• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    (Harry, Louis, Niall en Alicia zijn in ieder geval buiten.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Liam, Yin&Rosemary in de woonkamer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [zayn is ook buiten]


    Dont say why me, say try me

    (Anyone? Ik weet dat ik nu overkom als een zeikerd, maar ik wil niet dat deze RPG weer dood gaat :c )


    Happy Birthday my Potter!

    [eens met rider!]
    Zayn Malik
    Nadat ik een heel eind was wegelopen was ik tegen een boom aan gaan zitten. Ik was woedend. Woedend op de gene die dit idee had bedacht, woedend op de jongens dat ze net zo lang gezeurd hadden tot dat ik mee ging, woedend op die klote fans voor komen, woedend op Yin omdat ze zo vervelend was en woedend op mezelf omdat het er op leek dat ik de enige was die hier geen plezier aan had. Ik zocht naar iets wat ik kon breken of gooien, maar het enige wat ik kon vinden was sneeuw, sneeuw en sneeuw. Oja had ik al gezecht dat ik sneeuw kon vinden? Vanuit het huis hoorde ik iemand iets over warme chocolade melk zeggen. Ik zuchte waarom vond ik dit soort dingen nou nooit gezellig? Met alle kracht die ik in me had gooide ik een sneeuwbal naat het niets. Een heel eind verder plofte hij op de grond. Ik vond het fijn om alleen te zijn. Ver weg van alles wat me irrieteerde, maar diep in mijn hard wenste ik toch wel dat iemand naast me zou komen staan. Gewoon serieus intresse hebben in wat ik vond en niet alleen maar zeuren over dat ik een spelbederver was als ik niet meedeed aan deze stomme wedstrijd.


    Dont say why me, say try me

    [Looooll, zou ik Yin op iemand afsturen ofzo?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [brook rose en yin waren over enge lepels aan het praten en verder liedjes aan het zingen bij een virtueel kampvuurtje]


    Dont say why me, say try me

    [Maar Yin kan van 't een naar 't ander gaan ^-^. Maar Yin speelt onderhand al dus je hebt gelijk. Plus moet je echt doen, zo'n virtueel kampvuur. Is nog leuk ook o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik ga nu met rose schrijven]


    Dont say why me, say try me

    Rosemary kingston
    Yin begon met spelen en ik viel in met zingen. Zelf vond ik niet echt dat ik talent had voor zingen, eerder het tegenovergestelde, dus ik hoopte maar dat het niet al te vals klonk. Helaas kende ik niet alle tekst meer dus kreeg ik vaak zingen zoals 'I know mudbbedkjeh love you'. Gelukkig kende ik wel het hele refrein nog. 'I wont go down with this ship and i wont put my hands up and surrender. There will be no white flag hanging above my door. Im in love, i always will be', zong ik. Aan het einde van het liedje keek ik een beetje onzeker naar Yin. Zij had prachtig gespeeld, maar ik wist niet hoe ik had gezongen. En bovendien inmiddels waren er meer mensen in de woonkamer en er werd chocomelk uitgedeeld. Ik kleurde een beetje rood, bang dat het echt heel vals was geweest.


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    Lachend klapte ik in mijn handen. 'Prachtig! Werkelijk prachtig!' riep ik luidkeels en ik pinkte zogenaamd een traan weg. Ik grinnikte en knikte. 'Je kan goed zingen, wees maar niet bang' zei ik gemeend en ik schonk haar een gemeende glimlach. SCHOOOOOOOKK! Yin die aardig was? Achjoh, ik ben gevleid. Kijk, dit was ik nou. Het aardige leuke meisje, die met iedereen probeerde op te schieten wat niet altijd lukte. 'Je fascineert me, Rose. Je kan echt mooi zingen. Helaas dat de meeste mensen mijn muziek herrie vinden, maar ik kom wel over jullie muziekstijl heen. En eerlijk gezegd vond ik het zo slecht nog niet' ratelde ik in één adem door. Ik bewoog me naar Rosemary toe, en plaatste mijn lippen vóór haar oor in de lucht. 'Ligt het aan mij of heeft iedereen hier wel wat rare trekjes?' fluisterde ik bloedserieus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosemary Kingston
    Ik was opgelucht toen Yin zei, nauja riep, dat het prachtig was. Helaas moest ik wel heel erg blozen van al haar compliementjes. Ik had geen idee waarom mensen haar zo vervelend vonden, oke misschien had ze een slechte start en wat dan nog? Zand er over. Ze fluisterde iets in mijn oor en ze leek het te menen, maar toch proeste ik het uit. Nadat ik weer op adem was en weer normaal kon praten zei ik: 'Ik denk het wel, maar nu wil ik chocomel met slagroom'.

    [heel kort ik weet het niet heel veel inspo]


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    'Wat nou!' riep ik lachend uit. 'Hm. Veel plezier met je tong verbranden, weet je' grijnsde ik. Ik sloeg eerst een paar akkoorden aan, en begon daarna Pain van Three Days Grace te spelen. Het was een mooi liedje. Ookal zong ik zo vals als een gemartelde, dove zeekoe, begon ik zachtjes mee te zingen. Zo zacht dat niemand het kon horen. 'Pain, without love. Pain, I can't get enough. Pain, I like it rough. 'Cause I'd rather feel pain than nothing at all' zong ik zacht. Waarschijnlijk kende niemand hier het liedje. Ach ja, wat wisten "popsterren" nou van rock?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosemary Kingston
    Ik stond op om wat chocomelk te pakken. Ik hoorde Yin weer een liedje spelen, maar ze leek niet te zingen. Of toch wel, ik zag haar mond bewegen. 'Kom op Yin dat kan wel wat harder', riep ik naar haar. Ik had het liedje vast wel eens gehoord maar ik kende het niet echt dus ik begon maar een beetje mee te nurieën terwijl ik mijn warme choco opdronk. Heerlijk bijna kerstmis gezellig om een fake campvuurtje zitten met nieuwe vrienden. De sfeer was heel ondspannen. En als je dacht dat dat niet bijzonder genoeg was, dit was mijn eerste keer dat ik sneeuw zag. Eindelijk een witte kerst, ik kon niet wachten tot het zover was.


    Dont say why me, say try me

    [Sorry! Ik was even heel druk met school omdat ik in de vakantie niet zoveel heb gedaan. Deze week heb ik toetsweek, maar ik kan wel vaker gaan reageren nu. Ik zag net dat Niall nog steeds buiten is, maar waar kan en moet ie nog op reageren of zal ik een nieuwe post schrijven?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa