• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik schrok uit gedachten toen ik haar hoorde vragen of het ging. Ik veegde de traan van mijn wang en glimlachte een beetje naar haar. "Ja hoor. Gewoon heimwee. Gebeurt vaker." Ik lietp voorzichtig het trapje af. Mijn huis lag letterlijk 100 meter verderop. Ik begon rustig de sleutels uit mijn zak te frommelen. Ik kon Ianto en Owen wel loslaten. Die wisten de weg nu wel. Toch hield ik ze maar vast. Ik wilde ze namelijk niet in de rivier hebben. Ik liep rustig verder en stopte uiteindelijk voor mijn huis. Ik draaide de sleutel om en liet de honden het huis in. 'Entré" zei ik. Ik hing de riemen op een haak en mijn jas op de kapstok voor ik doorliep. De oven moest aan, maar voor de rest was het meeste al klaar. Omdat ik nooit zin had om nog lang te koken als ik uit werk kwam, zeker nu niet meer. Dus het stond al klaar in de koelkast. Ik draaide de oven aan en liep naar de waterkoker. "Thee?' vroeg ik terwijl ik het met water vulde en hem aanzette.


    Bowties were never Cooler

    Serena Melody Woods
    Ik besluit niet door te vragen over het onderwerp One Direction. Ik zag duidelijk dat Harry er niet echt over wilde praten, en dan hield ik ook gewoon op. Al vond ik wel belangrijk dat Harry praatte, zonder praten en vertrouwen was je relatie nergens, vond ik dan persoonlijk.
    Ik knik. 'Dan doen we Austin als het een jongen wordt. Zullen we dan Puck doen als het een meisje wordt?' vraag ik aan hem. Hij had Puck bedacht, ik had Austin bedacht zo was het het eerlijkste.
    Als Harry zijn telefoon gaat, staan we automatisch stil. Harry begint opeens van oor tot oor te glimlachen, en als hij Boo Bear zegt weet ik wie hij aan de lijn heeft. Ik had de andere van One Direction dan wel nog nooit ontmoet, ik was en ben nog steeds een fan, dus ik wist echt wel dat hij Louis nu aan de lijn had. Ik kan het niet helpen om ook te gaan glimlachen. Harry sprak zijn beste vriend weer in jaren, dat is echt geweldig voor hem!


    I've become so numb

    Harry Edward Styles
    De kriebels vlogen door mijn buik van enthousiasme en ik riep al meteen dat ik eraan zou komen, waarna ik me bedacht dat ik nog met Serena moest eten. "Ik zie je zo!" Riep ik door de telefoon en hing op terwijl ik Serena haar hoofd tussen mijn handen pakten en haar kuste. "We halen wel wat onderweg, goed?" Ik wachten niet eens op antwoord want ik trok haar al mee. Wacht, ik moest rustig met haar doen. Soms vergat ik echt even dat Serena hoog zwanger was. En dat terwijl ik niet om die buik en haar vrouwelijke hormonen heen kon.
    Bij de bakker haalde we een pas croissants en aten deze onderweg op. Het was even zoeken naar de school, maar toen we deze hadden gevonden glimlachte ik. "Eerste deur rechts." Zei de vrouw achter de balie toen ik vroeg waar meneer Tomlinson les gaf. Meteen nam ik Serena mee naar het lokaal en trok ik de deur open. "Boo bear!!!"

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 10:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Melody Woods
    Ik lach even. Harry leek wel weer vijf. Blijkbaar gingen we Louis opzoeken, iets waar ik niks op tegen had. Het leek me eigenlijk wel leuk. Als hij mij maar niet de schuld zou geven dat hij en Harry elkaar zo lang niet hebben gezien.
    'Ja is goed,' zeg ik als we al onderweg zijn naar de bakker. Harry was zo enthousiast dat hij niet eens op antwoord had gewacht. Gelukkig deed ie wel wat rustiger. Bij de bakker haalden we croissants die ik al snel op had. Ik voelde me echt een vreetzak, maar dat hoorde nu eenmaal bij de zwangerschap.
    Ik loop achter Harry aan het lokaal in, als ik maar ergens kon gaan zitten. Ik haatte het dat ik zo snel moe werd, we hadden nog niet eens veel gelopen.


    I've become so numb

    Rosalie Sarah Angels

    Ik knik maar even. 'Ik begrijp je,' zeg ik aarzelend. Ik bijt op mijn lip. 'Soms verlang ik er naar om weer bij mijn vader op schoot te zitten, zonder domme foute te maken of alle financiën te bekijken, fulltime voor je kind zorgen en hard werken.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar Hailey. Achter Eirwen aan loop ik naar binnen. Hailey gaat gelijk op de bank zitten en lijkt even de kamer te verkennen. 'Thee is lekker, zeg ik met een glimlach. 'Heb je voor Hailey iets als limonade of water?' Ik kijk naar Eiwen. 'En moet ik ergens mee helpen,' bied ik aan. Misschien dat ik dan even niet aan Harry dacht. Ik bekijk de kamer. Mijn blik blijft hangen op Liam en Eirwen. Mijn mond zakt open. 'Ken jij Liam,' vraag ik verbaasd. Ik bijt hard op mijn lip en kijk naar Eirwen. Ik glimlah even en loop naar de keuken toe. Hailey hou ik wel goed in de gaten, maar de zit tot nu toe veilig op de bank.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    Ik besloot maar bij Drake en Jayden te gaan zitten en keek naar hun. Mijn ogen keken omhoog, waardoor ik scheel omhoog keek toen Drake ging staan en de auto over mijn hoofd en schouders reed. 'Goh. Dus je hebt toch wat van mij weg, je kan net zo slecht auto rijden als je vader. Hopelijk wordt jij er beter in' grinnikte ik. Drake's ogen leken op die van mij, maar zijn gezicht leek weer op die van Sascha. Eigenlijk was Drake gewoon een mini-ons. Trots keek ik naar Drake, terwijl ie verder ging op de vloer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik haal twee theeglazen uit een kastje en een plastic beker. "Is grenadine goed?" Ik dronk altijd ofwel dat ofwel thee. Het grootste voordeel om weer vast in Engeland, of zelfs Groot Britannie als geheel, te wonen was dat niemend je raar aankeek als je thee dronk. Daarbij kwam dat deze thee, zeker in vergelijking mer de Americaanse, wel goed te drinken was. "Melk? Vroeg ik net voor het moment dat ze verbaast vroeg of ik Liam kende. Ik schonk de thee in de glazen en zei: "Ja, hij werkt bij mij in de studio en we zijn echt al heel lang vrienden. Zelfs al toen One Direction daar hun platen opnam." Met de andere jongens was ik ook goede vrienden geweest, maar met Liam had ik het best contact gehouden. Ik vulde de etensbakken van de honden en het konijn, dat van achter een versterker vandaan kroop, en gaf ze vers water. Het was maar goed dat mijn vader een keer had geholpen alle kabels en poten van spullen in het appartement knaagproof te maken, anders kon ik kabels blijven vervangen. Dit konijn zag er dan wel uit als een gigantische bol wol, ze beet en knaagde vrij hard op eigenlijk alles.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 23:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    'Ja dat is prima,' beantwoord ik Eirwen. Ik glimlach even. 'Geen melk,' zeg ik snel voordat ze het er al bij doet. Ik glimlach even en zie ineens een schattig konijn. Ik aai het beestje even en kijk dan naar Hailey die door de kamer loopt. Ze pakt allemaal spullen vast. Ik loop naar haar toe en zet haar weer op de bank. Uit mijn tas pak ik een knuffel. 'Alsjeblieft,' glimlach ik. Zd kijkt me aan en begint dan met haar knuffel te spelen. Ik loop terug naar Eiwen. 'De eerste paar maanden zijn het ergste,'zucht ik. 'Elke nacht wordt je wakker. Ik wad kapot,' mompel ik. 'Nu nog steeds, maar jij hebt Liam dus dat komt vast goed,' glimlach ik zwakjes en kijk naar Hailey die gewoon rustig zit. Ik pak mijn glas thee en ga zitten aan de tafel. Het was wel fijn om een keertje niet zelf te koken. Ik was echt moe, heel moe. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Eiwen. 'Maar als je moe bent ofzo of je wilt een avondje iets leuks doen, dan ka je mij gerust bellen. Ik help graag,' glimlach ik. Ik kijk weer om naar Hailey die naar het konijntje staart. Vrolijk begint ze tegen het beest te praten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    In mijn eigen thee schonk ik wat melk en ik liep met de twee theeglazen en de beker grenadine naar de salontafel. Daarna loop ik weer de keuken in om de schaal lasagne in de oven te schuiven. "Dat is wel waar ja, maar hij heeft ook een baan en een kindje. Het is ten minste wel fijn dat ik op welk tijdstip dan ook kan gaan werken, omdat dat toch niemand iets uitmaakt. Ik heb de sleutels. Dus als ik eens om 4 uur 's nachts klaar wakker ben kan ik alsnog naar mijn werk om wat te werken. Ook een kindje meenemen is geen probleem." Ja ik werkte in een best wel chille studio. Zeker omdat ik een van de tecnici/producers was had ik zo mijn privileges. Daarbij kwam dat velen ook nog live-audio ernaast deden, wat vaak rare slaappatronen opleverde, dus er was altijd wel iemand aan het werk. Ik glimlach bij haar voorstel. "Dat zou leuk en vooral heel fijn zijn." Ik keek even naar Hailey die bij mijn konijn zat. Het was maar een vreemd beest, de baas over de honden en gigantisch knorrig in de ochtend. "Je mag d'r aaien hoor, als je wilt, Hailey. Maar wees voorzichtig bij haar hoofd... Dat is waar die twee oortjes uitsteken."Tja, angorakonijn en het haar wegknippen of wegscheren liet ze niet toe, dus haar ogen en neusje waren maar lastig te zien, zelfs haar oren waren niet meet dan twee kleine halve rondjes die boven haar vacht uitstaken.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "Larry Stylinson!" Roep ik waarna ik naar Harry ren. Ik spring nog net niet op zijn rug. Ik kijk naar het meisje dat hij heeft meegenomen. Ik loop naar haar toe en steek mijn hand uit. "Niall Horan." Ik glimlach, maar die verdwijnt als Jayden begint te huilen. "Ik ben zo terug." Ik loop naar de maxicosie en haal Jayden eruit. "Wat? Mag ik niet met een vriendin van je vader's vriend praten?" Hij stopt met huilen en kijkt met grote ogen naar mij. "Jaa, ik snap ook niet wat ik heb gezecht." Ik grijns en breng hem naar Hazza. "Dit, is mijn zoontje. Jayden."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik stond op het punt in Louis zijn armen te springen toen Niall me afleidden. Ik keek naar de baby in zijn handen en slikte even waarna ik naar Serena haar buik keek. Zo zou ik binnenkort ook staan. "Hij lijkt op de je." Grijnsde ik en aaide over het kleine hoofdje heen. Het was raar om de kleiner Ier met een baby in zijn handen te zien en stiekem wel onverwacht. Maar dat vond ik ook van mezelf en het idee dat ik vader werd. Echt vader. Want de kans bestond dat er al heel wat kinderen van mij op deze aarde rondliepen door al die onveilige one-night-stands.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach naar Hailey en lach even als ze heel voorzichtig het konijntje aait. Dan richt ik me weer op Eiwen en glimlach even naar haar.
    'Ik wil ook konijn,' hoor ik Hailey roepen. Ik kijk naar haar. 'Als je ouder bent Hailey, nu is het even te druk voor mij,' zeg ik met een vermoeide glimlach. Ze knikt en gaat verder met aaien. Ze gaat op de grond zitten en lacht om het konijn. Ik glimlach ook even en neem een slokje drinken. Ik kijk naar Eirwen en knik. 'Dan heb je fijn werk,' glimlach ik. 'Ik kan thuis werken meestal. Als mijn werk maar voor bepaalde tijd af is. Ik werk bij een meidentijdschrift en modetijdschrift, betaald goed,' glimlach ik en kijk Eirwen aan. 'Als je bij een studio werkt, dan ken je op Liam na waarschijnlijk alle bandleden, is het niet?' Vragend kijk ik haar aan en bijt op mijn lip. Ik kijk weer even naar Hailey. Dan bekijk ik de kamer even. Uiteindelijk glijdt mijn blik weer naar Eirwen. 'Is het soms niet hectisch met drie dieren,' vraag ik haar. 'Ik ben nu al uitgeput,' zucht ik en kijk naar Hailey.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Serena Melody Woods
    Er komt een blonde jongen op me aflopen. Aan zijn haarkleur alleen al, weet ik wie het is. Hij stelt zich dan ook voor als Niall Horan, zoals verwacht. 'Serena Woods,' zeg ik en ik wil zijn hand pakken om die te schudden, maar dan roept zijn kindje hem. Ik glimlach terwijl ik naar ze kijk. Zo gaat dat straks ook bij Harry en mij.
    'Je hebt een heel mooi zoontje, Niall,' zeg ik tegen hem. Ik loop naar Harry toe en ga naast hem staan. Ik kijk naar Jayden. Hij is echt schattig, en lijkt inderdaad op Niall.
    'Als jullie het niet erg vinden ga ik even zitten,' zeg ik tegen de rest. Ik was moe en ik moest echt gaan zitten anders zou het niet goed gaan. Ik pak een stoel en ga aan de zijkant van het lokaal zitten zodat ik niet in de weg sta. Als ik zit voel ik het kleintje nog een paar keer zachtjes trappen. Ik leg een hand op mijn buik en grinnik even.


