• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis WillIiam Tomlinson

    Ik 'Je bent ook slim.' Ik grinnikte zacht en knikte. 'Zolang hebben we niet meer. Maar hoezo geen andere keus? Harry gewoon tegen komen moet je inderdaad heel veel geluk hebben, want anders hadden we hem el vaker moeten tegenkomen' zei ik en beet op mijn lip. Op dit moment wilde ik niet liever dan dat Harry hier was.'Met die woorden breng je me op een idee en als dat niet werkt dan zit er niets anders op dan daar naartoe te gaan.' Na die woorden begon ik verschillende nummers te bellen en keek toe hoe Mackenzie de luxaflex naar beneden hangt en de deur op slot deed. 'Ja, inderdaad' glimlachte ik en belde erna het laatste nummer. 'En je bent geweldig, want het nummer hebben we dankzij jou idee' zei ik terwijl ik het laatste cijfer op papier zette.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Ik heb het nummer van Gemma, misschien kan dat helpen?" Ik pak mijn mobiel en zoek naar Gemma's nummer. "Volgens mij is hij niet veranderd..." Ik geef mijn telefoon aan Louis en loop naar Zayn. Ik pak Jayden en roep Drake. "Kijk, dit is Jayden." Ik grijns en kijk naar Drake's reactie. "Kom, Skyler heeft vast wel speelgoed in zijn tas gedaan." Ik loop naar de tas en zet Jayden in de maxicosie. "Hier, een auto en een... eend?" Ik trek mijn wenkbrouw op en bekijk het speeltje. Ik geef ze aan Drake en kijk tevreden. "Is het goed zo?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    Ik keek naar Niall en knikte. 'Ja, ik denk wel dat het kan helpen, want het zou vreemd zijn als zij het nummer niet heeft.' De cijfers die hier op het papier stonden vertrouwde ik toch nog niet helemaal. 'We zullen het snel genoeg zien en bedankt.' zei ik met een glimlach en pakte zijn telefoon aan. Vervolgens stuurde ik Gemma een sms met de vraag of ze het telefoonnummer van Harry had. Niet veel later kreeg ik het nummer binnen en zag dat het toch klopte met het andere nummer. 'Hm... Ik waag het er wel op' zei ik en toets het nummer van Harry in. De telefoon zette ik aan mijn oor en wachtte geduldig af.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik glimlachte verontschuldigend. "Nee, maar op zich kan ik de lasagne wel in de blender doen." Ik liep rustig door. Het was zwaar, maar ik kon het wel aan. "Is goed. Ik hou het wel vol." Ik begon langzaam de pinnetjes uit mijn haar te trekken, waardoor steeds verder een stukje van mijn vlechten los kwamen te hangen. Toen ze los hingen haalde ik ook de elastiekjes eruit. De vlechten zouden zichzelf wel ontwinden. "Welk nummer is het?" vroeg ik. Het leek wel of ze erg dichtbij woonde. Het zou wel leuk zijn, een buurvrouw die ik kende. De honden trokken nu wel. Ze kenden de weg verder wel, maar we moesten eerst langs hun huis om babyvoeding te halen. Zelf vond ik die potjes er altijd heel goor uitzien. Mijn baby zou wel gewoon gepureerd voedsel krijgen. Daar had ik toch altijd wel genoeg voor. Ik keek even naar de Thames. De rivier stond heel hoog, ik hoopte maar niet dat die over de kades heen zou gaan binnenkort, want dan kon ik het huis niet meer uit en ik moest nog best een aantal dingen doen op mijn werk. Ook waren boodschappen doen voor morgen en de echo best belangrijk om de deur voor uit te gaan. Morgen had ik gelukkig dan wel van werk een vrije dag, maar de echo, boodschappen doen en bij Liam langs gaan zorgde er alsnog voor dat ik een vol schema zou hebben.


    Rosalie Sarah Angels

    Ik lach en trek een raar gezicht. 'Zal er vast niet zo smakelijk uitzien,' grinnik ik. Vanuit mijn ooghoek zie ik ineens een heel bekend gezicht. Mijn ogen worden groot als ik zie dat Harry is met een vrouw. Zo te zien zwanger. Automatisch trek ik Hailey dichter tegen me aan en kijk naar haar. Dan kijk ik weer naar Harry die we nu inmiddels voorbij waren gelopen. Waarschijnlijk staarde ik hem aan. De moed zonk me in de schoenen en mijn humeur was gedaald tot onder het nulpunt. Wat dacht ik ook? Natuurlijk was hij verder gegaan met zijn leven! Alsof hij nog nadacht over die one night stand! Terwijl hij zijn leefde leiden, verzorgde ik ons kind! Ons kind! En nu krijgt hij een ander kind. Ik kijk naar Hailey die me verbaasd aan kijkt. Ik loop snel door, terwijl tranen achter mijn ogen branden. Ze zal nooit een echte vader krijgen. Nooit. Harry zou Hailey niet willen. Waarom zou hij? Hij heeft zijn eigen vrouw en zijn eigen kind. Wat dacht ik? Dat hij aan zou schuiven en we met zijn drieën een gezien zouden vormen? Dat zou mooi zijn, maar iets dat nooit gebeurd. Vaag hoor ik Eirwen haar vraag. Ik denk na. Waar woon ik ook alweer? Ineens sta ik dan voor mijn huis. 'Ik woon hier, wil je mee naar binnen of wacht je hier even snel?' Ik kijk Eirwen vragend aan en ren alvast het trappetje op naar de deur. Ik bekijk even snel de andere huizen waar mijne tussen staat. Ik bijt op mijn lip en open dan de deur. Hailey glipt langs me heeen naar binnen. Ik kijk om naar Eirwen en laat de deur openstaan zodat ze eventueel naar binnen kan. Vlug loop ik de keuken in waar ik alle benodigdheden in een tas stop. De woonkamer is een rommeltje met al het speelgoed, maar het deed me even weinig. Ik zie mijn laptop op de keukentafel staan en zucht. Dat werd laat werken vanavond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Ik kijk even om als 2 vrouwen en een klein meisje voorbij lopen en er eentje van de twee me aanstaart en de ander merkte ik niet eens op. Ik glimlach ongemakkelijk en kijk even naar het meisje en schik. Die ogen. Alsof ik in de spiegel keek. Ik schudden snel mijn hoofd en gelukkig werd ik afgeleid door mijn mobiel die trilden. Ik viste mijn gloednieuwe iPhone 5 uit mijn broekzak. Het nummer dat me belde kende ik niet en even wilde ik het wegdrukken. Ik twijfelde even en trok de opneemknop naar rechts. "Met Harry."

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 22:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Harry herkent haar niet eens :| Hahaha :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Opeens stond Rosalie stil en ze staade een kant op terwijl ze Hailey naar zich toe trok. Ik volgde haar blik met mijn ogen. Daar zag ik krullen die me iets te bekent voorkwamen. Harry! Die had ik ook echt heel lang niet gezien, niet sinds One Direction denk ik. Waarom zou ze zo ineen duiken? Ik snapte het niet. Toch besloot ik eht maar weg te schuiven. Het waren niet mijn zaken. Ik was wel benieuwt, dat zeker, maar ik wilde haar geen pijn doen ofzo, net als de mensen die altijd vroegen wie de baby's vader was en waarom hij er nu niet meer was. Dat deed te veel pijn.
    Niet veel later stonden we voor haar huis. Ik leunde tegen de gevel terwijl zij naar binnen ging. Ik wachtte maar gewoon buiten. Ik werd namelijk wel eens flink misselijk binnen en ze zou zo weer terug zijn, toch. Ik aaide rustig over Ianto's rug, dus nogsteeds zijknat was. Lekker, die bleef dus in de hal. Gelukkig had ik een grote hal. Ik keek uit over de Thames. Wat hield ik van deze stad, maar tegelijkertijd misde ik Cardiff zo erg. Een traan van heimwee rolde over mijn wang.


