• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lexus schreef:
    (...)

    Klopt, het is best wel ernstig want ze kan waarschijnlijk haar leven lang haar tenen niet meer aanraken...


    Ja, ik vind het zo zielig hè vooral omdat ze in de aflevering van afgelopen donderdag nog zei: "Ik ben net een slangenmens. Ik kan me in onmogelijke bochten wringen." Zo zielig, maar wel een sterk mens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het zo zielig hè vooral omdat ze in de aflevering van afgelopen donderdag nog zei: "Ik ben net een slangenmens. Ik kan me in onmogelijke bochten wringen." Zo zielig, maar wel een sterk mens.

    Ja, echt hè. Uuugh. Ben heel benieuwd hoe ze het in godsnaam gaan brengen in het programma.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ja, echt hè. Uuugh. Ben heel benieuwd hoe ze het in godsnaam gaan brengen in het programma.
    Ik ook, stel he dat zij de mol was, dat zou kut zijn voor het programma!
    Maar ik gunde het haar om te winnen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zit op Kees, Tim en Daniël. :Y)
    Erg benieuwd wie het zal zijn uiteindelijk!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Embraced schreef:
    Ik vind die Paulien zo'n geniaal mens hé.
    Verder weet ik nog niet wie mijn mol is, ik ben er zo slecht in. Hoewel ik die Tim wel verdacht vind...

    Paulien is voor mij juist verdacht =) Met die gedichtenopdracht koos zij voor 'van' ipv fan.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Paulien is voor mij juist verdacht =) Met die gedichtenopdracht koos zij voor 'van' ipv fan.


    Zij kan dat toch niet weten?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ga dit eens beginnen kijken, ook al ben ik Belg. :Y)
    Iedereen vindt het zo geweldig, dus moet ik het ook zien haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Junns schreef:
    (...)

    Zij kan dat toch niet weten?


    Zij weet heel veel van taal af, dus ja, ze kan het wellicht wel geweten hebben. Maar natuurlijk kan ze niet alles weten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Fennec schreef:
    (...)
    Paulien is voor mij juist verdacht =) Met die gedichtenopdracht koos zij voor 'van' ipv fan.

    Volgens mij koos Joep juist voor 'van', hoor ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fennec schreef:
    (...)
    Paulien is voor mij juist verdacht =) Met die gedichtenopdracht koos zij voor 'van' ipv fan.


    Dat ligt aan de bepaalde kennis die een persoon heeft. Paulien is goed in Nederland, Afrikaans lijkt erop, maar is totaal anders. Daarbij zou ik 'fan' ook minder geloofwaardig vinden, zeker toen Joep het voorstelde :'D


    Mijn top drie is op dit moment: Caroline, Daniël en Kees. Die laatste twee om hun fanatisme, iets wat mollen vrijwel allemaal extreem hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga voor Tim. Puur gevoel. Als tweede denk ik Tania. Ook puur gevoel.

    Ik ken serieus nog maar één van de acht, en dat is Tim... :/


    Destroy what destroys you.

    Ik vond dit echt één zieke aflevering, zo gaaf! Eigenlijk had ik verwacht dat Tim nog mocht blijven in ruil voor geld, maar ik verwacht dat hij terug komt. Met Janine vond ik echt prachtig 'opgelost'. Ook dat ze het zelf mocht vertellen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aah, ik vond het echt erg dat Tim weg moest, al geloof ik eigenlijk niet dat hij er echt uit moet, en hoop ik dat hij er volgende aflevering er gewoon weer in zit hahaah. Mijn zus zei ook dat er misschien iets was met die kokers, en dat als ze die open hadden gemaakt, er iemand weg moest, maar nu dus niet. (en mn zus had t weer van internet lol)
    En ik vond het echt zielig voor Janine :(


    As travars

    Ik geloof er niets van dat Tim eruit is. Je zag zijn scherm niet rood worden en zo, dus ik weet het niet hoor..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wij hier vinden het heel raar dat niemand Tim's rode scherm heeft gezien. Zij daar niet en wij thuis niet. Bij vorige seizoenen, als de laatste nog moest en al wist dat hij/zij eruit lag, lieten ze alsnog het rode scherm zien.
    Geen rood scherm gezien, betekend voor mij: Geen bewijs dat Tim eruit ligt.


    #WWED - What Would Emma Do?