• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Rollentopic

    De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.


    Artikels:

    One Direction terug in Xfactor

    Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.


    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    Ik snikte zachtjes. "het spijt mij ook." piepten ik zachtjes en beet op mijn lip terwijl ik naar de grond keek en met mijn tenen wiebelde. Ik zag de tranen op het laminaat kapot spaten. "vind je haar leuk?" fluisterde ik. Harry moest dit gewent zijn want dat vroeg ik altijd als hij alleen was geweest met een meisje. Al vroeg ik me af of hij op dit moment de waarheid zou zeggen als het zo was, omdat de kapstok nogsteeds gevaarlijk dichtbij stond. We wisten namelijk allebei dat ik door het lint zou gaan als hij nu ja zou zeggen. Ik sloeg mijn ogen weer op en keek Harry recht aan. ik wilde zijn gezicht zien als hij antwoord gaf. Mischien overdreef ik, maar ik verdreef altijd als het om Harry ging. Ik wilde hem gewoon voor mezelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik slikte toen ik Louis hoorde snikken en de tranen zag vloeien. Ik haatte het als Louis huilde, het deed me pijn. Nu had ik ook de neiging om te gaan huilen zoals net met Violet, maar ik deed het niet uit angst voor die verdoemde kapstok. Zijn vraag was dit keer verschrikkelijk, want mijn antwoord ging voor dingen zorgen die ik niet eens wilde weten. Louis keek me aan en liegen was op dit moment uitgesloten, tegen Louis liegen kon ik al sowieso niet.
    "Leuker als anderen." piepte ik zacht, waarna ik mijn ogen stijf dichtkneep en bang was voor de gevolgen die er nu zouden komen. Ik vond Violet inderdaad leuker als anderen, maar ik was niet verliefd op haar. Nog niet, maar dat verzweeg ik. Louis vond ik ook leuker als anderen bijvoorbeeld. Hopelijk besefte hij dat wel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.

    Ik wilde bijna mijn ogen sluiten, als ik een harde klap hoor en hij zich meteen terugtrekt. Verontschuldigend kijkt hij me aan, en mompelt dan: 'Ik ben zo terug.' ik knik, maar zodra hij de deur achter zich gesloten had vloekte ik zacht. Ik wist ook wel dat hij en Louis die broer-band hadden, maar Lou had echt wel weer de perfecte timing uitgekozen om zijn humeur te hebben. Ik bleef hier zitten wachten, zacht neuriend, en probeerde niet te kijken naar het enge fragment waar Harry hem op pauze had gezet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elena Victoria Vasquez.
    Ik zuchtte en kwam overeind op het bed. Iedereen had de kamer inmiddels verlaten, en iedereen was bij elkaar. Joanne en Niall, Lou was volgens mij bij Harry en Violet. Liam was douchen in zijn eigen kamer. Hij had een rare blik op zijn gezicht gehad toen hij binnen kwam en een steek van bezorgdheid ging door me heen. Misschien moest ik dadelijk eens bij hem gaan kijken. Ik stapte uit bed en trok mijn pumps weer aan, waarna ik een hand door mijn lange blonde haar haalde. In de spiegel checkte ik nog even mijn make-up, voordat ik de hotelkamer verliet. Waar was Zayn eigenlijk? Ik vond hem al een tijdje leuk, maar durfde niets te zeggen. Stiekem keek ik vaak naar hem, maar ik hoopte dat hij of de anderen niets door hadden. Mijn hakken tikten op de vloer van de hotelgang, toen ik me een weg baande door het hotel, op zoek naar Liam's hotelkamer.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Edward Styles
    Harry zijn worden drongen zo diep door mijn hersens en heel mijn lichaam leek er op te reageren. Het trillen werd zo erg dat ik amper nog kon staan en ik me vast moest houden aan de muur. Hij ging me verlaten voor Violet. Ik wist het zeker. Ik deed een paar stapen naar achteruit. Ik moest weg bij die kapstok anders stond ik niet voor mezelf in. En als ik iets niet wilden was het Harry pijn doen. Dat zou ik mezelf nooit vergeten en dan zou hij Violet sowieso boven mij verkiezen. Ik schudden heftig mijn hoofd terwijl de snikken nu volmondig naar buiten kwamen maar ik bleef Harry aankijken. "dit kan je me niet aandoen." piepten ik. "niet nu." ik voelde me al enorm ellendig de laatste tijd en het enige wat me kon opvrolijke of kalmeren was Harry. Ik had hem nodig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ahw ;'(
    Als Violet had geweten hoe Louis denkt, dan had ze Harry nu een bitch gevonden en Lou doodgeknuffelt ;p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Louis en Harry zijn nog niet getrouwd. ^^)

    Harry Edward Styles.

    Ik slikte een brok in mijn keel weg en opende stilletjes mijn ogen toen ik geen klappen voelde. Louis klampte zich vast aan de muur en zijn woorden deden me pijn, waardoor ik Louis een medelijdende blik toestuurde en mijn ogen voelden branden van de opkomende tranen. Waarom begon ik altijd te huilen op zulke momenten? Ik raakte gewoon overstuur als Louis pijn had, en dit keer was ik het zelfs schuld!
    "Ik..." begon ik. "Ik blijf bij je." antwoordde ik om vervolgens de stappen die Louis naar achteren had gezet weer naar voren te maken. Ik wilde niet dat wij ruzie hadden of elkaar minder spraken, dat weigerde ik toe te laten. Maar ik wilde Violet ook toelaten tot mijn leven...
    "Lou, alsjeblieft... Ik vind Violet leuker dan anderen, ja. Maar dat heb ik ook met jou. Jullie zijn beiden speciaal voor me, maar elk op jullie eigen manier. Ik kan niet zonder een van jullie." legde ik uit, waarna een smekende blik volgde. "Kom nou, ik blijf bij je..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.

    Langzaam sta ik op, en loop naar de deur. Ik werp nog een blik de kamer in over mijn schouder, maar wenste daarna dat ik dat niet had gedaan. Een zachte gil ontsnapte en ik sloeg meteen mijn hand voor mijn mond. Ik sloot mijn ogen en hoopte met alle macht dat Harry het niet gemerkt had, dat hij Louis bleef kalmeren. Hoe graag ik hem hier ook wilde hebben, hij moest er nu voor Lou zijn. Ik sloot de deur achter me en ging op de grond zitten, wachtend tot Harry, eventueel met Louis, terugkwam. Ik legde mijn hoofd tegen de koele deur en haalde mijn mini-koptelefoon en mobiel uit de zak van mijn sweater, deed die in en scrollde naar Safe and Sound van Taylor Swift. Het was een tune van the Hunger Games, en ik vond het prachtig. Het gaf me rust, zorgde ervoor dat de warboel in mijn hoofd wat minder werd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson
    Ik zag de waterige ogen van Harry maar snapte het al niet meer. Verwachten hij nu echt van me dat ik hem ging delen met Violet? Ik vond haar aardig, maar op dit moment wilde ik haar het liefst in een doos stoppen en naar Antarctica sturen. Ik alleen was duidelijk niet genoeg voor hem en dat deed pijn. De smekende blik die harry me gaf deed me nog harder huilen en ik kneep mijn ogen dicht.
    Ik wist dat deze dag ooit zou komen, maar ik wilde het niet, ik wilde het echt niet. Ik wilde voor altijd degene zijn die Harry liet lachen, degene zijn waar hij naar toe kwam voor zijn nodige aandacht, knuffels en wat gekroel, degene die tegen hem aanlag tijdens het filmmaker of als hij niet kon slapen. Dat moest ik zijn en niet Violet. En ook niet een beetje ik en een beetje Violet. Gewoon ik. Ik wist dat het egoïstisch van me was, maar het was altijd zo geweest en nu moest ik dat opgeven. Ik kon de honderd procent aandacht die Harry altijd aan mij gaf niet Laten verminderen naar vijftig. "maar...." snikte ik maar wist allang niet meer wat ik wilde zeggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik wilde weten wat Louis allemaal dacht en stapte een stuk nieuwsgieriger naar hem toe. "Maar wat?" vroeg ik hem stilletjes, waarna ik de tranen die inmiddels begonnen te lopen ruw wegveegde en mijn hand aarzelend naar die van Louis uitstak. Ik wilde hem zo niet zien, ik wilde een blije Louis die op en neer aan het springen was en met mij als een stelletje idioten door een winkel renden en krijsten als twee kleine kleutertjes. Ik slikte en pakte uiteindelijk zijn hand vast waardoor ik automatisch met Louis zijn vingers begon te spelen. Het liefste sloot ik mezelf nu op in een kast met Louis om ons te verstoppen voor de hele wereld en voor altijd samen te zijn, maar Violet was er ook nog... Violet, ik moest haar nu echt even loslaten op dit moment. Ik mocht haar heel graag, maar Louis ook. Dit voelde alsof ik moest kiezen tussen twee delen van mijn leven en ik met beide keuzes een iemand zou gaan verliezen.
    "Verwacht je van mij dat ik Violet laat vallen?" vroeg ik zacht aan Louis, terwijl ik hem met waterige ogen aankeek en mijn lip nu ook al begon te trillen. Die keuze kon ik niet maken, dat kon Louis toch niet van me verwachten?


