• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Melody Woods
    Er loopt een jongen met bruin haar naar me toe. 'Serena,' stel ik mezelf voor. Ik pak zijn hand en schud hem even. Daarna zwaai ik terug naar zijn zoontje Drake. Ik lach even. Hij is erg schattig. 'Ook jij hebt een hele mooie zoon,' zeg ik tegen Liam.
    Het was zo leuk om te zien hoe iedereen Harry gemist had. Ik kon het me heel goed voorstellen. Een paar jaar was ook echt te lang. Ik had Harry nog wel eens willen aansporen om weer contact op te nemen met de jongens, maar als ik over One Direction begon dan wilde Harry daar meestal niet over praten.
    Ik haal even een hand door mijn blonde haren, ze zitten erg in de weg. Ik haal een elastiek van mijn pols en maak een hoge staart. Zo, dat was beter.


    I've become so numb

    Mackenzie Lou Arretez

    Blijkbaar waren Harry en iemand anders er want het werd opeens erg lawaaierig. Ik glimlachte en liep naar Harry toe. "Harreh!" Grinnikte ik en knuffelde hem. "Leuk je weer te zien Hazz." Ik keerde me om naar de hoog zwangere vrouw en glimlachte. "Mackenzie." Glimlachte ik en keek weer naar Harry. "Dat was een tijd geleden. Wat is er allemaal in die tijd gebeurd?" Vroeg ik met een grote glimlach. Het was ongeveer zes jaar geleden, dat is een lange tijd..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dankjewel, hij lijkt het meest op zijn moeder' glimlachte ik en Drake rende weer vrolijk rond. Ik pakte ook een stoel en ging naast Serena zitten. 'Harry en jij worden zo te zien ook al snel ouders. Weet je al wat het wordt?' vroeg ik en mijn blik gleed naar Serena's buik. Ze zou snel bevallen, dat was te zien. Ik keek Serena vragend en nieuwsgierig aan. Serena was niet lelijk, en Harry ook niet, dus het zal vast een heel mooi kindje worden. Ik mocht dan wel dromen dat ik altijd een zanger wilde worden, maar een vader wilde ik ook worden. En alle twee zijn uitgekomen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    eerst Niall die vader is en nu ook Liam en straks ik ook. ''Ik ben trots op je.'' glimlachte ik naar Liam terwijl hij naar Serena liep. ik wilde me nu op Louis richten maar Mackenzie was dit keer degene die me afleiden. niet dat ik het erg vond. ik knuffelde haar terug. ''Niets bijzonders. nog niet in ieder geval.'' glimlachte ik, doelend op de zwangere Serena. de zwangerschap zelf vond ik niet bijzonder. hooguit vermoeiend omdat Serena behoorlijk verveld kon zijn als de hormonen opspeelde. voor de bevalling zelf was ik enorm zenuwachtig. ''En, hoe gaat het met jou?''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. "Niets bijzonders. Saai leventje aan het leiden en nu ga je naar Louis." Grinnikte ik terwijl ik hem richting Louis duwde. Ik wist zeker dat Harry Louis heeft gemist. Grinnikend keek ik de stel jongens aan. Het was zo leuk om te zien hoe iedlereen blij waren, het was ook een tijd geleden dat ze elkaar hebben gezien. Ik ging op de stoel zitten van Louis en keek de klas aan. Ze waren ook aan het praten, maar de deur was op slot en de luxaflex naar beneden dus er kon niks gebeuren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Serena Melody Woods
    Weer stelt iemand zich aan me voor, een meisje dit keer. Die ik niet ken, ik weet ook niet bij wie ze hoort. Ze kon bij Liam horen, of Niall. Ik wist wel dat Louis en Zayn samen waren, dat was groots in het nieuws geweest en internet had er ook dagen vol mee gestaan. 'Serena,' zeg ik glimlachend tegen het meisje.
    Ik glimlach naar Liam. 'En wie is de moeder als ik vragen mag?' vraag ik aan Liam. Ik was altijd al een beetje nieuwsgierig geweest, nu ook weer dus. Liam pakt een stoel en komt naast me zitten. Ik knik even. 'Over een week ben ik uitgeteld, dus nu begint het spannend te worden,' zeg ik lachend tegen Liam. Dan schud ik mijn hoofd. 'Nee, dat weten we pas bij de bevalling,' zeg ik vervolgens.