    Bowties were never Cooler

    [nee, gewoon omdat hij met zoveel meisjes naar bed is geweest enzo en hij was dronken en het was 4 jaar geleden. En hij is het allang vergeten. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [@Nessje, je mag Drake gewoon uit jou POV spelen, hoor. Wees maar niet bang xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Sarah Angels

    Met de tas vol spullen loop ik richting de hal. Volgens mij had ik alles. Ik til Hailey weer op en probeer de brok weg te slikken in mijn keel. Hij glimlachte wel, maar ik zag geen spronkje herkenning in zijn ogen. Ik leun tegen de muur en sluit mijn ogen vermoeid. 'Wat is er mama,' hoor ik zacht zeggen. Ik zwijg en sluit mijn ogen. 'Ik ben gewoon uitgeput schat,' fluister ik zacht terug. 'Ik ga wel lopen,' zegt ze zacht. Ik schud van nee en veeg de traan van mijn wang. Ik glimlach naar Hailey en druk een kus op haar voorhoofd. 'Het komt wel goed,' zucht ik en loop de hal in. Ik sluit de deur achter me en kijk naar Eiwen. Huilde ze nou? 'Alles goed,' vraag ik haar zacht en loop het trappetje weer af. Ik bijt op mijn lip en kijk nog een keer om, maar Harry zag ik al niet meer. Ik pak mijn mobiel en staar naar zijn nummer. Ik berg mijn mobiel weer op en kijk op naar Eiwen. 'Zullen we doorlopen,' vraag ik haar met een kleine glimlach en kijk voor me uit. Ik zet alvast een paar stappen de goede kant op en houd Hailey goed vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Styles schreef:
    [nee, gewoon omdat hij met zoveel meisjes naar bed is geweest enzo en hij was dronken en het was 4 jaar geleden. En hij is het allang vergeten. ;x]


    [Snap ik hahaa, is logisch (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson

    Ik beet op mijn lip en net op het moment dat ik op wilde hangen, omdat ik toch dat dat het nummer toch niet klopte werd er opgenomen. 'Hazz! Met Louis' zei ik met een glimlach en negeer sommige leerlingen die ondertussen ook aandachtig meeluisteren. 'Hoe gaat het met je? Waar ben je? Wat is er gebeurd? Echt je wilt niet weten hoe blij ik het om je stem na al die tijd weer een keer te horen.' Ratelde ik en stopte op het moment dat ik dat doorhad. Ik haalde diep adem en hield me stil zodat hij ook de tijd had om te antwoorden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Mijn gezicht klaarde op toen ik Louis zijn stem hoorde en meteen vragen op me afvuurden. "Boo bear!" Kierde ik en ik stopten automatisch met lopen. "Ja, echt enorm goed. Ik woon zins kort in Londen. Niets bijzonders. En omg, je wil niet weten hoe blij ik op dit moment ben!" Ik stond nog net niet op en neer te springen hier. Ik wilde hem zo graag vertellen over Serena en over ons nog omgebogen kindje, maar dat wilde ik niet over de telefoon doen. "Omg, ik wil je echt zien en wel nu!"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik glimlachte en zuchtte van blijdschap. Louis had het nummer van Harry. 'Laat hem hier heen komen!' mimede ik naar Louis en ik keek even naar de kinderen, die braaf stil waren. Een grinnik verliet mijn mond. Uiteindelijk kwam mijn blik terecht bij Drake en Jayden, waarbij Drake vrolijk met de auto aan het spelen was en een aantal geluiden maakte. Had Sascha dit nou maar meegemaakt, of op z'n minst Denise. Maar ik was al blij dat Mackenzie er bij was. Mackenzie was net zoals Eirwen een goede vriendin van me, die ik al lang niet meer had gezien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnikte zacht door zijn reactie en besefte me nu pas echt hoeveel ik Harry en de tijden van vroeger mistte. 'Ik ben blij dat je me nog wel herkent, want het is te lang geleden' zei ik vrolijk. 'Maar ben wel heel erg blij om te horen dat het goed gaat. Echt?! Maar dat is geweldig nieuws en hoezo niets bijzonders? Er gebeurd toch altijd wel iets en zeker als je Harry Styles heet. Maar hopelijk net zo blij als dat ik ben' zei ik lachend en door de verbaasde blikken besloot ik om wat zachter te praten. 'Ik wil je nu ook zien, Hazz...Ben je in de buurt in het van het centrum? Op de middelbare school geef ik drama en ben nu nog bezig met een les...als je zin heb en in de buurt ben, ben je altijd welkom,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer