• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik sloeg de dekens goed over ons heen en gleed met mijn hand over Louis zijn zij. Toen ik hem zag gapen, ging ik het automatisch ook doen. Mijn andere hand ging ik door Louis zijn haar en ik sloot mijn ogen. Je kon alles zeggen, seks was gewoon vermoeiend. We zouden morgen wel douche want ik had echt geen zin om nu nog op te staan. Ik verwikkelde onze benen en drukte mijn achterhoofd in een kussen terwijl ik nog een keer gaapte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Met vermoeide ogen bleef ik voor een paar seconde naar hem staren, totdat ik de warme omhulsing van de dekens om me heen voelden. Een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen en ik nestelde me direct helemaal tegen Harry aan, ik voelden zijn benen tussen die van mij en lief streelde ik even met mijn tenen over zijn voet heen. Nog een gaap verliet mijn mond, waarna ik mijn hoofd op Harry's borstkas legde en mijn ogen sloot. 'Ik wil nog niet slapen,' murmelde ik zachtjes, ook al wist ik dat ik niet tegen de slaap kon vechten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Oh ja, je woont niet meer thuis. God, ik ben niet helemaal wakker. Ik ben onderhand al vierentwintig uur wakker." Zucht Zayn. "Ik heb hoogtevrees" Ik knik dat ik het begrijp. Binnen een paar minuten zijn we bij mijn appartement. Ik open de deur en gooi de reserve sleutel naar Zayn. "We kunnen dat huis kopen dat net naast de winkels ligt. Het is groot, maar niet al te groot. Er zijn genoeg kamers, een grote tuin voor Hatchi en de puppies, en het heeft een mooi uitzicht van af alle bovenkamers op heel Londen. Of heb je liever dat we in het appartementencomplex blijven wonen?" Vraagt hij. Ik weet dat Zayn al heel lang daar wil wonen. "Dan doen we dat, maar nu stil. Liam slaapt." Ik grijns en loop naar binnen. Ik sluip naar Liam toe en spring op de bank. "Liam! Ik ga verhuizen! Ik ga verhuizen! Sta oooooppp!" Ik spring en roep tot ik van de bank val. "Au..." Ik sta snel op. "Mijn kont!" Kreun ik. Ik kijk naar Zayn en Liam, maar doe dan snel alsof er niks gebeurd is. "Ga jij even bellen? Dan maak ik wat te eten voor mezelf."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    "Wat wil je dan doen?" Vroeg ik terwijl mijn hand door Louis zijn haar ging. Ik staarde maar het plafon en gaapte nog een keer. Ik ging het niet lang meer volhouden om wakker te blijven sus als Louis echt nog wat wilde gaan doen moest hij snel wat bedenken. Ik trok hem iets omhoog zodat ik hem aan kon kijken en wreef met mijn neus langs die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn schouders op ten teken dat ik het niet wist, ik was eerlijk gezegd te moe om nog een woord uit te spreken en zou het toch wel niet zo lang meer volhouden. Een klein geluidje verliet mijn mond toen Harry zijn neus langs die van mij heen haalde, mijn hoofd verborg ik daarna ik zijn nek en glimlachend sloot ik mijn ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Kee' was mijn oh-zo-lange-antwoord. Ik pakte mijn telefoon, stapte de kamer binnen en keek ineens op. 'Niall? Misschien is het wel zo handig om te weten wat het nummer is..' zei ik eigenwijs. Ik was niet bepaald de slimste, maar wat maakte dat uit? Daar was Liam voor. 'Leeeee-yuuuuumm?' zeurde ik, wetend dat ie wakker werd. 'Heb jij het telefoonnummer van.. Oh laat maar, ik zoek 't wel op' zei ik snel. Of Google. Ik ging voor Niall's computer zitten, tikte wat in en kreeg meteen het telefoonnummer. Toen ik was gaan bellen, keek ik naar Niall. 'Wat moet ik zeggen?' siste ik. Ik had eigenlijk nog nooit een huis gekocht, wat logisch was, en ik wist dus niet wat ik moest doen. Iemand nam op, en ik besloot het maar gewoon te vragen. 'Ja, met Zayn Malik' begon ik. Zo knoopte ik een heel gesprek aan, met wat eindigde dat Niall en ik vanavond nog mochten komen en dan kregen we een rondleiding. Vriendelijk zei ik gedag en hing op. 'We kunnen vanavond nog om half zeven komen. We krijgen een rondleiding en als het goed is, kunnen we gelijk tekenen als het ons bevalt' zei ik vrolijk, en zonder erbij na te denken plofte ik op Liam neer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    " Ik ga verhuizen, ik ga verhuizen, ik ga verhuizen," hoorde ik iemand schreeuwen. Iemand begon op de bank te springen waar ik op lag, kreunen hield ik mijn ogen gesloten. Al gauw herkende ik Nialler zijn stem die opeens verdween. Nu hoorde ik Zayn bellen met iemand, ik had helemaal geen zin om op te staan. Met een plof voelde ik een gewicht op mij. " Zayhaaain," mompelde ik slaap dronken. Ik haalde speels naar hen uit en duwde hem van de bank." Waar was dat voor nodig," kreunde ik. Ik ging langzaam zitten en rekte mij uit. Slaperig keek ik naar Zayn.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    'Voel je vereerd dat de enige echte Zayn Malik op je zat. Het is een schande dat je mij van je afduwt. Mij! Pff, hoe mensen zó asociaal kunnen zijn' grinnikte ik. 'Je zat zo lekker. Dat is een heel aardig compliment' grijnsde ik. 'Je moet opstaan. En jij gaat helpen, om Niall zou wel weer met zijn luie kont niks doen morgen. We gaan verhuizen naar dat ene huis, naast de winkels. Dat grote. Niall en ik hebben besloten om samen te wonen. Geen plek voor Liam' zei ik en ik kreeg een idee. 'Ik weet wel hoe ik je op kan laten staan' lachte ik zachtjes. Ik liep naar de keuken, pakte een lepel en liet die voor Liam's neus hangen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne

    'Voel je vereerd dat de enige echte Zayn Malik op je zat. Het is een schande dat je mij van je afduwt. Mij! Pff, hoe mensen zó asociaal kunnen zijn' grinnikte hij. 'Je zat zo lekker. Dat is een heel aardig compliment' grijnsde Zayn gemeen.. 'Je moet opstaan. En jij gaat helpen, om Niall zou wel weer met zijn luie kont niks doen morgen. We gaan verhuizen naar dat ene huis, naast de winkels. Dat grote. Niall en ik hebben besloten om samen te wonen. Geen plek voor Liam.Ik weet wel hoe ik je op kan laten staan' lachte hij zachtjes. Hij liep naar de keuken en kwam terug met een lepel die hij voor mijn neus hing. ' Godverdomme, doe dat ding weg,' rijste ik overstuur. Ik stond op en rende snel naar de andere kant. ' Waag het niet om dichterbij te komen met dat ding.'


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    Doodleuk begon ik Liam achterna te rennen met de lepel. Het was echt geweldig om te zien hoe Liam reageerde als je een lepel aan hem liet zien. Zelfs als je het woord "lepel" überhaupt zei. Na een paar rondjes legde ik de lepel terug en plofte lachend op de bank neer. 'Waarom ben je bang voor lepels? Dat slaat nergens op' grinnikte ik. Ik keek Liam aan. 'Maar ik snap je. Ik heb een hele dag alleen maar gegeten met een vork, en het is moeilijk. Hoe houdt je dat inhemelsnaam vol?' vroeg ik, terwijl ik ondertussen ondersteboven hing op de bank. En nog altijd zat mijn haar in perfecte staat. 'Niall, wanneer komt Daisy?' vroeg ik met een grijns.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Plagend liep Zayn mij achterna met de lepel. Ik rende voor mijn leven tot dat hij de lepel weglegde en op de bank neer plofde. Ik plofde naast hem neer. ' Waarom ben je nou zo bang voor lepels, het slaat nergens op,'vroeg Zayn. Maar ik snapje. Ik heb heel de dag met alleen maar een vork gegeten, dat was moeilijk. Hoe houd je het in hemelsnaam vol?' vroeg hij nieuwsgierig. Ik keek hem eerst even kwaad aan waarna ik zijn vraag angstig beantwoorde.' Gewoon.. Ze zijn eng,' mompelde ik.
    ' Niall, waarneer komt Daisy?' riep Zayn naar Niall.
    ' Wie is Daisy?' vroeg ik verbaasd.' Dat huis hé, is dat dat ene grote huis bij mij om de hoek,'vroeg ik nieiwsgierig.


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    "Wat heb ik nou weer gedaan?" Ik loop met mijn bord vol koekjes de woonkamer in. Ik plof op de bank. "Als je klaar bent met die lepel, sorry Liam, mag ik hem dan? Ik wil de chocopasta uit lepellen." Ik glimlach als ik een koekje in mijn mond gepropt heb. "Daisy, komt ongeveer..." Nog voor ik klaar bent gaat de bel. Ik ren ernaar toe en open de deur. Ik knuffel haar en neem haar mee naar de woonkamer.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Weet ik veel. Ohgod, ze hebben een zwembad in hun tuin. Vinden jullie dat ik moet leren zwemmen?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik was als de dood voor water. Waarom, wist ik eigenlijk niet. 'En Daisy is het kn....leuke nichtje van Niall. Ze zou hier heen komen' legde ik uit. Als ik knap zei, ging Niall weer helemaal door het lint. 'We zagen haar net in het park. Wacht eens even. Waar is Hatchi?' mijn stem begon paniekerig te klinken. Toen ik de naam "Hatchi" zei, kwam Hatchi vrolijk aangehuppeld. 'Oh gelukkig' zuchtte ik. 'Trouwens. Interesse in een puppy, Liam?' vroeg ik met een glimlach. Ik gooide de lepel naar Niall, en keek op toen hij de deur opendeed.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 16:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne

    'Weet ik veel. Ohgod, ze hebben een zwembad in hun tuin. Vinden jullie dat ik moet leren zwemmen?' vroeg Zayn nieuwsgierig. Hij was als de dood voor water. Waarom, wist ik eigenlijk niet. 'En Daisy is het kn....leuke nichtje van Niall. Ze zou hier heen komen' legde hij uit. 'We zagen haar net in het park. Wacht eens even. Waar is Hatchi?' Zayn zijn stem begon paniekerig te klinken. Toen hij de naam "Hatchi" zei, kwam Hatchi vrolijk aangehuppeld. 'Oh gelukkig' zuchtte hij. 'Trouwens. Interesse in een puppy, Liam?' vroeg hij met een glimlach. Hij gooide de lepel naar Niall, die de deur open ging doen. ' Zwemles zou goed voor je zijn,' antwoorde ik grijnzend. 'Natuurlijk wil ik een puppy,' schreeuwde ik enthousiast.' Is Hatchi stout geweest?'


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    Ik trek Daisy op mijn schoot omdat er geen plek is. Met een gil ploft ze op mij. Ik lach en richt me op Liam. "Dit is Daisy." Ze steekt haar hand uit en stelt zich opnieuw voor. Dan kijkt ze naar de bord. "Ik mag er zeker geen eentje?" Ik schud mijn hoofd, maar ze pakt er snel een. "Nooo!" Ik sla het koekje uit haar handen en vang hem op. Snel stop ik hem in mijn mond en ren met het bord weg. Snel eet ik de koekjes op en duw het bord met kruimels in haar handen. "Is het al zeven uur?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'