• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil dat Paulien en Daniel er nog tot het einde in blijven. Of ze nou winnaar, mol of verliezer zijn. Die twee zijn gewoon zo leuk!


    Chaos is a ladder.

    En daar ging m'n mol, haha. Nou ja, zolang Daniël er maar in blijft is het voor mij goed. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik verdenk Carolien. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    kees


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Carolien en Paulien zijn mijn mollen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik snap dus echt niet hoe iemand Carolienkan verdenken. De rest kan ik me nog wel voorstellen, maar Carolien komt zo onschuldig over op me. Daniel trouwens ook. Bij hem heb ik echt het idee dat hij echt alles probeert om geld binnen te halen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 22:12 ]


    Chaos is a ladder.

    Steroline schreef:
    Ik snap dus echt niet hoe iemand Carolienkan verdenken. De rest kan ik me nog wel voorstellen, maar Carolien komt zo onschuldig over op me. Daniel trouwens ook. Bij hem heb ik echt het idee dat hij echt alles probeert om geld binnen te halen.

    Onder andere dáárom. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Carolien is mijn Molletje en ik hoop dat Daniël er tot het eind inblijft :Y)


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Daniël is geniaal. Paulien trouwens ook!
    Oh, enneeee... Zarayda is de mol, dat denk ik sinds het begin.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ah, ik vond het echt jammer dat Tania er uit moest. Ik heb haar trouwens ook geen moment verdacht.


    Caution first, always.

    Paulien... Of anders Zarayda.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het kan iedereen zijn, op Daniel en Carolien na! Maar Kees blijft mijn hoofdverdachte


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carolien is echt niet de mol, ik denk juist dat zij één van de betere spelers is die de finale nog wel eens kan winnen :Y) En Paulien vind ik erg saai, dus ik hóóp dat zij niet de mol is. Mijn mollen zijn nadat ik vandaag de aflevering heb gezien nog steeds zarayda en kees, maar vooral Zarayda (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kees :Y)


    Do what people say you can't.

    Ik weet niet of je deze moet geloven, maar oké. Als hij waar is...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."