• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dat stukje is langer dan ik dacht haha :$ ]


    I've become so numb

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. "Ik ga wel met je mee naar Skyler." Glimlachte ik en kijk naar Jayden in mijn armen die ondertussen in slaap was gevallen. "Ik draag 'm wel anders ben ik bang dat jij weer wakker wordt." Fluisterde ik zacht en kuste zijn voorhoofd. Ik deed zelf mijn jas over mijn schouders en mijn capuchon op mijn hoofd zodat de jas niet zou vallen. Mijn mondhoeken krulden wat omhoog. "Ik weet nog geen eens hoe je een kind moet verzorgen." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    "Ik ben, euh..., in het lokaal van Louis. En de vriendin van Harry is bezig met een kind krijgen... en dus is Drake nu bij mij en Mackenzie. Het gaat heel goed met Jayden, behalve als hij bij mij is en we komen zo naar huis." Ik haal adem voor ik verder ga. "Dus, ben je thuis? Ik, Jayden, Mackenzie en Drake komen dus maak wat extra te eten... Ik heb honger, maar ik moet nu gaan want Drake probeert uit de wagen te klimmen! Doei, kus, hou van je!" Ik hang op en ren naar Drake. "Dat Liam je niet heeft geleerd om netjes te blijven zitten..." Ik til hem op en zet hem weer in de kar. "We gaan nu naar huis, dus ga gewoon met je auto spelen. Goed?" Drake knikt braaf en begint te spelen. Ik duw de wagen vooruit en we verlaten de school. Na een kwartiertje komen we bij mijn huis. Ik open de deur. "Thuis!"

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 22:40 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Hazza en Serena zijn gewoon ouders! AAAAAHHH, nog meer kinderen in de 1D-familie!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ist goed als Eirwen een tweeling krijgt?]


    Bowties were never Cooler

    [@nessje Hahaha ^^
    @Sylvesti dat is super leuk! c: ]


    I've become so numb

    [JAAAAA. MEER DRAKE-MAATJES! Love it]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 22:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [btw ik heb haar Liam laten bellen]


    Bowties were never Cooler

    [Oh, sorry, wist niet XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Maakt niet uit :p]


    Bowties were never Cooler

    Skyler Daffney Thompson

    'Ik ben, euh..., in het lokaal van Louis. En de vriendin van Harry is bezig met een kind krijgen... en dus is Drake nu bij mij en Mackenzie. Het gaat heel goed met Jayden, behalve als hij bij mij is en we komen zo naar huis.' Harry, als in Harry Styles van One Direction? En ze waren in het lokaal van Louis Tomlinson met de zoon van Liam Payne? Zo leven ze allemaal zo goed als hun eigen leven en dan zijn ze plots bij elkaar.
    'Dus, ben je thuis? Ik, Jayden, Mackenzie en Drake komen dus maak wat extra te eten... Ik heb honger, maar ik moet nu gaan want Drake probeert uit de wagen te klimmen! Doei, kus, hou van je!'
    'Ja, ik ben er en ik zal mijn best doen. Ik houd ook van jou!' Ik hoorde dat Niall ophing en liet mijn hand zakken. Gelukkig kwamen ze naar huis. Nog even en ik zou gek zijn geworden. Snel ging ik verder met het eten, wat nu gelijk een stuk beter ging. Ik was normaal dan ook goed in koken.
    Het was net klaar, toen ik Niall zijn stem hoorde, maar nu niet door een telefoon. 'Thuis!' Ik sprintte naar de voordeur en gaf Niall een vlugge kus op de wang.
    'Mooi, want het eten is klaar,' zei ik met een grote glimlach en ik prikte hem in zijn buik. Vervolgens ging mijn blik naar Jayden en ik keek even naar Mackenzie. 'Mag ik?'


    Happy Birthday my Potter!

    Sylvesti schreef:
    (...)

    Eirwen
    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik wil daarmee wachten tot ik weet wat het wordt. Ik ben namelijk vrij slecht met namen verzinnen." Ik keek even door het ovendeurtje waar ik de lasagne zag bubbelen. Nog heel even. De honden hadden de bakken leeg, die zette ik op het aanrecht voor de afwas. Ik haalde twee borden uit het kastje en zette die op tafel, gevolgt door bestek en servetjes. Zou Liam misschien mee willen eten? Ik haalde mijn mobiel uit mijn broekzak en belde hem, hij zat onder sneltoets 3. 2 was mijn werk en 1 mijn ouders. Ik legde twee onderzetters neer. "We kunnen zo eten als je wil." zei ik tegen Rosalie terwijl ik wachtte op Liam om zijn mobiel op te nemen. Een iemand meer of minder kon lasagne altijd wel aan. Ik maakte vooral hiervan altijd gigantisch veels te veel. Ik maakte altijd genoeg voor minimaal 2, maximaal 8 personen. Ik keek nog even door het ovendeurtje en toen naar Rosalie en Hailey. Het zag er echt heel schattig uit. Zou ik er ook zou uitzien over een jaar of twee? Ik hoopte het wel eigenlijk.


    Rosalie Sarah Angels

    'Ik ook,' lach ik. 'Hailey was een oplossing. Ik wist echt geen namen,' zucht ik. 'Het is een mengsel van dr namen van haar vader en mij. Rosalie, de lie heb ik ook in haar naam verwerkt. En Ha van haar vader,' mompel ik en glimlach even. 'Ik dacht, zo lijkt het toch een beetje of hij er is. Rare gedachte, ik weet het,' zeg ik met een lachje. Ik kijk naar Hailey en geef haar nog een hapje eten. Ze eet braaf door. Ik glimlach even en bijt op mijn lip. Ik kijk even toe hoe Eirwen alles klaar zet. 'Moet ik echt niet helpen,' vraag ik haar aarzelend. Ik kijk naar de telefoon in haar handen en richt mijn aandacht maar gewoon op Hailey. Ik voer haar rustig. Ze is eigenwijs en probeert het zelf. Gelukkig gaat het goed. 'Goed zo. Nog een paar maanden en ik hoef je helemaal niet meer te helpen,' grijns ik. Ze lacht vrolijk en eet met kleine hapjes door.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Met tranen in mijn ogen keek ik naar het kleine weerloze wezentje in mijn handen. Ik trilde als een gek. "Hè, kleine meid." Fluisterde ik zachtjes waarna Puck weer uit mijn handen werd gehaald om gewogen en schoongemaakt te worden. Ik wende me meteen weer op Serena en kuste haar. "We zijn ouders." Lachte ok en bleef haar kussen. Het kon menuetten schelen dat ze onder het zweet zat en er niet uitzag. "Je hebt het geweldig gedaan."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Tweeling! (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Misschien het verkeerde topic om hierover the fangirlen maar: Het nieuwe album van BVB is gelekt en het is AWESOME!!!]


    Bowties were never Cooler