• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Geen gemaar, Hazz, want mijn woorden zal ik altijd nakomen' zei ik zachtjes. Ik wist het echt allemaal even niet meer, maar zou er alles aandoen om mijn woorden na te komen. Dat is iets wat altijd al zo is geweest. Ik hoorde hem zacht wat murmelen toen ik met mijn hand door zijn krullen ging en dat was voor mij een teken om door te gaan. 'Dat zijn jou woorden, niet de mijne. Wat wil je dat ik doe dan? Mijn superkrachten zijn volgens mij gewoon verleden tijd' Ik wist wel dat Harry me een beetje aan het plagen was, maar alsnog wilde ik dat het wel mogelijk was. 'Dan weet je mijn gave ook, want het is niets meer en niets minder dan dat.' het was vreemd om iemand zo goed te kennen, maar het had veel voordelen. 'Lijkt me een goed plan en dat kan hier toch wel ergens? Misschien in de woonkamer? Het is wel begrijpelijk, alleen vergeet niet dat je nog genoeg kan. Dat laatste klinkt dus helemaal niet verkeerd en komt wel goed ook.' Het laatste voegde ik er iets zachter aan toe en drukte nog een kus op zijn wang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ja, dat is waar... Daar ben je een veels te goede jongen voor.' Ik glimlachte zwak en rekte mijn benen even, waarna een gaap mijn mond verliet. 'Je had mijn voet kunnen masseren... Nee, oke, gewoon niet want dat had pijn gedaan. Heb je echt geen verdovend middeltje of iets in die richting? Wacht! Heb je een paracetamol?' Dat ik daar niet eerder op was gekomen. 'Ik hoop het... Ik wil even met jou alleen zijn.' Die opmerking sloeg nergens op, aangezien ik al bijna de hele tijd met Louis allen was. 'Draag je me dan?' Ik zette mijn puppyogen op en glimlachte toen ik zijn lippen op mijn wang voelden. 'Ik wil het nu, Lou, ik wil nu tegen je aanliggen niets bijzonders doen.' Ergens knaagde het gevoel aan me dat ik Louis na dit tripje nooit meer levend zou zien en dat was een niet zo prettige gedachte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Hmm..ben blij dat je er zo overdenkt, want dan weet je gelijk dat ik elk woord meen.' Ik wilde op dit moment niet weten wat ons allemaal nog te wachten zou staan. 'Nee, dat zou waarschijnlijk toch nog meer pijn gedaan hebben, maar anders had ik het voor je gedaan.' Ik wilde nee zeggen tot Harry vroeg naar paracetamol. Ik liep naar het eerste kastjes om er vervolgens een glas uit te halen en te vullen met water. Uit een ander kastjes pakte ik een doosje met paracetamol en liep terug naar Harry. 'Daar kan ik wel voor zorgen hoor...' Eigenlijk vergeten dat we de hele tijd al samen waren en de rest zo goed als spoorloos was.''Dat je dat nog moet vragen en puppyogen op moet zetten, Hazz' zei ik hoofdschuddend en tilde hem na die woorden weer op. 'Je hoeft het maar te zeggen en het zal gebeuren.' Zei ik met een glimlach en zette toen toch maar een zoektocht in naar de woonkamer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Syles.
    'Alles wat jij over mij zegt geloof ik. Zelfs als het iets negatiefs zou zijn.' Ik beet op mijn lip, ooit hadden we een keer zulke erge ruzie gehad dat ik echt elk woord had gelooft wat Louis had gezegd. Een week lang durfde ik hem niet meer aan te kijken, best wel stom, als ik er terug aan dacht. 'Weet ik.' Ik glimlachte en zag hoe Louis een glaasje water pakte en een paracetamol. Ik had het nooit zo op die dingen, maar als de pijn ermee wegging. Ik legde de paracetamol op mijn tong en zetten het glas aan mijn mond om het in een keer achterover te slaan. 'Weg,' expres stak ik mijn tong uit en grinnikte. Ik slaakte een gilletje toen Louis me weer optilde en gooide direct mijn armen om zijn nek heen. 'Oh, echt? Dus ik kan je alles vragen... Spannend om te weten, hoor.' Lispelde ik zacht in zijn oor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Je moet niet alles geloven wat ik zeg. Het negatieve vooral niet, want er is niets negatiefs over jou te vertellen.'Zulke dingen zou ik alleen zeggen als we echt erge ruzie hadden, maar dan wist ik ook niet precies wat er gezegd werd. Nu is het volgens mij een keer voor gekomen en heb heel lang spijt ervan gehad, maar dat kwam doordat Harry me niet meer aan durfde te kijken voor een week. 'Daar ben ik blij om.' Ik liep terug naar Harry en overhandigde het glaasje water en een paracetamol. Ik keek toe hoe hij de paracetamol op zijn tong legde en het glas aan zijn mond zetten om het in een keer achterover te slaan. 'Ik geloof je' zei ik en een zacht gegrinnik verliet mijn mond, maar dat kwam ook deels door het gilletje dat Harry slaakte. Na zijn woorden beet ik heel even op mijn lip om vervolgens toch te knikken. 'Dat is aar het op neer komt....Maar iets zeg me dat ik heel veel spijt ga krijgen van die woorden.' Zei ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ondeugend keek ik Louis aan, terwijl ik met mijn wijs -en middelvinger Louis nek streelde. 'Hm, had je het maar niet moeten zeggen, boo. Maar ik zal je niet gebruiken, hoor.' Ik drukte een zacht kusje op zijn wang en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Zou er iemand van de groep in de woonkamer zijn? Dan moet je ze wel wegsturen, ik wil alleen met jou zijn...' Prevelde ik zachtjes. Ik had niet zoveel zin in ander gezelschap, op dit moment was Louis de enige waar ik zin in had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    De ondeugende blik vertelde me dat dit nog eens leuk kon worden en giechelde zacht toen Harry met zijn wijs- en middelvinger mijn nek streelde. 'Hm, ik wacht wel eerst af er een antwoord komt, maar dat verwacht ik ook niet van jou.' Ik glimlachte toen hij een kusje op mijn wang drukte en zijn hoofd op mijn schouder legde. 'Denk het niet, maar eigenlijk zou ik het niet weten. Maar natuurlijk stuur ik ze dan weg...je denk toch niet dat ze op moment zullen verstoren...' Zei ik zachtjes. Waarschijnlijk dachten we op dit moment hetzelfde en hadden we beide geen zin in ander gezelschap.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    Melody Serena Lockwood
    'Nou, dat word dan heel erg gezellig en wat zijn we toch goed in het kiezen van de juiste mensen' zeg ik lachend en knik dan. 'Daar kunnen we wel wat mee' zeg ik dan tegen Camille. Na haar volgende vraag knik ik, want eigenlijk klinkt dat niet als een slecht plan. 'Laten we dat inderdaad maar doen, want dat is toch de plek waar we meestal de meeste mensen vinden' antwoord ik. 'Ja klopt. dus dan gaan we daar naartoe, want wat je zegt is waar, maar het is vreemd dat ze nog niet zoveel gedaan hebben.'


    Camille Valery Lanes
    'Nou, dat word dan heel erg gezellig en wat zijn we toch goed in het kiezen van de juiste mensen' zegt ze lachend en ze knikt dan. 'Altijd al geweest hé' zeg ik dan ook lachend. Nadat ik had gezegd dat we beter bij de hal waar iedereen naar binnen komt konden beginnen zei Melody 'Laten we dat inderdaad maar doen, want dat is toch de plek waar we meestal de meeste mensen vinden'. Ik knikte en liet haar voor gaan. 'Aan jou de eer om voorop te gaan' zei ik nog een keer naar haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    (...)

    Camille Valery Lanes
    'Nou, dat word dan heel erg gezellig en wat zijn we toch goed in het kiezen van de juiste mensen' zegt ze lachend en ze knikt dan. 'Altijd al geweest hé' zeg ik dan ook lachend. Nadat ik had gezegd dat we beter bij de hal waar iedereen naar binnen komt konden beginnen zei Melody 'Laten we dat inderdaad maar doen, want dat is toch de plek waar we meestal de meeste mensen vinden'. Ik knikte en liet haar voor gaan. 'Aan jou de eer om voorop te gaan' zei ik nog een keer naar haar.


    Melody Serena Lockwood

    'Dat zeker, maar het komt heel weinig voor dat het niet gezellig word en daar valt niet over te twijfelen' zeg ik dan nog steeds lachend. Er waren heel weinig dingen die hier vaak voorkomen, want er is altijd wel wat op te verzinnen. Na mijn volgende woorden knikt Camille en liet me voor gaan. 'Dat is lief van je en dat komt wel goed' zeg ik en zweef dan in de richting van hal. Hopelijk zijn er nog wat mensen of begint het feest straks echt, want op dit moment is er nog niet heel veel aan.
    (Sorry beetje kort maar zit op de ipad)


    Sorry Niall ate my signature

    [Je hebt twee accounts?]


    That is a perfect copy of reality.

    ( ja klopt en zie net dat die op de ipad inderdaad standaard ingelogd staat op deze)


    Sorry Niall ate my signature

    Harry Styles.
    'Misschien ga je we heel erg verrast worden...' Ik liet mijn wijsvinger afglijden naar zijn oor en kriebelde er zachtjes achter. 'Je weet maar nooit wat er kan gebeuren...' Zachtjes gleed mijn vinger weer terug waar mijn middelvinger nog steeds lag en ik klemde mijn vingers vast in zijn nekhaartjes. 'Hm, nee, want dan kan ik heel kwaad worden. En dat willen ze niet.' Ik zou natuurlijk niet echt kwaad worden, maar ik wilden gewoon graag met Louis alleen zijn zodat we af en toe wat stiekeme dingetjes konden doen. 'Zullen we hier kijken, Lou?' Ik wees met mijn vrije hand naar een deur en wachtte op Louis. Aangezien hij natuurlijk de actie moest voeren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Bij jou is en blijft het altijd een verrassing...' Een zacht gegrinnik verliet mijn mond toen Harry zijn wijsvinger liet afglijden naar mijn oor en er zachtjes achter kriebelde. 'Je maakt me nieuwsgierig, Hazz...' Ik beet op mijn lip en keek Harry met een vrolijke twinkeling in mijn ogen aan. 'Maar dat wil ik ook net, want je eet net zo goed als mij dat ik daar niet tegen kan. Dus we zorgen ervoor dat er niemand is.' Ik wist wel dat Harry niet echt kwaad zou worden en het alleen zei omdat hij andere plannen had, maar alsnog. 'Als jij daar zegt dan zal het daar ook wel zijn.' Ik liep naar de deur die Harry aanwees en trapte hem met mijn voet open. 'En opnieuw kunnen we zeggen dat je geweldig bent.' Zei ik met een grijns als we in de woonkamer staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry hele late mijn topics 0.o]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Styles.
    'Ik ben gewoon een hele verassing, niet waar?' Ik grinnikte zachtjes en schudden mijn hoofd heen en weer waardoor mijn krullen vrolijk op en neer vlogen. 'Toch wil je het niet zien... Denk ik.' Ik ging iets verzitten in zijn armen en voelden me eigenlijk net alsof we getrouwd waren, maar dat maakte niet zoveel uit. 'Inderdaad, nou ben je heel braaf, Loubear.' Grijnzend drukte ik mijn lippen nog een keer tegen zijn wang aan, en ging hij de kamer in die ik aanwees. Een gilletje verliet mijn mond toen Louis de deur opentrapte. 'Ah, dat wist ik toch.' Een vrolijke lach verliet mijn lippen en glimlachend keek ik Louis aan. 'Zo te zien is er niemand... Dus hup, kunnen we film kijken.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you