• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Elssmor - Grizzly

    Ik gromde luid toen Jake ervandoor ging. “Erachteraan!”
    Yfory was al weg, en ik hoopte dat ze hem snel in zou halen.
    Op mijn snelste tempo – wat er nogal abnormaal uitzag voor een grizzly – ging ik achter hem aan. Jaguars hielden een sprint niet lang vol, toch? Zo’n honderd meter, als ik het me goed kon herinneren. Dat waren luipaarden, maar voor mij waren het de hetzelfde.
    Als een dikke bruine blek scheerde ik voorbij de bomen. Ik had eindelijk het lopen onder controle en eerlijk gezegd vond ik het zalig, al zat ik nu achter een bruine jaguar aan.
    “Jake kom terug!” Ik kuchte luid toen ik een of andere verdwaalde vlieg had ingeslikt en kneep mijn ogen tot spleetjes. Wanneer werd hij nu moe?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:28 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    [Ze? :'D Het is een hij. ]


    Oepsie, zat met mijn hoofd bij Yfory.:$
    Heb het aangepast.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Alles ging zo snel. Het teruglopen, de legende.... De legende was shockerend. Ik was niet meer zeker van mijn lven. Misschien ging ik wel dood en ik wilde niet dood. Hoewel het aanlokkelijk klinkt, wil ik het niet. Ik wil iets van mijn leven maken, hoe veel gevaar ik ook loop, dat gevaar loop ik niet meer als wolf. Nu loop ik een ander gevaar. Ik ga zitten en kijk toe hoe ineens een jaguar wegrent gevolgd door een grizzly beer en een dingo. Ik kijk er versuft naar, maar sta niet op en blijf zitten. Ik ben uitgeput, moe, bang en verdrietig. Ik kijk even naar de leeuw en dan naar de andere. Hij had ook wel echt een klote opdracht hoor. Ik was dan ook niet boos, hij kon er niks aandoen dat ik hier ook midden in zat. Hij was zelf ook een slachtoffer. Ik jank zachtjes en kijk naar de andere. Ik wist nog steeds niet hoe ik kon pratne. ik wist helemaal niks en dat beangstigde me zo erg. Als ik kon huilen, was ik gaan huilen nu. Een zacht gejammer komt uit mijn mond. Ik begraaf mijn snuit tegen mijn poot en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx

    Een zacht gesnik haalde me uit mijn gedachten. Ik had het hele schouwspel gevolgd en natuurlijk ja geknikt op Lewis’ vraag. Maar net toen ik er achteraan wilde rennen, viel het gesnik me op. De rest moest er maar achteraan gaan.
    Het was niet van mijn natuurlijke aard, maar ik kon gewoon niet tegen huilende mensen. Iets in me dwong me te gaan troosten. Ik sloop lichtvoetig naar de overkant en ging voor de wolf neerliggen. “Niet huilen,” fluisterde ik zachtjes. Ik ging even met mijn zachte poot over haar hoofd, voor zover dat mogelijk was. “Alsjeblieft?”
    Ik wilde eigenlijk dat ze nu stopte, want zo meteen lag ik waarschijnlijk zelf te janken. Maar voor een jongen was dat anders dan voor een meisje. Ik moest me sterk houden. Ik probeerde naar haar te glimlachen en keek met nieuwsgierige oogjes naar de wolf. “Hoe heet je?”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk op en kijk naar de Lynx. Zijn poot over mijn hoofd voelde raar en schudde dan ook even mijn hoofd en bewoog mijn oren even. Toch was het niet onprettig geweest. Ik kijk hem aan in zijn kattachtige ogen. Hij kon tenminste praten. Langzaam knik ik van ja. Ik probeerde te stoppen, maar ik kon er gewoon niks aandoen. Ik wil Aria zeggen, maar er komt meer een raar gehuil uit. Ik beweeg mijn bek wat en open mijn mond een beetje. Ik doe allemaal rare bewegingen en kijk hem dan even schuin aan. Hoe kan je praten? Ik focus me en probeer het nog te zeggen. 'Aria,' zeg ik weer. Nu goed. Ik zucht opgelucht en kijk hem aan. 'Ik huilde niet,' weet ik met moeite te zeggen en kijk hem aan. 'Hoe heet jij,' vraag ik dan weer met moeite en kijk even naar de lynx. Het was fijn dat hij naar me toe kwam, als ik me zo rot voel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Goddamn, Jake was snel. Tja, wat wil je Yfory, hij is ook een jaguar?! Djeez...
    Ik keek achterom. Lewis ging ook achter Jake aan. Ik bedoel, waarom zou hij anders rennen? Mensen gaven toch geen ene fuck om me, hij al helemaal niet. Ik moest grinniken toen hij zich verslikte in een vlieg. Lekker voor je.
    Ik ging sneller dan ik verwacht had. Ik was dan ook een dingo. Ik zuchtte en vervloekte mezelf om mijn rare hersenen. Ik veranderde in een Dingo, ik was nog steeds verliefd op een loverboy en alhoewel ik zo fel was, waren de leraren gek op me.
    Stiekem vond ik het wel tof van Lewis. Ik schudde die gedachte weg. Nope, ik ging dat niet denken. Over mijn lijk. Ammenooitniet.
    Mijn poten begonnen pijn te doen.
    'Djeez, Jake. Slow down!' riep ik door het bos heen.
    Nu maar hopen dat hij zou stoppen.


    I will keep watch.

    Max Owens - Lynx

    Ik probeerde niet te lachen toen er een rare huil uit haar mond kwam, ze leek er mee te zitten dat ze nog niet had uitgevonden hoe ze moest praten. Het moest vast heel frustrerend zijn.
    “Als praten niet lukt, kan je het ook denken,” zei ik zacht. Ik keek haar nog steeds afwachtend aan, het zou haar wel lukken. Ze kon niet voor eeuwig zwijgen.
    “Aria,” klonk het opeens. Ik spitste geschrokken mijn oren, dat kwam er sneller uit dan ik verwacht had. “Ik huilde niet.”
    “Mooie naam. Dat is een soort muziekstuk.” Ik glimlachte. Met mijn muzikale achtergrond, alsof dat iemand ook daadwerkelijk interesseerde. "Wat deed je dan?"
    “Hoe heet jij?” Ze keek me met moeite aan. Ze was wel schattig met die blik op haar gezicht. Ik knipperde nog steeds verdwaasd met mijn ogen.
    “Max,” het kwam er even verdrietig uit als haar gezichtsuitdrukking stond. Ik zuchtte een klein beetje. “Wil je erover praten?”

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    Een gegrinnik vulde mijn oren. Geïrriteerde keek ik naar de Dingo. Tuurlijk was het Yfory, wie zou het anders zijn?
    Ik week een beetje af van het pad en gaf haar een zachte duw met mijn poot, gevolgd door mijn geïrriteerde blik. Ik hoopte dat ze ook een vlieg in zou slikken en er in zou stikken. Natuurlijk meende ik zo’n dingen niet, maar nu irriteerde ik me mateloos aan haar.
    “Djeez, Jake. Slow down!” riep Yfory door het bos heen. Ik keek nogal droog met een opgetrokken wenkbrauw naar rechts, richting de Dingo. Djeez. Wat een grappig woord.
    Ik gromde zacht. Mijn gedachten leidde me zoals altijd weer af, terwijl ik op Jake moest concentreren.
    “Omsingelen?” zond ik in mijn gedachten naar Yfory. Ik schoof mijn irritatie aan de kant. Jake was nu belangrijker.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    'Jake kom terug!' Hoor ik achter me. Iemand kucht luid en ik kijk geschrokken achterom. Grizzly heeft een vlieg in zijn mond gekregen. Straks stikt hij door mij, of raakt hij gewond! Ik neem snel een besluit, maar ik twijfel nog. Wel ga ik wat langzamer rennen. 'Djeez, Jake. Slow down!' Roept Yfory. Nu weet ik het zeker. Ik ga nog langzamer rennen en uiteindelijk sta ik stil. Ik laat met op de grond vallen. Er glijd een traan over mijn wang.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik glimlach eeven en knik. 'Dank je,' zeg ik nog steeds met een beetje moeite, maar het ging beter. Ik zucht diep en beweeg uit verveling een beetje met mijn staart. 'Muziekstuk,' vraag ik hem verbaasd. Ik kijk bedenkelijk voor me uit. 'Is mijn naam een muziekstuk?' Ik denk even aan mijn moeder. Zij was altijd dol op muziek geweest. Misschien had het daarmee te maken? Ik zelf weet het niet. Ik zucht weer even ongelukkig bij de gedachte aan mijn moeder. Ik mis haar. 'Ik eh....' Ik denk na en kijk hem aan. 'Ik weet niet. Ik vind he tnog steeds raar dat ik een wolf ben.' Ik zwijg en kijk hem aan. 'Ik ben gewoon bang. Voor alles. Voor dit, voor mijn mensenleven.' Ik kijk hem even aan en loop langs hem heen. Naast hem stop ik. Klonk hij nou verdrietig? 'Waarschijnlijk interesseerd het je niet. Leuk je te ontmoeten Max,' zeg ik en een soort gegrinnik komt uit mijn bek. 'Alleen dan in je dierengedaante,' zeg ik en kijk hem weer aan. Ik steek mijn poot uit, maar doordat ik net gewend ben aan 4 poten, val ik om en rol door het gras. Ik blijf liggen en lach weer even. Ik spring weer op en kom terecht op mijn vier poten. 'Ik ben nog niet zo handig,' grijns ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx

    “Niet een muziek stuk, een soort van muziek stuk, zoals een wals,” Ik wreef even met mijn poot over mijn hoofd, zoals ik altijd met mijn hand door mijn haar ging. Het was zo raar om een dier te zijn.
    “Ik eh… Ik weet het niet. Ik vind het nog steeds raar dat ik een wolf ben. Ik ben gewoon bang. Voor alles. Voor dit, voor mijn mensenleven.” Ze stopte abrupt met babbelen, waardoor ik even opkeek. “Waarschijnlijk interesseert het je niet. Leuk je te ontmoeten Max.”
    Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw na. “Als het me niet geïnteresseerd had, stond ik hier nu waarschijnlijk niet. Het is gewoon dat ik zelf nogal wat dingen aan mijn hoofd heb…” Ik stopte met praten toen ze een poot uitstak en omviel. Maar vooral omdat ik vond dat het haar zaken niet waren. Wat kon het haar eigenlijk schelen?
    Ze lachte, waardoor ik van mijn stuk werd gebracht. In ieder geval voelde zij zich al beter, dat was wat telde.
    “Ik ben nog niet zo handig,” zei ze grijnzend.
    Ik glimlachte zwakjes. “Kom nog wel…” Mijn gedachten dwaalden al direct weer af naar de rest van mijn familie. Met grote ogen draaide ik me naar Ramon.
    “Shit,” mompelde ik zacht. Waar zouden die wel niet denken dat ik uithing?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kantel mijn hoofd even en knik om de informatie. 'Bedankt voor die informatie over mijn naam,' zeg ik en kijk hem aan. Ik sta weer op. Ik ga voor hem zitten en kijk hem aan. 'Je hebt inderdaad zelf dingen aan je hoofd, dat heeft iedereen denk ik wel.' Ik kijk hem aan. Had ik eigenlijk nog steeds bruine ogen. Ik wist niet hoe ik eruit zag... Ik kijk hem eeven aan. 'Ik wil je best vertellen wat er in mijn hoofd afspeeld hoor, ik denk gewoon echt dat je je eigen problemen hebt.' Ik kijk hem aan. 'En je zou zeggen dat alles mijn eigen schuld is, zoals mijn vader zegt.' Ik kijk hem aan. 'En als ik je vertel waar het mee te maken hebt hoef je me waarschijnlijk niet meer te zien, dus houd ik het liever voor mezelf.' Ik kijk hem aan. 'Maar om te praten kan jij altijd naar mij toe,' zeg ik en kijk hem aan. Ik kijk ook om. 'Wat is er,' vraag ik hem. Nu pas viel het me op hoe het praten beter ging. Ik kijk Max nog steeds aan en bekeek even zijn lynx uiterlijk. Ik had nog nooit een lynx van dichtbij gezien. Ook een wolf niet, maar ja. Die ben ik nu dus zelf..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx

    "Zo erg zal het vast niet zijn. Ik ben nieuwsgierig, vertel." Ik keek haar aan, met mijn donkere kraaloogjes. "En nee... Het is niets, ik heb geen zin om erover te praten."
    Waarom zou ik haar haten? Ik kende haar niet eens, ik wist enkel haar naam. Ik zakte door mijn stekke poten en ging liggen.
    Ik hoopte maar dat ze snel terug zouden komen met Jake en dat hij zichzelf niets aandeed. Deze hele groep, iedereen hier was fucked up. Niet op een slechte manier, ze hadden gewoon een kutbui en een kutdag, net zoals ik.
    Met ontschuldig omhoog getrokken wenkbrauwen keek ik op naar Aria, hopend dat ze haar verhaal nog zou vertellen. Ze zou wel iets gedaan moeten hebben, als het zou erg was als ze beweerde. Maar wie was ik om mensen te veroordelen? Ze leek er zelf spijt van te hebben.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik kijk vol verbazing toe. Yfory die niet één keer aardig tegen me is geweest smeekt me nu om Jake te laten leven. Wat denkt ze wel niet dat ik ben? Een moordenaar. Al is de regel ingesteld dat je degene die de opdrachten niet doen moet doden, betekent niet dat ik dat doe. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om iemand te doden. Als iemand de opdrachten niet wil doen laat ik ze gewoon gaan, maar dat is eigenlijk nog nooit gebeurd. Op een gegeven moment rent Jake weg. Eigenlijk zou ik erachteraan moeten gaan, maar ik denk niet dat het er beter op maakt. Voordat Yfory hem achterna rent zegt ze weer dat ik hem moet laten leven. Grizzly roept: 'Erachteraan.' En rent dan keihard weg. Ik hoop dat ze hem tegen houden. Ik kijk om me heen en zie dat Aria en Max met elkaar praten. Dan valt Aria om en lacht ze. Daarna is ze weer serieus en zegt iets tegen Max. Ik weet zeker dat het iets goeds is. Ongewild glimlach ik. Ik ben blij dat de nieuwelingen elkaar al zo steunen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik moet nu naar mijn jarige opa, reageer daarna (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ik moet nu naar mijn jarige opa, reageer daarna (: ]


    Ghehe, GEFELICITEERD!(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki