• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    Brookie schreef:
    [Was opnieuw naar Skyfall, deze keer in 't Engels ^-^. ]


    (It's the circle of life *pokerface*
    Home alone in James Bond style!)


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik
    Na mijn douche was ik zeker 15 minuten bezig met mijn haar. Het wou ook helemaal niet goed zitten. Toen er een halve pot jel in zat en het nogsteeds alle kanten op sprong besloot ik dat ik het maar moest laten voor wat het was. Toen ik de trap af liep merkte ik dat ik best wel honger had en liep gelijk door naar de keuken. Na even rond te hebben gekeken vond ik een pak stroopwafels en stak er gelijk een in mijn mond. Ik keek op de klok terwijl ik mijn stroopwafel op at en zag dat het pas half vijf was. De minuten leken wel uren! Dit kon nog wel eens een lange vakantie worden. Zuchtend keek ik weer naar buiten en mijn verveling won van mijn pride, ik ging mee doen aan dat sneeuwballen gevecht. Niet voor die irritante fans, maar omdat ik niks beters te doen had. Ik pakte mijn jas en liep naar buiten toe. Hier en daar werden wat sneeuwballen heen en weer gegooid en het leek er op dat bijna iedereen buiten was, alleen liam zag ik nergens. Ik pakte een hoopje sneeuw en vormde er een bal van. Nauja bal.....? Wat maakte het uit of het mooi rond was of er uit zag als een mis voormde aardappel het was toch de bedoeling ze tegen iemand aan te gooien, niet ze voor eeuwig in een glazen kistje te bewaren! Ik gooide mijn sneeuwaardappel sneeuwbal richting Harry en hoopte maar dat mijn doel werdt getroffen. Ik had namelijk geen zin om voor schut te staan met die fans er bij. Het waren misschien maar gewoone fans, maar het waren ook meisjes.


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    Rosemary kingston
    Een beetje verbaasd keek ik het meisje aan. Ze draaide zich om en liep weg, of toch niet. 'Ik wou alleen vragen hoe je heete en of je mee wou doen' zei ik zachtjes. Ze deed niet heel aardig, maar ze leek in een tweestrijd met zichzelf te zijn. 'Als je geen zin hebt om met me te praten is het ook goed', zei ik er nog achter aan. Ik vroeg me af wat er precies aan de hand was, aangezien tegen mij niet vriendelijk deed terwijl ik haar nog nooit had gezien. Of misschien had ze toen ik nog in het huis was iets tegen me gezecht en had ik het niet gemerkt. Dan zou ik haar genegeerd hebben, wat erg. Best wel stom dat ik me nu schuldig voelde voor iets waarvan ik niet zeker wist of het gebeurd was en als het al gebeurd was had ik het niet gemerkt. De rest was nog bezig met het spel, maar ik had mijn intresse verloren. Eerst maar eens wat meer te weten komen over dit meisje. Het leek er op dat ze best aardig kon zijn.


    Yin Emylia Chase

    'Yin Emylia Chase, mevrouw' zei ik, met een Brits accent. 'Sorry, ik vind dat accent gewoon geinig' grinnikte ik. 'En waarom zou ik mee willen doen als iedereen me toch al negeert' zuchtte ik, waarna ik tegen de boom aan ging staan en naar de grond keek. Ik speelde wat met de rits van mijn jas, die perfect bij mijn outfit paste. Ja, blote armen, ik kreeg het toch nooit koud. 'En wat is jou naam?' vroeg ik met één opgetrokken wenkbrauw. Mijn shortje was ook niet koud, niet met een legging eronder. Normaal had ik wat anders aan maar voor nu maakte het niks uit. Ook had ik mijn haren weer in een knot gedaan zodat ze niet onder mijn beanie uitkwamen. 'Het lijkt alsof het me niet kan schelen, hé? Dat ze me niet mogen? Wat grappig' zuchtte ik. Ik was raar, en dat zal ik voor altijd blijven. Oh wat had ik een zin om weer naar huis te gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosemary Kingston
    'Rosemary Kingston. Noem me maar gewoon Rose, veel makelijker. Ik vond het jammer dat ik geen brits accent had, of na kon maken. Wat zat ik nu jaloers te zijn op een meisje die zich duidelijk rot voelde! Gelijk schaamde ik me een beetje. 'Vet jasje trouwens, maar heb je het niet koud? ik bevries bijna! En hoezo negeren ze je eigenlijk? wat kan je nou gedaan hebben dat ze je zo vervelend vinden? Bovendien ze zouden je heus wel een tweede kans geven, denk ik...', zei ik aan een stuk door. Ik weet het soms praate ik wat veel maar daar kan ik niks aan doen. Ik zag dat Zayn inmiddels naar buiten was gekomen. Mijn mondhoeken krulde een beetje omhoog, zijn haar zat voor geen meter! Maar voor de rest zag hij er erg goed uit. Toch verbaasde het me dat hij naar buiten was gekomen het leek er niet op dat hij er erg veel zin in had. Ik besloot er verder geen aandacht aan te besteden, ik was nu met Yin in gesprek. Terwijl je met iemand die zich rot voelde over een jongen gaan zitten nadenken was niet erg verstandig.


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    'Bedankt, en nee. Ik heb het nooit koud' antwoordde ik. Een luide lach verliet mijn mond en grijnzend keek ik Rosemary aan. 'Ik heb mijn elektrische gitaar meegenomen' Ik haalde mijn schouders op. 'En ik heb wat gespeeld. Blijkbaar waren ze kwaad omdat ik geen zin had om die jochie's als heilige te behandelen, dus moest ik maar weg gaan. Ach joh, mij best. Ik heb toch niks met dat hele One Direction gedoe. Wat denken ze wel? Dat ik ga fangirlen? Alsjeblieft zeg, ze rocken geen eens. Een of andere jongen die Liam heet nam het voor me op, waarschijnlijk is hij de "goede" van dat popgroepje' grinnikte ik. Nu ik het zei, kwam Liam naar buiten. Hij had een mok in zijn handen en keek geamuseerd naar de anderen. 'Waarom heeft dat joch inhemelsnaam een vork inplaats van een lepel in zijn mok?' vroeg ik, mijn wenkbrauwen optrekkend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    Yin Emylia Chase

    'Bedankt, en nee. Ik heb het nooit koud' antwoordde ik. Een luide lach verliet mijn mond en grijnzend keek ik Rosemary aan. 'Ik heb mijn elektrische gitaar meegenomen' Ik haalde mijn schouders op. 'En ik heb wat gespeeld. Blijkbaar waren ze kwaad omdat ik geen zin had om die jochie's als heilige te behandelen, dus moest ik maar weg gaan. Ach joh, mij best. Ik heb toch niks met dat hele One Direction gedoe. Wat denken ze wel? Dat ik ga fangirlen? Alsjeblieft zeg, ze rocken geen eens. Een of andere jongen die Liam heet nam het voor me op, waarschijnlijk is hij de "goede" van dat popgroepje' grinnikte ik. Nu ik het zei, kwam Liam naar buiten. Hij had een mok in zijn handen en keek geamuseerd naar de anderen. 'Waarom heeft dat joch inhemelsnaam een vork inplaats van een lepel in zijn mok?' vroeg ik, mijn wenkbrauwen optrekkend.


    (Whaha, lol. Okey, ik verveel mij :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Wat doet Camile dan? Ik kan Liam wel op haar afsturen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Nou, ik had niks met haar te doen en toen stelde Curlies voor om een sneeuwbal in de richting van haar personage en dat van xElounor te gooien en Curlies stuurde Claire toen op mij af, maar die reageert nu niet meer :c Maar ja, ik wacht wel eerst gewoon rustig hoor c; )

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rosemary kingston
    'O vet! Een elektriese gitaar! Die heb ik echt altijd al willen bespelen! Niet dat ik denk dat ik het zou kunner hoor maarja', zei ik. Ik keek naar Liam die deur uit kwam lopen met een mok en inderdaad een vork! Ik begon te gniffelen maar ik had het ooit wel eens gedaan. Toen ik heel jong was, was ik ooit overtuigd geweest dat een vork een lepel was en een lepel een vork. Toen zei mijn moeder ga maar lepels halen voor de chocomelk kwam ik aanzetten met een stel vorken. Koppig als ik was bleef ik volhouden dat dit lepels waren en toen had ze het opgezocht en bewezen dat het toch echt vorken waren. Natuurlijk had ik gewed dat als ik geen gelijk had dat ik met die vorken me chocomelk zou roeren en opdrinken enzo. Dus toen had ik een vork in een mok met chocomelk, maar het leek me sterk dat liam er van overtuigd was geweest dat het een lepel was ofzo. 'ik zou het mijn god niet weten! Maar waar ben jij fan van als je dus niks met 1D hebt? Ik ben zelf gek van eminem, maar eigenlijk hou ik wel van vanalles', zei ik.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:15 ]


    Dont say why me, say try me

    [@rider misschien kan ik zayn ook wel op je af sturen maar eigenlijk heeft die een bal richting harry gegooid en ik weet nog niet of die doel heeft getroffen hahaha]


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    'Ik ben van Green Day, en Three Days Grace. Eminem en Chris Brown gaan nog net' lachte ik. Ik keek Rosemary nieuwsgierig en vragend aan. 'Wil je het proberen, dan?' vroeg ik. Zonder antwoord af te wachten, trok ik Rosemary mee naar binnen en deed mijn jas uit. Ik stak de stekker van mijn gitaar in het stopcontact, streek met een platte hand over de snaren en stemde de snaren goed. Al snel drukte ik de gitaar in Rosemary's handen, legde haar vingers goed op de snaren en keek naar haar. 'Speel maar. Probeer maar gewoon' glimlachte ik, waarna ik mijn beanie van mijn hoofd trok en mijn haren naar beneden vielen. 'Je kan het wel. Het is niet zo moeilijk te leren, je geeft langzame liedjes gewoon een wat.. leuker deuntje' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosemary kingston
    Grinnikent liet ik me mee trekken door Yin. Ik snap niet dat de andere haar zo vervelend vonden, ze was harstikke aardig! Ik bedoel maar, niet iedereen liet je op haar elektriese gitaar spelen! Inmiddels waren we binnen en voor ik het wist had ik de gitaar in mijn handen. Nadat Yin mijn vingers goed op de snaren had gelegd begon ik voorzichtig te spelen. Bijna liet ik het ding uit mijn handen vallen om mijn handen voor mijn oren te slaan. Jezus wat was dat hard! Gelukkig had ik me net op tijd bedacht anders had ik echt een probleem gehad. Een beetje bescheiden ging ik verder en dit keer was ik voorbereid op het geluid.


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    'Klinkt goed!' schreeuwde ik boven het geluid uit. Ik kon er tegen, ik was het gewend. 'Je kan het goed, speel je soms gitaar?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik tilde de gitaar van Rosemary over en legde mijn vingertoppen goed. Ik zette mijn gitaar op z'm hardst, wat behoorlijk hard was, en begon maar Oh Love van Green Day te spelen. Oh Love was half pop, maar dat maakte toch niks uit. Ik gaf het een draai en haalde het pop eruit, zodat het alleen nog maar rock was. Aan het einde van het liedje glimlachte ik. 'Dat is hoe je moet rocken. Pop is te soft voor mij' lachte ik en ik keek naar Rosemary. 'Ben ik nou echt zo erg?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosemary kingston
    Ze had me gevraagd of ik gitaar speelde het andwoord was nee, maar aangezien ik een beetje bezig was met spelen had ik gewoon mijn hoofd geschud. Niert veel later had ze de gitaar weer van me over genomen en begon een nummer te spelen. Ik herkende het vaag, maar als het echt het liedje was waar ik aan dacht dan had ze het wel een beetje aangepast. Op een gegeven moment was het liedje afgelopen en stopte ze met spelen. Ik moest nogal vreemd hebben gekeken want ze vroeg of ze nou echt zo erg was! Verbaasd keek ik terug. 'Erg? Nee juist vet goed! Het was alleen een beetje hard ik had het gevoel alsof het huis trilde! Maargoed genoeg gespeeld mijn oren doen pijn. Ik moet mijn tas nog uit pakken kom je mee? Ik wil namelijk niet weer naar buiten want in tegenstelling tot jou krijg ik het wel koud', zei ik. Terwijl ik dat zei was ik ook mijn jas aan het uitrekken dus meschien had ze maar de helft verstaan. Afwachtend keek ik haar aan, ik vroeg me af of we op de zelfde kamer sliepen ik hoopte het wel. Ze was tot nu toe mijn enige vriendin en ik moest er niet aan denken om met onbekende te slapen.


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    'Natuurlijk!' glimlachte ik en ik trok Rosemary mee nar boven, waar ik zelf mijn spullen ook pakte. 'Zo te zien slapen we met nog iemand. Gaaf' lachte ik en ik legde mijn koffers op het achterste bed. Het was fijn dat Rosemary me wel accepteerde, en me niet afkraakte. 'Het is fijn dat jij me wél accepteert. De anderen kennen me niet, dus accepteren ze me niet. Typisch een vorm van "op het eerste gezicht" ' mompelde ik. 'Daar word ik altijd zó moe van' zuchtte ik. Ach, ik was blij dat Rosemary het in zag. En zo te horen was ik niet de enige met een ander accent. Ik was zelf Amerikaans, vandaar mijn slordig accent.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."