• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Rollentopic

    De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.


    Artikels:

    One Direction terug in Xfactor

    Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.


    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Elena en voelde me eventjes een klein kind dat terecht gewezen werd omdat het een lolly had gepikt. Af en toe kon ik me irriteren aan het moederlijke gedrag, maar ze was wel een schat van een meid. Ik kon me nog goed herinneren toen de jongens altijd naar mij toe kwamen voor advies, nu was mijn advies meer een risico geworden.
    "Staat er dan al een artikel?" vroeg ik aan Elena, waarna ik nieuwsgierig mijn telefoon pakte en het artikel zocht. Ah, gevonden... Ik las het door, mompelde dat wij geen katten waren en borg mijn telefoon weer op. Nou, geen kritiek op mij dit keer. Sorry, maar op dit opzicht denk ik af en toe dat het beter iemand anders kan zijn dan ik...
    "Alsof management zo lekker bezig is." bromde ik om vervolgens te zuchten. Ik sloeg mijn armen aarzelend om Elena's middel en beet even op mijn lip. Zij was wel een van de enigen die te vertrouwen was... Niet iemand die met ons omging om onze status of om roddels te verspreiden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Door niet te kunnen motorrijden. ;p)


    [De rem is hetzelfde als op een fiets en de gas is door aan het ding te draaien waar je met je rechterhand aan vasthoudt aan het stuur. Hoe kan je dat verwisselen? x'D Het maakt me niet uit hoor, maar ik vind het gewoon grappig. x'D]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan

    ''Ik wil niet praten, ik wil Harry!'' bracht hij uit en stond weer op en draaide de kamer door. Plots gooide hij de kapstok door de kamer, die met net mist, maar de spiegel moest eraan geloven.
    Het was een leugen geweest had ik gezegd dat ik niet bang was van Louis, want dat was ik wel. Maar uiteindelijk viel hij op zijn knieën. Hij had zijn armen rond zijn hoofd gevouwen waardoor ik zag dat er een stuk van de spiegel zijn arm doorboord had. "Louis," zei ik en liep meteen naar hem toe om zijn arm te bekijken. Ik zuchtte en stond weer op om richting de badkamer te gaan. Ik nam wat water en wat ontsmettingsmiddel en liep de kamer weer in.
    "Ik ga het glas eruit halen," waarschuwde ik hem waarna ik voorzichtig het klas uit zijn arm haalde. Daarna ging ik er wat met een vochtig washandje over en deed het ontsmettingsmiddel erop. "Ik weet niet of er nog glas in je arm zit. Misschien is het beter als je naar de spoed gaat," zei zacht waarna ik weer naar de badkamer ging voor wat verband.
    Nadat er verband rond zijn arm zat, stond ik weer recht en zuchtte opnieuw. "Ik ga Harry halen, Louis," zei ik zacht. "Je wilt niet met me praten en ik maak het alleen maar erger. De enige die je wilt is Harry, dus ik ga hem halen voor er nog wat erger gebeurt,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    Ik beet op mijn lippen en werd ietsje kalmer toen Niall mijn arm verzorgde. Niet dat het huilen stopten, want dat deed ik nog steeds. Tranen met tuiten. Ik eet op mijn lip omdat het pijn deed maar het ontredderde me niet. Als die tijd bleef ik zitten zoals ik zat en ik keek niet eens op toen Niall zei dat hij Harry ging halen. Ergens wilde ik roepen dat hij het niet mocht doen omdat ik bang was. Dat hij boos op me was wist ik ergens zeker en ik was bang dat hij zijn woeden bui op mij af ging reageren. Wat ik wel verdient zou hebben. Maar ik wilde ook wel dat Harry kwam. Ik werd dan wel met de waarheid geconfronteerd, maar ik zou hem kunnen vertellen dat ik hem hellemaal niet kwijt wil. Als ik nu niet al te laat was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Ik liep Louis' kamer uit en ging richting die van Harry. Eenmaal daar aangekomen, klopte ik op zijn deur en ging naar binnen.
    "Harry, meekomen," viel ik met de deur in huis. "Ik heb geen idee wat Louis gedaan heeft, maar hij denkt dat je hem haat. Ik heb geprobeerd met hem te praten, maar dat resulteerde in een stuk spiegel in zijn arm," ik begroef mijn vingers in mijn haren en keek van Violet naar Harry. "De enige die hij wil, ben jij. Dus wil je alsjeblieft met hem gaan praten?" smeekte ik bijna.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    Ik keek nog steeds met een giftige blik naar Violet en stond op het punt om iets naar haar hoofd te gooien toen ze nog niet reageerde, maar helaas maakte Niall daar een abrupt einde aan door de deur te openen en me half op te leggen dat ik met hem mee moest komen naar Louis.
    "Denk je soms dat ik op mijn kop gevallen ben, Horan?!" riep ik naar hem, waarna ik mezelf dwong om rustig te blijven ademen en de scherven van de vaas op de grond even bekeek. Zag hij nou echt niet dat ik bezig was?
    "Hij loopt weg, doet zichzelf wat aan en ik mag het weer opruimen." siste ik om vervolgens een gefrustreerde kreet te slaken en naar de deur te lopen, waar ik Niall aan de kant duwde en met woedende passen naar Louis' kamer beende. Ik gokte in ieder geval dat hij daar zat. Mijn handen balden zich tot vuisten terwijl ik door de deuropening stapte en Louis aankeek die op de grond zat. Nee, op dit moment had ik het even gehad...
    "En nu? Wat wil je dat ik zeg? Dat ik Violet ergens dump en jou weer alle aandacht ga geven? Dat ik als een hondje achter je aan blijf lopen en doet wat je zegt zodat ik al mijn vrienden kwijtraak?" vroeg ik aan Louis, terwijl ik hem even minachtend bekeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Denk je soms dat ik op mijn kop gevallen ben, Horan?!" riep hij waardoor ik geschrokken wat naar achteren ging. "Hij loopt weg, doet zichzelf wat aan en ik mag het weer opruimen." siste hij. "Euh, ik probeerde met hem te praten, maar hij wou jou," stamelde ik, maar Harry reageerde er niet op en duwde me opzij zodat hij door de deur kon stormen. "Jezus! Dqan probeer je eens iemand te helpen. Nog even en ze zoeken het allemaal zelf maar uit," riep ik gefrustreerd en liep achter Harry aan om ervoor te zorgen dat hij Louis niet ging vermoorden.
    Ik liep naar Louis' kamer waar de deur nog open stond. Ik bleef bij de deur wachten. Afwachtend hoe dit ging aflopen.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    Ik kromp in elkaar na de worden van Harry en was oprecht bang dat hij me zou gaan slaan. Deed hij het maar. Ik had het verdient en niet zo'n beetje ook. Mijn onderlip trilde hevig en panisch schudden ik mijn hoofd. Zijn worden deden pijn. Alsof hij al die tijd met tegenzin mijn beste vriend was geweest. Of ik een of ander monster was. Ja, vandaag misschien, maar telde al die jaren hiervoor dan niet? Ik durfde Harry niet aan te kijken en wist eigenlijk ook niet zo goed wat ik moest zeggen. "Ik.. Het spijt me." Het was zo zacht dat ik me afvroeg of Harry me überhaupt wel had gehoord. Niet dat het iets uitmaakten. Hij had nummers niets aan die worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar Louis en mijn blik werd alsmaar kwader na zijn woorden. Als ik gif kon spuwen had ik een hele gifkamer ervan kunnen maken hier. Begreep die jongen nou echt niet dat dit nou het gene was waardoor ik al die stemmingswisselingen kreeg? Ik kon er niet tegen als mijn beste vriend me voor een onmogelijke keuze zette, daar ging ik zelf toch kapot aan...? Als management en de haat me al niet kwaad kreeg was het nu Louis wel. Niet dat ik het nooit schuld was hoor, maar daar prikte ik niet doorheen in deze toestand.
    "Het spijt je?!" schreeuwde ik, waarna ik op Louis afstapte en hem aan zijn kraag omhoog trok. "Weet je wat mij spijt?! Het spijt mij dat ik je beste vriend ben! Het spijt me dat ik in je leven kwam, in deze band belandde en dat ik besta! Ik ben toch maar een eigendom dat van jou is en nu gedumpt word als een stuk speelgoed dat kapot is!"
    Ik duwde Louis met een hevige kracht van me af, draaide me naar Niall toe en gromde. "Alsjeblieft."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik staarde geschrokken naar het tafereel voor me. "Alsjeblieft," gromde Harry waarna hij wegbeende. Ik keek hem kwaad na en draaide me weer tot Louis. Voorzichtig kwam ik de kamer binnen, niet wetend hoe Louis zou reageren. Ongemakkelijk stond ik naast Louis. "Hij meent dat vast niet," begon ik. "Hij is gewoon gestresst. Hij is dat wel vaker," deed ik een hopeloze poging om Louis te kalmeren, maar of het zou helpen. Ik betwijfel het.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    Ik was bang doodsbang toen Harry me omhoog trok. Mijn ademhaling was gehaast en ik slikte toen Harry zijn worden waren afgelopen. "Harry, nee!" Jammerde ik en ik moesten met mijn ogen knipperen om nog wat te kunnen zien door de tranen een. Ik greep hem vast en trok hem met zijn gezicht naar me toe. Niet dat ik wist wat ik moest zeggen maar hij mocht niet weg. Mijn nagels knepen in zijn fel. "Niet doen Hazza." Fluisterde ik zachtjes, Niall totaal negeren. Want Harry meende het vast wel. Oke ik moest het nu doen. Kwader kon ik Harry nu toch niet krijgen en waarschijnlijk zou ik een enorme harde klap in mijn gezicht krijgen en zou one direction waarschijnlijk voorgoed verkloot zijn of zou ik eruit gezet worden maar kon me allemaal niet meer schelen ook. Vliegensvlug duwde ik mijn lippen op doe van Harry. Totaal niet meer wetend wat ik deed. Ik liet Harry nu hellemaal los en deed een paar stappen achteruit met mijn ogen dicht. Wachtend op de klap die ik zou krijgen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 0:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Oké, wat ging er nu weer gebeuren? Kregen we een smeekbede? Een klaagzang? Wat kon ik verwachten?! Nou, ik kreeg iets wat ik totaal niet verwachtte. Louis' lippen op die van mij...
    Het voelde alsof zijn lippen perfect op die van mij pasten en ik wilde hem in een reflex meteen terugtrekken toen hij me had losgelaten, maar ik deed het niet. Mijn woede ebde langzaam weg en maakte plaats voor verbazing. Had Louis me nou serieus gekust?! Oké. die jongen was toch hetero...? Ik staarde hem vol ongeloof aan en er was maar een vraag die op mijn lippen leek te brandden.
    "Wat?"
    Ja, meer kwam er op dit moment niet uit mijn mond. Ik was nogal in shock en nog steeds een beetje kwaad, maar dat was ik meer op mezelf. Ik had gewoon tegen Louis lopen schreeuwen! Ik had de neiging gehad om hem een klap te verkopen! Het was alsof die kus me compleet had wakker geschud, maar toch kon ik het niet helemaal verkroppen dat Louis me nooit verteld had dat hij ook op jongens viel. Anders kuste hij me toch niet, toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Langzaam opende ik mijn ogen toen ik geen hand in mijn gezicht voelde maar Harry ongelovig wat zei.
    Ik wist totaal niet meer wat ik moest zeggen. Ik was op alles voorbereid maar niet op dit. Ik keek Harry even bang aan waarna ik mijn blik op mijn schoenen richten. "Ik.." Zei ik zachtjes. Ik moest mezelf tegenhouden om hem niet weer te kussen. Het had zo goed gevoeld. Ik slikte even en kneep mijn ogen even dicht. "Sorry" Prevelde ik terwijl een eenzame traan mijn ogen weer verliet en ik de krullenbol weer aankeek.
    Ik snapte het niet. Waarom begon hij niet nog harder te schreeuwen, werd hij niet nog bozer en waar bleef die klap?
    Ik wilde wegrennen, maar ik wist dat als ik dat nu deed het echt nooit meer goed zou komen. Dus ik bleef staan, met een trillende onderlip en bang voor wat er ging komen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 7:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga er lekker nog wat extra drama ingooien. :3]
    Violet Skyler Todd.
    Toen Louis wegliep zag ik het al aankomen. Eerst zijn mobiel en vervolgens een vaas vlogen tegen de muur aan. Hij beet me toe de recensie op te zoeken. Ik deed het niet, het zou hem alleen maar kwader maken. Toen kwam Niall, die Harry meenam. Een tijdje zat ik daar, er over na denkend wat ik voor een trut was, die hun vriendschap stukmaakte. Toch stond ik maar op. Dit keer zou ik wel achter hem aanlopen, niet nadenkend over de gevolgen. Ik wist niet waar ze waren, maar zodra ik het geschreeuw hoorde liep ik er meteen op af. In de deuropening kreeg ik een keiharde klap in mijn gezicht. Niet letterlijk natuurlijk, maar zo voelde het wel. De jongen die mij daarstraks bijna gekust had, had nu zijn lippen op die van zijn beste vriend. 'Wat...? Harry?' Mijn stem klonk gebroken, gekwetst. Beschuldigend, omdat ik het niet was. Maar dit was nog niet eens het ergste. Toen Louis hem losliet, leek Harry er kalm van te worden. De stemmingswisseling was weg. Tranen brandden in mijn ogen. Van Harry had ik geweten dat hij bi was, maar Lou? Lou had altijd beweerd hetero te zijn. Nog meer leugens. 'Zwarte, verwelkte rozen.' fluister ik. Dat was mijn leven altijd geweest. Ik had het moeten weten. Wie hoopte, kreeg een trap in zijn gezicht. Of in haar gezicht, in dit geval.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Nickolas Anderson
    Joanne schopte haar pumps uit,waarna ze de dekens over ons heen trok.
    "Dit bed is vanaf nu mijn vriendje." mompelde ze en grinnikte daarna,ik keek haar quasi boos aan."Dat kan niet,want hij is de mijne al,ookal ga ik dan wel vreemd met slaap."grinnik ik ."Ga je slapen of niet?" vroeg ze me dan lachend en ik haalde mijn schouders op.
    "Ik weet niet of slaap me terug wil."grap ik ,ik was wel moe,maar slapen lukte nog niet echt .


    Joanne Mikayla Brights

    Ik kijk hem fronsend aan. ''Slaap wilt je niet terug. Je bent niet leuk genoeg.'' En ik stak mijn tong naar hem uit, waarna ik toch in de lach schoot. Ik zuchtte even en keek naar het plafond. ''Dit is het bed van Niall. Waar gaat hij dan slapen?'' dacht ik hardop na en keek Nick schuin aan. Arme Niall. Van mij mag hij me uit dit bed wegjagen en dan ga ik voor mijn part gewoon op de bank slapen. Dat maakte mij niet zoveel uit, ik had tenminste een slaapplek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.