    I've become so numb

    Liam James Payne

    Toen Serena vroeg wie de moeder was, zakte mijn glimlach weg en krulden mijn mondhoeken omlaag. 'Ze heet Sascha Coaster. Ze is overleden aan een vliegtuig-ongeluk' mompelde ik zacht, terwijl ik naar Drake keek. Hij moest opgroeien zonder zijn moeder, met een drukke vader die hem eigenlijk steeds moet meenemen. 'Twee maanden na Drake's geboorte wilde Sascha haar familie halen, maar het vliegtuig..' Ik wendde mijn blik af en keek naar de grond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Melody Woods
    Gelijk nadat ik vroeg wie de moeder was, wist ik dat ik iets verkeerds had gezegd. Ik slikte even toen hij het vertelde, lekker bezig Serena. Waarom moest ik dat nu ook vragen? Ik schaamde me dood. 'Oh, sorry, ik wist niet...' mompelde ik. Hier was ik slecht in, hopelijk wist Liam dat ik het echt niet zo bedoelde ofzo. Ik had echt wel mijn mond gehouden als ik wist dat ze dood was. Ik leg mijn hand op zijn rug en wrijf even over zijn rug. 'Sorry,' zeg ik weer. Ik was echt een idioot. 'Heb je wel iemand die je helpt met Drake? Als je hulp nodig hebt kan je Harry en mij altijd bellen!' zeg ik snel om even zijn aandacht af te leiden van Sascha.


    I've become so numb

    Liam James Payne

    'Nee, geeft niks. En ik heb Eirwen's hulp, een vrouw uit de studio. Maar bedankt' knikte ik. Ik glimlachte dankbaar naar Serena en haalde een hand door mijn haar. 'Het is nou eenmaal gebeurd, en daar kan niemand wat aan doen' zei ik en ik ging weer recht zitten. 'Het ergste is dat Drake nu moet opgroeien zonder zijn moeder' zei ik, starend naar voor. 'Maar wat fijn dat je over een week al uitgerekend bent. Ik weet zeker dat Harry het goed zal doen als vader. En jij als moeder, Serena. Al namen bedacht?' vroeg ik geïnteresseerd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Melody Woods
    Ik glimlach even. 'Dat is wel fijn,' zeg ik. Gelukkig hoefde hij niet alles alleen te doen. Ik zou niet weten hoe ik het zonder Harry moest doen. Hij was er altijd voor me, ook als ik last had van hevige hormonen. Ik knik. Arme Drake. Ik zou niet weten hoe ik zonder mijn moeder had moeten opgroeien. Ze was er altijd voor me. Mijn moeder is een hele gezellige, maar zorgzame vrouw, mijn voorbeeld.
    Ik glimlach. 'Dankje,' zeg ik. Ik kijk even naar Harry, hij zou een geweldige vader worden, al had hij daar zelf zijn twijfels over. 'Als het een meisje wordt, dan noemen we haar Puck, en als het een jongen wordt, noemen we hem Austin,' zeg ik vrolijk tegen Liam. Nu het steeds dichterbij kwam, werd ik steeds vrolijker. Maar toch was ik ook bang voor de bevalling. Ik had geen idee hoe veel pijn het zou doen, en daar was ik best bang voor.


