• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melony “Mel” Christabella Garcia || Zwarte panter

    Ik begon het zo langzamerhand echt meer dan zat te worden. Ik kon niet normaal praten, mijn dag was tot nu toe echt alleen maar rot geweest en we waren nu echt al langs zes andere dieren gerend of zo, terwijl Ramon nog steeds niks wilde zeggen. Ik liet mij graag verassen en was altijd in voor wat avontuur, maar nu duurde het gewoon echt te lang. Toch volgde ik hem nog steeds, want ik kon niet echt iets anders doen.
    Toen ik hem weer tussen de bomen door gevonden had keek ik hem aan. 'Ramon, hoelang duurt dit nog? Het begint nu echt vervelend te worden,' stuurde ik hem en ik keek hem vragend aan. Ik had geen zin meer om sarcastisch te doen en bovendien was ik niet echt boos op hem. Nee, mijn wraaklust was jegens mijn ex, die zou er nog flink van langs krijgen, zou ik ooit mijzelf weer zijn.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Allison Miles Coldberg - Cheetah.
    Ik ren maar stil achter de anderen aan, nog steeds niet helemaal over mijn angst en paniek heen. Ik voelde me helemaal niet op mijn gemak, niet omdat ik de anderen niet kende, niet omdat ik geen idee had wat er aan de hand was. Ook niet omdat mijn vriendinnen waarschijnlijk nog op me stonden te wachten. Mensen werden voorgesteld en mensen werden aan de groep toegevoegd, maar ik zei geen woord en bleef achteraan hangen. Ze zouden maar naar mij moeten komen, ik was veel te bang eruit gegooid te worden en mijn laatste dagen door te moeten brengen in een lichaam die ik niet kende.


    [Iemand in voor een gesprek met Ally? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik kijk Melony aan. Ze had me toen we renden gevraagd hoelang het nog duurde. 'Als hij met ons meegaat of hier blijft, dan kunnen we naar de verzamelplaats en kan ik jullie alles uitleggen.' Zeg ik in de hoop geruststellend over te komen. Eigenlijk zou ze ongerust moeten zijn, maar dat kan ik haar niet vertellen. Ik bedoel wat kan ik zeggen; "Oh ja, sorry. Nu je ervoor gekozen hebt met me mee te gaan kun je niet meer weg, anders word je gedood." Nee, dat zal vast heel inspirerend werken. Ik zucht. Ik heb wel gevoelens, ik weet dat ik het haar nu niet moet vertellen, waarschijnlijk zou ze nog erger van slag zijn dan nu. Er zit haar iets dwars, maar ik weet niet precies wat. Nou ja, als ze wil zeggen wat haar dwars zit, moet ze het zelf doen, ik ga haar niet dwingen om het te zeggen. Ik zou er misschien wel om gaan vragen, maar dat is voor latere zorg. 'Je hoeft je geen zorgen te maken.' Lieg ik tegen haar. Ik hoop dat ze niet ziet dat ik lieg.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ik kijk op als ik iemand hoor rennen. Een mega-leeuw komt op me afgerend en stopt net voor me. Ik frons. Dat kan er ook nog wel bij; een mega-leeuw. Ik rol met mijn ogen. De leeuw doet zijn mond open en zegt: 'Ik ben Ramon. Ik weet wat er met je gebeurd is.' Oké.... Kan het nog vreemder? Een leeuw die kan praten, tuurlijk Jake, je bent vast gek aan het worden, geen wonder dat pa en ma je niet willen. Zegt een gemeen stemmetje in mijn hoofd. Ik zucht, ik weet dat het stemmetje gelijk heeft. Ik kijk weer naar de leeuw die me behoedzaam in zich opneemt. Ik zucht weer. Als hij toch weet wat er gebeurd is kan ik net zo goed aan hem vragen wat er met me aan de hand is. 'Als hij met ons meegaat of hier blijft, dan kunnen we naar de verzamelplaats en kan ik jullie alles uitleggen.' Zegt de leeuw opeens tegen de zwarte panter. Oké, ik word echt gek; leeuwen die praten én omgaan met zwarte panters? Als ik achter ze kijk zie ik ook nog een grizzly beer en een lynx. Oké, dit is gewoon mijn verbeelding, hoop ik. Wat bedoelt de leeuw met "Als hij met ons meegaat"?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik kijk weer naar de jaguar. 'Nou, ga je mee of niet? Als je meegaat kan ik je alles uitleggen.' Dit is toch de laatste die verandert is, dus ik kan net zo goed blijven staan. Ik kijk hem onderzoekend aan. Er is iets met hem, maar ik kan niet precies zeggen wat. Nou ja, als er iets is moet hij zelf weten of hij het wil vertellen. Ik kijk de jaguar afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:10 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Het is eigenlijk best gek om naar jezelf te schrijven en dat te beantwoorden. Begrijpen jullie?]

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ramon kijkt weer naar me. 'Nou, ga je mee of niet? Als je meegaat kan ik je alles uitleggen.' Zegt Ramon. Ik kijk hem bedenkelijk aan. Of ik ga mee en krijg alles te horen, of ik blijf hier en weet niks en kan geen mens meer worden. Misschien als ik mee ga en het hem vraag, wilt hij me wel vermoorden! 'Oké, ik ga wel mee.' Ik sta op en kijk hem afwachtend aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melony “Mel” Christabella Garcia || Zwarte panter

    Ik luisterde naar wat Ramon te zeggen had en was opgelucht toen hij zei dat dit de laatste was. Nu kon hij eindelijk vertellen wat er precies aan de hand was. Toch was er een vreemd gevoel ontstaan in mijn buik. Onheilspellend en het bezorgde mij de zenuwen. Iets aan Ramon zorgde ervoor dat ik hem niet vertrouwde, al zei hij dat ik mij geen zorgen moest maken. Mijn ogen bleven dan ook op hem gefocust, terwijl hij de jaguar overhaalde mee te komen. Toen die uiteindelijk toegaf en zei mee te gaan, stapte ik weer naar voren.
    'Nou hup, laat zien waar die verzamelplaats is en leg alles uit.' Mijn ogen vernauwden zich. 'Ik hoop maar voor je dat je de waarheid verteld hebt en zult vertellen.' Ja, dat was een dreigement. Ik wist dat ik woedend zou zijn als er iets niet zou kloppen en aan de anderen te merken, zou ik niet de enige zijn. Als er iets niet klopte, kon onze leeuw zijn borst nog natmaken.


    Happy Birthday my Potter!

    Max Owens - Lynx

    Toen de jaguar eindelijk overgehaald was, voegde ze zicht bij de groep. De cheetah liep ook achteraan, stilzwijgend, zoals ik.
    Ik voelde me al minder alleen, maar net zoals zij was ik ook niet de persoon om eerst te beginnen praten. Dat deed ik nooit bij vreemde mensen.
    Ik was verlegen en ik was stil voor mensen die me niet kenden, maar eens ik loskwam, was ik meestal wel een toffe gast.
    Met mijn domme kop botste ik bijna tegen een boom op. Ik zuchtte. Kutdag.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:17 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    (Dat dacht Ramon hè, hij heeft het niet gezegd of gestuurd of wat dan ook!)


    Happy Birthday my Potter!

    (Oeps, ik ben scheel... >.< aangepast (: )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Allison Miles Coldberg. - Cheetah.
    Net als ik liep er achteraan de groep een Lynx. Op de een of andere manier wist ik dat het een hij was, maar hij leek niet erg vrolijk. Toen hij bijna tegen een boom op knalde, moest ik zacht grinniken. Ik wilde wel een gesprek aan knopen, maar ik was bang dat hij me af zou katten, of net zo chagrijnig als de rest zou zijn. Ik was eigenlijk meer bang, ik had geen idee wat er aan de hand was. Toch wilde ik iemand om mee te praten, dus ging ik naast de Lynx lopen. 'Wat een dag hè?' vroeg ik, terwijl mijn ogen de omgeving verkenden. We waren het donkerste gedeelte van het bos uit, maar we waren toch erg ver de andere kant op. Mijn vrienden stonden op me te wachten en het liefst ging ik nu naar ze terug, maar dat ging niet, omdat ik vast zat in dit idiote lichaam van een Cheetah.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Max Owens - Lynx

    Ik hoorde iemand zacht gniffelen toen ik bijna tegen de boom knalde. Verontwaardigd keek ik naar links, richting de cheetah en ging weer recht op het pad wandelen.
    'Wat een dag, hè?' klonk het.
    Was dat tegen mij? De Cheetah was ook net aan het lachen en aangezien niemand antwoordde zou het wel tegen mij geweest zijn.
    'Zeg dat wel,' kermde ik zachtjes. 'Verschrikkelijk.'
    Ik kon mijn bed al in mijn gedachten zien. Mooi opgemaakt, pronkend in mijn kamer en zeer lekker om in te liggen. Ik moest dat beeld af zien te schudden. Ik mocht er niet aan denken, want ik had nu al het gevoel dat ik aan het vertragen was.
    Ik concentreerde me op mijn poten, hoe ze regelmatig de grond raakten, en op de weg, zodat ik niet nog eens tegen een boom op zou knallen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [ik kan tot zonsag niet reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [ik kan tot zonsag niet reageren]


    Oké. Fijn dat je het even meld!(lol)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik ga wat harder rennen. Nog ongeveer een halve kilometer dan zijn we bij de open plek. Tja, en dan komt de waarheid tevoorschijn. Waarschijnlijk zullen ze er niet blij mee zijn. Misschien zullen sommige me aanvallen. Ik grinnik, ik weet bijna 100% zeker dat Yfory me gaat aanvallen, ze heeft een hekel aan me. Als ik bij de open plek ben aangekomen kijk ik rond. Iedereen is er nog, die bij mijn roedel hoort. Trevegg komt naar me toegelopen, Trevegg is een tijger. 'Heb je ze allemaal?' Vraagt hij. 'Volgens mij wel.' Hij knikt en gaat weg. Ik wacht tot de andere nieuwelingen er zijn.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 11:41 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki