• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    Rosemary Kingston
    'Ja ik had al gemerkt dat er drie bedden stonden toen ik mijn koffers hier neer dumpte', zei ik terwijl ik mijn kleren uit mijn kofer haalde. 'Als ik eerlijk ben ga ik soms ook op het eerste gezicht af, maar meestal niet hoor! Mensen zitten vol verrasingen'. Dat laatste stukje zei ik met een zucht er achter aan. Er zat inmiddels bijna niks meer in mijn koffer alleen mijn laptop en mijn kistje met speciaale spulletjes en mijn dagboek Eerst pakte ik mijn laptop en legde hem ergens neer vervolgens keek ik of Yin even niet op lette en schoof toen snel mijn dagboek onder het matras. Toen pakte ik het kistje schoof mijn koffer onder het bed en ging daarna op het bed zitten. Voorzichtig fluisterde ik 'The one that got away' en het kistje ging met een zachte klik open. Het was stem beveligd zodat niemand hem kon openen en dat was maar goed ook want dit ding was nog geheimer dan mijn dagboek. Ineens kreeg ik heimwee, niet alleen naar huis maar ook naar mijn dode vriendin. Ze had anorexia en was hieraan overleden. Niemand wist het en ik ging het niemand vertellen ook. Toen ze zelfmoord had gepleegt hadden een heleboel mensen gevraagd of ik wist wat er aan de hand was geweest. Ik had nog nooit iemand verteld wat ze mij had verteld. Een uur voordat ze dood ging had ze mij haar dagboek gebracht en ik was het gaan lezen. Ik wist dat ze het zou doen, maar ik had haar laten gaan. Ze was veilig nu dat wist ik. Op de laatste pagina vroeg ze of ik het wou verbranden voor haar, dat had ik ook gedaan nadat ik een aantal paginas er uit had gescheurd en in dit kistje had gedaan samen met een paar kleine dingtjes van haar. Het was dus een soort aandenkens kistje. Er rolde een traan over mijn wang en in een klap was ik weer terug op de wereld. Snel veegde ik de traan weg en klapte mijn kistje dicht. Ik zette hem naast mijn laptop want verstoppen was niet nodig omdat hij toch al beveiligd was.


    Dont say why me, say try me

    Claire Nina Aclaine

    Ik glimlachte naar Camille, het meisje. Ik knikte bij haar antwoorden. ''Ik was een fan vroeger van One Direction. Maar toen heb ik me gefocust op mijn carrière als danseres. Ze blijven wel leuk en goed.'' grinnikte ik. Grinnikend keek ik haar aan en mijn blik verplaatste zich naar mijn ijsbal in mijn handen. De sneeuw was nu harder geworden en het zou ook pijnlijk zijn als je deze sneeuwbal.. Of ijsbal op je kreeg dus ik gooide 'm maar weg. Bang dat ik iemand zou bezeren. En dat was nou niet echt bepaald een goeie eerste indruk. Ik keek even naar alle meisjes die tot nu toe buiten waren. Drie waren er buiten, inclusief ikzelf. De andere moesten wel binnen zijn. Ach ja. ''Yin? Misschien is wel aardig. Je weet het nooit.'' glimlachte ik. Ik was niet iemand die gelijk op het eerste indruk afging. Meestal deden mensen het wel bij mij en dat kon me niet zoveel schelen eigenlijk. ''Je lijkt me ook wel aardig.'' grinnikte ik.

    [Moet even van alles opruimen.. -.- ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [@harry/depay wil je eventjes reageren op mijn stukje van zayn (flower) ik wil graag weer verder schrijven maar ik zou eerst even willen weten of mijn sneeuwbal jou daadwerkelijk heeft geraakt (A) (zie mijn laatste stukje met zayn) dankjewel :) :)]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 18:49 ]


    Dont say why me, say try me

    2012Hangover schreef:
    Niall James Horan
    Ugh, wat een vervelend wijf met haar stomme elektrische gitaar. Die dingen had ik nooit mooi gevonden, ik ging voor de old style normal gitaar.




    [Moest even, ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [HAHAHAHAHAHAHA]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 18:46 ]


    Dont say why me, say try me

    [Don't mess with the stache]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [He's still hot :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [wat zien ze er trouwens weer smexy uit JA SMEXY niet sexy maar smexy :p]


    Dont say why me, say try me

    [Daar heb je gelijk in. Alhoewel ik Louis deze week het knapste vind]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [LOUIS? neejoh zayn is en blijft het leukst!]


    Dont say why me, say try me

    [Narry :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Nouis/Niam. Liam is ook erg knap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lol niemand is voor liam
    EDIT: o lol toch wel srry brookie had je bericht niet gezien]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 18:59 ]


    Dont say why me, say try me

    (Ik vind Lou het leukst c: )


    Happy Birthday my Potter!

    [AHUM. Liam is een lekkerding. Als ik moest kiezen tussen Louis en Liam zou ik zekerweten voor Liam kiezen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."