• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Shelley Rae Horan
    Als Elisabeth binnen is volgt Zayn haar. 'Hoi' begroette hij mij, 'Hoe gaat het met jou?' vroeg hij toen. 'Hoi, Ik ben Shelley, voor het geval je het niet meer wist, en met mij gaat alles goed, met jou?' vraag ik dan aan hem. Ik loop wat verder naar binnen zodat Zayn ook naar binnen kan lopen. Dan kijk ik weer naar Elize, die nog steeds op dezelfde plaats als eerst staat, ik zucht en ga tegen de omgekeerde bank aan staan. Nu moeten er nog twee familie's komen, de familie Styles en de familie Payne.


    That is a perfect copy of reality.

    Dessy Tamara Payne
    We kwamen eindelijk bij Louis' huis aan, en ik stapte zo snel mogelijk de auto uit. Ik was zo blij dat ik iedereen eindelijk weer kon zien! Ik belde snel aan, en toen de deur open gedaan werd snelde ik op mijn hakken het huis in. De familie Malik en Horan waren er al. Ik wist dat ik me hierop had moeten voorbereiden, want meteen toen ik Zayn zag werd ik weer week in mijn benen. Ik had altijd al een zwak voor hem gehad.
    'Rosalie!' gil ik als ik Louis' zusje zie. Ik had altijd al goed met haar kunnen opschieten, en ik had haar echt gemist. Ik rende naar haar toe en vloog haar meteen om haar hals. 'Ik heb je zo gemist!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Arianne Rowene Styles

    Ik knikte hevig bij de vraag van Harry. "Natuurlijk!" Grijnsde ik en keek naar Josh. Hij zag er niet zo op zijn gemak uit. Maar misschien zag ik het gewoon verkeerd en was er helemaal niks aan de hand met hem. Ik ging met mijn hand door mijn haar en keek Harry aan via de achteruitspiegel. "Maar Haz, beloof me dat je niet gaat flirten met een familielid van één van de jongens, oké?" Grinnikte ik. Ik zelf flirtte ook best wel vaak, maar het was toch ondertussen een gewoonte geworden. Niks mis mee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Arriver schreef:
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Nu Niall zijn aandacht heeft gericht op Rosalie, loop ik weer naar Louis toe, 'Misschien heeft mam wel gelijk en moet je maar is volwassen worden, anders gaat het een groot probleem worden straks' zeg ik doodserieus tegen hem. Dan komt er een een lach tevoorschijn. 'Nee grapje, blijf jij maar gewoon Louis, mijn gekke en gestoorde, maar ook beschermende en lieve broer' zeg ik dan lachend tegen hem. Ik kijk op de klok en ik zie dat de bus over een kwartier komt, dan gaat de telefoon. Ik neem de telefoon op en het is het huurbedrijf van de bussen. Ze hebben vertraging dus de bus komt wat later. Ik hang op en zeg dan 'De bus heeft vertraging, dus we komen wat later aan'


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Edward Styles
    'Natuurlijk!' reageerde ze grijnzend op mijn vraag en meteen werd mijn aandacht weer naar Josh getrokken. 'Haz, hoe lang duurt het nog?' vroeg hij. 'We zijn er bijna, hier na het stoplicht de hoek om.' zei ik toen ik naar het stoplicht staarde.
    'Maar Haz, beloof me dat je niet gaat flirten met een familielid van één van de jongens, oke?' grinnikte Arianne vanaf de achterbank. Grinnikend keek ik achterom en schudde mijn hoofd. 'Jij ook niet he zusje.' zei ik toen ik me weer omdraaide en gas gaf om de bocht om te gaan. Ik parkeerde de auto bij Louis voor, en stapte uit. Mijn tas liet ik nog maar in de auto liggen, die zou ik dadelijk wel pakken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik spring op van de bank en vlieg Dessy ook om haar hals. 'Dessy Bessy,' roep ik vrolijk en knuffel haar stevig. 'Ik heb jouw ook gemist!' Lachend kijk ik haar aan en laat haar los. 'Zo, wat moet ik weten,' vraag ik haar lachend. 'Ach, dat bespreken we wel in de bus,' vervolg ik snel. 'Waar is je lieve broer,' vraag ik met een grijns en kijk haar lachend aan. Ik kon het altijd al vinden met familie Payne, misschien wel het beste met hen. Natuurlijk ook met familie Styles, maar dat was ook logisch aangezien Louis en Harry heel close waren. Ik kijk Dessy lachend aan en bijt op mijn lip. 'Je kan drinken pakken als je dorst hebt.' Ik lach even en kijk dan naar de andere. 'Bijna compleet,' grijns ik. 'Alleen nog familie Styles.' Ik grijns en kijk langs Dessy heen. 'Daar heb je ze al.' Ik kijk haar even aan en loop dan langs haar heen. 'Hallo,' begroet ik ze vrolijk.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 22:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik.
    Ik glimlachte naar Shelley en krabte even achter mijn nek. 'Eh ja, dat was ik vergeten, sorry. Maar alles gaat goed, hoewel het belachelijk vroeg is.' Ik kon er nooit goed tegen als ik vroeg uit bed moest, hoewel dat eigenlijk altijd het geval was. Soms werd ik er enorm chagrijnig van. 'Hallo!' riep ik zodra ik de woonkamer binnen kwam, om boven de herrie uit te komen. Ik gaf Niall en Louis even een knuffel, net zoals Rosalie en Daniëlle. Net toen ik wilde gaan zitten, kwam Liam en zijn twee zusjes aan. Grijnzend gaf ik hem een knuffel, net als zijn zusjes Dessy en Maddison. 'Goedemorgen,' begroette ik ze weer. De zusjes van Louis en Liam kende ik het beste, geen idee waarom. Ik liet me op een stoel vallen en keek de kamer rond. Dit kon nog wel leuk gaan worden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Joshua Styles.
    Nee, dit ging hij niet menen. Nog maar zo kort?! Ik slikte hoorbaar en keek vanonder mijn wimpers Harry aan, om vervolgens richting de weg te kijken, waar we nu inderdaad de bocht omgingen. De straat waar onze bestemming lag. Ik beet op mijn lip en merkte hoe Harry de auto stopte, en uitstapte, direct stapte ik ook uit, ging achter Harry lopen, ik hield me gewoon een beetje achter hem. Dat zou voor dit moment het best zijn. 'Ik durf niet,' piepte ik bang in zijn oor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elisabeth Amani Malik

    Ik verstijfde even toen iemand mij een knuffel gaf. 'Uhh.. Hallo' mompelde ik, bijna onverstaanbaar. Langzaam schuifelde ik wat ongemakkelijk naar een bank en ging aan de andere kant zitten. Zou het erg zijn om nog wat op mijn gitaar te oefenen? Nee. Ik maakte mijn gitaarkoffer open en ging goed zitten. Al snel klonken de akkoorden van Locked Out Of Heaven. Het liedje had ik een leuk liedje gevonden, die paar weken dat het bestond. Ik verdiepte me weer in het liedje en staarde naar de vloer.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 22:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ben zo terug, even tandenpoetsen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amir Jaafar Malik
    Ik zuchten en verliet als laatste de auto en slenterde achter iedereen naar de deur. "Jho." Mompelde ik iets te ongeïnteresseerd. En krapte even ongemakkelijk achter mijn oor. Dit ging en lange vakantie worden met al die mensen die totaal niet in mijn straatje pasten. Of waarschijnlijk paste ik niet in hun straatje

    Louis William Tomlinson
    "Iedereen, doe of je thuis bent." Glimlachte ik naar iedereen die binnen kwam druppelen. Hiermee bedoelde ik dat als ze drinken ofzo wilde. Ik dat niet voor ze ging regelen. Maandag waren de jongens wel van me gewent. Ik ging op de grote stoel zitten in kleermakerzit en bron wat met mijn sok te spelen. Maar al snel merkte ik Harry op die binnen kwam lopen. "Hazza!" Gilde ik en opende mijn armen als teken dat hij naar me toe moest komen en me moest knuffelen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 22:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Arianne Rowene Styles

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek hem onschuldig aan. "Je weet het, ik kan je niks beloven." Grinnikte ik. We waren bij het huis van de Tomlinsons gekomen en ik keek schuin uit het raam. Waarom moesten we eigenlijk hier afspreken? En gewoon niet bij ons huis. Vrolijk stapte ik uit de auto en zag al van buiten dat het nogal... Druk was. Ach ja, je kende de jongens. En helaas erfen de familieleden wel iets van hen. Ik zuchtte en keek Harry en Josh aan. "En nu?" Mompelde ik. Ik had even geen zin om er gelijk op af te lopen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    'Kom nou maar.' zei ik tegen Joshua toen ik hem mee de kamer in sleepte. Meteen stond Rosalie voor me en ze begroette me vrolijk. 'Rosalieeee!' riep ik vrolijk terug voordat ik haar om de hals vloog en een knuffel gaf. Ik keek even bemoedigend om naar Joshua die achter me liep, voordat ik de woonkamer in liep en de rest van de groep begroette. Ik gaf iedereen die er was een snelle knuffel, en zocht toen Joshua weer.
    'Gaat het?' vroeg ik bezorgd. Echt, als het om Joshua of Arianne ging, was ik echt wel snel bezorgd.

    Dessy Tamara Payne
    Nadat Rosalie me ook begroet had, en weer weggevlucht was naar de familie Styles liep Zayn op ons af om ons te begroeten. Hij gaf ons allemaal een knuffel en liep toen weer naar de stoel waar hij net al op zat. Ik pakte een glas water van de tafel die Rosalie net aangewezen had en ging zitten op de stoel naast Zayn.
    'En, heb je er een beetje zin in?' vroeg ik toen ik de kamer rondkeek om te kijken wie er nou precies allemaal meegingen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Ik probeer morgen nig even te reageren]


    •*• Lululu •*•

    Joshua Styles.
    Ik slaakte een piepend geluidje toen Harry me gewoon de kamer mee introk, toen hij direct iedereen vrolijk begroette wilden ik het liefste wegduiken in een hoekje. 'Gaat het?' Harry dook weer naast me op en ik schudden mijn hoofd heftig heen en weer. 'Mag ik niet naar huis?' Ik beet op mijn lip. Ik wist dat ik moest doorzetten, want uiteindelijk zou alles wel goed komen, ik had er ervaring mee, maar voor nu voelden ik me barslecht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you