• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    [lol ik blijf bij zayn TEAM ZAYN ALL THE WAY
    maar als ik 100% eerlijk ben dan ben ik niet echt geintreseert in 1D ik kan louis en liam niet eens uit elkaar houden! zayn - de hotste nial - de uberschatige harry - die met de krullen liamlouis - de andere 2]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:09 ]


    Dont say why me, say try me

    [Liam is het lekkerding met het korte -bijna geen- haar ^-^!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [GADVER HIJ! kbedoel sorry hij is niet mijn type haha iedereen zijn eigen stijl :p btw wanneer ga je weer schrijven xD kheb zin om weer als Rose te schrijven maarja dan moet Yin eerst iets doen haha als je niet nu wil schrijven wacht ik wel hoor kheb geduld]


    Dont say why me, say try me

    (Wow... Dat klonk erg alsof je een Directionator was. ;s Kunnen jullie trouwens stoppen met off-topic gaan? mijn inbox wordt gespamd met onnodige berichtjes. ;p Jullie hebben toch een gastenboek voor zulke gesprekken?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [A Directioner respects, loves and adores. :flower: I love them all.. Especially Narry :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [sorry xamore ik zal vanaf nu alleen gastenboeken volspammen]


    Dont say why me, say try me

    Camile Abigail Turner

    'Ik was een fan vroeger van One Direction. Maar toen heb ik me gefocust op mijn carrière als danseres. Ze blijven wel leuk en goed,' zei Claire, maar eigenlijk verslapte mijn aandacht voor de rest bij de woorden 'carrière als danseres'. Ik vroeg mij af wat ze precies deed, ze kwam in ieder geval niet van de straat. In de battle wereld was ze ook niet echt bekend en volgens mij had ze ook nooit bij een crew gezeten. Niet dat ik een hekel had aan mensen die het geluk hadden niet zo te hoeven beginnen. Het was gewoon iets wat mij interesseerde in mensen. Ik moest immers ook verplicht naar een dansacademie met rijke stinkerds, maar daar kon ik vrij weinig aan doen.
    'Yin? Misschien is wel aardig. Je weet het nooit.' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb haar verteld dat als ze ons niet zo respectloos behandeld, wij dat ook niet bij haar zullen doen en daar houd ik het ook op.' Ik bukte om wat sneeuw te pakken en maakte een sneeuwbal. Ik waarschuwde Claire even en gooide er eentje richting Louis en Harry en keek toen weer naar Claire.
    'Dus, dansen hè? Wat is je stijl?'


    Happy Birthday my Potter!

    Claire Nina Aclaine

    ''Dus, dansen hé? Wat is je stijl?'' vroeg Camile aan me. Ik dacht even na, op mijn school werd van alles geleerd, dus ook alle dansstijlen die je kon bedenken. ''We leren van alles. Maar toch vind ik jazz en hiphop wel leuk. Ballet is ook best wel grappig.'' grinnikte ik. Ik keek naar Camile en scande haar snel. Blijkbaar was ze ook een danseres. Glimlachend keek ik haar aan. Het bleef leuk om te dansen en het werd nooit echt saai. Ballet was soms echt lastig met al die pasjes en lenigheid. Jazz vond ik het leukst van alles, maar HipHop ook wel. Ik had voor die drie stijlen gekozen als mijn 'stijlen', tenminste iets in die richting. Je kon dan maximaal drie stijlen kiezen en daar ging je het meest op focussen, maar je leerde wel nog steeds andere stijlen. Mijn mondhoeken krulden omhoog. Ik had me één keer opgeven voor dit programma omdat het me wel grappig leuk. Guess what. Ik was ook nog gekozen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camile Abigail Turner

    Ze leek even na te denken. 'We leren van alles. Maar toch vind ik jazz en hiphop wel leuk. Ballet is ook best wel grappig.' Ze grinnikte. Nope, die kwam zeker weten niet uit mijn wereld. Al was het wel stoer dat ze danste. Ze leek mij even goed te bekijken of zo. Waarschijnlijk had ze nu ook wel door dat ik ook danste. Ze zei er verder alleen niks over, wat misschien ook wel goed was. Ik weet niet hoe de mensen hier zouden reageren als ze erachter kwamen dat ik een straatdanseres was. De wedstrijden waren immers vaak niet helemaal legaal en bovendien werden er heel veel stunts uitgehaald waar de politie niet blij mee was. Hoe vaak waren ik en de anderen nou wel niet achternagezeten? Het was niet meer op twee handen te tellen.
    'Hiphop is wel nice,' zei ik, waarna ik glimlachte. Het is alleen jammer dat je het op een school leert, dacht ik er zelf nog achteraan. 'Maar je bent dus een "fan",' kwam ik weer terug op het onderwerp 'de mensen hier'.


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik
    Ik was nogsteeds buiten toen Yin ineens langs kwam rennen. Ze sleepte een ander meisje waarmee ze al een tijdje in gesprek was achter zig aan. Het scheelde niet veel of ze rende me omver! Stomme irritante meisjes. Stomme irritante vakantie! Ik had nu al geen zin meer, niet dat ik ooit zin had gehad. Buiten was ook helemaal niks te doen, alleen dat suffe sneeuwballen gevecht. Ik dacht net dat het niet erger kon worden toen ik uit het huis keiharde gitaar muziek hoorde! Ik had niks tegen elektriese gitaren, behalve als ze achterlijk hard werden bespeeld en al helemaal door ameteurs! Wat dacht die Yin wel niet? Dat ze beter was dan ons? Nou sorry om je droom te verpesten, maar Yin is niet de gene die wereldberoemd is! Gellukig stopte de muziek na een tijdje en kon ik weer fatsoenlijk mijn oren gebruiken. Chagerijnig liep ik naar binnen, geen idee wat ik daar ging doen. Waarschijnlijk het huis verkennen, want dat had ik nog niet echt gedaan.

    [Ik merk dat ik een beetje heel veel schrijf, maar ja ik kan het niet helpen. De hele dag door zit ik verhalen te bedenken die ik misschien zou kunnen opschrijven en omdat ik niet aan veel verschillende dingen werk zijn een heleboel dingen voor deze rpg.... sorry als jullie het te veel vinden soms... ik hou me al in xD]


    Dont say why me, say try me

    [Ben aan't schrijven]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Uin Emylia Chase

    'Ik ga wat drinken. Leuk je te ontmoeten, Rosemary' glimlachte ik en ik liep de trap af, om een getinte jongen tegen te komen. Nog voor hij zijn mond ook maar open kon doen begon ik te praten. 'Wat je ook te zeggen hebt, popsterretje. Ik hoef het niet te horen, ik wil het niet horen en wat ik te horen zou krijgen boeide me vast geen bal. Dank u' zei ik en ik trapte mijn schoenen uit om netjes in een kleermaker op de bank te gaan zitten. 'Asshole's. Omdat ze beroemd zijn in een paar landjes denken dat ze alles zijn' dacht ik hard op, zodat de jongen het ook zou horen. 'De enige poplegende waarvan ik houd, is Queen. Maar ach, niemand wordt groter dan Queen, Presley of Jackson ' mompelde ik. Ik bekeek de jongen eens goed. 'Als je zo'n mooi getinte huid hebt, waarom verpest je hem dan met tattoo's? Zonde, zonde' zuchtte ik. Ik haalde een hand door mijn haar en begon maar een of ander liedje te neuriën. 'Zeg eens wat. Niet om te pesten ofzo, maar ik vind jullie accenten zo geinig' grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 1:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Ik liep net richting de trap toen ik Yin zag aankomen lopen. O nee niet zij weer was het eerste wat ik dacht. 'Wat je ook te zeggen hebt, popsterretje...' samen met wat andere onzin kwam haar mond uit. Stomverbaasd en woedend bleef ik staan. Ze zei ook nog wat over dat ze alleen fan van Queen was en toen begon ze over mijn tatoeages. Dat alles kon ik nog wel hebben, maar toen wou ze dat ik wat zei "omdat ze mijn accent grappig vond"! Met een perfect getraind americaans, zei klonk duidelijk americaans, begon ik te praten. 'Nou zielig hoopje mens. Jij vind jezelf duidelijk zoveel beter dan ons, maar ik ben niet de gene die meedoet aan een wedstrijd om met jou een vakantie te spendereren (dat zeggen ze hier altijd xD spenderen, maar andersom. Jij had dus duidelijk meer belangstelling in ons dan ik in jou heb, ooit heb gehad, of ooit zal hebben! Als je hier alleen maar bent om ons het leven zuur te maken dan flikker je maar lekker op! Genoeg meisjes die je plaats inwillen nemen! Laat mij nu met rust en de andere jongens ook. Ga niet achter mijn rug om ruzzie met hun zoeken want dat moet je mij niet flikken! Wat je met de meisjes doet kan me geen ruk schelen, ze zijn toch allemaal onintresant en irritant. Minder dan jou, maar alsnog', riep ik naar haar. 'Hier je brittish accent en nu ga ik!' Dat laatste schreeuwde ik weer met mijn gewone accent. Ik streek met mijn hand door mijn haar wat nogsteeds alle kanten op sprong en zuchte 'Doei', was het laatste wat ik zei voor ik me omdraaide.


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    Ik zei maar wat okéetjes etc. Toen ie woedend klaar was, proestte ik. 'Weet je, ik heb de helft van de tijd geen eens geluisterd. Je Amerikaanse accent is ietwat slordig, je praat nu net als een Newyorker' zuchtte ik. 'Doei! En trouwens je vriendje, Lucas? Li...Liam? Hij eet met een vork. Dat is gewoon triest. Zo, hier, ik heb het tegen je gezegd. En het is geen eens bot. Ik wilde een poging wagen om popmuziek een kans te geven. Ach, wat kan ik anders verwachtten van vijf jochie's die van binnen nog drie zijn. Word eens volwassen. Je kan kwaad zijn, doe je best zou ik zeggen, maar ik doe nu op mijn alleraardigst. Je weet niet half hoe moeilijk het is om jezelf te zijn en ervoor te zorgen dat iedereen je mag. Vandaar dat mijn moeder ons heeft achtergelaten' zuchtte ik terwijl ik naar mijn nagels keek.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 2:35 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Hoe durfde ze mijn americaanse accent af te kraken! En me nog uitlachen ook! 'Als Liam zin heeft om met een vork te eten, dan doet hij dat maar!' zei ik. 'Bovendien, wie gedraagt zig sinds hij hier is als een drie jarrige! Niet ik. Je kan het aan iedereen gaan vragen'. Waarschijnlijk zo die bitch alleen maar wat over mijn accent zeggen zo stom was ze wel. 'En het verbaasd me niks dat je moeder iemand zo als jou heeft achtergelaten! Wie zou zo een trut nou als dochter wille....'. Ik stopte aburpt met praten. Ik kon best een asshole zijn een zeker tegen zulke mensen, maar zo iets had ik niet mogen zeggen. Dat wist ik ook wel. Ik draaide me om en liep weg, dwars door het sneeuwballen gevecht, naar zo ver mogelijk van het huis.

    [ik ga zo ook met Rose schrijven den ik, maar ik moet over 10 mins slapen, met een fatsoenlijk toetsenbord was dat geen probleem in 3 min klaar, maar met een 3ds nahh]


    Dont say why me, say try me