• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Geschrokken kijkt ze op en draait haar hoofd. Nog steeds met haar mond bewegend staat ze op. Er komt een raar gepiep uit haar mond. 'J... Ja,' dacht ik. Ik moet lachen, dat ze daar ook nog antwoord op geeft. Nog iemand die in gedachten tegen me praat, ghehe. Best grappig, zelf praat ik niet zoveel in gedachten tegen iemand. Voorzichtig rolt ze zich om en springt behendig recht op haar poten. Ze kijkt ons onderzoekend aan. 'Die vier achter me zijn ook net verandert. Ik zal jullie alles uitleggen als ik iedereen bij me heb die net verandert zijn. Anders moet ik telkens hetzelfde zeggen tegen een ander persoon, en dan voel ik me uiteindelijk als een robot die alleen dezelfde zinnen kan herhalen. Maar goed, ga je mee of niet? Ik merk het wel als je met ons mee gaat.' Zeg ik terwijl ik me omdraai. Ik begin te rennen. Net zolang tot ik een dier hard zie rennen. Ik zucht, nu moet ik er alweer achteraan. Ik begin harder te rennen, tot ik dichtbij de wolf ben. 'Stop!' Roep ik.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:15 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Nee he, gebruikt hij weer de term Grizzly. Ik zuchtte.
    ''Grizzly' heet toevallig Lewis, Ramon. Djeez' zei ik.
    Waarom renden we toch nog achter hem aan ook. Dit was zo irritant aan het worden. Ramon kreeg een wolf in zijn vizier. Ik had er genoeg van en ik sprong voor hem, zodat hij niet om me heen kon.
    'Luister Sherlock. Ik wil, net zoals iedereen hier, weten wat er aan de hand is. We lopen nu al een tijdje doelloos achter je aan en je zegt haast niets over het feit dat we zijn veranderd in dieren. Ik denk dat we allemaal, ook in mensvorm, wel wat andere dingen te doen hebben. Ik wil weten wat er aan de hand is, NU. En noem die beer gewoon Lewis. Ik moet met je mee, anders ben ik bang dat ik niet meer terug kan naar mijn mens vorm' zei ik kwaad.
    Ik was woest. Ik voelde extra druk op mijn klauwen. Nee, nog niet. Misschien later zou ik hem aanvallen, maar nu nog niet. Hij was arrogant en irritant tegelijkertijd. Ik had een hekel aan dat soort types.


    I will keep watch.

    [Het is is een hij, niet een zij :'D]

    Max Owens - Lynx

    Zonder iets te zeggen liep ik maar achter de rest van de groep aan. Ik hoorde hoe de dingo uitvloog tegen de leeuw, maar besloot er niet op te reageren. Dat deed ik eigenlijk nooit, zelfs niet als mensen tegen mij begonnen te schreeuwen. Ik was geen ruzie maker, maar ik was ook geen prater. Ik was een gesloten boek en mensen die daar niet mee konden leven... Die hadden pech.
    Behendig voegde ik me bij de groep, helemaal achteraan, hopend dat ze ook niet zo tegen mij gingen snauwen.
    De dingo ratelde iets over de beer, over dat ze nu wilde weten wat er allemaal aan de hand was en ik kon de rest al niet meer verstaan want ze ratelde alles aan een stuk door. Het kon me eerlijk gezegd niet veel schelen wat ze ervan dacht, ik was al blij dat er iemand was die me tenminste een uitleg kon geven.

    Lewis Ellsmore - Grizzly

    Yfory raasde uit tegen Ramon. "Luister Sherlock. Ik wil, net zoals iedereen hier, weten wat er aan de hand is. We lopen nu al een tijdje doelloos achter je aan en je zegt haast niets over het feit dat we zijn veranderd in dieren. Ik denk dat we allemaal, ook in mensvorm, wel wat andere dingen te doen hebben. Ik wil weten wat er aan de hand is, NU. En noem die beer gewoon Lewis. Ik moet met je mee, anders ben ik bang dat ik niet meer terug kan naar mijn mens vorm."
    "Ho maar, hondje," bemoeide ik me er lachend mee. "Ik heb liever dat hij me Grizzly noemt dan beer, zoals jij net deed. En niet zo kribbig."
    Noem die beer toch gewoon Lewis. Ik was niet zo maar een beer. Ik was een Grizzly. "En dat jij zo snel uit je krammen schiet kan me niet echt schelen, maar stop alsjeblief met alles aan een stuk door ratelen, want ik kan mijn eigen gedachtes niet meer horen..."

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:05 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik was nu echt pisnijdig.
    'Kom ik voor je op, doe je arrogant. Graag gedaan, hoor' zei ik kwaad tegen Lewis.
    Ik wachtte nog steeds het antwoord af van Ramon. Wat Lewis net had gezegd spookte door mijn hoofd.
    'En dat jij zo snel uit je krammen schiet kan me niet echt schelen, maar stop alsjeblief met alles aan een stuk door ratelen, want ik kan mijn eigen gedachtes niet meer horen...'
    'Ik schiet niet snel uit mijn krammen' zei ik vol onderdrukte woede.
    'Maar ik ben aangebrand door het feit dat niemand zegt waarom we geen mensen meer zijn en ik een rotdag heb gehad, oké?!'
    Ik moest een brok in mijn keel wegslikken. Jaimes. Ik haatte hem nu met heel mijn hart. Zou ik hem kunnen doden in zijn slaap? Nah, nog niet.
    Ik staarde Ramon aan. Mijn god, als mijn ogen vuur konden schieten, had ik Ramon tot as geschoten.


    I will keep watch.

    [Yeah, go Lewis<3.]