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Eerst artikel op een site. Jullie moeten zelf maar beslissen wanneer jullie het lezen. ^^ Oh ja. Niet alles wat in de artikels staat hoeft ook waar te zijn. Er kunnen dingen instaan die je als Harry of Louis helemaal niet gedaan hebt in het RPG, maar ook in de echte wereld liegen de journalisten. ^^]

    One Direction terug in Xfactor

    Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 16:37 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    ik slikte even en keek naar mijn hand die Harry vast had. dit kon ik toch niet maken? ik wilde egoïstisch zijn heel hard ja gillen en samen met hem naar de andere kant van de wereld verhuizen, ergens op een berg gaan wonen waar niemand ons zou kunnen vinden. ''als die keuze mogelijk was ja,'' ik slikte even. ''Maar dat is die niet.'' ik keek weer op naar Harry zijn gezicht en zag zijn onderlip trillen. Dit wilde ik al helemaal niet. ik gristen Harry zijn hand vast en trok hem nu tegen me aan om mijn andere hand in zijn nek te leggen en mijn neus in zijn wang te duwen en te huilen. ''Ik wil niet dat dingen veranderen hazza.'' snikte ik. maar het was te laat. mijn plek had nu een gedeelde plaats.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde naar Louis' woorden en was weliswaar blij dat hij inzag dat ik Violet niet kon laten vallen, maar het deed toch pijn om te zien dat hij dat het allerliefste wilde. Ik liet me zonder enig protest tegen Louis aangetrokken worden en voelde hoe hij ademde in mijn nek terwijl ik natte tranen van hem en mij over mijn wang voelde stromen. Misschien vermengden ze zich wel, wat best schattig zou zijn als dit geen triest moment was geweest...
    "Er vind geen grote verandering plaats, Lou. Echt niet... Ik beloof dat ik nog steeds veel bij je ben en dat ik je zoveel mogelijk aandacht geef." zei ik zachtjes, waarna ik mijn neus ophaalde en zachtjes snikte. "Je blijft mijn beste vriend, Lou."
    Al noemden sommigen ons een stelletje en misschien leek dat af en toe ook wel zo, maar hij was echt mijn beste vriend en meer niet. Af en toe heb ik wel eens gewenst dat ik Louis één keer mocht zoenen, maar die gedachten heb ik verbant, hoewel ik wel biseksueel ben. Dat weet Louis ook trouwens, maar Louis viel niet eens op jongens, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 16:32 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ik wilde het hem vertellen maar ik durfde het niet. daarbij leek het me nu ook niet zo'n goed moment, hij had immers net bekend dat hij gevoelens voor Violet had. ik liet zijn hand los en bracht deze naar zijn borst om daar zijn shirt fijn te knijpen en snoof zachtjes toen Harry zei dat ik zijn beste vriend bleef. hoe vaak had ik niet gewenst dat dat meer was? het was mijn eigen stomme schuld. als ik net als Harry er voor uit durfde te komen dat ik biseksueel was geweest had het waarschijnlijk heel anders gelopen. maar ik durfde het niet en nu Violet in beeld was al helemaal niet meer. ik wilde niet dat hij veel bij me was, ik wilde dat hij altijd bij me was en ik wilde niet zoveel mogelijk aandacht krijgen ik wilde al zijn aandacht. iets wat onmogelijk was. ''jij ook die van mij haz.'' zei ik stil terwijl ik mijn ogen dichtkneep. ik had een hekel aan de waarheid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Willen ze misschien zo terugkomen? Heb ik ook wat te doen ;p

    Edit: Ben eerst even eten ;3]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 18:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.