• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Nu wordt het interessant^^ hihihi]


    I've become so numb

    [en toen kwam Harry in de problemen. ;x sorry reageer zo. Ben even mijn walking dead marathon aan het voortzetten ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [en toen kwam Harry in de problemen. ;x sorry reageer zo. Ben even mijn walking dead marathon aan het voortzetten ;x]


    [Is goed c: ]


    I've become so numb

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk Liam en Eirwen oplettend aan die naar elkaar knikken. Ze weten het.... Ze hebben me door... Ik bijt hard op mijn lip en kijk ze beiden aan. Zodra Liam mijn naam uitspreek weet ik wat er gaat komen. Ik luister naar hem en luister naar de vraag. Zodra hij klaar is staar ik Liam aan. Ik weet niks te zeggen, mijn hele lichaam is op slot gedraaid. Mijn stem lijkt verweg, smoesjes verzinnen kan ik al helemaal niet. Mijn ogen schieten naar Hailey en dan weer terug naar Liam. Uiteindelijk staar ik naar mijn bord en haal diep adem. Liam was vast te vertrouwen... En Eirwen ook, toch? 'Ja,' mompel ik zacht, haast onhoorbaar. 'Harry is Hailey's vader,' fluister ik schor en bijt hard op mijn lip. 'Maar niemand weet het,' zeg ik voorzichtig en kijk op. 'Harry weet het niet, waarschijnlijk herinnert hij me niet eens meer. En nu is hij echt vader, voor zijn idee dan,' fluister ik zachtjes en zet mijn ellebogen neer op de tafel. Ik ontwijk Liam zijn blik en staar voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik zag Liam knikken. Die dacht dus hetzelfde. Dat kon toch geen toeval zijn. Toen hij begon te spreken werd het ook duidelijk dat ons precies dezelfde punten op waren gevallen. "En ook vanmiddag in het park. Harry liep langs, volgens mij dan ten minste, en je kromp helemaal in elkaar en trok Hailey min of meer je borst in." Nu hoefde ze ten minste niet alleen op Liam boos te worden. Ik wist hoe mijn emoties heel onstabiel waren, zeker tijdens de zwangerschap, maar stress door wat dan ook maakte emotioneelheid ook niet veel minder. Een ding wat ik hoopte dat echt niet zou gebeuren was dat ze ging huilen. Ik werd dan namelijk altijd zo awkward dat het enige wat ik dacht dat goed was was ze op hun rug kloppen en wachten tot ze ermee op hielden, wat dus vaak heel lang duurde. De keer dat ik probeerde iets anders te doen en de persoon in questie sterke drank achterover liet slaan was een nog minder groot succes geworden, dus ik hield het maar bij het awkward ruggeklop. Als ze het toegeeft worden mijn ogen groot, hoe erg ik het ook had verwacht. Ik loop naar haar toe en klop dus zacht wat awkward op haar rug. "Het komt wel goed, schatje."Ja, die zin. Die beruchte zin. De enige zin die uit mijn keel kwam op dit soort momenten. En het erge was nog dat ik het had opgepikt van een reclame voor fruitsap.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:34 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik wacht met reageren op Liam's reactie (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    'Dat is genoeg, ik bel Mackenzie en vraag om Harry's telefoonnummer. Hij moet het toch echt weten' zei ik gefronst. Ik nam de laatste hap van de lasagne en legde netjes mijn mes en vork op het bord, om vervolgens het bord op te tillen en het in de vaatwasser te zetten. Mijn gezicht maakte een rare beweging toen ik een lepel zag. Op mijn negentiende durfde ik ze op zijn minst nog aan te raken. Een kort gilletje verliet mijn mond, waarna ik mijn hoofd ophief en me stootte. 'AUW! Shit' mompelde ik en ik ging recht staan. Beteuterd keek ik op. 'Anders vraag ik Harry's telefoonnummer wel als ik Drake ga ophalen. Dan bel ik hem dalijk wel' zei ik en ik keek naar Hailey. 'Maar hoe komt het dan? Oh god, nee toch? Toch geen one-night-stand, of wel soms?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Tadaaahh]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Poor Hazza!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk naar Eiwen en glimlach dankbaar naar haar. Dan kijk ik Liam aan. 'Nee dat kan je niet doen!' Ik kijk hem met grote ogen aan. Ik volg hem met mijn ogen en reageer even niet als hij ineens gilt. 'Liam alsjeblieft. Bel hem niet. Op straat herkende hij me ook niet vandaag. Hij weet het waarschijnlijk niet eens meer,' jammer ik. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Eiwen. Ik duw haar voorzichtig terug op haar stoel. Dan kijk ik weer naar Liam. 'Hij heeft net een kind, dat kan je hem niet zeggen. Hij zal me haten...' Ik sla mijn ogen neer en verberg mijn hoofd in mijn handen. Dan kijk ik Liam weer aan. 'Het was een One night stand, maar ik had niet heel veel op. Hij waarschijnlijk wel... Ik was vroeg in de kroeg, hij kwam iets later. We hadden gekletst, gedronken, toen zijn we naar een club gegaan, werden nog meer dronken en we werden wakker naast elkaar, je snapt het wel,' mompel ik. 'Ik dacht voorda we naar die club gingen ik wel een kans had bij hem. Hij was aardig, flirtte met me...' Ik bijt op mijn lip. 'Na die ochtend heb ik hem nooit meer gezien. Een maand later kwam ik erachter dat ik zwanger was. Hij was de enige met wie ik het bed had gedeeld en die groene ogen...' Ik kijk even naar Hailey. 'Die zeggen genoeg...' Ik sla mijn ogen neer. 'Ik kan nu toch niet ineens zijn leven binnen stappen? Ik ben bang voor zijn reactie.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar Liam. Een traan rolt over mijn wangen die ik ruw wegveeg. 'Hij heeft het makkelijk. Hij ging gewoon vreemd met mij, ik kreeg het kind, hij weet er niks vanaf, hij heeft iedereen gewoon nog en ik ben alles kwijt geraakt. Al heb ik er iets heel moois voor teruggekregen.' Met een kleine glimlach kijk ik naar Hailey. Dan kijk ik naar Liam en bijt op mijn lip. 'Het is alleen, ze heeft geen vader en ze heeft geen opa en oma. Ze heeft alleen mij en ik heb alleen haar...' Ik bijt op mijn lip en kijk naar Eirwen en dan weer naar Liam. 'Dat wil ik niet, niet voor haar.' Ik bijt op mijn lip en kijk weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    nessje schreef:
    {Poor Hazza!}


    [Pfff moet hij maar niet vreemdgaan :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik luisterde naar Rosalie's verhaal. Wat erg. Tja, ik had nog nooit een one-night stand gehad, al was ik geen maagd meer sinds mijn 17e. Ik bleef zacht op haar rug kloppen. Dit was echt een verschrikkelijk verhaal. "Achg, meisje toch. Als je ooit iets nodig hebt of hulp nodig hebt met Hailey ofzo kan je me altijd bellen of aankloppen of wat dan ook." Het konijn was op de bank gekropen en lag nu op Hailey's schoot alsof ze dacht dat ze het meisje moest getroost worden. Ik keek naar Liam en schudde lichtjes mijn hoofd. "Doe maar niet. misschien als ze er klaar voor is, maar niet nu." Ik sloot mijn ogen even. Ik was best moe, maar ik moest nog even wakker blijven. Ik grinnekte zacht toen ik Liam weg zag springen van een losliggende pollepel. "Liam, rustig maar. Ik ruim hem zo op." Ik haalde een hand door mijn haren. Owen en Ianto waren nu bezig te proberen de vaatwasser open te krijgen om de borden af te likken. "Oi!" riep ik naar ze, waardoor ze wegliepen en iets hondachtigs gingen doen.


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk op naar Eiwen. 'Ga nou zitten,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Je bent zwanger, dan kan je niet alles doen,' zucht ik. Ik wilde het nu gewoon even niet over mezelf hebben. Ik kijk Eiwen dankbaar aan. 'Vrouwen begrijpen elkaar,' zeg ik met een kleine grijns. Ik duw Eiwen weer in haar stoel en kijk naar Liam. 'O ja, jij was degene met een lepelfobie,' grinnik ik zachtjes. Ik bijt op mijn lip en hoop dat het onderwerp Harry hier afgelopen is. Ook al weet ik dat ik het hem moet vertellen. 'Kan je wel Harry's nummer voor me regelen Liam,' vraag ik zacht. 'Ik denk dat ik zijn oude nummer nog heb,' mompel ik en kijk Liam en Eiwen even aan. Eiwen zag er ineens moe uit. 'Ben je moe? Liam en ik ruimen wel op.' Ik trek haar overeind en duw haar naast Hailey op de bank. Hailey kijkt me slaperig en verdrietig aan. Ik druk een kus op haar voorhoofd en wrijf de haren uit haar gezicht. Ze sluit haar oogjes weer. Het konijn ligt nog steeds op haar schoot. Ik glimlach even en kijk dan naar Liam. Ik loop naar de keuken en gooi de lepel in de vaatwasser. 'Kan jij de borden hier op het aanrecht neerzetten,' vraag ik hem en kijk zelf even naar Eiwen die nu zit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    'Harry heeft recht om het te weten, Eirwen. Er loopt hier een kind rond van hem, terwijl hij het geen eens weet' zei ik, met mijn ogen dichtgeknepen tot spleetjes. 'Misschien wordt Harry geen eens boos' zei ik. Ik was het niet met Eirwen en Rosalie eens. Maar ik stond aan niemands kant, Harry had eigenlijk nooit aan die one-night-stands mogen beginnen. Het was puur voor de lol. 'Ik haat lepels' mompelde ik in mezelf terwijl mij ogen weer naar de pollepel schoten. 'Maar alsnog. Het spijt me voor je, Rosalie. Dat Harry zoiets deed' zei ik. Ergens hoopte ik dat Harry het al wist. Dat was dan al wat makkelijker, zeker al een heel stuk. 'Tuurlijk' knikte ik en ik begon mee te helpen.

    [Kort, zit op nieuwe iPod ^-^]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ken het probleem]

    Eirwen
    Ik liet me door Rosalie op de stoel duwen en keek naar Liam. "Hij wordt misschien niet boos, maar dit leid zeker weten tot een hele awkward situatie in het beste geval." Ik geeuwde even. Ik had te hard gewerkt vandaag en echt heel erg gestrest om die cd. Ik was echt moe. Ik liet me op de bank slepen en aaide zacht over de rug van het konijn wat nogsteeds op Hailey's schoot lag. "Zal ik d'r overnemen?" vroeg ik aan het meisje, maar die schudde nee. Blijkbaar vond ze het dus wel leuk. Ik staarde een beetje levenloos naar de tv. Ik vond het niet netjes om hen te laten afwassen, maar ik was zo uitgetelt dat het me maar weinig kon schelen op dit moment. Straks als het eten was ingewerkt zou ik wel weer rond kunnen komen, maar nu eventjes niet. Ik keek naar mijn handen, mijn bottige handen. Mijn polsen waren dunner dan ooit. Dat merkte ik aan de festivalbandjes rond mijn polsen die veel losser zaten dan toen ze erom gingen. Toch kon ik me er ook niet te brengen meer te eten. Misschien was de baby daarom wel zo druk, omdat die al mijn eten opat en om nog meer zeurde.


    Bowties were never Cooler