• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Dat kan ik toch echt niet. widm kijken en iets anders doen tegelijk]

    Eirwen
    Ik zag ze boos wegstormen nog voor ik de koekjes had gevonden. Ik keek naar Hailey. "Zullen we de honden uitlaten?" Ik deed at altijd nog een keer als het donker was, of ik nou al was geweest of niet. Ik hield ervan dan uiteindelijk langs de Thames te zitten en naar de lucht te kijken. Hailey glimlachte naar me. "Maar eerst thee tijd." Ik schonk de thee en limonade in. Ik vond bij de theezakjes de koekjes. Ik nam alles mee naar de tafel. Ik gaf haar de limonade en gaf haar een hele gingerman. Zelf nam ik een halve en gooide wat melk in mijn thee. Ik dronk mijn thee en knabbelde aan de gingerman, terwijl Hailey hetzelfde deed. Liam kwam nog even terug. "Zie je hopelijk morgen, Li!." riep ik terug. Nog even knabbelden we door aan de koekjes en dronken we het drinken. Daarna gaf ik haar een riem en nam zelf de anderen voor ik hen naar buiten liet. Ze trokken bijden niet, dus dit was veilig. Londen bij nacht was prachtig, hoe gevaarlijk sommigen mensen ook zeiden dat het was. Het was mijn tweede thuis en bang zou ik er eigenlijk nooit zijn.


    Bowties were never Cooler

    Serena Melody Woods
    Ik rook even aan Puck haar kontje, ja een poep luier dus. Hihi haar eerste. Hoewel ik er echt gen fan van was, vond ik haar eerste poep luier toch wel grappig. 'Heb jij een poepie gedaan,' zeg ik tegen Puck en ik loop met haar naar de commode. Ik leg haar op de commode en begin haar luier te verschonen. 'Zo, weer beter,' zeg ik tegen haar als ik klaar ben en ik kus haar op haar wang. Dat van Harry en het meisje duurde wel erg lang. Ik wilde rust. Ik wilde gewoon met Puck en Harry op de bank zitten. Sorry voor het meisje, maar ik was moe. Ik loop met Puck in mijn armen naar de deur. 'Gaat alles wel goed?' vraag ik als ik de gespannen sfeer opmerk tussen Harry en het meisje. Wat was er aan de hand?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:58 ]


    I've become so numb

    Harry Edward Styles
    Ik duwde het meisje dat zich nu voorstelde als Rosalie naar achter en liep zelf naar buiten en sloot de deur wat. "Oke, ik ga niet zeggen dat het onmogelijk is dat je kind van mij is." Begon ik. Dit was echt gekkenwerk. "Maar ben je gek geworden." Siste ik. "4 jaar lang weet ik van niets en red je jezelf duidelijk prima. En nu opeens. Nu ik alles achter me heb gelaten. Normaal wil leven en genieten van mijn vriendin en mijn kind, kom je even binnenlopen." Sisten ik ongelovig. "En dan meld je er ook nog even bij dat ik over een paar maanden opeens zorg moet gaan dragen voor dat, mijn, jou, ons kind. Dat kan je niet maken." Geschrokken draaide ik me om naar Serena als ik haar stem hoor. "Gast prima schat, ik kom eraan." Zei ik en glimlachte even naar haar. "Kom maar terug als je bewijs hebt." Mompelde ik en liep weer naar binnen en sloot de deur.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hij klopt weer]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:59 ]


    I've become so numb

    Rosalie Sarah Angels

    Oké verkeerde aanpak... Ik draai me om en loop langzaam weg. Zonder dat ik het door heb stromen tranen over mijn wangen. Ik loop door en door. Harry wilde er niks van weten, Liam haat me.... Ik verpest het voor mij en voor Hailey. Voor Harry en voor Liam. Zelfs voor Serena en Eirwen verpst ik alles. Ik ga op het bankje bij de Thames zitten en kij over het water heen. Tranen stroomde niet meer. Een eenzaam gevoel ging door me heen, maar ik moest doorgaan, ik moest me sterk houden voor Hailey. Alles voor Hailey. Ik sta op en loop weg. Terug naar Eirwen om mijn dochtertje op te halen. Ik bijt op mijn lip en loop langzaam terug. Na een tijd klop ik op de deur en leun er tegen aan met gesloten ogen. Eirwen mocht ik er niet mee lastig vallen, ze was al zwanger en stres kon ze niet hebben. Ik bijt op mijn lip en wacht geduldig tot de deur opengaat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nu nog even wachten op Curlies. Maar ach, ben tocj Jersey Shore aan het kijken ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Melody Woods
    Ik kijk Harry met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Wat was er aan de hand?' vraag ik terwijl ik weer naar de woonkamer loop. 'Wie was het eigenlijk?' vraag ik aan Harry. Misschien was het wel een vriendin van vroeger ofzo. Je weet maar nooit wanneer die weer eens op de stoep kwamen. Al was Liam er ook bij en was het allemaal een beetje vaag. 'Puck heeft net voor het eerst een poep luier gehad,' zeg ik lachend waarna ik op de bank ga zitten. Misschien niet het leukste om te vertellen, maar toch vond ik dat bijzonder. Ik vond alles bijzonder aan onze meid. Ik houd Puck goed vast en kijk hoe ze weer even kwijlt. Ik grinnik even. 'Zou je een doekje willen pakken, schat?' vraag ik aan Harry. Het was misschien lullig voor hem, maar ik bleef niet lopen, anders zou ik zo nog neervallen.


    I've become so numb

    Eirwen
    We liepen samen langs het water en slingerend over de bruggen. De koele bries kwam van zee over de rivier en liet onze haren wat wapperen. Hailey was zo te zien wel moe, maar opzich vond ze het wel leuk. Uiteindelijk ging ik op de rand van de Waterloo Bridge zitten. Hailey liet ik op het bankje zitten. Die mocht van mij niet op de rand zitten. Owen en Ianto zaten netjes naast haar op het bankje. Met haar kleine handje aaide ze over Ianto's pluizige rug, die nu al aardig was opgedroogt. Mijn voeten bungelden boven de rivier als ik naar boven staarden. Veel sterren waren er niet te zien, maar degenen die er stonden waren helder en prachtig. In Cardiff waren het er veel meer geweest, maar hier was het gewoon veel lichter. Ik begon zacht In The End van Black Veil Brides te zingen. De muziek van One Direction was niet mijn ding, maar de jongens waren wel heel aardig.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik slikte even en lakte een doekje uit de kast. Ik ging naast Serena zitten en veegde voorzichtig het Kwijl van Puck haar kin af. Ik twijfelde even over de waarheid. "Een of ander gek wijf wat beweerde dat ze al 4 jaar lang een kind van me heeft." Zei ik en schudden mijn hoofd. Ik moest wel eerlijk zijn. Ik kon toch niet recht Serena liegen? En al hellemaal niet meer na vandaag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Melody Woods
    Ik kijk Harry raar aan. 'Vier jaar? Waarom zou ze daar nu pas mee komen?' zeg ik tegen Harry. Het was allemaal een beetje vaag, maar ik vond het wel goed dat Harry eerlijk tegen me was. 'Waren wij toen eigenlijk al bij elkaar?' vraag ik en ik. Harry en ik zijn wel vier jaar bij elkaar ja, maar er zitten ook nog negen maanden voor... Wat was ik nu aan het denken? Harry had duizenden fans, ze wilde allemaal dolgraag zwanger van hem worden en sommige sloegen een beetje door. Al leek ze me wel heel aardig. 'Maak je maar niet druk, ze is gewoon een fan die een kind van je wil,' zeg ik tegen hem Ik geloofde niet dat Harry een kind van een ander had, anders had ie me dat wel gezegd, tenminste dat hoopte ik.


    I've become so numb

    Mackenzie Lou Arretez

    Mijn mobiel ging af en ik viste 'm uit mijn zak. Het was Liam. "Hey Li. Drake zeker? Ik ben bij Niall met hem." Zei ik tegen hem en liep naar Drake toe om hem bij mij op schoot te trekken. "Wil je wat eten?" Vroeg ik aan Drake, met de telefoon nog in mijn handen. Ik grinnikte even toen hij aan mijn haar begon te trekken met zijn vingertjes. "Je kan Drake ophalen bij Niall." Zei ik in de telefoon en grinnikte weer. Drake keek me met grote ogen aan en keek me schuin aan waardoor ik moest grijnzen.

    (Was even weg..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rosalie Sarah Angels

    Als de deur niet opengaat laat ik me op de grond vallen en barst in huilen uit. Uitgeput haal ik adem en sluit ik mijn ogen. Waar zijn ze?! Ik sta op en loop weer weg van het huis. Waar was Eirwen? Dit kunnen ze toch niet menen?! Ik ben nu echt helemaal alleen. Ik loop langzaam door rihting mijn eigen huis. Zonder Hailey. Ik sla mijn armen beschermend over elkaar heen en loop door. Ruw veeg ik mijn tranen weg. Ik huilde veels te veel. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogn voor enkele seconde. Door luid getoeter schrik ik op. Wazig en verslagen loop ik door. Waar was Eirwen of zou ze gewoon slapen? Ik bijt op mijn lip en slik moeizaam.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    'Oh, geef je hem te eten met een lepel? Wacht, ik heb er nooit over nagedacht over of ie nou een lepel wel of niet mag. Uhh' Ja, Liam. Tuurlijk. Ik liep aan en stopte ineens. 'Oh god, even kijken waar Niall woont. Wacht, ik heb het briefje nog. Ja, ik ben er zometeen!' zei ik en ik hing op. Snel liep ik door. Tussendoor gingen er allemaal herinneringen door mijn hoofd heen. Sascha's begrafenis, Drake's eerste verjaardag, zelfs nog de dag dat wij bij elkaar werden gezet voor One Direction. Ineens zag ik het huis, dus ik liep erheen en belde aan.

    [Ik ga heel even een kwartiertje douchen, mobiel is opgeladen en als die uitvalt heb ik mijn iPod nog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Na een tijdje merk ik dat Hailey met haar hoofdje op Ianto's rug in slaap was gevallen. Ik klom van het randje. Ik tilde Hailey op mijn rug en nam de hondenriemen in een hand. Ik liep rustig terug richting huis. Ik herrinderde dat zij hier niet ver vandaan woonde. Ik liep dus naar haar huis in plaats van de mijne. Daar klopte ik zacht op de deur. Ik wilde de slapende peuter op mijn rug niet wakker maken. Dit was misschien wel heel slecht, zware dingen tillen enzo, maar ik kon niet anders. Ik liet de honden zitten en wachtte tot de deur open zou gaan. Ze zou nu toch wel thuis zijn? Of zat ze in de gevangenis voor stalken? Neh, dat zal niet. Dat was gewoon mijn idiote brein die vreemde dingen verzon.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik denk even na maar kan er echt niet op komen. "Ik weet het niet, ze zegt dat haar dochtertje bijna 4 is. maar ik ken haar niet eens." Mompel ik en aai over Puck haar hoofd die al bijna ligt te slapen. "Ik hoop het." Zucht ik en kijk Serena aan en glimlach flauw. Waarna ik mijn mijn neus even tegen haar wang wrijf. "Maar we gaan ons er nu niet druk om maken." Ik druk een kus op haar wang. "Want jij moet uitrusten en gaan slapen." Ik neem Puck van haar over en sta op. "Blijf zitten." Zeg ik snel en breng Puck naar boven om haar vervolgens in haar wieg te leggen. Ze sliep al. Ik glimlacht en zette de babyphone aan waarna ik het ligt uitdeed en terug naar beneden snelde. "En nu jij." Glimlachte ik en tilde haar op met mijn arm onder haar knieholten en de andere ondersteunde haar rug. Ik liep naar boven onze slaapkamer is en legde haar op bed waarna ik naast haar kroop.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''