• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    (Volgens mij is er niet echt iets waar je op moet reageren, maar je kan op naar Zayn, of op de chocolademelk reageren)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ja klopt binnen is chocomelk in virtual kampvuur en een beetje gezang en gespeel op een acoustiese gitaar, buiten is een heel erg kwade zayn die niet heel lang geleden het huis uit is gelopen en pissig onder een boom zit. verder weet ik het niet]


    Dont say why me, say try me

    (xAmore => Crudelis.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (xAmore => Crudelis.)


    (Ah, één van de eerste Latijnse bijvoeglijke naamwoorden die ik moest leren toen ik in de 2e Latijn kreeg, sorry kon het niet laten om erop te reageren)


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    Ik wilde eigenlijk de groep naar binnen volgen, voor chocomelk. Hmm choco! Alleen ik bleef stilstaan, toen ik in de verte een figuur zag zitten onder een boom. Ik draaide me er beter naar toe, zodat ik tot de ontdekking kwam dat het Zayn was. Wat deed ie daar? Zonder wat te zeggen liep ik er heen. Mijn voeten kraakte door de verse sneeuw, terwijl ik me langzaam richting mijn vriend ploeterde.
    'Zayn?' Ik ging voor hem staan en kon gelijk zien dat hij niet al te blij was. 'What's wrong?' Natuurlijk wist ik al dat hij dit alles eigenlijk helemaal niks vond, maar ik besefte me niet hoe erg hij het niet naar zijn zin had. Ik nam plaats naast hem en leunde ook tegen de boom, om in dezelfde richting te staren als hij deed.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik
    Ik hoorde voedstappen achter me, maar ik weigerde om te kijken. Als is echt moest weten wie het was merkte ik het vanzelf wel. 'Zayn? What's wrong?' Klonk de stem van Niall achter me. Gelukkig, niet een van de meisjes dat moest ik even helemaal niet hebben. Niall ging ook naast me zitten en of hij andwoord verwachte wist ik niet zeker. Hij wist al dat ik dit niet leuk zou vinden, maargoed hij bereep het alleen niet. 'Niall, wat vind jij leuk aan dit soort dingen. Het beroemd zijn is wel leuk enzo, maar al die fans die van alles van je willen. Ik word er helemaal gek van! En nu zit ik met ze in een huis opgesloten.' Ik zuchte diep. Ik begon me af te vragen waneer dit eindelijk afgelopen was. Helaas, het was nog niet eens echt begonnen.


    Dont say why me, say try me

    [LOOOOLL, Als Yin dat gehoord had, ging ze meteen iedereen weer afkraken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hhahaha ja]


    Dont say why me, say try me

    (Rider -> Glucio)


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry! Ik reageer morgen!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall James Horan
    'Niall, wat vind jij leuk aan dit soort dingen. Het beroemd zijn is wel leuk enzo, maar al die fans die van alles van je willen. Ik word er helemaal gek van! En nu zit ik met ze in een huis opgesloten.' Rustig luisterde ik naar Zayns verhaal. Aan de ene kant wilde ik nu heel erg boos worden en hem duidelijk maken dat het er nou eenmaal bij hoorde. Maar dat deed ik niet. Ik begreep hem wel, het was waar dat iedereen wat van ons wilde. Alleen het verschil was dat het mij blij maakte om onze fans zoiets te gunnen, en Zayn alleen maar bang maakte dat onbekende zo dichtbij kwamen.
    'Het is niet anders Zayn. Het hoort erbij, dat iedereen wat van je wilt, denk ik. Daarbij een aantal van de meisjes hier zijn overduidelijk geen fan van ons, dat vind ik ook vervelend.' Ik stopte even, om nog andere woorden te zoeken. Alleen vond ik die even niet.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik
    'Het is niet anders Zayn. Het hoort erbij, dat iedereen wat van je wilt, denk ik. Daarbij een aantal van de meisjes hier zijn overduidelijk geen fan van ons, dat vind ik ook vervelend', zei Niall. Het leek alsof hij verder wilde praten, maar dat deed hij niet. 'Ja inderdaad die niet fans zoals Yin zijn ook niet alles', zei ik toen maar. 'Misschien, heel misschien, zal ik een van die meisjes wel aardig vinden. Alleen ik zou niet weten welke, hoewel in elk geval Yin niet. Ik heb ook geen zin om met alle andere 4 in gesprek te raken om te kijken of ik ze aardig vind en bovendien misschien vind ik geen van ze aardig, dan weet ik dat liever niet', zei ik. Met mijn vinger tekende ik figuurtjes in de sneeuw, om ze vervolgens telkens weet uit te vegen.


    Dont say why me, say try me

    (nog steeds niemand die chocomel wilt? c: )


    Happy Birthday my Potter!

    [ikkuuh, maar kheb net een stukkje geschreven]


    Dont say why me, say try me

    [Ik zou niet weten hoe ik zou moeten reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."