• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik voelden hoe Harry's handen steeds lager afzakten en uiteindelijk voelden ik ze in mijn broek Een zachte kreun verliet mijn mond toen hij mijn onderlichaam tegen dat van hem aanduwde. Geweldig als hij een beetje de leiding nam. Happend naar adem maakte ik me los van hem en met een gefrustreerde kreun erbij rolden zijn naam over mijn lippen. Ik slikte hoorbaar en drukte een liefdevol kusje op zijn neus, om vervolgens mijn hoofd in zijn nek te verbergen en daar tientallen kusjes te dukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Oh, hi Zayn' hoorde ik. Ik keek eerst om me heen, maar zag toen Niall op de grond. 'Oh, hi Niall' zei ik met een glimlach. Hatchi kwam aangerend en besprong Niall, waardoor ie helemaal omviel. 'Hatchi, zit' zei ik en Hatchi ging op Niall's hoofd zitten. Mijn schouders haalde ik tegelijk op. 'Ook goed, joh' mompelde ik. 'Wat brengt jou hier? Ik dacht dat je boos was' vroeg ik. Ik keek Hatchi waarschuwend aan waardoor ze van Niall's hoofd afkwam en naast me kwam zitten. 'Ga maar' zei ik en ze rende weg. Hatchi luisterde goed, één voordeel. Maar dan was er ook nog een nadeel. 'Hé Niall, wil je een nieuwe puppie? Hatchi was met één of andere reu. Ja, je kent het wel' lachte ik luid. Binnenkort zou ik met iets van acht, zeven puppies zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    ik sloeg grijnzend mijn hoofd iets naar achter zodat mijn nek goed vrijkwam en sloot genietend mijn ogen. mijn handen masseerde Louis zijn achterwerk waarna ik uiteindelijk toch mijn handen uit zijn broek haalden en zijn heupen vastgreep. Langzaam bewoog ik mijn onderlichaam tegen die van Louis en zachte kreunen vielen over mijn lippen heen. ''Ik wil seks met je en wel nu.'' murmelde ik zachtjes terwijl ik mijn erectie al begon te voelen en hem tegen die van Louis aanduwde. ik haalde met een hand zijn hoofd uit mijn nek en drukte meteen ruw mijn lippen op die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik kom half-overeind, maar word weer terug naar fe grond geduwd door Hatchi. Ik lach en wacht tot ze van mijn hoofd af gaat. Ik sta op en klop alles van mijn broek af. "Ik kreeg het ineens superwarm dus ging ik wandellen, en knalde ik tegen jou..." Ik kijk even naar mijn schoenen. "Ik ben niet boos op jou, maar op je gedrag... En dat kan ik wel vergeten." Ik glimlach en knik meteen als hij vraagt of ik een nieuwe hond wil. "Dan noem ik hem Brooke 2! Oké, dat is niet leuk. Ik noem hem wel... Euh... Weet jij een naam?" Ik kijk vrolijk naar Hatchi. "Awesome! Ik zal je helpen met opvoeden! Als dat mag natuurlijk."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Glimlachend ging ik door met de kusjes, om zo af en toe ook mijn tong te gebruiken. Ik slaakte een heel zacht gilletje toen Harry zijn handen tegen mijn heupen aandrukte, waardoor ik mijn lippen uit zijn nek verwijderde en hem aankeek. Mijn gezicht bracht ik heel dicht naar dat van hem en ik likte snel over zijn lippen heen. 'Ik weet niet of ik dat wel wil, hoor...' Maar de kreun die ik slaakte toen hij zijn opkomende erectie tegen mijn kruis aanduwde verraadde dat ik wel degelijk seks wilden met deze jongen. Om daarna zijn lippen ruw tegen die van mij te voelen maakte me om een kreun te slaken en ruw kuste ik hem terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Tuurlijk. D'r buik wordt al aardig dik, niet waar, Hatchi? Ik zelf houdt Hatchi, Perrie wilt graag een puppie en jij waarschijnlijk ook. Misschien wilt Danny er twee, en dan ken ik nog wel een paar vrienden die goed voor de puppies kunnen zorgen' grinnikte ik. Bezorgd keek ik naar Hatchi. 'Helaas heb ik geen idee wanneer ze komen. Kan goed volgende week ofzo, het is al een tijdje' zuchtte ik en ik aaide Hatchi over d'r kop.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Dus ze kunnen nu ook komen?" Verbaasd kijk ik naar Hatchi en dan weer naar Zayn. "Maar dan moet ik snel namen verzinnen! Euh... Luke? Beau? Wat moet ik voor naam doen?" Ik kijk om me heen om te kijken of er honden zijn. Ik zie een meisje met een hondje. "Zal ik aan haar vragen hoe haar hond heet? Misschien heeft zij nog wel een goede naam."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Doe je best maar' grinnikte ik. Ik keek naar het meisje, ze leek me nog jong. Waarschijnlijk tien of twaalf. Hatchi sprong tegen me op en ik schudde mijn hoofd. 'Laag blijven' beviel ik haar. Ze was dan een kleine hond, maar kon je zo omver springen. 'Ga maar Niall! Toe maar! Aport!' zei ik, alsof Niall een hond was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Woef!" Ik lach even en loop naar haar toe. Ik tik op haar schouder en als ze kijkt valt haar mond open. "N-N-Niall Horan?" Ik knik kort. "Mag ik iets vragen?" Ik kijk naar haar hond. "Tuurlijk! Ik ben een grote Directioner, mag ik ook een handtekening." Ik zet een handtekening en kijk naar Zayn. 'Help!' Smeek ik geluidloos. Ik richt me op het meisje. "Hoe heet je hond?" Ze kijk naar de bruind labrador-pup. "Hazza." Ik schud mijn hoofd en bedank haar. Ik ren terug naar Zayn. "Geen optie... Haar hond heet Hazza. Weet jij geen leuke naam?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    ik grijnsde toen Louis wilde anders beweerde maar uiteindelijk toch kreunden. ik had gewonnen. ik zoog aan zijn onderlip terwijl ik zuip heupen iets omhoog duwde en zo in een keer de joggingbroek van zijn kont af te trekken. was ik even blij dat ik enkel mijn boxer aanhad. met mijn voeten duwde ik de broek verder naar benden en daarna helemaal uit. even schoot er door mijn hoofd om hem helemaal op te geilen en daarna te gapen en te zeggen dat ik ging slapen, gewoon om hem terug te pakken. maar daar zou ik ook mezelf mee hebben. mijn nagels krasten over louis zijn benen naar boven en verdwenen onder zijn shirt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Hazza nog wel. Wacht, laat mij maar' grijnsde ik en ik liep naar het meisje. 'Zayn Malik' piepte ze. 'Hai' zei ik droogjes. Ze keek me smekend aan en ik grinnikte. Snel zette ik een handtekening en bukte zodat ik haar aankeek. 'Niall en ik kunnen geen honden namen bedenken. Heel misschien weet jij nog wat?' vroeg ik. Gelijk begon ze allemaal namen te noemen. 'Bedankt' glimlachte ik en ze knikte. 'Heel erg bedankt voor de handtekeningen!' zei ze. 'Joh, da's niks. Oh, ik moet weer snel naar Niall, sorry. Tot de volgende keer' zei ik, en het meisje zwaaide even. Met grote passen liep ik weer terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Dat was een héle lange naam! Ze bleef maar praten." Ik kijk naar Zayn. "Dus? Wat was die lange naam? Of was het gewoon iets stoms? Want dan noem ik mijn hond wel Beau, zoals die van mijn moeder toen ze klein was." Op zich was Beau niet verkeerd, het is alleen zo dat er zoveel andere leuke zijn! Ik kijk met pret-oogjes naar Zayn. Wachtend op die naam.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Oh, damn, nu had ik toch toegegeven... Ach, wat zal het ook. Harry is leuk. Harry prutste aan mijn broek, maar het lukte hem wel om deze uit te krijgen, direct wist ik dat er kippenvel op mijn benen zou ontstaan maar die kippenvel verscheen toen ik Harry's nagels over mijn benen omhoog voelden krassen, onder mijn shirt, waar zijn koude vingertoppen mijn huid raakte. Een rilling gleed over mijn rug en langzaam bracht ik mijn mond naar Harry's oor, waar ik over zijn oorlel likte en er zachtjes aan beet. 'Leef je uit...' Lispelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik noemde alle namen op en grijnsde weer. 'Een hele lijst, dus' grinnikte ik. Ik keek even rond en bleef hangen bij een meisje van zestien, of zeventien. Ze was best knap. 'Niall?' vroeg ik ineens. 'Weet je waarom ik dit doe? Omdat ik nog steeds met Perrie in mijn hoofd zit. En ik weet dat dit niet goed is, maar Perrie wilt me niet terug. En dat allemaal te danken aan die meisjes van de xFactor' siste ik, mijn handen ballend tot vuisten . Ik was woedend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Mijn mond valt open bij het horen van de lijst. "Wow, en je weet zeker dat ze dat allemaal wist op te noemen in... pakweg een halve minuut?" Ik schrik op als Zayn mijn naam noemd. Ik volg zijn blik en zie het meisje waar hij naar kijkt. "Nee! En weet je waarom? Omdat, zij mijn nichtje is." Ik grijns en begin te zwaaien. "Dais! Daisy, kom!" Ik richt me nog even snel op Zayn. "Waag het niet om haar te gebruiken, zij heeft namelijk wel gevoel." Ik fluister het nog snel voor Daisy op mijn rug springt. "Niaall!" Ik zet haar neer en geef haar een knuffel. "Daisy-Zayn, Zayn-Daisy. Dus, wat doe jij hier zo vroeg?" Ik kijk even kort naar Zayn, gewoon om te kijken of zijn woede wegtrekt. "Nou, ik wou even langs bij je moeder. Maar ze was niet thuis, dus kwam ik hierheen. Alleen ga ik eerst even naar een vriendin, zie je straks. Goed?" Ik knik. "Doei Niall, en Zayn!" Ze zwaait en rent daarna het park uit. "Oké, je wil een meisje? Daar." Ik wijs naar een blondine van 17 jaar. "Kom je straks weer langs bij mij? Gaan we even wat leuks doen! Jij, ik, Daisy, Liam en de rest als ze willen komen. Allright?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'