• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles
    'Ook wel, om net als jij zei, met de meest dierbare mensen in mijn leven ever er tussenuit te gaan.' zei ze en net op dat moment kwam Rosalie aanlopen. 'Roosje!' zei ik grijnzend, omdat ik wist dat ze die bijnaam haatte. 'Heb je er zin in?' vraagt zij ook vrolijk aan mij. 'Ja, maar natuurlijk! En jij Roosje?' vroeg ik nogmaals plagend. Ik zag hoe Maddison nogal onzeker haar handen in de zakken van haar rode vest stopte en er een beetje radeloos bij stond. Ze was eigenlijk totaal anders dan Liam. Liam kon met iedereen wel een gesprek aanknopen, en voelde zich nooit ongemakkelijk, en zo kwam Maddi nu wel op me over..

    Dessy Tamara Payne
    'Dat klopt, maar we kunnen ze niet wegsturen ofzo. Dan krijgen we alleen maar haat.' zei hij knikkend. Ik legde even bemoedigend mijn hand op zijn bovenbeen. 'Jullie gaan super goed met de fans om hoor.' zei ik grijzend en snel haalde ik mijn hand weer van zijn been af. Wat moest hij wel niet van me denken? Dat ik hier met hem zit te flirten meteen op de eerste dag van de vakantie? Nee. Dat kon ik niet maken. Ook niet na de breuk die hij net had gehad met Perrie, hij was absoluut nog niet over haar heen. Beschaamd sloeg ik mijn ogen neer en richtte mijn blik op mijn huidskleurige pumps die zich aan mijn licht getinte voeten bevonden en nam een slok water uit mijn glas.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik kijk Harry met samen geknepen ogen aan. 'Hoe noemde je me Styles?' Niet veel later zegt hij het weer. Ik geef hem een speelse duw. 'Stop met me zo noemen. Je weet zelf dat ik het haat!' Ik kijk hem serieus aan, maar lach dan. 'Jij bent echt irritant Harry.' Ik kijk hem aan. 'Ik heb je gemist.' Ik trek hem weer in een knuffel en laat hem na even weer los. 'Ik heb er ook zin in,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naad Maddison. 'En heb jij er een beetje zin in?' Ik kijk haar vragend aan. Ik wilde haar niet buitensluiten, dus vroeg ik ook naar haar. Van de familie Payne kon ik het het beste met Dessy vinden en daarna met Liam, maar Maddison was ook aardig. Ik vond iedereen hier aardig. Zelfs Amir.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amir Jaafar Malik
    Ik schudden mijn hoofd, nam de laatste trek van mijn sigaret waarna ik deze uittrapte met mijn voet. "Eigenlijk niet nee, jij?" Gaf ik eerlijk antwoord terwijl ik de rook uit de richting van arianna uitblies en haar daarna weer aankeek. Ik mist eigenlijk niet zo goed hoe ik op haar aanwezigheid moest reageren. Ik was gewent dat iedereen buiten mijn vriendengroep me vermeet. Keek maar naar mijn zusje. Die deed zelfs alsof ik een moord op mijn naam had staan. Niet dat ik het heel onprettig vond. Maar het was even wennen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maddison Nadja Payne.
    Ik luisterde een beetje naar het gesprek tussen Harry en Rosalie. Verschrikkelijk vond ik het dat ik zo onzeker en verlegen was, en ik besloot om dit te gaan veranderen. Maar hoe? Rosalie was totaal anders dan ik was. Ze was spontaan, druk en kon gemakkelijk een gesprek aangaan met anderen. Net als Liam, ook hij kon gemakkelijk met anderen praten, terwijl ik daar moeite mee had. Zou ik aan hem kunnen vragen me te helpen? Of moest ik dat aan mensen zoals Rosalie of Harry vragen? Ik ging wat meer rechtop staan, waardoor ik toch wat zekerder over kwam. Ook plakte ik een glimlach op mijn gezicht. Niemand wil praten met een meisje die eruit zag alsof ze het niet naar haar zin had of het liefst naar huis vluchtte. 'Natuurlijk heb ik er zin in! Het lijkt me erg gezellig met z'n allen dingen te gaan doen,' antwoordde ik op Rosalie's vraag. Ze was erg aardig, maar soms wat te druk, waar ik niet helemaal wist hoe ik daar mee om moest gaan.

    Zayn Javadd Malik.
    Ik voelde me niet erg op mijn gemak toen Dessy haar hand op mijn bovenbeen legde en was wat opgelucht toen ze hem er vanaf haalde. Waarschijnlijk had ook zij dat door, want ze keek beschamend naar haar pumps. 'Ik eh,' stamelde ik. 'Ik ga even kijken hoe het met de rest van de groep gaat.' Ik stond op en liep door de kamer heen, waarna ik naar Niall toe liep. 'Nialler!' Vrolijk gaf ik hem een knuffel. 'Hoe gaat het met onze kleine Ier?' Ik sloeg mijn arm over zijn schouder en keek hem vrolijk aan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 0:46 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Arianne Rowene Styles

