• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik denk aan wat Yfory gezegd heeft; Ik hoop maar dat het apart van de rest gebeurd. Wat, dacht ze dat ik haar ging verkrachten ofzo?! Ik schud die gedachten van me af en kijk naar de jaguar die naar voren is gelopen nadat ik vroeg wie er dood wou aan magie. 'Ik ga de opdrachten niet doen. Ik wil dood. En trouwens als ik wel meedoe aan de opdrachten, ik ben toch niet goed genoeg.' Zegt Jake. Hij zucht. Ik schrik maar hou mijn gezicht op pokerface. Volgens mij is er altijd meegedaan aan de opdrachten en heeft nog nooit iemand zoiets gezegd. Ik kijk Jake onderzoekend aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Alsof iemand naar voren zou lopen om vrijwillig dood te gaan aan magie. Maar het gebeurde nog echt ook. Een jaguar, Jake volgens mij, liep naar voren.
    'Ik ga de opdrachten niet doen. Ik wil dood. En trouwens als ik wel meedoe aan de opdrachten, ik ben toch niet goed genoeg' zei hij en hij zuchtte.
    Dat kón niet. Dat kon gewoon niet. Ik wilde weten wat er met hem gebeurd was waardoor hij dit wilde.
    'Jake, is het, toch?' vroeg ik twijfelend.
    Hopelijk had ik zijn aandacht. Shit, ik was nooit goed geweest in peptalks. Nou ja, alles viel te proberen.
    'Waarom wil je dood, als ik vragen mag?' vroeg ik.
    Ik wilde nog even geen peptalk geven. Eerst moest ik me verdiepen in zijn situatie, om hem beter te begrijpen. Ik wilde stiekem ook dood, maar ik had een hoger doel. Die moest hij ook hebben. Ik gunde niemand de dood, zeker niet als iemand de dood aangepraat had gekregen.


    I will keep watch.

    [Ik ben terug uit London (: Wat heb ik gemist? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ik ben terug uit London (: Wat heb ik gemist? ]


    OMG, ben je in LONDON geweest?!(H)*Jaloers*
    Ik ga in maart naar Engeland met mijn klas en nog een andere klas.xD
    Eigenlijk heb je niet zoveel gemist. Heb de legende verteld.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Okiii (: Ja was in London, het was geweldig! Ik lees het straks even terug dan, ik moet eerst eeven leren ): ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Okiii (: Ja was in London, het was geweldig! Ik lees het straks even terug dan, ik moet eerst eeven leren ): ]


    Oké!(Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    'Jake, is het, toch?' Hoor ik iemand twijfelend zeggen. Ik kijk op en kijk naar de dingo die het me gevraagd heeft. Ik knik behoedzaam en bekijk haar. 'Waarom wil je dood, als ik vragen mag?' Vraagt ze. Ik schrik even, maar ik heb al snel mijn gezicht op pokerface. Ik kijk haar onderzoekend aan. Is ze nou aardig omdat ze vind dat het moet of gewoon omdat ze aardig is? 'Het heeft te maken met mijn ouders.' Zeg ik als enigste. Opeens wil ik haar alles vertellen. Als ik merk dat ze waarschijnlijk aan mijn gezicht ziet dat ik dat wil, zet ik hem weer op pokerface. Ik kan het haar niet nu vertellen, niet waar iedereen bij is. Ik zucht en laat me op de grond zakken. Ik blijf met mijn hoofd op mijn voeten liggen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Jake keek me onderzoekend aan.
    'Het heeft te maken met mijn ouders' zei hij kort.
    Plotseling zag ik aan zijn gezicht dat hij me meer wil vertellen. Zijn emotie sloeg om en hij zette een pokerface op. Hij liet zich op de grond zakken en ging wat beter liggen. Ik slikte. "Iets met mijn ouders"... Dat was wel heel breed beantwoord. Ik bleef naar hem kijken. Waarom zou hij me nou niet meer willen vertellen? Ik keek rond. Ik zuchtte. Natuurlijk, er waren anderen bij. Ik wilde ook niet over mijn loverboy-hoe-erg-hij-ook-een-klootzak-is-ik-hou-van-hem relatie praten als iedereen erbij was. Ik keek naar Ramon.
    'Laat hem alsjeblieft leven' smeekte ik.
    Ik keek naar Jake. Hij moest blijven leven. Hij zou een goede tegenstander kunnen worden en hij kon waarschijnlijk veel leren van deze... Hoe zeg je dat... Rare ervaring. Hij moest leven, en als hij daar niet zelf voor zou zorgen, dan deed ik het.


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ik hoor - volgens mij heet de dingo Yfory - Yfory slikken. Ik zie dat ze naar Ramon kijkt. 'Laat hem alsjeblieft leven.' Smeekt ze. Mijn mond valt van verbazing open. Snel doe ik hem dicht, maar blijf verbaasd naar haar kijken. Nog nooit heeft iemand zoiets gedaan. Mijn vrienden hebben me allemaal laten vallen. Ze kijkt naar me, ik kan niet zo snel uit haar gezichtsuitdrukking opmaken wat ze voelt. 'Nee, je begrijpt het niet. Als hij me niet dood, ga ik sowieso dood aan magie omdat ik de opdrachten niet ga doen.' Zeg ik een beetje paniekerig. Begrijpt ze het niet? Ik wíl dood.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    Ik was opeens heel stil geworden dankzij de jaguars woorden. Niet enkel zijn stem, maar zijn woorden alleen al lieten koude rillingen over mijn rug lopen. Ook was ik verbaasd om Yfory’s reactie. Ze deed enkel zo gemeen tegen mij. Lekker was dat.
    “Laat hem alsjeblieft leven,” smeekte Yfory. Ook die woorden deden mijn oren spitsen. Was dit hetzelfde meisje?
    “Nee, je begrijpt het niet. Als hij me niet dood, ga ik sowieso dood aan magie omdat ik de opdrachten niet ga doen.” De woorden blijven zich herhalen in mijn hoofd, ze leken de hele tijd tegen de randen van mijn schedel aan te botsen en weer vooruit te gaan tot ze weer ergens tegenaan kwamen.
    Ik besloot me ermee te bemoeien. Ik kon het niet toelaten dat iemand dood ging zonder dat ik had geprobeerd diegene te redden. “Jake…” Mijn stem klonk krakerig door de brok die in mijn keel zat. “Wil je er niet liever over praten? Misschien kunnen we samen een oplossing verzinnen, met de hele groep. We zitten nu toch in hetzelfde schuitje en we willen je niet verliezen, toch?” Ik keek rond in de groep voor bevestiging. Als iemand nee zou knikken, zou ik hem een schop onder zijn kont geven. “Doe alsjeblieft geen domme dingen.”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    'Jake…' Zegt een stem die nogal krakerig klinkt. Ik kijk naar de grizzly. 'Wil je er niet liever over praten? Misschien kunnen we samen een oplossing verzinnen, met de hele groep. We zitten nu toch in hetzelfde schuitje en we willen je niet verliezen, toch?' Hij kijkt de kring rond. 'Doe alsjeblieft geen domme dingen.' Ik schud mijn hoofd en kijk paniekerig om me heen. Waarom zijn ze zo aardig? Dat verdien ik niet! Ze begrijpen het niet. Ik draai me om en ren hard weg.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:28 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Alles teruggelezen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Alles teruggelezen (: ]


    Ghehe.(Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ze? :'D Het is een hij. ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    "Nee, je begrijpt het niet. Als hij me niet dood, ga ik sowieso dood aan magie omdat ik de opdrachten niet ga doen.” zei Jake.
    Ik zuchtte. Hij kon niet doodgaan. Er was iets met hem, ik wist niet wat.
    'Jake…'
    Ik keek om. Het was Lewis. Hij klonk krakerig. Ik zweer, als hij nu iets zou zeggen dat mij niet aanstond, kon hij karma terugverwachten. En ik zou graag in de rol van karma willen kruipen.
    “Wil je er niet liever over praten? Misschien kunnen we samen een oplossing verzinnen, met de hele groep. We zitten nu toch in hetzelfde schuitje en we willen je niet verliezen, toch?”
    Wow, slow down bro bear. Dit had ik niet van hem verwacht. Ik knikte. Als iemand anders nee zou zeggen, mijn god, karma would return.
    'Doe alsjeblieft geen domme dingen.' zei Lewis er nog achteraan.
    Ik keek naar Jake. Hij keek paniekerig om zich heen. Jake draaide zich om en rende weg. Vragend keek ik naar Lewis en Ramon.
    'Laat hem leven. Hij verdiendt het. Iedereen is het daarmee eens' zei ik snel.
    Ik draaide me om en rende achter Jake aan. Hopelijk kwamen lichamelijke opvoeding en de bouw van de dingo me nu van pas.


    I will keep watch.