• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    [wow, ik ben er even een paar dag niet en jullie spammen het hele topic vol o: anders kaan ik ook gewoon een praattopic maken (:]


    Do what people say you can't.

    Rosemary Kingston
    Yin zei dat ze even wat ging drinken, daar was ik wel blij om. Eventjes alleen. Ik had nog nooit last gehad van heimwee, maar alles had een eerste keer nietwaar? Toen Yin pas net weg was hoorde ik haar gelijk al tegen iemand praten en vrolijk klonk het niet. Uit de dingen die ze zei, zoals dat hij een getinte huid had, kon ik opmaken dat het Zayn, de jongen die de deur voor mij had geopend moest zijn. Ze hadden een soort ruzie achtig iets. Waarom leek het alsof iedereen behalve ik ruzie met Yin kreeg? Hoewel, de eerste indruk die ze maakte bij mij door mij niet eens eerst iets te laten zeggen was niet erg vriendelijk. Waarschijnlijk vonden de anderen dat net iets te. Nu zei ze iets over haar moeder die hun had achter gelaten. Dat wist ik helemaal niet! Niet dat ik haar al zo lang kende, maar toch. Wat was die Zayn een asshole! Gelukkig besefte hij dat ook. Hij stopte midden in zijn zin en daarna hoorde ik hem naar buiten gaan. Ik besloot maar even naar beneden te gaan, kijken hoe het met Yin was. Hoewel Yin me niet het type leek wat vaak getroosd moest worden en nu in huilen uit zo barsten, je wist het maar nooit.

    [zo een praat topic is niet eens zo een slecht idee.... Sorry van het volspammen xD overgens ik snap niet dat er mensen zijn die de 6 regels niet zouden halen. Ik zit er meestal ruim over heen en schrijf soms wel 3 stukjes op een dag Lol nja jammer dan]


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    Nonchalant lag ik op de bank. Ik keek naar Rosemary en zwaaide even. 'Opeens kreeg ik ruzie met haarlakdude dus had ik niet zo'n zin meer in drinken. Alhoewel ik wel honger heb. N'ahh, dat kan wachten' zuchtte ik. Ik neuriede American Idiot en grijnsde. Green Day vond ik altijd al leuk. Billie-Joe Armstrong kon goed zingen en gitaar spelen. Een gaap verliet mijn mond. 'Je hebt zeker alles gehoord, niet waar?' vroeg ik. 'Ik heb alleen met mijn vader moeten opgroeien. Daarom ben ik zo'n papa'skindje. Als het over mijn vader gaat ben ik trots op hem. De meesten vaders geven op, weet je. Mijn moeder was er van door gegaan met een rijke man. Wat mij betreft is ze nu dood. Hopelijk' vertelde ik zonder enige emotie. Weer ging ik verder met neuriën. Ach, ik had het verhaal al zo'n twintig keer aangehoord. Het deed me niet echt wat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosemary Kingston
    Ze had geen zin meer in drinken en eten kon wel wachten zei ze. Natuurlijk had ze door dat ik alles had gehoord, maar toen ze het zei kleurde ik toch een beetje. Gelukkig leek het haar niks te kunnen schelen en over haar moeder leek ze ook niet echt in te zitten. 'Mensen zeggen wel eens, wat je niet kent kun je niet missen', zei ik maar. Ik vond het wel kloppen. Ik vroeg me af wat we konden gaan doen. Eten kon wachten, drinken hoefde niet meer en in de sneeuw spelen hadden we al gedaan. Ik zuchte, ik was hier nog geen dag en toch verveelde ik me nu al. 'So... enig idee wat we kunnen gaan doen?' Vroeg ik maar.

    [kort stukje voor mijn doen xD nja nvm het is toch lang genoeg]


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    'Niet echt' Mijn vrolijke lach was te horen. Ik keek Rosemary met een glimlach aan en trok een denk-gezicht. 'Die eikels mogen wat mij betreft wegrotten in een kelder zonder eten of drinken. Alhoewel ik erg nieuwsgierig ben waarom die ene tot nu toe niks met lepels heeft' Ik werd onderbroken doordat de jongen genaamd Liam met iets warms, waarschijnlijk soep, aankwam lopen. Met een vork in zijn soep. Hij besloot om maar naar de keuken te lopen. 'En dat is raar' zei ik, één wenkbrauw optrekkend. 'Maargoed. Eens kijken... Zing je?' vroeg ik. Ik had zin in een kampvuur. Dus ik tikte op de app, op mijn telefoon en kreeg de foto van een kampvuur. 'We gaan liedjes zingen met ons eigen kampvuur' grijnsde ik. Naast elektrische gitaar kon ik ook akoestisch spelen. Toevallig had ik de gitaar van mijn vaders vriendin gepikt en meegenomen zodat ze weer eens ruzie kregen. Mijn vader en ik hadden een sterke band, die verzwakt werd door zijn vriendin. Snel holde ik op en neer naar boven, om terug te komen met een normale gitaar. 'Noem een liedje. Maakt niet uit of het pop, jazz, rock, punk of wat dan ook is. Ik ken ze allemaal' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosemary Kingston
    'Even een leuke bedenk dan, maar ik waarschuw je ik zing echt hardstikke vals' zei ik. Ik hield van kampvuren, van echte bedoelde ik dan. Hoewel dit ook wel leuk was. Als ik over na denk ben ik waarschijnlijk een pyromaan ik weet niet zeker hoe je dat schrijf. Van jongs af aan was ik verslaafd aan kaarsjes aanstekers en lucifers. Ik zat soms een kwartier lang met een aansteker te klieren, alleen naar een vlammetje kijken. Ondertussen brande ik vaak genoeg mijn vingers. Nauja wat maakte het uit, zolang ik maar geen huizen afbrande. 'White flag, van dido. Vond ik altijd al zo'n mooi nummer' zei ik maar. Voor de rest kwamen er alleen maar vervelende truttige liedjes in mijn hoofd en raps, maar dat ga ik nu niet zingen.

    ghehehe geen idee of je het liedje kent zo nee zoek het op zo ja de versie van Beatrice Miller op de xfactor america (Beatrice Miller sings for survival) is veeeeel mooier dan de originele
    ik kon trouwens echt niet op een vrolijk, zingbaar liedje komen haha
    en ik vraag me ook wel af wat liam met die vork doet? ga je nog een pov van liam doen waarin je dat uitlegt? xD]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 1:09 ]


    Dont say why me, say try me

    PRAATTOPIC


    Do what people say you can't.

    Rider schreef:
    Camile Abigail Turner

    Ze leek even na te denken. 'We leren van alles. Maar toch vind ik jazz en hiphop wel leuk. Ballet is ook best wel grappig.' Ze grinnikte. Nope, die kwam zeker weten niet uit mijn wereld. Al was het wel stoer dat ze danste. Ze leek mij even goed te bekijken of zo. Waarschijnlijk had ze nu ook wel door dat ik ook danste. Ze zei er verder alleen niks over, wat misschien ook wel goed was. Ik weet niet hoe de mensen hier zouden reageren als ze erachter kwamen dat ik een straatdanseres was. De wedstrijden waren immers vaak niet helemaal legaal en bovendien werden er heel veel stunts uitgehaald waar de politie niet blij mee was. Hoe vaak waren ik en de anderen nou wel niet achternagezeten? Het was niet meer op twee handen te tellen.
    'Hiphop is wel nice,' zei ik, waarna ik glimlachte. Het is alleen jammer dat je het op een school leert, dacht ik er zelf nog achteraan. 'Maar je bent dus een "fan",' kwam ik weer terug op het onderwerp 'de mensen hier'.


    Happy Birthday my Potter!

    Claire Nina Aclaine

    Ik knikte. Mijn mondhoeken krulden een beetje omhoog. ''Jup. Maar niet echt zo'n gekke fan die hen steeds stalkt en ja.. Je weet wel van die dingen..'' zei ik lachend. Er waren van die mensen, ik volgde nog steeds wat update-account van One Direction. Hoe gek je me ook kon noemen, ik kon gekker zijn. Ik zuchtte, maar grinnikte tegelijkertijd toch ook.

    [Even héél erg kort. Maar ben bezig met mijn achterstand op school in te halen D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (School is hatelijk, ik had juist mijn achterstand die ik door de musical-week had opgelopen ingehaald in de vakantie, maar kwam de afgelopen drie dagen alsnog om in het werk. Heb vanmiddag pas weer normaal kunnen slapen, het was zoveel dat het nachtwerk was geworden 0.0 )

    Camile Abigail Turner

    'Jup. Maar niet echt zo'n gekke fan die hen steeds stalkt en ja... Je weet wel van die dingen..' zei ze lachend en ik grinnikte ook even. Dat soort mensen waren echt gestoord. Luisterde dan niemand naar de tekst van de liedjes van Michael Jackson? Of dan zijn film, Moonwalker. Dan zou het toch tot mensen moeten doordringen dat je niet moet doordraaien, aangezien dat alleen maar slecht is voor de artiest. Dat zou je in ieder geval toch denken.
    'Ze zijn wel leuk, dus ik kan wel begrijpen waarom je fan van ze bent en gelukkig ben je geen gestoorde fan. Ik vind dat echt vreselijk. Het is alleen maar slecht voor de artiesten en de kans is alleen maar groter dat ze er sneller mee op moeten houden, omdat ze het niet meer trekken. Ieder mens heeft zijn privacy nodig.' Ik keek weer even rond, maar er was eigenlijk nog vrij weinig actie buiten. Wel jammer, maar ja, niks aan te doen hè. Ik kon mensen moeilijk dwingen sneeuwballen terug te gooien.
    'Zullen we anders naar binnen? Hier gebeurd verder toch niet zoveel en misschien kunnen we in de keuken chocolademelk en slagroom vinden,' zei ik wenkbrauw wiebelend.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ah, ah, ah, ah, stayin' alive, stayin' alive *reanimeert het topic in de hoop dat mensen weer gaan reageren* )


    Happy Birthday my Potter!

    Claire Nina Aclaine

    ''Zullen we anders naar binnen? Hier gebeurt verder toch niet zoveel en misschien kunnen we in de keuken chocolademelk en slagroom vinden.'' Ze wiebelde wat met haar wenkbrauwen, wat me overigens deed lachen. Ik knikte enthousiast en had wel zin in wat warms. Snel rende ik naar mijn koffer die nog buiten stond en sleepte die naar binnen. Het naar boven brengen deed ik later wel, als ik wat energie had. Ik liep naar de keuken en pakte een waterkoker die ik vol vulde met water en klaarzette. Al gauw herinnerde ik dat Camile nog buiten was. Oeps. Ik rende naar de deur en grinnikte. ''Water staat klaar! Wie wilt chocolademelk?!'' riep ik hard naar iedereen. ''Nu naar binnen anders krijg je niet!'' Met die woorden deed ik de deur weer dicht en deed mijn jas uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Gratis chocolademelk voor iedereen die reageert! :D)

    Camile Abigail Turner

    Ze moest lachen op mijn beeldschone wenkbrauwwiebel en rende al naar haar koffers. Ik had amper tijd om te reageren of ze was al binnen bezig. Een glimlach speelde om mijn lippen, aangezien haar reactie best wel geniaal was. Ze was of een heel enthousiast persoon, of ze had gewoon heel veel trek in warme chocolademelk. Een combinatie van beiden was natuurlijk ook mogelijk.
    Ondertussen was ze alweer terug gekomen en keek naar buiten. 'Water staat klaar! Wie wilt chocolademelk?!' riep ze en vrolijk stak ik mijn hand op. Dit was echt een stuk gezelliger dan ik had verwacht. In ieder geval tot nu toe dan.
    'Ikke wil!' riep ik kinderlijk en begon al richting de deur te rennen, wat meer op glibberen leek, want het ging een stuk minder dan net en ik viel dan ook vlak bij de deur met mijn volle gezicht in de sneeuw. Hoe erg wil je het hebben... Een rode kleur trok over mijn gezicht en ik krabbelde snel overeind. Goed bezig Camile!
    'Nu naar binnen anders krijg je niet!' Claire deed de deur weer dicht en ik zuchtte, om vervolgens weer een glimlach op mijn gezicht te toveren en naar binnen te gaan.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Liam James Payne

    En nu snapte ik waarom ze Yin niet aardig vonden. Ik ging op het aanrecht zitten en begon van mijn soep te eten. Soep met een vork was moeilijk, maar ik had er ervaring mee. Ik keek naar buiten, hoe de sneeuw soepel op de grond viel. Mijn handen sloten zich om de warme mok en ik genoot van de smaak. Soep was voor mij een winterkorst, netzoals alle anderen warme dingen. Ik liep uiteindelijk maar terug en begon aardig te doen. En dat klonk raar. 'Ik eet met een vork, omdat ik bang ben voor lepels. Ze zijn gewoon eng, oké?' zuchtte ik en ik keek naar Yin. 'Wauw. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Maar ieder zo zijn ding, niet waar?' zei ze, terwijl ze White Flag begon te spelen. Op een normale gitaar? Dus ze kon allebei spelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Waar is iedereen trouwens? Op/in welke plek van het huis?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.