• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Okeej ik sleur Liam wel gewoon mee (: ]

    Rosalie Sarah Angels

    Met grote passen loop ik over straat, Liam achter me aan sleurend. Ik zucht en bijt op mijn lip. Ik wist waar ze woonde dankzij google maps. Oké nu voelde ik me een stalker, maar ik wilde al tijden met Harry gaan praten. Ik bijt op mijn lip en loop snel door. Ineens sta ik voor het goede huis. Ik kijk Liam nog een keer kwaad aan. Dan druk ik op de bel.
    'Zie je wel dat ik het doe,' snauw ik naar hem. Pas als ik heb gebeld besef ik wat ik heb gedaan. Mijn ogen vergroten en ik voel me ineens heel onzeker. 'Oké we gaan terug,' zeg ik snel en kijk paniekerend om me heen. 'Ze hebben hun rust nodig,' zeg ik snel. Ik kijk naar de deur en kan me ineens niet meer verroeren. Wat heb ik gedaan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    'Waarom zou ik mee? Het is jou kind, niet die van mij' fronste ik. Normaal zou ik Rosalie wel helpen, maar als ze zo ging doen had ik er geen zin meer in. Nog even snel liep ik een paar straten terug naar het huis van Eirwen, maakte ik de deur open en keek met mijn hoofd de hoek om. 'Als je me nodig hebt kan je me gewoon bellen. Als ik iets voor je moet halen of doen, zeg het maar. Bedankt voor het eten' knikte ik en ik sloot de deur, om een woedende blik op te zetten en vervolgens een paar meter verder te lopen. Daar typte ik in mijn mobiel, het nummer van Mackenzie in en wachtte tot ze antwoordde. Ik zou Drake komen ophalen, om weer naar huis te rijden en even lekker op de bank gaan zitten om even rustig na te denken en Drake over een uurtje of twee in bed te leggen, wat meestal leidde dat Drake samen met mij om iets van elf, twaalf uur naar bed te gaan.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ohw o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zal ik het even aanpassen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Melody Woods
    De bel gaat. Oh nee, nu al bezoek. Ik zucht even. Nouja, ze konden natuurlijk niet weten dat ik liever eerst rust wilde. Ik kan me ook wel voorstellen dat sommige meteen de mensen op bezoek laten komen om het maar achter de rug te hebben. Ik geef Puck aan Harry. 'Ik ga wel,' zeg ik en ik loop naar de deur. Ik open de deur en zie Liam met een meisje staan. Ze lijkt wat paniekerig, misschien omdat ze mij niet kent. 'Hallo Liam,' zeg ik glimlachend. 'Ik zal me even voorstellen,' zeg ik tegen het meisje naast hem, dat leek me wel zo netjes. 'Serena,' stel ik me voor en ik steek mijn hand uit. Ik kijk naar Liam. 'Ik hoop dat jullie het niet erg vinden maar ik wil eerst even rusten, jullie kunnen morgen wel langs komen,' zeg ik tegen hem en ik glimlach even. Al zie ik de blik van het meisje die me niet echt bevalt. 'Of is er iets anders?' vraag ik twijfelend.


    I've become so numb

    Brookie schreef:
    Liam James Payne

    'Waarom zou ik mee? Het is jou kind, niet die van mij' fronste ik. Normaal zou ik Rosalie wel helpen, maar als ze zo ging doen had ik er geen zin meer in. Nog even snel liep ik een paar straten terug naar het huis van Eirwen, maakte ik de deur open en keek met mijn hoofd de hoek om. 'Als je me nodig hebt kan je me gewoon bellen. Als ik iets voor je moet halen of doen, zeg het maar. Bedankt voor het eten' knikte ik en ik sloot de deur, om een woedende blik op te zetten en vervolgens een paar meter verder te lopen. Daar typte ik in mijn mobiel, het nummer van Mackenzie in en wachtte tot ze antwoordde. Ik zou Drake komen ophalen, om weer naar huis te rijden en even lekker op de bank gaan zitten om even rustig na te denken en Drake over een uurtje of twee in bed te leggen, wat meestal leidde dat Drake samen met mij om iets van elf, twaalf uur naar bed te gaan.
    Aangepast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [Zal ik het even aanpassen?]


    [Haha Laatmaar xd ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:59 ]


    I've become so numb

    Niall James Horan
    Ik knik naar mijn telefoon en reageer er niet op. "Drake blijft hier vannavond." Ik loop naar de keuken en kijk rond. "Wat eten we?" Ik loop naar Skyler en druk een kus op haar lippen. "Hi, babe." Als Mackenzie's mobiel gaat kijk ik ernaar. "Wie is dat?" Ik kijk naar Drake en til hem op. "Honger? Eet jij eigenlijk ook zonder lepel of vind Liam het oké dat je met lepels eet?" Ik kijk naar Drake en wacht op antwoord. Wat hij niet geeft, slim Horan! Het is een kind van één jaar, die praat nog niet. Ik zucht en zet Drake op de tafel. "FOOOOOOOOD!" Roep ik vrolijk.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosalie Sarah Angels

    'Liam,' schreeuw ik hem na, maar hij is al weg. Ik staar Serena aan en kijk haar even aan. 'Ik kom voor Harry,' zeg ik aarzelend. 'Maar gefeliciteerd,' breng ik met moeite uit en kijk haar even aan. 'Van Liam moest ik het nu zeggen...' Ik kijk haar even aan en bijt hard op mijn lip. 'Maar ik begrijp dat je moe bent.' Ik kijk Serena aan. Wat moest ik nou? Weer had iemand mij alleen achter gelaten op het punt dat ik hem of haar het meeste nodighad. Dus nu sta ik hier in mijn eentje op de stoep, te praten met een vrouw die net bevallen is. Een vrouw die net als mij een kind heeft gekregen van Harry. Ik staar langs haar heen, om haar blik te ontwijken. 'Kan ik Harry even spreken,' vraag ik haar. 'Dan kan jij met je kind...' Ik bijt op mijn lip. 'Dan kan jij je kind even verzorgen,' zeg ik uiteindelijk. Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. Ik lijk wel weer een onzeker tienermeisje, zoals ik hier sta! Ik zucht diep en probeer wat zekerder over te komen, maar dat was ik dus echt niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Ik blijf rustig zitten met Puck en wieg haar langzaam heen en weer. Haar grote groene ogen kijken nieuwsgierig overal heen als ze plots begint te huilen. Ow god. "Serena!" Roep ik en sta op terwijl ik Puck tegen mijn schouder aan leg en zachtjes op en neer hups en naar de deur loop. "Ik weet niet wat er is." Piep ik. Ik had echt mee moeten gaan naar de zwangerschap lessen. Misschien had ik er wat van opgestoken. Ik kijk even vreemd ik een meisje in de deuropening zie staan. Ik herkende haar van vanmiddag in het park maar het kleine meisje ontbreekt dit keer. Wat deed zij hier? Was ze een vriendin van Serena?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Melody Woods
    'Dankje,' zeg ik glimlachend. Ze leek me wel aardig en blijkbaar kende ze Harry dus. Ik knik. 'Als het echt zo dringend is,' zeg ik tegen haar en ik wil Harry net roepen als hij naar me toe komt met een huilende Puck. Ik lach even. 'Kom maar,' zeg ik en ik neem Puck over. 'Harry, ze is hier voor jou,' zeg ik en ik naar het meisje. Ik wist nog steeds niet hoe ze heette. 'Ik laat jullie wel even alleen,' zeg ik en ik neem Puck mee naar de woonkamer. Ze blijft huilen. 'Wat is er dan schatje?' zeg ik tegen haar en ik wieg haar heen en weer.


    I've become so numb

    Rosalie Sarah Angels

    Ik grinnik even zachtjes om Harry. Ik knik Serena toe en bijt op mijn lip. Als ze wegloopt met het kind kijk ik naar Harry. 'Je kent mij waarschijnlijk niet meer,' begin ik aarzelend. 'Maar ik moet je iets vertellen, eigenlijk al drie, bijna vier jaar,' zeg ik aarzelend. 'Van Liam moest ik het nu zeggen, hij is kwaad op me. En dat begrijp ik. ik begrijp ook dat jij kwaad gaat worden, want dit is een waardeloze timing van mij. Maar als ik het nu niet zeg, dan zeg ik het nooit.' Ik kijk Harry even aan en haal diep adem. Hoe ging ik dit zeggen? 'Puck is niet je eerste kind,' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. Ik sla mijn ogen neer en staar even naar mijn voeten. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Drie, bijna vier jaar geleden, ben je eh... Nou je begrijpt het wel,' mompel ik. Ik kijk hem aan, bang voor zijn reactie. Ik zet alvast een stap opzij. Waarom was Liam weggegaan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Ik keek het meisje vragend aan. "Je wilde me spreken." Vroeg ik haar vragend. Aarzelend begon ze te vertellen en ik werd er alleen nog maar verwarder van. "Dus, als ik het goed begrijp. Beweer je nu dat ik al 4 jaar lang een kind heb, van jou?" Vraag ik, iets spottend. Als ze de waarheid vertelde was het inderdaad een helle slechte timing. "Ik ken je niet eens, weet je naam niet en komt me doodleuk, nog geen paar uur na de geboorten van mijn kind, mijn eerste kind. Vertellen dat ik al vier jaar lang vader ben." Dacht ze nou echt dat ik dit geloofde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk Harry aan. Hij geloofde me niet. 'Haar ogen zijn precies hetzelfde als de jouwe. Ik ben niet achterlijk hoor. Ik zou het niet verzinnen. Ik sfeer je ik verzin het niet. En ik heet Rosalie,' zeg ik en kijk hem aan. 'En als je mij niet moet, prima. Maar alsjeblieft, geef Hailey een kans. Ze is je dochter,' dat laatste fluister ik. Ik kijk hem aan. 'Ik kan het niet meer alleen. Je hoeft haar niet gelijk nu op te vangen, maar over een paar maanden is prima.' Ik kijk Harry aan en sla uiteindelijk mijn ogen weer neer. 'Sorry dat ik zolang heb gewacht met het je te vertellen, maar...' Ik kijk Harry weer aan. 'Ik was gewoon bang,' zucht ik en kijk hem aan. 'Ik lieg niet, ik zou zoiets niet willen verzinnen. Ik zou zelfs willen dat het niet waar is. Waarom zou ik verzinnen dat wij een kind hebben samen, als jij net een kind hebt gekregen?' Ik kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [DNA test, zou ik zeggen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."