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    'Grizzly' heet toevallig Lewis, Ramon. Djeez.' Hoor ik Yfory achter me zeggen. Ik grinnik en ren nog steeds achter de wolf aan. Opeens verspert Yfory mijn weg, ik moet een noodstop maken om niet vol op tegen haar aan te botsen. 'Luister Sherlock. Ik wil, net zoals iedereen hier, weten wat er aan de hand is. We lopen nu al een tijdje doelloos achter je aan en je zegt haast niets over het feit dat we zijn veranderd in dieren. Ik denk dat we allemaal, ook in mensvorm, wel wat andere dingen te doen hebben. Ik wil weten wat er aan de hand is, NU. En noem die beer gewoon Lewis. Ik moet met je mee, anders ben ik bang dat ik niet meer terug kan naar mijn mens vorm.' Zegt ze kwaad. 'Ho maar, hondje," bemoeide Grizzly er lachend mee. 'Ik heb liever dat hij me Grizzly noemt dan beer, zoals jij net deed. En niet zo kribbig.' 'Kom ik voor je op, doe je arrogant. Graag gedaan, hoor.' Zegt ze kwaad tegen Grizzly. 'En dat jij zo snel uit je krammen schiet kan me niet echt schelen, maar stop alsjeblief met alles aan een stuk door ratelen, want ik kan mijn eigen gedachtes niet meer horen...' Ik probeer mijn lach in te houden, maar dat lukt niet zo goed. Ik haal diep adem en houd op met lachen. 'Ik schiet niet snel uit mijn krammen.' Zegt ze met onderdrukte woede. 'Maar ik ben aangebrand door het feit dat niemand zegt waarom we geen mensen meer zijn en ik een rotdag heb gehad, oké?!' Zegt ze tegen Grizzly. Ze kijkt me woedend aan. Waarschijnlijk wilt ze me nu het liefst vermoorden. 'Bedankt Grizzly. En als je zo graag in mens-vorm wil zijn,' zeg ik nu tegen Yfory. 'Moet je wachten. Als je nu terug verandert ben je naakt. Tenzij je dat wilt.' Zeg ik spottend.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:30 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    "Kom ik voor je op, doe je arrogant. Graag gedaan, hoor," snauwe ze. Ik schiet niet snel uit mijn krammen, maar ik ben aangebrand door het feit dat niemand zegt waarom we geen mensen meer zijn en ik een rotdag heb gehad, oké?!"
    Ik keek haar aan. "Nou schatje, ik heb niemand nodig die voor me op komt. Maar toch bedankt." Ik liep rustig verder en keek haar aan. "En dat heb ik gezien, dat je niet snel uit je krammen schiet. Daarbij hebben we volgens mij wel allemaal een rotdag achter de rug. Ik in ieder geval ook."
    Ik schudde mijn kop heen en weer. Er verscheen een grijns op mijn gezicht toen ik hoorde: "Bedankt Grizzly. "
    Ik haalde mijn schouders op en reageerde er niet op. Eigenlijk wilde ik ook liever gewoon naar huis en mijn bed in.
    "En als je zo graag in mens-vorm wil zijn moet je wachten. Als je nu terug verandert ben je naakt. Tenzij je dat liever wilt," zei Ramon.
    Ik keek Yfory grijnzend aan en wiebelde met mijn wenkbrauwen, voor zo ver dat ging als beer. Als ze toch zo graag terug wilde veranderen, hoorde je mij niet klagen hoor.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:37 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Lol, Yfory moet altijd aangebrand zijn :P. Ik zal even wat doen om haar te laten kalmeren ;) }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ramon lachte me uit. Verdomme. Hij stopte met lachen.
    'Bedankt Grizzly. En als je zo graag in mens-vorm wil zijn, moet je wachten. Als je nu terug verandert ben je naakt.' zei Ramon en hij begon weer te rennen.
    Dit was nou precies wat ik elke dag meemaakte. Mensen deden eerst kut tegen me, dan zei ik er wat van, en dan legden ze mij het zwijgen op. Tranen sprongen in mijn ogen, maar ik kneep ze weg met mijn oogleden. Ik zuchtte. De brok kwam terug en hij ging niet weg. Beschaamd keek ik naar de grond en draafde achter Ramon aan. Kutleven. Kutzooi. Ik had met alle liefde willen huilen, maar ik wilde niet dat mensen, eigenlijk dieren maar who cares, dachten dat ik zwak was. Ik hield mijn mond. Ik was verslagen... Voor nu.
    De grizzly was nog irritant ook. Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen bij het laatste wat Ramon zei.
    'Fuck off' snauwde ik.
    Toen bedacht ik me iets. Deze "mensen" zaten waarschijnlijk bij me op school. Geweldig, echt super geweldig. Zometeen zouden ze me later zien en keihard me gaan uitlachen. En Jaimes zou dan vrolijk met ze mee gaan doen. 'Fuck my life' dacht ik en we stopten bij de wolf.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:39 ]


    I will keep watch.

    [Lawl. Ik vind het wel leuk om haar te plagen c: Maar ik ga nog even wachten met reageren omdat ik geen idee heb wat met Max te doen :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [OMG, ik moest echt lachen toen ik jullie stukjes las. En Venangirl, jij vind het leuk om me dwars te zitten,hèxD]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:10 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Ik vind het leuk om IEDEREEN dwars te zitten xD :P Dus dat stopte ik even in haar karakter ^^ }


    I will keep watch.

    [Ik vind het leuk om iedereen die me dwarszit te irriteren, dus wees gewaarschuwd :Y)]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { xD xD xD }


    I will keep watch.

    [Hmmm, ik zal het onthouden Ortelius.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Try your best c: )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Zal ik zeker doen.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki