was, aangezien mijn woorden van net zou het een beetje raar zijn als ik daar op ging reageren. 'Je wilt alles van me weten...' Een twinkeling verscheen in mijn ogen en ik keek hem weer aan, maar die twinkeling verdween direct toen er een hevige steek door mijn voet heen gaan. Ik slaakte een kreun en de tranen sprongen in mijn ogen. De paracetamols deden hun werken niet goed. Ik beet op mijn lip en slikte hoorbaar. 'Hebben ze 'm?' Zei ik schor, ik kuchte een paar keer en knipperde snel de tranen weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {waar kan ik met Niall reageren?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Uhh zou het zo even niet weten^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Daar kan niets anders aan toegevoegd worden, want je hebt gelijk,' Een vrolijke lach verliet mijn mond door zijn reactie en keek Harry aan. 'Omdat ik dat zeg en omdat het zo is. Maar dan zijn we het daar ook over eens, want ik ben ook niet lief..' Ondanks hij zijn hoofd strak op zijn schoot gericht hield was de grijns toch niet te missen. 'Zie je dat je me gewoon gelijk geeft...Anders had je wel gereageerd.' Het had een andere reden, maar het was gewoon leuk om dit te zeggen. 'Komt omdat je hartstikke interessant bent en ook nog eens omdat je Harry Styles bent..' De twinkeling in zijn ogen zorgde voor een glimlach op mijn gezicht, maar zodra hij een kreun slaakte en de tranen in zijn ogen sprongen, verdween deze gelijk weer. Waarschijnlijk ging het toch niet helemaal goed met zijn voet. 'ja, zo te zien wel' antwoordde ik waarna ik de dvd pakte en weet terug liep, om vervolgens mijn armen van achteren om Harry heen te slaan. 'Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen' zei ik zacht en drukte een kus op zijn wang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    Ailleen Eliza Valentine
    Angstig kijk ik opzij, maar al snel als ik zie dat het Niall overeind schiet. Als hij me naar zich toetrekt en omhels, sla ik mijn armen ook om hem heen en probeer mijn ademhaling weer een beetje onder controle te krijgen. 'S-sorry, het was mijn mijn bedoeling om...maar het leek zo, zo echt' Dat hij oer mijn rug wrijft en de sussende woorden zorgen toch wel dat ik weer iets kalmeer. Na zijn woorden haal ik een keer diep adem en pak met trillende handen het flesje aan. 'Dankjewel' zeg ik zacht en neem er een slokje van. De laatste woorden zetten me heel even aan het denken, maar al snel word me duidelijk dat het over de chocola gaat. 'Het is geen goede combinatie' zeg ik dan met een kleine glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    Ailleen Eliza Valentine
    Angstig kijk ik opzij, maar al snel als ik zie dat het Niall overeind schiet. Als hij me naar zich toetrekt en omhels, sla ik mijn armen ook om hem heen en probeer mijn ademhaling weer een beetje onder controle te krijgen. 'S-sorry, het was mijn mijn bedoeling om...maar het leek zo, zo echt' Dat hij oer mijn rug wrijft en de sussende woorden zorgen toch wel dat ik weer iets kalmeer. Na zijn woorden haal ik een keer diep adem en pak met trillende handen het flesje aan. 'Dankjewel' zeg ik zacht en neem er een slokje van. De laatste woorden zetten me heel even aan het denken, maar al snel word me duidelijk dat het over de chocola gaat. 'Het is geen goede combinatie' zeg ik dan met een kleine glimlach.


    Niall James Horan
    "We moeten snel een douche vinden." Lach ik. Ik kus Ailleen teder. "Kunnen we niet nog heel even slapen?" Ik onderdruk een gaap. "Ik ben kapot!" Ik trek Ailleen tegen me aan en laat ons omvallen. "Gaan we slapen?" Ik wacht niet op een antwoord aangezien ik doodop ben. Ik sla mijn armen om Ailleen heen en sluit mijn ogen. Binnen no-time val ik in slaap.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    'Misschien kan dat straks altijd nog.' Zeg ik ondanks alles toch lachend. Ik kus Niall terug en bij het horen van zijn volgende vraag knik ik langzaam. 'Natuurlijk kunnen we nog heel even slapen.' Ik zie hoe hij een gaap probeert te onderdrukken. 'Dat is niet meer dan logisch.' Zacht druk ik nog eens kusje op zijn neus als we beide weer op he bed liggen. Ik kruip weer iets dichter tegen Niall aan en sluit dan ook mijn ogen. Binnen no-time was hij alweer in slaap gevallen en had ik door dat ik echt niet meer kon slapen. Zo voorzichtig en zacht mogelijk klim ik uit het bed om Niall niet wakker te maken en haal als eerst wat andere kleding uit mijn koffer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik glimlachte toen Louis vanachter zijn armen om me heen sloeg en een kus op mijn wang drukte, ik pakte met mijn handen zijn handen vast en kneep er zachtjes in. 'Om gewoon hier met mij te zijn en niets te doen, behalve een beetje knuffelen en zo, is al genoeg, Lou. Ik moet het gewoon zien te vergeten, dan denk ik er niet aan... Een film is het beste denk ik...' Ik beet zachtjes op mijn lip en zag dat Louis Love Actually in zijn hand had, gelukkig hadden ze deze film hier wel. Eigenlijk stonden er vrij veel films en vroeg ik me af welke ze niet hadden. 'Wil je de film er in doen, boo?' Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en drukte zachte mijn lippen tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you