    I've become so numb

    Niall James Horan
    Iedereen praat met elkaar en ik ben alleen bezig om Jayden stil te krijgen. "Hou nou op! Jayden, please." Wanhopig loop ik rond. "Iemand hier die weet wat hij heeft?" Ik draai een rondje, maar hij blijft huilen. Ik zucht diep en kijk hopeloos. "Jayden, please! Kijk, Drake, hij speelt ook heel leuk, en huilt daar niet bij!" Ik geef hem zijn speen die hij meteen weer uitspuugd. "Wie wil een huilende baby?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte toen ik Niall wanhopig tegen Jayden hoorde praten. ''Geef hier maar.'' Ik pakte hem op en legde hem in mijn armen. ''Ssht. Rustig maar, Mackenzie is hier.'' fluisterde ik zacht en kuste hem op zijn voorhoofd. Jayden stopte met huilen en sloot zijn ogen. Ik grinnikte en keek Niall glimlachend aan. ''Ik denk dat ik 'm zo maar even houd. Anders barst hij weer in huilen uit, bij zijn eigen vader.'' grinnikte ik. Ik kuste Jayden weer op zijn voorhoofd en wiegde hem heen en weer. ''Of wil je 'm terug?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Wat een mooie namen' complimenteerde ik Serena. 'Heb jij ze verzonnen?' vroeg ik haar erna. Ik was trots op Harry. Van een flirt, is ie naar een serieuze man gegaan. Serena leek mij ook een heel leuke vrouw, met wie je een goed gesprek kon voeren en leuke dingen kon doen. Mijn ogen gingen naar de huilende Jayden, die Mackenzie in haar armen tilde waarbij Jayden gelijk weer stil was. 'Hij mag je, Mackenzie' lachte ik. Ik keek naar Drake, die vrolijk aan het rondrennen was. Drake leerde snel, en ondanks dat ie zo eigenwijs was had ie toch wel een rustige uitstraling. Behalve op dit soort momenten. Drake bleef staan bij één van de leerlingen van Louis, en keek omhoog. De jongen tilde Drake op en ik grinnikte. Hij kon het goed vinden met echt iedereen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik grinnekte zacht. "Je mag langs komen als je met haar wil knuffelen, hoor."Ik nam een slok thee en knikte. "Dat is heel chill." Ik dronk rustig mijn thee verder. Ik lette wel op Hailey en het konijn, anders kon het misschien wel goed misgaan. Ze was namelijk half zo groot als de peuter en kon vrij hard bijten als ze iets echt niet leuk vond. "Ja, ik ken ze alklemaal best goed, maar met Liam heb ik toch het meest contact gehouden, vooral omdat hij er nu ook werkt en hij nog altijd in de stad woont." Ik begon langzamerhand de kaas en spinazie te ruiken. Nee, niet het vlees want dat zat er niet in. Ik hield nooit van vlees, ooit nooit gedaan, ook vond ik het vrij zielig. Ik grinnekte even. "Soms wel. Owen en Ianto, de honden, zijn echte druktemakers, maar je raakt eraan gewent en het is toch oolk weer heel leuk om ze te hebben." Ik had ze als pups uit het asiel gehaalt. Bijden stonden op de lijst de dag erna ingeslapen te laten worden, omdat deze rassen als gevaarlijk werden beschouwt door velen. Ik kon me nu na 2 jaar geen leven zonder ze voorstellen. Ik keek even door het deurtje van de oven. Bijna goed. Nog 10 minuutjes en dan konden we aan tafel.


    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even en knik. Af en toe werp ik een blik op Hailey, maar het leek goed te gaan. 'Ja ik ben blij met mijn werk, alleen alles put me wel uit, vooral omdat ik Hailey niet naar mijn familie kan brengen. Ze willen niks meer met me te maken hebben,' zucht ik en bijt op mijn lip. Ik ruik de heerlijke etensgeur en merk nu pas dat ik echt honger heb. Ik zucht even en kijk naar de honden. Ik lach even. 'Daar heb je gelijk in. Ik zou me niet meer een leven kunnen voorstellen zonder Hailey,' zeg ik met een kleine glimlach en bijt op mijn lip. Ik kijk naar Eirwen en lach even. 'Dus maak je geen zorgen, het komt goed, ook met je kind,' lach ik even en bijt op mijn lip. 'Heb je al namen verzonnen,' vraag ik haar en kijk Eirwen met een lachje aan. Hailey komt naar ons toe genomen. Ik til haar op mijn schoot en pak mijn tas erbij. 'Wil je eten of wil je tegelijk met ons eten?' Ik kijk haar vragend aan. 'Nu,' zegt ze met haar schattige stemmetje. Langzaam pak ik alles eruit en begin haar eten te geven, wat ze nu deels zelf kan. Ik kijk weer naar Eirwen en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Serena Melody Woods
    'Dankje,' zeg ik glimlachend. Liam was echt heel aardig. 'Harry heeft Puck verzonnen en ik Austin,' zeg ik tegen Liam. Nu ik er zo over praatte mocht die kleine van ons best wel komen. Liam en Niall hebben prachtige kinderen. De eerste paar maanden zou het best wel zwaar gaan worden, maar Harry en ik zouden er wel uit komen.
    Ik kijk ook even naar Drake. Je zag zo al dat hij een vrolijk kereltje was die niet chagrijnig te krijgen is. Zo'n kindje wilde ik ook. Die veel lacht en jou gewoon beter doet voelen door alleen met je in een kamer te zijn. Dat gevoel kreeg ik namelijk bij Drake. 'Drake is echt een leuk kereltje,' zeg ik dan ook tegen Liam.


    I've become so numb