• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Wacht zijn ze nu bij Aria? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    { Jup :3 }


    I will keep watch.

    Aria Maya Angels || Wolf

    Na een lange tijd sta ik toch stil. Door mijn betere gehoor merk ik ook op dat mensen of dieren me naderen. Hoe dichterbij ze te lijken komen, hoe beter ik ze herken. Dieren. Ik ren naar een boom en ga er vlakbij staan. Op mijn hoeden kijk ik rond en blijf doodstil staan. Waarom was ik hierin belandt? Straks moest ik me gaan verdedigen... Ik kijk rond en zie ineens een groep dieren tussen de bomen vandaan komen. Als ik een mens zou zzijn zou ik mijn wenkbrauw optrekken. De combinatie was om te lachen, iets dat me zo verbaasde. Wat deden een leeuw, een cheetah, een dingo en een beer nou bij elkaar? Die combinatie kon gewoon niet, maar ik zou ook nooit in een dier kunnen veranderen. Misschien was dit wel gewoon een vage droom? Straks word ik lachend wakker. Wedden? Straks gaan die dieren nog praten, zou ook zoiets grappigs zijn van een droom. Ik staar naar de leeuw en kruip toch voor de zekerheid iets naar achter. Ineens voel ik me maar een kleine wolf. Ik maak geen geluid en neem een verdedigende houding aan. Misschien dat ze dan begrijpen dat ik niks kwaad doe? Hopelijk lopen ze gewoon door. Angst ontstaat nu toch wel en ik begin behoorlijk bang te worden. Wat was dit allemaal?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik zag bij een boom een vaag figuur. Ik keek beter en zag dat het een wolf was. Ik hoopte dat de rest de wolf ook hadden gezien. Ik was eigenlijk zo bang om iets verkeerds te zeggen, dat ik mijn mond hield.
    Geweldig, weer een symptoom.
    Als mensen kut tegen me hadden gedaan en ik de strijd verloren had, waren er een paar symptomen. 1. Ik was depressief. 2. Ik was bang om fouten te maken en 3. Ik was een week lang stiller dan normaal.
    Ik liep langzaam naar de wolf toe. Ik keek achterom naar Ramon. Ik gebaarde dat de wolf hier zat en ik voegde me weer bij de dier mens kinda like dingen.
    Ik dacht na. Nee, ik moest een betere benaming hebben voor... nou ja, ons. Alle fantasy films die ik ooit had gezien speelden op. Nope, geen idee. Ik liep weer langzaam naar de boom toe waar de wolf zat en ging zitten. Wauw dat voelde raar. Mijn staart lag pluizig naast me. Oh. My. God. Mijn staart?! Ik zuchtte. Het werd nooit gewoon, zo'n dier-mens gebeuren. Ik rook dingen beter, ik zag dingen beter... Ik kreeg er gewoon spontane koppijn van.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 18:51 ]


    I will keep watch.

    Max Owens - Lynx

    Ik was opgelucht dat de wolf niet direct om een of andere reden begon te snauwen, zoals de rest deed.
    Ik liep nog steeds stilletjes achter de groep, met mijn hoofd laag en mijn staart tussen mijn poten. Het was niet dat ik bang van ze had, maar ik was niet in de mood om ruzie te maken of wat dan ook. Ik had enkel zin om te wenen, maar ik wou ook niet dat de rest me als zwak zag, dus deed ik dat niet.
    Die begrafenis, het was verschrikkelijk. Trouwens, de rest moest zich waarschijnlijk al lang aan het afvragen zijn waar ik was.
    Ik kuchte zachtjes. Volgens mij wisten ze mijn naam nog niet eens, maar als ze er niet om vroegen, dan moesten ze hem ook niet weten. Ik wierp nog een blik op de wolf en de dingo die erbij was gaan zitten.
    Volgens mij waren Ramon, ik en Grizzly - Lewis dacht ik dat 'ie heette - de enige jongens hier. Lewis had een te grote mond naar mijn goesting en Ramon was de leider. En dan had je mij, socially awkward cat.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    Ik schraapte hooghartig mijn keel en keek met een zelfvoldande grijns naar Yfory. Ze was nu tenminste stil en kon voor geen hoofdpijn meer zorgen. Die stilte was zalig.
    De dingo liep als eerste naar de wolf toe. Ik bleef staan een keek achterom, waar een Lynx stilletjes achter ons aan liep. Ik had niet echt zin om een gesprek met hem aan te knopen, misschien na dat we wisten hoe dit hier allemaal in elkaar zat.
    Aangezien we even een tussenstop maakten, omdat Ramon zijn zinntje voor de honderste keer weer zou moeten herhalen, maakte ik het me gemakkelijk en plofte ik neer op de grond.
    Het was niet dat ik moe was, ik had er gewoon genoeg van. Ik wilde gewoon een uitleg, terug veranderen en dan naar huis.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Walgend keek ik naar de zelfvoldane grijns op Lewis' gezicht. Ik begon hem echt met de seconde de haten. Achter Lewis zag ik een Lynx lopen. Ik wist niet eens wat zijn naam was. Hij zag er... ongemakkelijk uit. Ik liep naar hem toe. Ramon moest toch bij die wolf zijn.
    'Hoe heet je?' vroeg ik zacht aan hem.
    Lewis plofte neer. Ik gniffelde. Voor een beer zag dat er echt niet uit.
    Ramon leek geen aanstalten te maken om te gaan praten met de wolf.
    So be it.
    Ik dacht aan school. Waarom? Geen idee. Punt is, dat ik nog veel huiswerk had. Ach, die leraren hielden van me. Geen zorgen, Yfory. Het komt wel goed.


