• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    "Ze komt eraan met de maxi Cosi." Glimlach ik en keek even rond. "Kom." Ik wist niet hoelang het ging duren dus konden we beter even gaan zitten. Ik legde Puck op mijn benen. Ze paste precies. "Als jij weer hellemaal bent uitgerust." Mompelde ik en keek glimlachend naar de baby op mijn schoot die ik nog steeds goed vasthield. "Het is echt zo onwerkelijk dat wij dit hebben gemaakt." Grinnikte ik zachtjes en keek weer op naar Serena.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk Liam aan. 'Harry heeft het recht om het te weten, maar heeft zijn vriendin die net is bevallen dan ook niet het recht dat hij even behoeftes haalt bij andere vrouwen achter haar rug om,' sis ik en bijt op mijn lip. 'En dat wil je ook niet op je geweten hebben toch? Althans ik niet.' Ik sla mijn ogen neer. 'Ook al wil ik dat Harry het weet.' Ik bijt op mijn lip en kijk over mijn schouder naar Hailey. Ik begin ook op te ruimen. 'Het was niet alleen Harry's fout. Ik had niet moeten geloven dat Harry het echt meende.' Ik klem mijn kaken op elkaar en kijk naar Liam. 'Ik hoef geen medelijden, het is me drie jaar, bijna vier jaar in mijn eentje gelukt.' Ik leun tegen het aanrecht aan en bijt op mijn lip. 'Het is alleen zo moeilijk te horen dat Harry door is gegaan met zijn leven, dat hij me vergeten is en er ook niet eens meer aandenkt en dat ik nog altijd eraan denk.' Ik haal mijn schouders op en kijk Liam. 'Ik stel het al drie jaar uit. Als ik eerder was geweest was ik misschien op tijd. Als ik nu wacht zijn ze misschien getrouwd, als ze dat nog niet zijn.' Ik kijk Liam aan en haal mijn schouders op. 'Ik ben gewoon bang,' fluister ik zacht. 'En ik ben boos op Harry. 1. Omdat hij mij alleen met de problemen heeft achtergelaten en 2. Omdat hij zijn vrriendin bedrogen heeft. Waarom zou je dat doen als je van iemand houdt? Ik kijk Liam aan en bijt op mijn lip. 'In mijn dromen is alles goed, dan vertel ik het Harry en dan helpt hij me en gaan we verder als een gezin. Dat zou het beste zijn voor Hailey, maar het kan niet.' Ik kijk voor me uit. 'Dat zou betekenen dat ik Harry en zijn huidige vriendin eerst kapot moet krijgen en zij hebben een kind. Dat kan ik toch niet doen?' Ik zwijg. 'Het is ook voor dat kind het beste dat haar ouders bij elkaar zijn, hoe naar het voor mij ook is. Mijn ouders krijg ik er niet mee terug, ik krijg er alleen maar meer problemen mee.' Ik bijt op mijn lip. 'Bovendien als ik het vertel wordt zijn vriendin misschien alsnog boos en gaan ze alsnog uit elkaar. Ik wil daar niet de schuldige van zijn.' Ik kijk naar Liam.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ***

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Serena Melody Woods
    Ik glimlach. 'Fijn,' zeg ik. Harry's moeder was altijd al zo lief geweest. Ze deed werkelijk alles als je het vroeg. Het was echt een top vrouw. 'Had je het mijn ouders trouwens ook al laten weten?' vraag ik aan Harry. Mijn ouders wilden het namelijk ook weten als ze opa en oma waren geworden. Ik knik. 'Je bent zo lief,' zeg ik tegen hem en ik kus hem even. Ik kijk even naar Puck en grinnik. 'Ja, dat hebben we goed gedaan,' zeg ik tegen hem. Puck was zo mooi. Ze zou vast heel gelukkig zijn. Met veel lieve vriendinnetjes en vriendjes. Hopelijk zou ze het een beetje goed kunnen vinden de kindjes van Niall en Liam. 'En ooit zal ze nog een broertje of zusje krijgen,' zeg ik lachend tegen Harry. Harry wist ook wel dat ik niet één kind wilde. Ik ben zelf enigstkind en ik had dolgraag een broertje of zusje willen hebben. Maar het had geen haast, in tegendeel. Ik wil wachten, tot ik weer helemaal in orde ben en tot Puck een aantal jaartjes ouder is.


