• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    'Ze heeft een andere hond in het park ontmoet' lachte ik luid en ik tilde Hatchi op de bank. Ze ging op mijn schoot liggen en ik liet het maar zo, anders kreeg ik weer eens tanden in mijn neus. 'Ik schaam me dood. Hoe moet ik leren zwemmen? Een jongen van negentien, bijna twintig, moet toch al kunnen zwemmen?' zuchtte ik. Ineens merkte ik dat Daisy er al was. Oh mijn god, ze had waarschijnlijk alles gehoord. Ik glimlachte naar Daisy en zwaaide. 'Hola. Welkom in huize le Niall' grinnikte ik. 'Ze kunnen net zogoed vandaag komen, Liam. Helaas heb ik geen idee wanneer die hond Hatchi heeft aangerand' Ik lachte even 'Maar het is al een paar weken geleden. Hoe bevalt een hond eigenlijk?' Ja Zayn, ga maar door, je bent echt slim bezig, joh. Ik keek raar naar Niall. 'Niall. Het is nog geen eens acht uur in de ochtend' merkte ik op. 'Oh shit, om acht uur moeten we in de studio zijn' mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 17:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Zayn bleef maar door ratelen, ik luisterde al niet meer. Een prachtig meisje verscheen in de deuropening. Ik stond op en gaf haar een knuffel.' Hey, ik ben Liam. Jij bent vast Daisy,' begon ik toen maar.
    Opeens hoorde ik Zayn iets zeggen over de studio. Opeens herinerde ik het mij weer.'Fuck,'fluisterde ik. We moesten over vijf minuten in de studio zijn.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 17:13 ]


    •*• Lululu •*•

    Niall Janes Horan
    "Nou, Liam James Payne! Sinds wanneer scheld jij?" Ik pak mijn jas en trek die snel aan. "Daisy, ga je mee naar de studio?" Ze knikt enthousiast en loopt naar me toe. "Maar ik heb honger..." Ik zucht en geef haar een tientje. "Ga chips halen ofzo, kom je dan naar de studio? Of ga je mee? En dan vanuit daar naar een winkel?" Ze kiest voor het laatste. "Liam, rij jij?" Ik gooi de sleutel naar hem toe.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Niaaaaall?' pruilde ik. 'Kan jij mij zwemles geven?' vroeg ik. 'In 't nieuwe huis hebben we een buitenzwembad, wie weet ook wel een binnen, dus we kunnen gewoon in de tuin zwemmen. En nu klink ik als een kleuter, is het niet?' zuchtte ik. Over kinderen gesproken, ik had beloofd om Safaa nog te bellen. Eigenlijk al mijn zusjes. 'Zeg Horan, dat wordt elke nacht feestjes, of niet soms?' grijnsde ik en ik keek naar Hatchi. 'Jij zult hier moeten blijven. Een paar uurtjes alleen kan wel. Waag het niet om wat te mollen' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne

    'Nou, Liam James Payne!Sinds waarneer scheld jij?' hoorde ik Niall lachen. Ik keek beteuterd naar mijn beste vriend die aan Daisy vroeg of ze mee ging.' Liam, rij jij?' vroeg Niall. Ik knikte en ving de sleutels. Ik trok Zayn aan zijn arm mee .' Zayn, schiet nou op, we komen te laat. Ik rende zowat naar de auto en ging achter het stuur zitten. Ik had nog niet zo lang geleden min rijbewijs gehaald, het rijden liet ik liever aan Louis of Harry over.' Niall, heb je het eigenlijk door gegeven aan de andere lads?' vroeg ik terwijl ik achter het stuur ging zitten.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:03 ]


