• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    Gillend word ik wakker. Tranen zorgen ervoor dat mijn wangen nat zijn. Zweet zorgt ervoor dat mijn haren aan mijn wangen kleven. Rillingen van angst lopen langs mijn ruggengraat. Angstig ging mijn blik de kamer rond en ondanks het toch niet heel erg licht was, kon ik toch zien dat we nog in het kasteel waren. Je zou dus zeggen dat het een nachtmerrie, maar aangezien het het kasteel was...zou ik het niet met zekerheid durven zeggen

    ( Mijn telefoon is leeg ); Schakel even over naar de laptop en dan komen de reacties van Lou & Melody )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Even tandenpoetsen en pc enzo opstarten... Reageer straks...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Ik schiet overeind en zie Ailleen zitten. Ik trek haar naar me toe en omhels haar. "Rustig, het was maar een nachtmerrie..." Ik wrijf over haar rug en maak sussende geluidjes. "Haal diep adem, hier wat water..." Ik geef haar een flesje water en kijk haar aan. "Je zweet helemaal, het lijkt net modder." Grijns ik, chocola en zweet...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson
    Ik beet op mijn lip en keek Harry met een verbaasde blik aan. 'Als dat echt zou was...wanneer dan?' Na zijn volgende woorden hoefde ik nog geeneens na te denken, want wist welke nacht. 'Ja, die weet ik nog wel, maar de vrolijkheid had een andere reden dan die iedereen weet. Het was dan wel en goed moment en echt ik had mijn mond had moeten houden over Eleanor...Het spijt me echt, maar dit maak wel duidelijk waarom je zou reageerde...Zo zou ik ook reageren als je dat zou vertellen.' Na Harry direct naar onze slaapkamer rende had ik al spijt van het verhaal en eigenlijk heb ik dat al die tijd al gehad, maar nooit durfde ik te vertellen hoe het echt zat. Ik grinnikte zachtjes en knikte. 'Dat is waar het wel op neer komt, maar dat heeft ook wel voordelen.' Ik twijfelde heel even, maar schudde opnieuw mijn hoofd. 'Hazz moet maar even geduld hebben. Je meent het niet, want dan zei je het heel anders.' Ik probeerde zo voorzichtig mogelijk zijn voet ter verbinden als Harry een piepend geluidje slaakte, maar keek al snel weer op. Heel even kon ik niets anders dan een moment verbaasd naar Harry kijken om de vraag tot me door te laten dingen, maar al snel knikte ik met een glimlach op mijn gezicht. 'Ik zou niets liever willen, Hazz.' Zei ik zacht en drukte mijn lippen op de zijne.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood
    'Nou, dat word dan heel erg gezellig en wat zijn we toch goed in het kiezen van de juiste mensen' zeg ik lachend en knik dan. 'Daar kunnen we wel wat mee' zeg ik dan tegen Camille. Na haar volgende vraag knik ik, want eigenlijk klinkt dat niet als een slecht plan. 'Laten we dat inderdaad maar doen, want dat is toch de plek waar we meestal de meeste mensen vinden' antwoord ik. 'Ja klopt. dus dan gaan we daar naartoe, want wat je zegt is waar, maar het is vreemd dat ze nog niet zoveel gedaan hebben.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    Angstig kijk ik opzij, maar al snel als ik zie dat het Niall overeind schiet. Als hij me naar zich toetrekt en omhels, sla ik mijn armen ook om hem heen en probeer mijn ademhaling weer een beetje onder controle te krijgen. 'S-sorry, het was mijn mijn bedoeling om...maar het leek zo, zo echt' Dat hij oer mijn rug wrijft en de sussende woorden zorgen toch wel dat ik weer iets kalmeer. Na zijn woorden haal ik een keer diep adem en pak met trillende handen het flesje aan. 'Dankjewel' zeg ik zacht en neem er een slokje van. De laatste woorden zetten me heel even aan het denken, maar al snel word me duidelijk dat het over de chocola gaat. 