    I've become so numb

    Liam James Payne

    'Dat kan jij sel denken, maar ik ken Harry beter. Vanwege Hailey laat ie zijn vriendin echt niet zitten. En hij had drie jaar geleden waarschijnlijk nog geen eens een relatie. Als jij het hem niet verteld, doe ik het wel' waarschuwde ik Rosalie. Ik had dan wel heel erg met haar te doen, maar dit was niet juist. 'Serena kan er vast ook wel mee leven. Als je het nou gewoon verteld, dan kijken we wel gewoon daarna verder. Misschien draait er wel een knop om bij Harry. Hij is heus niet harteloos, hoor' snauwde ik naar Rosalie. Langzaam werd ik steeds kwader. Ze bleef het maar uitstellen, ik durf te wedden dat als het aan haar lag, ze het over vijf jaar nog niet had verteld. 'En ik moet eerlijk zeggen dat ik snap waarom Harry je achtergelaten heeft. Hij wist het geen eens, hoe moest ie het eigenlijk weten?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik hoorde de emoties steeds hoger oplopen in de keuken. Ik stond op en legde van achteren mijn handen op Liam's schouders. Het was niet dat ik het niet grotendeels met hem eens was, maar tegen dit soort hoge emoties kon ik nu echt niet. "Liam, rustig. Laten we hier maar gewoon mee ophouden. Ik maak wel thee en dan kunnen we samen iets gezelligs doen, maar nu even niet hier meer over doorgaan. Daar komt alleen hommelus van." Ik draaide hem weg van de wasbak en zette hem naast Hailey op de bank. De afwas was toch al bijna klaar. Dat kon straks ook wel. "Rosalie, ga jij maar even rustig aan de eettafel zitten." Ik haalde 3 glazen en 1 beker uit de kast en zette water op voor thee. Ook maakte ik limonade voor Hailey. Terwijl het water aan de kook kwam zocht ik naar de koektrommel in de keukenkastjes. Hij moest toch ergens zijn... De honden konden hem niet hebben gekregen, want hij zat in een van de bovenkastjes, maar waar was die dan?


    Bowties were never Cooler

    [Ik ben een uurtje weg, want ik ga widm kijken]


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk Liam woedend aan, hij kwetste me wel, maar woeden ging even op de vrije loop. 'Ik ben toch ook niet kwaad op hem' schreeuw ik terug naar Liam. Ik kijk Liam kwaad aan. Ik had de neiging om een lepel in zijn onderbroek te stoppen. Klootzak. Ik kijk even naar Hailey, maar die ligt nog steeds rustig. 'Dus jij vindt even dat ik nu bij hem aan moet bellen om hem even te feliciteren en er boven op te gooien dat hij eigenlijk al vier jaar vader is,' schreeuw ik terug. 'Nou dan doen we dat nu toch even, nu meteen,' gil ik en pak mijn tas op. Liam maakte me zo kwaad. Na hem een kwade blik te hebben toegelopen loop ik naar Hailey. 'Kom we gaan,' zeg ik zacht tegen haar. 'Ik wil hier blijven,' zegt ze zacht. Ze aait het konijn. Ik kijk naar Eiwen. 'Is dat geen probleem, ik kom haar zo weer op halen.' Ik kijk Eiwen aan. Dan kijk ik naar Liam. 'En jij gaat mee,' snauw ik naar hem. Ik pak zijn pols vast en trek hem achter me aan de deur uit.
    Alvast bedankt Eiwen,' roep ik snel. Ik kijk Liam aan en laat hem los als we buiten staan. 'Waar zijn ze?'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ghehe, ik ook. Maar ik reageer nog gewoon]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sylvesti schreef:
    [Ik ben een uurtje weg, want ik ga widm kijken]


    [Ik ook! c: ]


    I've become so numb

    [Omg... Ze komen eraan... 0.0 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer nog wel! c: ]


    I've become so numb

    [En ineens is bijna iedereen offline op het leuke moment .... Ach ja, ik reageer vanaf morgen 3 dagen niet meer, dus alvast sorry]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even Harry en Serena naar huis brengen hihi :Y)]
    Serena Melody Woods
    Niet veel later komt de moeder van Harry eraan met de auto. 'Kom,' zeg ik tegen Harry en ik pak zijn hand vast. We lopen naar de auto en stappen in. Harry heeft Puck nog steeds vast. We gaan achterin zitten en Harry's moeder begint ons gelijk te feliciteren. Ze heeft de maxi cosi mee en we stoppen Puck in de maxi cosi. Ze brengt Harry en mij naar huis. Ze zet ons thuis af. We bedanken haar en stappen weer uit bij ons huis. Ze rijdt weer naar huis omdat ze ook ziet dat ik mijn rust nodig heb. We lopen samen naar binnen en ik plof op de bank neer. Zitten, heerlijk. Ik was echt doodmoe. Ik pak Puck uit de maxi cosi en leg haar op mijn schoot. Ze was zo mooi.


    I've become so numb

    Coockies schreef:
    [En ineens is bijna iedereen offline op het leuke moment .... Ach ja, ik reageer vanaf morgen 3 dagen niet meer, dus alvast sorry]


    [Nooo :o ]


    I've become so numb