    Ik schudde mijn hoofd bij zijn vraag. "Niet zo heel leuk. Maar ik kom wel op mijn plekje terrecht." Glimlachte ik. Ik beet wat op mijn lip en keek weer naar mijn pumps. Eigenlijk had ik die moeten inruilen voor mijn Converse schoenen.. Misschien was dat handiger. Ach ja, dat deed ik wel in de bus of zo. Was makkelijker dan nu snel naar de auto te rennen en dan weer mijn schoenen aan te doen. Nee dank je. Ik verveelde me nog steeds. Er waren niet echt leuke jongens hier. Ze hadden ook allemaal zusjes. Ik zuchtte en dacht na. Dan moest ik het maar bij de jongens zelf houden om me zelf te vermaken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dessy Tamara Payne
    'Ik eh. Ik ga even kijken hoe het met de rest van de groep gaat.' hoorde ik Zayn zeggen en hij stond op en verdween in de menigte die zich in de kamer bevond. Goed gedaan Des, schoot door mijn hoofd heen. Ik kon mezelf wel slaan, was ik eindelijk eens een keer goed in gesprek met iemand die ook nog eens mijn mening deelde, maakte ik weer een domme actie waardoor hij weg liep. Goed bezig hoor! Zuchtend zakte ik achterover in de stoel en dronk de rest van mijn water op. Na een minuut voelde ik me al ongemakkelijk en ik stond op. Ik wrong me door de menigte heen door de voordeur naar buiten waar ik tegen Liam's auto aan leunde en naar de blauwe lucht boven me keek. Bijtend op mijn lip haalde ik een hand door mijn haren en dacht na over hoe ik de komende dagen zou gaan besteden met de rest van de groep..

    Harry Styles
    Ik hoorde hoe Rosalie aan Maddison vroeg of ze er ook zin in had, en hoe Maddison ineens heel vrolijk reageerde. Ik richtte me weer even op Rosalie. 'En Roosje, ik noemde jou Roosje.' zei ik plagend. 'Oeps nu weer!' barstte ik in lachen uit terwijl ik me verschool achter Maddison. Ik wist dat Rosalie hier echt niet tegen kon, en dat als ik niet uit keek, ik misschien nog weleens klappen zou kunnen krijgen. Voorzichtig keek ik over Maddison's schouder heen naar Rosalie's reactie.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maddison Nadja Payne.
    Lachend zag ik hoe Harry zich achter me verschool nadat hij Rosalie Roosje had genoemd. Met mijn één meter 61 was ik veel kleiner dan hem, wat er erg grappig uit gezien moest hebben. Met mijn hand reek ik naar achteren, zodat ik door Harry's krullen kon aaien en trok zijn muts van zijn hoofd, waanra ik die over mijn eigen hoofd trok. 'Ik bescherm je wel Harold,' lachte ik en ging breed staan. 'Ik word later bodyguard!' Ik gromde en deed alsof ik enorm veel spieren had, waarna ik begon te lachen. Druk doen was zo slecht nog niet.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik kijk Maddison met een glimlacj aan. 'Dat is mooi, want ik ook namelijk.' Ik grijns. Dan kijk ik naar Harry en vernauw mijn ogen. 'Maddison kan je even aan de kant?' Een grijns komt op mikn lippen. 'Is Harry bang voor een meisje?' Ik sla mijn armen over elkaar. Dan in een onverwacht moment pak ik zijn arm en druk hem tegen de muur. 'Als jij me nog een keer zo noemt dan overleef je deze vakantie niet. Ook al ben je de beste vriend van mijn broer, ik ben njef bang voor jouw, mijn broer of je vrienden en ik haal je naar beneden hoe dan ook.' Ik kijk Harry strak aan. 'Begrepen little player?' Ik houd mijn hoofd even schuin en grijns. Ik druk hem nog even extra hard tegen de muur. 'Of ik negeer je gewoon de hele vakantie,' zeg ik bedenkelijk. 'En dan meem ik je te grazen in je slaap,' zeg ik duivels en kijk hem recht in zijn best mooie groene ogen. Ni zag ik ze is in het ecjt van dichtbij en niet op een foto met lenzen of weet ik veel. Eigenlijk had ik er nooit echt opgelet, maar nu valt het me op. Langzaam laat ik Harry los en glimlach vriendelijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik denk dat ik ga slapen. Ben moe en batterij is bijna leeg. Misschien reageer ik ng 1 keer ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bij mijn eerst volgende reactie komt de bus eraan.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    Lachend kwam ik het huis van de Tomlinsons binnen en al gauw kwam Zayn mij begroeten. Ik gaf iedereen een knuffel. Het was nu al gezellig, ik had er erg veel zin in. Ik zette mij neer op de grote bank en keek mijn vrienden lachend aan." Waarneer gaan we?"vroeg ik lachend. [ een beetje kort, heb geen idee wt er allemaal is gebeurd>.<]


    •*• Lululu •*•

    [@Mallory, Nou eigelijk is iedereen er nu en iedereen is met elkaar aan het praten, waardoor het een groot chaos is (:]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 9:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [woojoo, wat heb ik allemaal gemist? 0.o]


    Do what people say you can't.

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Ik loop door de drukte heen naar het raam. Dan zie ik dat de bus er aan kom't. 'Finally' roep ik dan, ik loop naar mijn spullen en pak die dan. 'De bus staat er, we kunnen gaan' roep ik nog door het huis heen en ik loop dan alvast weg. Ik zet mijn koffer in de kofferbak onderaan de bus en stap dan alvast in op mijn lievelingsplek, achterin dus. Gelukkig is deze bus voor vijftig personen ongeveer, dus lopen en ergens anders gaan zitten is geen probleem voor ons. Ik ga zitten en wacht rustig tot dat de andere komen.


    That is a perfect copy of reality.

    xElounor schreef:
    [woojoo, wat heb ik allemaal gemist? 0.o]

    [Nou, je hebt gemist dat Niall en Shelley en Elize vertrokken zijn naar het huis van Louis, dat nu iedereen er is, en ze net in de bus kunnen stappen, dus eigelijk niet heel veel (:]


    That is a perfect copy of reality.