'Het is geen goede combinatie' zeg ik dan met een kleine glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik hoefde niet meer te antwoorden, aangezien hij het antwoord zelf al had gehad. 'Je vond Eleanor gewoon leuk, toen. Ik had alleen maar een hekel aan haar omdat ze iets had wat ik niet had...' Ik voelden gewoon dat het schaamrood naar mijn wangen was gestegen. 'Inderdaad.' Ik knikte en keek toe hoe Louis ijverig, maar wel voorzichtig, mijn voet aan het verbinden was. Ik beet op mijn lip en de tranen verschenen in mijn ogen, hoe voorzichtig hij het ook probeerde, het deed pijn. 'Fuck you, Lou, niet lief.' Ik trok een pruillipje, waarna ik met een bange uitdrukking naar Louis gezicht keek, straks ging hij me afwijzen. Oh god, ik had me straks weer eens heel erg- ik kapte mijn gedachten af na zijn woorden en glimlachte toen ik zijn goddelijke lippen op die van mij voelde. Ik gaf hem een kusje terug, waarna ik hem van me af duwde. 'Dan is bij deze Larry Stylinson helemaal echt.' Een grijns van oor tot oor verscheen op mijn gezicht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Ik beet op mijn lip, aangezien mijn acties uiteindelijk niet heel slim uitgepakt hadden. 'Ik weet het ondertussen zelf allemaal niet meer, maar wat ik wel weet is dat ik nooit meer van iemand gehouden heb dan van jou. Dat verklaart een hoop, maar wat je niet wist was dat ik het omgekeerde dacht.' Ik grinnikte zacht toen het schaamrood naar zijn wangen was gestegen, maar bij mij was na die woorden precies hetzelfde gebeurd. 'Dan zijn we het daarover eens.' Langzaam maar zeker was ik bijna klaar met het verbinden van Harry zijn voet en kreeg medelijden toen er tranen in zijn ogen verschenen. 'Het spijt me, Hazz.' Het pruillipje was begrijpelijk, want het leek mij ook heel erg pijnlijk, maar zijn bange uitdrukking niet. na alles wat er gebeurd is zou ik hem nooit kunnen afwijzen en dat is wel het laatste wat ik zou willen ook. Ik voelde hem tegen mijn lippen glimlachen, dat was voor mij het enige wat nodig was voor ook een glimlach. Ik keek hem met een grijns aan. 'Weet je ,Hazz, dat zijn de woorden die ik altijd al heb willen horen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ik hou echt heel veel van je, Louis Tomlinson, ik wil je echt nooit meer kwijt.' Oh, waarom maakte ik altijd van die beschamende opmerkingen? Ik beet op mijn lip en keek naar mijn voet, waar Louis bijna mee klaar was. 'Geen sorry zeggen, Lou, je bent lief. Maar, mag ik er nu wel op lopen of moet ik de hele tijd door het huis gaan hinkelen? Aangezien ik niet wil dat jij een rug hernia krijgt door mijn schuld...' Al zou ik hem dan wel lekker iedere nacht kunnen masseren, ik had hem liever "normaal". 'Hm, ik ook, boobear, ik ook,' aan zijn kraag trok ik Louis naar me toe om vervolgens mijn lippen tegen die van hem aan te drukken voor een hartstochtelijke kus.
    [Even een snelle reactie, omdat ik vandaag van 10u tot 17u moet werken. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht door zijn woorden. 'Ik hou ook echt heel veel van jou, Harry Styles, ik weet niet wat ik zonder je zou moeten.' Het was onbeschrijfelijk hoe ik me nu voelde. Ik legde de laatste hand aan het verband en stond toen op. 'Alsnog zeg ik sorry, maar dat is lief van je. Voor je die vraag stelt, zou ik eerst kijken of je er wel op kunt lopen, want anders is het antwoord duidelijk...Al zou ik niet zo snel een rug hernia krijgen door jou schuld, dus dat kan ook altijd.' Met teveel pijn zou ik Harry echt niet de hele tijd door het kasteel laten lopen of hinkelen. 'Dan hebben we beide geluk dat de woorden nu werkelijkheid zijn.' Mompel ik zachtjes en kus hem terug.
    (Echt snel of lang reageren gaat niet...het hele huis zit vol visite )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Louis was klaar met mijn voet verbinden en ik slaakte een opgelucht zuchtje, niet dat het nu dan geen pijn deed omdat dat verband eromheen zat, maar ik moest het er maar bijhouden dat -dat me beter zou maken. 'Ik ga het proberen...' Ik beet op mijn lip en pakte Louis handen stevig vast, om vervolgens mijn linkervoet op de grond te zetten, waarna mijn rechtervoet volgden. Gelukkig voelden ik nu nog niets, ik liet Louis handen los en zetten een paar stapjes naar links, wat niet zo'n heel goed plan geweest was, direct protesteerde mijn voet hevig en belandde ik met een klap terug op de grond. Tranen verschenen in mijn ogen en ik had zin om iets tegen de muur aan te gooigen. 'Ik kan dus nog niet lopen...' Mompelde ik, totaal onnodig omdat Louis het zelf had gezien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Ik keek Harry aan en snapte wel dat hij een opgelucht zuchtje slaakte, want dit allemaal was natuurlijk niet echt prettig. Ik hoopte voor hem dat de pijn snel voorbij was en weer een beetje normaal kan lopen. 'Weet je het zeker?...' Ik beet zelf ook op mijn lip en keek hoe hij mijn handen stevig vastpakte, om vervolgens zijn voeten weer op de grind te zetten. Tot nu toe ging het gelukkig goed, maar mijn woorden waren iets te vroeg aangezien hij met een klap op de grond belandde na een paar stapjes naar links gezet te hebben. 'Hazz' zei ik zacht en liep naar hem toe, om hem vervolgens in een knuffel te trekken. 'Het komt allemaal wel weer goed...en dat is meestal in het begin' mompelde ik zacht en pakte een glas van tafel waarna ik die aan Harry gaf. 'Hier ik weet dat je het wilt, maar daarbij lucht het ook op.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Hulpeloos keek ik Louis aan, terwijl ik naar mijn voet staarden. Ik begon me er zo langzamerhand een beetje aan te irriteren. Ik wilden dat ik weer normaal kon lopen, dingen normaal kon doen. Ik sloeg direct mijn armen om Louis heen toen hij me een knuffel gaf en een snik verliet mijn mond. 'Ik wil er nu vanaf, Lou... Kan jij geen superheld wonder verrichten of zo?' Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht toen Louis me een glas aangaf. 'Je kan ook altijd mijn gedachten lezen, hè. Heb je een speciale gaven ervoor?' Ik giechelde zachtjes en gooide het glas met een klap tegen de muur kapot aan. Gefascineerd staarde ik naar de scherven, om daarna Louis aan te kijken. 'Dat lucht op...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Ik dacht na, maar kon nu niet zo snel een oplossing verzinnen. Zijn hulpeloze blik deed me pijn, want zo kende ik Harry niet en dit maakte gewoon echt duidelijk dat het echt heel veel pijn deed, maar ook dat hij zich eraan begon te irriteren. 'Het komt goed, Hazz, dat beloof ik je' zei ik zacht en haalde mijn hand door zijn krullen. 'Dat is begrijpelijk....Was het maar waar, want dan was je er al lang vanaf geweest.' Ondanks alles grinnikte ik toch zacht na zijn woorden. 'De speciale gaven daarvoor is dat ik je gewoon te goed ken en weet wat je denkt of wilt.' Ik keek hoe Harry het glas met een klap tegen de muur kapot gooide en staarde even naar de schreven. 'Dan is het goed...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Maar, Lou...' Protesteerde ik zachtjes. Ik beet op mijn lip en keek hem niet aan, bang dat als ik hem aan zou kijken ik gigantisch in huilen zou uitbarsten. Ik murmelde wat toen ik zijn hand door mijn krullen heen voelden. 'Awh, toe... Je bent geweldig, toch? Dan kun je er wat aan doen?' Ik wist wel dat het niet kon, maar een beetje plagen in deze positie mocht wel. Ik knikte langzaam. 'Dat weet ik toch.' Het was eigenlijk gewoon eng dat hij mijn gedachten zo goed kenden. 'Zullen we een film kijken? Kunnen we hier uberhaupt film kijken? Ik heb niet zoveel zin meer om iets te doen, niet dat ik het kan, maar toch. En ik wil gewoon de hele avond tegen jou aanliggen en knuffelen.' Dat laatste mompelde ik heel zachtjes en het schaamrood steeg opnieuw naar mijn wangen, maar Louis had het vast en zekers wel gehoord.


    stay safe because I like being alive at the same time as you