    I will keep watch.

    (What did I miss?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (What did I miss?)


    Niet zoveel. Heb nog wat andere opgehaald. Volgens mij had ik jou ook al opgehaald.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Wolf

    Yfory gebaard dat de wolf bij een boom zit. Behoedzaam neem ik de wolf op. Na ongeveer een minuut loop ik naar haar toe. 'Ik ben Ramon. Dit zijn
    Grizzly, Yfory, Melony, Max en Allison.' Zeg ik wijzend met mijn hoofd naar de grizzlybeer, dingo, zwarte panter, lynx en de cheetah. 'Ik weet wat er met je gebeurd is. Die 5 achter me zijn ook net verandert. Ik kan je vertellen hoe het komt dat je zo bent. Maar eerst moet ik naar iemand anders toe die verandert is. Aan jou de keuze of je mee gaat, of niet. Ik merk wel of je mee komt.' Zeg ik terwijl ik me omdraai. Ik begin weer te rennen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik staar de dieren nog altijd aan. Ineens begint de leeuw tegen me te praten. Ik spring verbaasd naar achter en knal daardoor tegen de boom aan. Ik krabbel weer recht en neem dit keer een aanvallende houding aan. Ik schud mijn hoofd met de gedachte dat ik gek ben. Ik huil zachtjes en kijk toe hoe de leeuw wegrent. Nu pas dringen de woorden tot me door. Andere? Was dit dan geen droom? Ik kijk de andere dieren aan. Wat is dit? Nog iemand ophalen? Ik blijf angstig staan en kijk hoe de leeuw verdwijnt. Ik kijk naar de andere dieren. Kunnen zijn ook praten? Ik wil ook praten. Hoe moet ik in hemelsnaam praten? Ik open mijn bek om iets te zeggen, maar er komt niet meer uit dan gegrom. Ik blijf weer staan en kijk de andere dieren oplettend aan. Als ze me gingen aanvallen was ik deniet de zwakste, maar wel als ze me met zijn alle gingen aanvallen. Ik kijk de dieren een voor een aan. Ik wil dit niet.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens – Lynx

    “Hoe heet je?” vroeg een stem aan me.
    Ik keek langzaam op, recht in de ogen van de Dingo. “Max.”
    Ik probeerde nog naar haar te glimlachen, maar het ging me niet af zoals ik gehoopt had. De pijn die ik voelde was ondraaglijk. Toen ik dat tekstje in de mis moest voorlezen… Volgens mij had niemand er ook maar een woord van verstaan omdat ik de hele tijd tranen met tuiten aan het janken was, net zoals alle andere mensen in de kerk.
    Ik zuchtte bijna onhoorbaar. Wanneer ging dit eindelijk over zijn? Langs hoeveel van die beesten moesten we nog voor ik eindelijk terug kon veranderen? Ik wilde gewoon naar huis, meer niet. Ik wilde terug. Wat als ik nooit hierheen was gegaan? Dan was dit waarschijnlijk nooit gebeurd.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Max' antwoordde de lynx.
    Hij zag er verdrietig uit. Ik wilde iets doen om hem te troosten, maar ik wist niet hoe. Tja, dat krijg je als je sociaal haast weggegooid werd.
    'Ik heet Yfory' zei ik triest glimlachend tegen hem.
    De wolf was onzeker over ons. Ik keek nog even naar Max en ik liep naar de wolf toe.
    'We doen je niets. Wij zijn net veranderd. Ik denk dat we allemaal wel willen weten wat er aan de hand is, en de enige manier is om Ramon te volgen' zei ik kalm.
    Ik had me nog nooit zo kalm gevoeld. Ik probeerde de wolf op zijn of haar gemak te stellen. Nee, dit was een "zij". Ik glimlach vriendelijk naar haar.
    'Ik ben Yfory' zei ik uiteindelijk maar toen er een stilte viel.
    Ze bleef me voor mijn gevoel onderzoekend aankijken. Ik stond op en gebaarde naar de richting waar Ramon naartoe was gegaan.
    'Kom je?' vroeg ik aan de wolf.


    I will keep watch.

    [Ik ga naar mijn eige andere personage. Ghehe.]

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    In de verte zie ik een dier op de grond liggen. Ik ga wat sneller rennen. Net voor de jaguar stop ik. 'Ik ben Ramon. Ik weet wat er met je gebeurd is.' Zeg ik tegen de jaguar terwijl ik hem behoedzaam in me opneem. Dat doe ik terwijl ik wacht op de andere, als ze nog komen. Ik zou niet verbaasd zijn als ze dat niet deden, Yfory heeft sowieso een hekel aan me. En ik weet niet hoe de andere over me denken, maar ze zullen me vast niet als hun beste vriend beschouwen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Arme Ramon :c maar ik kan vanavond niet meer reageren, dus veronder stel maar de Lewis en Max nog volgen)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (Arme Ramon :c maar ik kan vanavond niet meer reageren, dus veronder stel maar de Lewis en Max nog volgen)


    Ghehe, oké.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki