• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    Grijnzend kijk ik naar Niall die watertandend naar de koffer kijkt en weet dat dit een perfecte opdracht is. 'Zo'n idee had ik al en ben blij dat je niet kan wachten.' Deze reactie bevalt me wel en kan het dan ook niet helpen om even tegen zijn lippen aan te glimlachen. 'Ik weet niet wat je denkt, maar dat weet je snel genoeg.' Hij drukte opnieuw zijn lippen op de mijne, maar volgens mij is hij toch te nieuwsgierig naar de opdracht. Ik kijk hem weer aan en de twinkel oogjes maken hem nog schattiger dan hij al is.'Jou opdracht is om je twee favoriete te combineren...namelijk eten en muziek of beter gezegd zang' antwoord ik glimlachend en haal een zak chips tevoorschijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Je wilt, dat ik zing? Oké!" Ik kijk even bedenkelijk om een liedje te kiezen.
    "You know I've always got your back girl
    So let me be the one you can run into, run into, run in
    I say this, cause it's a matter of fact girl
    You just call my name
    I'll be coming through, coming through, I'll get coming
    On the other side of the world

    It don't matter, I'll there in two, i'll there in two, i'll there in two
    I still feel it everytime
    It's just something I have to do
    Now ask me why I want to

    It's everything about you, you, you
    Everything that you do, do do
    From the way that we touch baby
    To the way that you kiss on me
    It's everything about you, you, you
    The way you make it feel, new, new, new
    Like everybody, it's just us too
    And there's nothing that could point to
    It's everything about you, you, you
    Everything about you, you, you
    It's everything that you do, do do
    It's everything about you

    Yes I like the way you smile with your eyes
    Other guys see you but they realize that it's my, my loving
    There's something about your laugh that it makes me want to have to
    There's nothing funny so we laughing, no-no-nothing

    Every minute, it's like a last song
    Let's just take it real slow
    Forget about the clock, that's tick-tick-ticking

    I still feel it everytime
    It's just something I have to do
    Now ask me why I want to

    It's everything about you, you, you
    Everything that you do, do do
    From the way that we touch baby
    To the way that you kiss on me
    It's everything about you, you, you
    The way you make it feel, new, new, new
    Like everybody, it's just us too
    And there's nothing that could point to
    It's everything about you, you, you
    Everything about you, you, you
    It's everything that you do, do do
    It's everything about you

    And you have always been the only one I wanted
    And I wanted you to know without you I can't face it
    All we wanna have is fun
    But they say that we're too young
    Let them say that they want
    It's everything about you, you, you
    Everything that you do, do do
    From the way that we touch baby
    To the way that you kiss on me
    It's everything about you, you, you
    It's everything that you do, do do
    Like everybody, it's just us too
    And there's nothing that could point to
    It's everything about you, you, you
    Everything about you, you, you
    It's everything that you do, do do
    It's everything about you

    Ik druk mijn lippen op die van Ailleen. "It's everything about you, babe."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    'Dat is inderdaad wat ik wil. Je zingt geweldig dus..' Na het antwoord hou ik gelijk mijn mond gezicht en kijk Niall me een vrolijke twinkeling in mijn ogen aan.
    Als hij even bedenkelijk kijkt, trek ik hem mee naar het bed en ga zitten. Ik kan niets anders dan glimlachen als hij begint te zingen. Niall is gewoon perfect en daar zijn geen andere woorden voor. Als snel voel ik zijn lippen op de mijne en eigenlijk voelt het nog steeds als een droom. 'And you of course. You're the sweetest person i've ever met.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik wil even zeggen dat ik morgen en overmorgen niet online zal zijn aangezien het kerst is en bij familie zit....mag mijn laptop daar niet mee naartoe nemen ): )

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 22:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Louis is braver.' Met een twinkeling in mijn ogen keek ik hem aan. 'Ja, je bent lief, Lou. Ik vind het geweldig wat je allemaal doet...' Ik schonk hem een glimlach waarna ik even een blik richtte op mijn voet die met de seconde wel dikker leek te worden. Ik murmelde een geluidje toen ik zijn armen om me heen voelde en drukte een kusje in zijn nek. 'Ik weet het...' Ik zuchtte zachtjes. Ik glimlachte toen ik Louis' lippen op mijn neus voelde en murmelde een zacht genietend geluidje. 'Dat deed ik wel! En je gaat toch niets met me doen? Ik ben een invalide, weet je nog.' Ik trok een pruillipje, maar mijn grijns was niet te onderdrukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xTomlinster schreef:
    ( Ik wil even zeggen dat ik morgen en overmorgen niet online zal zijn aangezien het kerst is en bij familie zit....mag mijn laptop daar niet mee naartoe nemen ): )


    [Je bent niet de enige. :') Morgen is m'n vader jarig en mag ik m'n laptop de hele dag niet gebruiken. Sigh. Haha. En 2de kerstdag ga ik naar m'n opa&oma, dus ja...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik duw Ailleen achterover en ga boven haar hangen. Weer druk ik mijn lippen op die van haar, en ga teder met mijn tong langs haar lippen. Ik wacht geduldig op Ailleen's toestemming en we raken verwikkeld in een tongzoen. Ik trek haar dicht tegen me aan. "Promise that you never gonna leave me." Fluister ik in haar oor. Langzaam ga ik zitten. "Krijg ik nu dan wat te eten." Met twinkellende ogen kijk ik van Ailleen naar haar koffer en terug. Ik druk mijn lippen nog snel op die van haar en begin te eten. Het zorgt er op zijn minst voor dat ik even stil ben. "Waar zijn die spoken eigenlijk? Ze wilden ons toch hebben?" Vragend kijk ik om me heen en dan weer naar Ailleen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine

    'I promise that i never gonna leave you. I love you too much to do that.' Fluister ik met een glimlach. Langzaam ga ik ook zitten, om me vervolgens tegen Niall an te nestelen en mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Natuurlijk krijg je nu je eten, want het zou niet eerlijk zijn als het niet zou was.' Zijn twinkelend ogen laten me weer glimlachen en deze zou de eerst komende tijd ook niet verdwijnen. Ik vis een zak chips uit mijn koffer en geef die aan hem en voel kort nog zijn lippen op de mijne. Zelf pak ik ook wat chips en haal mijn schouders op na zijn volgende vraag. 'Geen idee en om eerlijk te zijn maakt het me ook niet uit. Ben liever bij jou en wil niet weten wat ze verder wilde.' Ik kijk weer naar Niall en iets zegt me dat die geesten nog wel komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik grijns tegen Ailleen's lippen aan en laat haar kort daarna los. Ik pak de zak uit haar handen en begin vrolijk te eten. "Wat gaan we nog meer doen?" Ik neem een handvol en leg de zak dan neer. Ik loop naar het raam en kijk naar buiten. "Freaking eng, niet normaal... Dan weten we dus ook dat Lou en Hazza nooit meer mogen kiezen. Zelfs ik had nog een betere plek uitgekozen!" Ik zucht en eet weer verder. "Zullen we mijn gitaar halen? Dan kunnen we de stilte verbreken." Ik zoek de sleutel en open de deur. Ik trek Ailleen mee en snel ren ik naar mijn kamer. Ik pak mijn gitaar en loop de kamer uit. Ik wil niet meer in die kamer zijn... Ik loop terug naar de kamer die we vonden en ga zitten. "Wich song?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    Ik voel Niall tegen mijn lippen grijnzen en kort erna laat hij me los. oor ik wat kan zeggen had ik al geen zak meer in mijn handen, niet dat het erg is en begin dan zelf ook te eten. 'Het maak me niet zoveel uit, want vind het zo ook wel gezellig.' Ik draai me ok als hij naar het raam loopt, zoals mijn blik gewoon op Niall gericht kan blijven.'Het is ook freaking eng...Die twee mogen het weer als ze een normale plek uitzoeken. Ik snap het niet waarom ze jou niet laten kiezen..Het kan nooit slecht zijn en zou inderdaad ook beter dan dit zijn.' Ik knik na zijn volgende woorden en pak ook nog wat te eten. '' Ik grinnik en help zoeken naar de sleutel. Misschien moeten we daar toch iets anders op verzinnen. Als snel heeft Niall die gevonden en trekt me mee naar zijn kamer. Ik kijk die rond en ben blij dat we daar niet meer zijn. Ik loop mee terug en ga ook weer zitten. 'Dan kies ik toch voor Little Things.' Dat liedje is samen met Summer Love nog steeds een van mijn lievelingsliedjes. Het blijft soms dan ook nog steeds vreemd om te bedenken dat vijf van je vrienden het zingen en daarbij ook nog is wereldberoemd zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Als ik mocht kiezen zou het Nandos geworden zijn... Dat vinden ze niet echt leuk, maar dit is dat toch ook niet?" Ik tokkel en sla de eerste akkoorden van Litlle Things aan.

    "Your hand fits in mine
    Like it's made just for me
    But bear this in mind
    It was meant to be
    And I'm joining up the dots
    With the freckles on your cheeks
    And it all makes sense to me

    I know you've never loved
    The crinkles by your eyes when you smile
    You've never loved
    Your stomach or your thighs
    The dimples in your back at the bottom of your spine
    But I'll love them endlessly

    I won't let these little things slip out of my mouth
    But if I do, it's you,
    Oh it's you,
    They add up to
    I'm in love with you,
    And all these little things

    You can't go to bed,
    Without a cup of tea,
    And maybe that's the reason
    That you talk, in your sleep
    And all those conversations
    Are the secrets that I keep
    Though it makes no sense to me

    I know you've never loved the sound of your voice on tape
    You never want to know how much you weigh
    You still have to squeeze into your jeans
    But, You're perfect to me

    I won't let these little things slip out of my mouth
    But if it's true,
    It's you,
    It's you,
    They add up to
    I'm in love with you,
    And all these little things

    You'll never love yourself
    Half as much as I love you
    You'll never treat yourself right, darlin'
    But I want you to,
    If I let you know, I'm here for you,
    Maybe you'll love yourself,
    Like I love you
    Oh

    And I've just let these little things
    Slip, out of my mouth,
    'Cause it's you, oh it's you,
    It's you,
    They add up to
    And I'm in love with you,
    And all these little things,

    I won't let these little things
    Slip, out of my mouth,
    But if it's true,
    It's you, it's you,
    They add up to,
    I'm in love with you,
    And all your little things"


    Ik sluit het liedje af en kijk trots naar Ailleen. "Wat vind je ervan?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine

    'Mhh,, Nandos zou echt een hele goede keuze zijn..Dat zouden ze niet leuk vinden, maar wij vinden dit weer niet leuk. ze moeten zich ook maar een keer leren aanpassen.' Ik luisterde naar Niall die de eerste akkoorden van Little Things aanslaat. Ik neem nog geeneens de moeite om mee te zingen en luisterde alleen maar naar Niall. 'Perfect is niet het goede woord, want het is zoveel beter' antwoordde ik na zijn vraag tien het liedje was afgesloten. 'Maar dat kan ook niet anders, want jij bent degene die het speelt en zingt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "T-Thanks." Ik wend mijn blik af en kijk naar de grond. Shit, word je weer rood... Snel sta ik op en ga springen zodat Ailleen niet ziet dat ik rood word. Als het over is stop ik en ga naast haar zitten. Ik druk mijn lippen op de van haar en trek haar op mijn schoot. Ik trek haar dicht naar me toe en streel over haar rug. "You're just perfect to me." Fluister ik zingend in haar oor. "Dat je dat even weet." Ik kijk haar grijnzend aan. "Zullen we de rest gaan zoeken of blijven we hier?" Ik kijk even naar de deur, maar dan toch weer naar Ailleen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    'Harry is liever.' De twinkeling in zijn ogen lieten en zijn woorden lieten me nog breder glimlachen. 'Dat is lief van je, Hazz. Maar ik doe niet veel bijzonders...' Ik schonk Harry een lieve glimlach terug waarna ik ook even naar zijn voet keek, maar echt niet goed uitzag. Een zachte grinnik verliet mijn mond toen hij een kusje in mijn nek drukte. 'Ben blij dat je het weet...' Ik was nog steeds niet tevreden met dat ik niets kon doen. 'Dat mijn allerliefste Harry had je niet moeten doen, en daar kom je snel genoeg achter. Dat komt snel wel weer goed, trouwens als invalide kan je nog genoeg dingen wel doen.' Door de grijns negeerde ik het pruillipje en glimlachte even onschuldig voor ik echt opzoek ging naar het verband.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine

    'You do not have to say thank you, because it is the truth.' Ik grinnik zacht als Niall opstaat en gaat springen zodat ik niet zie dat hij rood word. Iets wat me al is opgevallen en hem juist nog schattiger maakt. Zacht begon ik deze keer te zingen.
    Truly, madly, deeply, I am
    Foolishly, completely falling
    And somehow you caved all my walls in
    So baby, say you’ll always keep me
    Truly, madly, crazy, deeply in love with you
    In love with you
    In love with you
    With you

    Als het over is komt Niall weer naast me zitten en kus hem terug. Mijn armen sla ik rond zijn nek als hij me op schoot trekt en dichter naar zich toe trekt. 'And you're just perfect to me' fluister ik terug en druk een kus op zijn neus. 'Het is dat jij het ook even weet.' Met een glimlach kijk ik hem recht in de ogen aan. 'Kunnen we niet nog even hier blijven?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer