• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Verdomme, mijn poten begonnen pijn te doen. Wat had Ramon in vredesnaam met rennen? Djeez.
    Volgens mij dachten meer mensen er zo over. Nou ja, mensen... Dier-mens-shape-dingen.
    Wauw, ik noemde mezelf een "ding". Geweldig gedaan, Yfory. Echt geweldig.
    Ik wilde wel aardig zijn tegen Ramon, maar er was één probleem... Hij was super arrogant. Ik kon mensen niet uitstaan die je meesleurden in allerlei zaken en dan vervolgens je er niets over vertellen... Niemand hield daarvan.
    Ik kom aan bij een open plek, samen met de anderen. Er waren allemaal andere dieren. Ik voelde me ineens een enorme introvert en super verlegen. Een Tijger stond te praten met Ramon. Oh geweldig. Echt geweldig. Ik werd gek. Was ik dat al niet?


    I will keep watch.

    [Ik had die legende nog niet bedacht, dus nu moet ik dat verzinnen.xD Sorry, als er iets niet goed is.]

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik kijk elke nieuweling aan. 'Sorry.' Mompel ik. Sorry, omdat ik gelogen heb. Maar dat ga ik niet zeggen. 'Jullie kunnen veranderen door een legende.' Zeg ik met een iets wat hardere stem dan net. 'Honderden jaren geleden waren er twee vrienden. Ze droomde ervan om in een roofdier te kunnen veranderen. Er waren toen der tijd geruchten dat er een een man was die je "dromen" uit liet komen. Maar dat deed hij alleen als hij er iets voor terug kreeg, of als hij de mensheid kon straffen. Hij had namelijk een hekel aan mensen. De mensen uit die tijd vonden hem dan ook niet bepaald "normaal". De twee vrienden vonden die geruchten heel interessant en gingen op reis om hem te zoeken. Na een jaar gereisd te hebben, vonden ze de man onderaan de vulkaan in een klein huisje. Driemaal klopten ze aan. Een grijze oude man deed open. "En wie zijn jullie?" Sprak de oude man met een krakerige stem. "Wij zijn Jacob en Johannes.' Sprak Jacob. De oude man deed de voordeur verder open en gebaarde dat ze binnen moesten komen. Behoedzaam liepen de jongens naar binnen. De man sloot de deur en ging zitten. "Wat kan ik voor jullie doen?" Sprak de oude man. De jongens keken elkaar aarzelend aan. "Wij willen graag in een roofdier kunnen veranderen." Zei Johannes. "En daarvoor komen jullie bij mij." Constateerde de oude man. De jongens knikten. "Ik kan jullie helpen. Maar wat krijg ik?" Vroeg de oude man belangstellend. Daar hadden de jongens geen antwoord op. Ze hadden niet verder gedacht dan de oude man vinden. "Ik weet het goed gemaakt. Ik help jullie om in een dier te veranderen. Maar er zullen na jullie ook mensen zijn die in een roofdier kunnen veranderen, zonder dat ze het willen." De jongens vonden het niet erg dat andere mensen niet in dieren wouden veranderen, ze dachten alleen aan zichzelf en dachten niet na over de gevolgen van hun beslissing. Dus ze stemde in. De oude man glimlachte en zei: "Goed. De mensen die na jullie komen zullen ook alleen maar in een roofdier veranderen, en niet in een andere dier. In welk roofdier willen jullie veranderen?" De jongens die hetzelfde dier wouden zeiden in koor: "Een sabeltandtijger!" De oude man knikte. "Jullie moeten eerst een paar testen afleggen voordat jullie gewoon normaal kunnen veranderen. Als jullie dat niet doen gaan jullie dood door de magie die in jullie leeft. Als jullie alle testen hebben overleefd ga je niet meer dood door de magie." De jongens knikte weer en de oude man sprak een spreuk uit. Vele jaren later stelde een roedelleider in dat je als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan als hij je kwam ophalen, dat je de opdrachten moest gaan doen. Anders zou iemand uit de roedel je moeten doden, of de roedelleider zelf. En als ze je niet doden zou je dood gaan aan magie.' Ik kijk iedereen weer aan. Waarschijnlijk zouden ze kwaad worden omdat ik gelogen heb.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    "Fucking hell!" riep ik luid. “Hoe the fuck heb je dat detail kunnen weglaten?”
    Ik stapte naar voren en ging voor hem staan. Ik vloekte nog een paar keer luidkeels. Was ik maar nooit meegegaan. “Hoe kun je zoiets verzwijgen?”
    Ik had zin om hem een flinke klap te verkopen met mijn poot, maar ik kon me maar beter inhouden, aangezien mijn leven me lief was.
    “Je had me daar beter gewoon kunnen laten liggen.” Ik brieste luid door mijn neus. Even alles op een rijtje zetten: ik ging mee met een wildvreemde die in een leeuw kon veranderen, ik volgde hem door het hele bos naar een plek die ik niet kende en als we weg gingen waren we gedoemd te sterven. Ik had me weer fantastisch in de nesten gewerkt.
    Ik bekeek Ramon nog steeds briesend van kop tot teen. Hoe kon hij?

    Max Owens - Lynx

    Ik luisterde geboeid naar het verhaal, tot ik het stukje over dood gaan hoorde. Maakte hij een grapje?
    Lewis liep naar voren en begon luidkeels te brullen tegen de leeuw. Zelfs ik was onder de indruk van zijn geschreeuw. Hij had gelijk. Hoe kon Ramon dat niet vertellen? Het leek wel alsof hij ons nodig had. Hij had ons mee naar hier gelokt om ons nu dit te verkondigen, alsof we hier moesten blijven en hij niet wilde dat we weggingen. Het zou me niet verbazen als hij het verhaal helemaal had verzonnen.
    Toch blijf ik zwijgzaam, terwijl ik het schouwspel gadesloeg vanuit mijn kattenogen, waarmee ik extra goed zag.
    Met mijn klauwen graafde ik een klein kuiltje in de grond. Alsof deze rotdag nog niet erger kon worden. Het was verleidelijk, zo weg lopen. Als ik dood ging, was ik tenminste weer bij mijn vader, maar ik kon de rest van het gezin niet in de steek houden. Daarbij zou ik ook kunnen uit testen of het verhaal waar was. Ik zuchte zachtjes en staarde naar de grond.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:47 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Melony “Mel” Christabella Garcia || Zwarte panter

    Om de één of andere reden had mijn lichaam dit aangevoeld. Het nare buikgevoel verdween en maakte plaats voor verbazing, angst en woede. Waarom had hij dit niet meteen gezegd? Dan was onze keuze tenminste eerlijk geweest. Mijn haren gingen recht overeind staan en ik blies naar Ramon. Zijn hele verhaal, maakte al het andere wat hij gezegd had leugens en ik haatte het als iemand tegen mij loog of mij bedroog. Ik hoorde hoe Lewis boos vloekte en tegen de grote leeuw uitviel, maar hem nog net niet een oplawaai verkocht. Dit ging niet werken. Snel herstelde ik mijzelf. Ik wist dat boos worden niet zou helpen, al zwoer ik mijzelf wraak te nemen, zodra mijn leven zekerder was.
    Ik stapte kalm naar voren en keek Ramon teleurgesteld aan. 'Ik dacht dat je zei dat alles goed zou komen. Ik heb je gewaarschuwd, dat je niet moest liegen,' siste ik venijnig waarna ik mijn rug rechtte. 'Maar goed, wat zijn de opdrachten O machtige roedelleider?' vroeg ik hem sarcastisch en ik hield mijn kop ietwat schuin. Zou hij doorhebben dat ik uiteindelijk wel wraak zou willen nemen? Ach, wat boeide het ook of hij het doorhad. Hij kon niet 24 uur per dag op zijn hoede zijn en het moment dat hij zijn waakzaamheid even zou laten varen, zou ik toeslaan. Hij zou zijn straf nog wel krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Yfory Seren ~ Dingo