    I've become so numb

    Liam James Payne

    Ik keek op en zag Harry met een vrouw. Ze was zwanger, dat herkende ik van Eirwen en Sascha. 'Harry!' zei ik blij, terwijl ik opstond. Ik hield Drake met opstaan en grinnikte. Drake pakte mijn hand en ik liep met hem naar Harry. 'Ook goed om jou weer te zien!' zei ik blij, terwijl ik hem even omhelsde. 'Dit is mijn zoontje Drake' glimlachte ik, Ik tilde Drake op en Drake zwaaide vrolijk. Ik zette Drake weer neer en liep naar de vrouw. 'Hallo, ik ben Liam. Dit is Drake' stelde ik voor, terwijl ik glimlachte. Ik stak mijn hand uit en zag hoe Drake weer zwaaide. Dat joch is ook echt nooit chagrijnig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik grinnekte zacht. "Je mag langs komen als je met haar wil knuffelen, hoor."Ik nam een slok thee en knikte. "Dat is heel chill." Ik dronk rustig mijn thee verder. Ik lette wel op Hailey en het konijn, anders kon het misschien wel goed misgaan. Ze was namelijk half zo groot als de peuter en kon vrij hard bijten als ze iets echt niet leuk vond. "Ja, ik ken ze alklemaal best goed, maar met Liam heb ik toch het meest contact gehouden, vooral omdat hij er nu ook werkt en hij nog altijd in de stad woont." Ik begon langzamerhand de kaas en spinazie te ruiken. Nee, niet het vlees want dat zat er niet in. Ik hield nooit van vlees, ooit nooit gedaan, ook vond ik het vrij zielig. Ik grinnekte even. "Soms wel. Owen en Ianto, de honden, zijn echte druktemakers, maar je raakt eraan gewent en het is toch oolk weer heel leuk om ze te hebben." Ik had ze als pups uit het asiel gehaalt. Bijden stonden op de lijst de dag erna ingeslapen te laten worden, omdat deze rassen als gevaarlijk werden beschouwt door velen. Ik kon me nu na 2 jaar geen leven zonder ze voorstellen. Ik keek even door het deurtje van de oven. Bijna goed. Nog 10 minuutjes en dan konden we aan tafel.


    Bowties were never Cooler