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    'IK WIL IN DE ACHTERBAK!' gilde ik als een klein meisje en ik rende Liam achterna, om de achterklep van de auto te openen, erin te springen en hem weer dicht te doen. Liam zou het niet goed vinden, maar ja. Hoe grappig zou het zijn als we aangehouden werden door de politie? Oké, dat klinkt best raar. 'Iedereen even stil, ik ga Safaa bellen' waarschuwde ik en ik typte het nummer van Safaa op mijn iPhone in. 'Met Safaa Malik' hoorde ik een zachte stem zeggen. 'Safaa!' zei ik met een grijns. 'Zaynie! Je zou me vandaag nog bellen' zei ze. 'En ik hou me aan mijn woord'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik mompelde iets onverstaanbaars en gaapte weer. Ik ging niet eens meer moeite doen om wakker te blijven. Ik trok de dekens nog iets omhoog en nestelde mezelf wat beter in het bed.mijn hand streelde nog steeds door Louis zijn haar maar ging steeds langzamer en hield hem uiteindelijk stil. "Slaap lekker Boo bear." Fluisterde ik en viel bijna meteen in slaap.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Je weet dat ik daar te lui voor ben!" Zeg ik tegen Liam. "Maar goed." Ik sms Harry en Louis dat ze snel in de studio moeten komen. Ik hoor Zayn praten en open de achterbak. "Safaaaa! Ik ben het Niall!" Ik pak de telefoon uit Zayn's hand. "Dus, ik ben het. Hoi! Hoe gaat het? Met mij ging het goed... maar straks niet meer omdat Zayn me gaat killen. Dus ik geef je snel aan hem, doei!" Ik geef de telefoon weer aan Zayn, duw hem de achterbak in en doe de deur dicht. Ik spring in de auto en ga zitten. "Snel rijden!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Zayn? Ik word bang van Niall' zei Safaa doodserieus, waarbij ik in de lach schoot. 'Hij is eng, ik weet het' grinnikte ik. Nog voor net, ging ik liggen en stak mijn arm omhoog. Mijn middelvinger stak ik naar Niall op en ik draaide me weer om. 'Waar ben je?' vroeg Safaa. 'Naar de studio' zei ik. 'Kom je weer thuis met de feestdagen?' vroeg ze zachtjes. 'Natuurlijk!' zei ik gelijk. Ik praatte nog even een minuutje door, en zei daarna gedag. Ik hing op en zuchtte. Zacht begon ik Magic te zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Ik ben niet eng! De freak in de achterbank is eng!" Ik steek ook mijn middelvinger op en draai me dan om. "Liam..." Zeg ik met een kinderstemmetje. "Zayn pest mij." Ik negeer Zayn voor de rest en gooi een tennisbal naar zijn hoofd als hij gaat zingen. "Ha! Ik wil een ander liedje zingen." Ik pak de tennisbal en gooi hem nog een keer naar zijn hoofd. En nog een keer, en nog een keer. Tot de tennisbal uit het raam valt. "Fine, nu kan ik niks meer naar hem gooien!" Ik zucht en ga recht zitten. "Heb jij iets wat ik naar hem kan gooien?" Vraag ik aan Liam en Daisy.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'AUW!' riep ik en ik wreef over mijn hoofd. Ik pakte een paraplu en porde daarmee een keer tegen Niall's hoofd aan. Daarna pakte ik een boek wat achterin lag en gooide het vol op in Niall's gezicht. 'Touchdown!' lachte ik. Ik begon nu keihard en vals Magic te zingen om Niall te pesten. 'Daisy, wat heb jij een irritante neef' zei ik grijnzend en ik pakte alles wat ik maar vinden kon, en gooide dat tegen Niall aan. We waren nu echt heel stom bezig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Wie is hier nou stom?" Ik klim nu ook de achterbank in, maar val vol op Zayn. "En dat maakt 1-0 voor de Nialler!" Ik maak een overwinnings gebaar en pak snel de paraplu. Ik klap hem open en hou het beschermend tussen mij en Zayn in. "Hou op met zingen! Het klinkt afschuwelijk!" Snel begin ik Kiss You te zingen. "Nee, Zayn! Niet meer zingen!" Roep ik erdoor heen. "En ja hoor, de politie..." Snel klim ik terug en doe mijn riem om. "Wat doe jij nou in de achterbak, Zayn?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    'Jongens stop ermee,'lachte ik. Het leek wel of Niall en Zayn elkaar aan het afmaken waren. 'Waarom moeten we ook al weer naar de studio,'vroeg ikk bedenkend. Ik had g een enkel idee, het kwam me ook niet erg goed uit. Mijn iphone stond nog altijd uit, dus iemand die mij wou bereiken had maar peg. Ik hoorde Zayn jammeren waarna ik zachtjes lachte. 'Laten jullie elkaar wel heel?' grijnsde ik.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    En ja hoor, we werden aangehouden. We konden geen kant meer op, dus we moesten wel stilstaan. De achterklep werd opengedaan, waarbij ik recht ik het gezicht van een agent keek. 'Niet weer' mompelde ik. Tuurlijk, paparazzi kon er ook wel bij. 'Alweer, Zayn?' vroeg de agent. 'Geef de bekeuring maar' zuchtte ik en ik kreeg een bekeuring in mijn handen geduwd. 'Nu gaan zitten, hup!' zei de agent en ik klom snel op de achterbank, waar ik tussen Niall en Daisy inkwam te zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Zayn, Zayn, Zayn, ik zei nog zó niet in de achterbak te gaan." Zeg ik zo serieus mogelijk. "Het zal niet meer gebeuren meneer de Politie." Ik knik even en Daisy trekt de deur dicht. "Laten we maar gewoon hopen dat we heel aankomen." Ik grinnik en gooi voor de laatste keer een propje papier. Ik ga recht zitten en kijk voor me uit. "Zijn we er bijna?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'