• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte begrijpelijk. Liam had het er best wel moeilijk mee als alleenstaande vader. "Jup. Maar Eirwen is ook zwanger. Jullie zitten straks in dezelfde situatie. Of heeft ze een vriendje?" Zei ik. Ik liep nogal achter met dit soort zaken, maar ik leefde ook meer in mijn eigen leventje thuis, niksen. "Ik heb thuis echt niks te doen. Werken doe ik ook niet." Zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Waarschijnlijk komt het van dat het vuurwerk is opgehouden]

    Liam James Payne

    'Nee, zodra Eirwen's vriend had gehoord dat ze zwanger was, is ie weggegaan' zei ik. 'Ik denk dat ik dalijk Niall maar eens ga bellen. Zes jaar geleden' zuchtte ik. Ik wilde ook weer contact met Louis en Harry. 'Mmh, het is een wonder maar ik verveel me ook' grinnikte ik en ik keek naar de vleugel. In die zes jaar was ik goed geworden, en kon ik zowel veel liedjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Oh my god. Nu kom ik er pas achter dat als het zes jaar geleden was, ik nu rond de veertien was." Ik sloeg mezelf op mijn voorhoofd. "Maar ik mocht gelukkig wel steeds de studio in komen" grinnikte ik. "Maar een keer dachten ze wel dat ik een gestoorde fan was" zuchtte ik. "Hmm.. Misschien een reunie? Zou wel leuk zijn." Glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik denk niet dat, dat gaat lukken' zei ik en ik dacht even na. 'Alhoewel ik de anderen wel weer zo willen zien. Maar hoe ga je dat doen? Ik weet geen eens of Louis en Harry nog in Londen wonen' zei ik. 'Of jij moet toevallig nog ze tegen zijn gekomen en hun nummer hebben' Ik keek Mackenzie met een schuin hoofd aan. 'Trouwens, je was ook weer niet zó erg' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Happy New Year y'all!

    Is er trouwens al drama nodig, of gaat het rustige leventje door?)


    Bowties were never Cooler

    [Drama zou wel fijn zijn :)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [What did I miss? :p]


    Take me to wonderland

    [Iemand voor Rosalie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik was eindelijk klaar met mixen. Het was zo goed gegaan dat de cd nu af was en gebrand kon worden als final voor de band zelf. Ik zette het branden aan en zakte onderuit in mijn stoel. Ik was moe en de baby bleef maar schoppen. Ik pakte de telefoon en belde de receptioniste Melody op om te kijken of ik nog iets had vandaag. Ze zei van niet, dus toen ging ik maar rustig naar huis. Het lag een paar straten verderop, dus ik liep wel. Thuis moest ik de honden nog uitlaten. Zucht! Ik pakte de riemen dus maar van ze en klikte ze vast. Gelukkig trokken ze niet, want het waren nou geen chihuahuas, maar een Atika en een Pitbull. Rustig aan liep ik met ze langs de Thames naar het park.

    (Iemand?)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 11:52 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik kan met Rosalie, maar die staat voor een restaurant (: Doe maar een restaurant in het park, hahaa ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ze loopt nog langs de Thames. Daar kan een restaurant zitten.)


    Bowties were never Cooler

    [O verkeerd gelezen, ik schrijf wel wat (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Sarah Angels

    Net als ik naar binnen wil stappen, begint Hailey te wijzen naar het water. Ik stop mt lopen en kijk Hailey vragend aan. 'Wat is er,' vraag ik haar. Ze grijnst en laat mijn handje los en rent naar het water. 'Hailey,' gil ik. Ik ren achter haar aan en pak haar vast om haar middel. 'Raar meisje,' lach ik. 'Je kan helemaal niet zwemmen. Volgens jaar mag je op zwemles ja?' ik lach en druk een kusje op haar voorhoofd. Ik trek haar dicht tegen me aan en hoor haar zachtjes lachen. 'Ik wilde eendjes kijken,' zegt ze lachend. 'Ik kan niet zwemmen,' vervolgt ze. Ik lach en ga op een bankje met haar zitten. Ik zet haar op mijn schoot. 'Hoeveel eendjes zie je,' vraag ik haar. Ze kijkt naar het water en begint te wijzen. Ze wijst er naar eentje. 'Dat is er 1,' zeg ik met een glimlach. 'Ja dat weet ik ook wel,' zegt ze en kijkt me aan. Dan wijst ze er nog een aan. 'Dan heb ik er al 2,' zegt ze met een glimlachje. Ik knik. 'Drie,' zegt ze. Ik knik weer en druk een kus op haar voorhoofd. Ze kijkt moeilijk voor zicht uit. 'Wat komt er na drie mama,' vraagt ze zielig en ik zie haar onderlip trillen. 'Ik kan het niet,' begint ze te huilen. 'Hé ssst,' zeg ik rustig. 'We tellen samen, goed?' Ik kijk haar aan. Ze knikt met grote oge. Ik kijk naar haar mooie ogen die me aan Harry doen denken. Ik ben nooit verliefd geweest op Harry, misschien een beetje, maar ik zou gewoon willen dat hij er is voor Hailey. 'Wat komt er na drie mama?' 'Dan komt vier,' zeg ik. Ze knikt en zo tellen we samen verder. Ik druk af en toe een kus op haar kruin en houd Hailey goed vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik dacht even goed na. "Wacht, werkt Louis niet samen met Niall?" Vroeg ik. "En jij hebt Niall's nummer en die zal het nummer van Lou wel hebben." Zei ik. "En Harry... Humh.. Misschien heeft Eirwen wel contact met zijn vrouw of vriendin? Ik zou het echt niet weten." Mompelde ik. Ik keek Liam aan en haalde mijn schouders op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eirwen
    Ik liep het park in. Daar liet ik de honden losremmen. Zelf ging ik op een bankje bij de vijver zitten waar een moeder met haar dochtertje zat. Ik keek hoe de honden elkaar achterna renden en achter de eenden aan gingen. Ik zuchtte toen mijn Atika, Ianto, in de vijver sprong. Wat een idioot was het toch ook. Die werd dus in geen tijden meer droog. Owen, de Pitbull, wilde ook erin springen, maar toch vond hij even de eenden op de kant belangrijker. "Ik kan niet eens mijn honden normaal opvoeden. Ik wordt echt de slechste moeder ooit." zuchte ik. Liam had ongelijk. Ik had twee onbehouden malloten van honden opgevoed, hoe moest dat straks gaan met nog eens een baby in huis?


    Bowties were never Cooler