    O. My. God. Dit kon je niet menen. Ik glimlachte om de reactie van Lewis. Precies zoals ik zou reageren. Ik voelde een aantal blikken op mij branden.
    'Nou, dan zal ik ook maar even verkondigen' zei ik sarcastisch plechtig.
    'Veel heb ik niet te vertellen, maar dude. Dat detail komt nu een beetje laat, hè? Ik vind het een beetje raar dat je het verzwegen hebt, Sherlock. Dus zeg op: Zijn er nog meer dingen die we moeten weten?' zei ik kalm.
    Ik was nog nooit zo kalm geweest in een situatie waarbij ik lekker fel had kunnen zijn. Punt is, ik was niet bang voor de dood. Niemand zou ook maar 1 fuck om mijn dood geven. Mijn familie zeker niet. God, ik was maar één keer dronken geweest, en ik moest al het huis uit. Ik leefde bij Jaimes, maar nu hij het had uitgemaakt, had ik met Mevrouw Lyna gebeld. Ze was een aardige lerares en altijd geïnteresseerd... Tenminste, in mij.
    Maar als mensen nu dachten dat ik snel dood zou gaan, oh nee. Ik zou vechten. Vechten zoals ik mentaal al deed op school. Vechten zodat ik mensen zou kunnen vermoorden zonder risico. Vechten, zodat ik langer kon leven.


    I will keep watch.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    'Fucking hell!' Roept grizzly luid. “Hoe the fuck heb je dat detail kunnen weglaten?” Hij stapt naar voren en gaat voor me staan. Ze vloekt nog een paar keer luidkeels. 'Hoe kun je zoiets verzwijgen?' Zijn gezicht staat op onweer. 'Je had me daar beter gewoon kunnen laten liggen.' Ze briest luid door haar neus. 'Je zou dood gegaan zijn! Je zou niet meegekomen zijn als ik het toen ik je vond tegen je zei!' Zeg ik tegen hem. Ik kijk rond. Melony stapt kalm naar voren en kijkt me teleurgesteld aan. Ik krimp een beetje inelkaar. Die blik gaf me een steek in mijn hart. 'Ik dacht dat je zei dat alles goed zou komen. Ik heb je gewaarschuwd, dat je niet moest liegen,' sist ze venijnig waarna ze haar rug recht. 'Maar goed, wat zijn de opdrachten O machtige roedelleider?' Vraagt ze me sarcastisch en ze houd haar hoofd ietwat schuin. 'Nou, dan zal ik ook maar even verkondigen' Zegt Yfory sarcastisch plechtig. Whoo, ik had gedacht dat ze me zou aanvallen.
    'Veel heb ik niet te vertellen, maar dude. Dat detail komt nu een beetje laat, hè? Ik vind het een beetje raar dat je het verzwegen hebt, Sherlock. Dus zeg op: Zijn er nog meer dingen die we moeten weten?' Zegt ze kalm. Ik rol met mijn ogen. Oh, zij mag Sherlock tegen mij zeggen, maar ik geen grizzly tegen Lewis?! 'Nee, volgens mij heb ik niet echt iets te melden. Ik moet jullie eerst onderzoeken of jullie geen ziektes hebben of zwakke botten. Als jullie dat niet hebben, en ik denk dat jullie de opdrachten overleven, dan moeten jullie een eed opzeggen. Pas daarna komt de eerste opdracht.' Zeg ik tegen iedereen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 20:12 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Allison Miles Coldberg.
    Ik kon niet anders dan verbijsterd naar Ramon staren. Hoe had hij dit ons aan kunnen doen, hij had het meteen moeten zeggen! Mijn ogen volgden de andere shape shifters en ik zag hoe ze uitvielen naar Ramon, iets wat ik ook wilde doen, maar ik kon het niet. Ik stond vastgenageld aan de grond en kon alleen maar teleurgesteld en verbijsterd blijven kijken. 'Nee, volgens mij heb ik niet echt iets te melden. Ik moet jullie eerst onderzoeken of jullie geen ziektes hebben of zwakke botten. Als jullie dat niet hebben, en ik denk dat jullie de eerste opdrachten overleven, dan moeten jullie een eed opzeggen. Pas daarna komt de eerste opdracht,' zei hij en ik snoof luid. Wat verschrikkelijk, het leek wel een of ander kinderkamp. Alleen was dit een kinderkamp met een nachtmerrie en konden we niet weg.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Geboeid luister ik naar de legende. Oké, ik geef het toe; ik hou van legendes. Vooral bij het stukje doodgaan let ik goed op. Ahh, dus het enigste wat ik hoef te doen is niet hier aan me te doen en gewoon wachten tot ik doodga! Als Ramon stopt met vertellen stapt grizzly naar voren en begint kwaad dingen tegen hem te zeggen. Daarna komt de dingo naar voren. Als Ramon uiteindelijk iets zegt hoor ik gesnuif. Ik kijk naar de cheetah die het geluid gemaakt heeft. In tegenstelling tot de andere ben ik juist blij dat hij het nu zegt. Het enigste wat ik nu nog hoef te doen is wachten totdat de magie me dood!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik wil graag meedoen, mag ik de link naar het rollentopic?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Yfory Seren ~ Dingo

    Wooohoooow. Een eed. Perfect. Why the fuck zouden we een eed moeten opzeggen? We gingen toch dood, of niet wat echt een hele kleine kans had, en dan moesten we een eed opzeggen. Super, echt super.
    Ramon rolde met zijn ogen. Tuurlijk, ik noemde hem Sherlock in plaats van Ramon. Ha, wist hij ook eens hoe het voelde. Grappig. Ik besloot om hem maar zo te blijven noemen, om hem extra te irriteren.
    'Nee, volgens mij heb ik niet echt iets te melden. Ik moet jullie eerst onderzoeken of jullie geen ziektes hebben of zwakke botten. Als jullie dat niet hebben, en ik denk dat jullie de opdrachten overleven, dan moeten jullie een eed opzeggen. Pas daarna komt de eerste opdracht.' zei Ramon.
    Bedoelde hij dat hij ons lichaam moest... Oh nee, dat nooit.
    'Als je het waagt om me aan te raken, Sherlock, dan doe ik je wat' siste ik kwaad naar Ramon.
    Goed, ik had wel geleerd om aangeraakt te worden door Jaimes en zijn klote vrienden, maar het voelde nog steeds niet prettig. Jup, ik haatte Jaimes echt. Nu wist ik zeker wat mijn hoofddoel was om te vechten: Jaimes moest dood. En daar zou ik voor gaan zorgen.


    I will keep watch.

    0o7 schreef:
    [Ik wil graag meedoen, mag ik de link naar het rollentopic?]


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146311&page=last&message=66#4351119

    Je moet wel opschieten, want ik heb de legende al verteld.
    Je kunt alleen nog maar een jongen spelen, is dat erg?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik kan aan het gezicht van Yfory zien dat ze het niet leuk vindt dat ik haar moet aanraken. 'Als je het waagt om me aan te raken, Sherlock, dan doe ik je wat.' Sist ze kwaad naar me. 'Rustig. Het duurt niet lang! Ik moet gewoon even aan je snuffelen. Je ruikt het als iemand zwakke botten heeft of een ziekt heeft. En denk je dat ik het leuk vind om te doen?!' Zeg ik kalm tegen haar. Dan zeg ik tegen iedereen: 'Wie wil niet de opdrachten doen en gewoon dood gaan aan de magie?' Oké, misschien nogal bot gezegd maar goed.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [mijn topics.. ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Rustig. Het duurt niet lang! Ik moet gewoon even aan je snuffelen. Je ruikt het als iemand zwakke botten heeft of een ziekt heeft. En denk je dat ik het leuk vind om te doen?!' zei Ramon kalm.
    Ik zuchtte geërgerd.
    'Ik hoop maar dat het apart van de rest gebeurd' mompelde ik zacht.
    Ik was er wel zeker van dat hij me had gehoord, en zo niet, pech.
    'Wie wil niet de opdrachten doen en gewoon dood gaan aan de magie?' zei Ramon bot.
    Ik klemde mijn tanden op elkaar. Zo verleidelijk om gewoon te reageren en gewoon al mijn zorgen te laten verdwijnen.
    Nee, ik moest dit overleven. Jaimes moest van iemand zijn verdiende loon krijgen, en wie anders dan ik zou dat doen?


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ik kijk een beetje grinnikend toe hoe de Dingo tegen Ramon praat. Uiteindelijk zegt de dingo zachtjes iets wat ik niet kan horen. 'Wie wil niet de opdrachten doen en gewoon dood gaan aan de magie?' Vraagt Ramon dan bot. Ik veer meteen overeind. Langzaam loop ik naar voren en zeg: 'Ik ga de opdrachten niet doen. Ik wil dood. En trouwens als ik wel meedoe aan de opdrachten, ik ben toch niet goed genoeg.' Ik zucht.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki