• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    Santana was weer weggegaan en ik was bezig terwijl een paar meisjes hun album opnamen. Toen Mackenzie binnenkwam, gebaarde ik dat ze even pauze mochten nemen en glimlachte. 'Hé, Mackenzie!' zei ik en ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Het heeft geen zin om te zeggen dat je hier niet mag eten, dus ik houd mijn mond' grinnikte ik. 'Ga maar weer verder' lachte ik in de microfoon en de meisjes knikten meteen. Ze begonnen weer met een nieuw nummer, waar ik aan verschillende knoppen draaide en knoppen omhoog schoof. 'Eirwen krijgt een tweeling' zei ik om het nieuws te delen en ik glimlachte. Drake had het vast naar zijn zin. Een zucht verliet mijn mond. 'Ik mis One Direction' zei ik zacht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte en keek naar de meisjes die begonnen te zingen. Om eerlijk te zijn waren ze veel te perfect. Gewoon van die bitches van de middelbare school, weet je? ''Ik ook. Die tijd was veel leuker en beleefde ik van die leuke dingen.'' glimlachte ik waterig. Het was werkelijk een geweldige tijd en even keek ik schuin naar Liam. ''Misschien moet One Direction wel terugkomen. Een comeback.'' zei ik met een grote grijns en wiebelde met mijn wenkbrauwen. Als het ging gebeuren zou ik echt een gat in de lucht springen. Maar de kans is niet zo ongelofelijk groot om eerlijk te zijn. Er is altijd een kans. ''Ze zijn echte bitches zeg.'' mompelde ik met mijn blik naar de meiden. ''Veel te perfect.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Uhm, Mackenzie? De microfoon stond aan' fluisterde ik, waarna ik met een zwak glimlachje naar de kwade meisjes keek. 'Sorry' mimede ik en ik keek Mackenzie grijnzend aan. 'Wat ben je toch weer gemeen' lachte ik, terwijl ik de microfoon uitzette. 'Trouwens, ik weet zeker dat ze andere jongens niet willen of kunnen. Ik heb het ook moeilijk met mijn werk en Drake' mompelde ik. Ik zuchtte en sms'te Olivia hoe het met Drake ging. Gelijk kreeg ik een foto terug waar Drake vrolijk met het zusje van Olivia aan het spelen was. Een glimlach kwam rond mijn mond en ik stopte mijn mobiel weg. 'Moet jij niks doen?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Oeps. De microfoon stond blijkbaar nog aan. Foutje. ''Je weet dat ik soms gemeen kan zijn. Zeker in het bijzijn van dat soort meisjes.'' Grinnikte ik en keek lachend naar Liam. Het was gewoon een - slechte - gewoonte van me om arrogant over te komen. Ik keek schuin naar Liam. ''We kunnen het altijd proberen. Dan gaan alle vrouwen of vriendinnen van de jongens en ik een grote oppasdienst organiseren voor alle kinderen.'' lachte ik. Misschien kon het nog werken ook. Ik schudde bij de vraag van Liam. ''Je weet het toch? Geen werk. Geen vriendje. Geen kind. Verveling thuis, dus toch maar hier heen gegaan.'' grinnikte ik. Voor de grap stak ik mijn middelvinger naar de meisjes toe. Niet serieus bedoeld.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik sloeg de middelvinger van Mackenzie weg ik keek boos. 'Zo krijg ik problemen' siste ik. Ondertussen stormden de meisjes kwaad weg en ik keek Mackenzie teleurgesteld aan. 'Dat bedoel ik dus' zichtte ik, waarna ik mijn hoofd schudde en het een en ander opschreef. 'Ze zijn aardig en kunnen goed zingen. Het uiterlijk heeft niet meteen alles over het innerlijk te zeggen, hoor' gromde ik en ik ging goed in mijn stoel zitten, om me naar Mackenzie te draaien. 'Ga dan op zoek naar een relatie. Als je de eerste stap niet zet, werkt het nooit, weet je' zuchtte ik. Ineens kwam er een vraag in me op. Hoe zou het nu met Danielle zijn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( Wat vinden jullie van een krantenartikel met iets over een terugkeer van One Direction? Of dat denken ze tenminste)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    "Laten we dan maar vertrekken." Ik druk een korte kus op Skyler's lippen en leg Jayden in de maxicosie. Ik heb geen zin om de kinderwagen mee te nemen. Ik trek mijn jas aan en doe dan ook de mini-jas van Jayden bij hem aan. Ik leg een deken over hem heen en til de maxicosie op. "Ik zal even naar het adres vragen." Grijns ik. Ik sms Harry snel. Gefeliciteerd! We willen wel langskomen, maar wat is je adres? XNiall


    Skyler Daffney Thompson

    Ik knikte en genoot even van het korte moment dat Niall zijn lippen de mijnen raakten. Ik ruimde nog even snel op wat er op te ruimen viel en liep toen weer terug om mijn jas te pakken. Ondertussen had Niall Jayden al in de maxicosie gelegd en hadden ze beide hun jas al aan. Ik keek nog even om, of alles gedaan was en of alles uit stond en besloot toen dat we weg konden gaan.
    'Het adres lijkt mij inderdaad wel handig. Bovendien, als we op kraamvisite gaan, is het dan niet leuk om nog even langs de winkel te gaan om iets voor ze te kopen?' stelde ik voor en keek Niall vragend aan.


    Happy Birthday my Potter!

    [Ja (: Goed idee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Goed idee. In een roddel blad ofzo?]


    Bowties were never Cooler

    SerpentsKiss schreef:
    ( Wat vinden jullie van een krantenartikel met iets over een terugkeer van One Direction? Of dat denken ze tenminste)


    (I like it c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde met mijn ogen en toen liepen ze opeens weg. ''Het was maar als een grap bedoeld! Wist ik het dat ze er niet tegen konden..'' mompelde ik. Nu voelde ik me schuldig tegenover Liam. In al die jaren was ik geen steek veranderde eigenlijk. ''Meestal wel. Ik zeg het je maar. Er zit wel altijd iets naars in hun. Je moet gewoon wachten op het juiste tijdstip wanneer ze je eisen voor een contract bij een management om beroemd te worden.'' mompelde ik en keek met fronsende wenkbrauwen naar Liam. ''Ik ben heel bijgelovig. Dus ik zeg altijd dat liefde naar je toe komt.'' grinnikte ik. Ik had nogal rare trekjes. ''Ik ga je iets beloven. Als die meiden hier weer terugkomen of ik ze op straat tegenkom. Ga ik ze mijn excuses aanbieden.'' zuchtte ik. Dat deed ik vrijwel nooit. Maar anders voelde ik me té schuldig tegenover Liam en dat wilde ik niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Zweer het' grinnikte ik. Ik zuchtte en draaide een rondje met mijn stoel. 'Nu verveel ik me' mompelde ik en ik begon Viva la Vida van Coldplay te neuriën. Het was ondertussen al een oud liedje, wat ongeveer een paar jaar geleden uitkwam. Meer dan zes jaar geleden. 'Ik wouw dat het zes jaar geleden gewoon doorging. Dan was One Direction er nu nog. En alle fans' Alle herinneringen kwamen weer in me op. Het was een fijne en mooie tijd. 'Maar toch ben ik blij dat het zo is gegaan. Anders had ik Sascha niet ontmoet en had ik Drake nu niet. Beroemdheid duurt maar even' glimlachte ik, waarna ik steeds meer rondjes en sneller begon te draaien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Eindelijk waren alle muren geschildert. Ik veegde met de rug van mijn hand het zweet van mijn voorhoofd en legde de derde kwast ook in de terpetine. Ik deed de deksels op de verf en ging bij het hoge raam zitten dat van plafond tot vloer strekte aan een muur. De gordijnen ervoor lagen nu op mijn slaap kamer, omdat ik er geen verf aan wilde hebben. Ik staarde naar buiten, naar de Thames waar de boten rustig over voorbij voeren. Ik zou zo wel op de brug gaan zitten. Ik keek nog even voor ik met moeite opstond en naar de badkamer liep om me op te vriffen en mijn blaas te legen, aangezien het nogsteeds druktemakers waren in mijn buik die overal tegenaan bleven trappen. Toen dat alles eenmaal klaar was trok ik mijn gympen aan en liet de honden naar buiten rennen, zoveel zou er niet met ze gebeuren. Zelf ging ik op de brug zitten met een uitzicht op het park. Mijn benen bungelden over de rand en ik staarde uit over het water en de bomen van het park. Ik was moe van het schilderen, maar wel heel blij dat het af was. Nu alleen nog 2 namen en de meubeltjes kopen. Ik staarrde naar het water dat glinsterde in het late ijszonnetje. Waarschijnlijk zou het binnekort wel weer gaan vriezen. Terwijl ik naar de golfjes keek kwamen er twee namen in mij op: Finnegan en Daniel, Finn en Dan om het kort te houden. Ik pakte mijn telefoon en smste mijn ouders en Liam: 'De tweeling gaat Finn en Dan heten. Liefs' Meer mensen hoefde het niet persee nu te weten. Ik aaide zacht over mijn buik. "Finn en Dan. Vinden jullie dat ook goed?" Ik kreeg een paar zachte schopjes terug tegen mijn hand. Volgens mij dus wel. Ik glimlachte en keek even naar het park, waar Ianto en owen niet veel bijzonders leken te doen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 20:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte, maar schudde toch lichtjes mijn hoofd. ''Beloofd. Zweren dat kan ik niet.'' lachte ik. Ik keek naar Liam die steeds rondjes met zijn stoel begon te draaien en steeds sneller. Zelfs ik werd er een beetje duizelig van. ''Dan breng je One Direction weer terug. Simpel als wat. In de studio een demo maken en dan het verkopen aan een management verkopen.'' glimlachte ik. ''Sommige dingen veranderen je leven drastisch. Soms leuk, anderen minder leuk.'' zei ik wijs. Ik grinnikte even en pakte Liam's stoel vast zodat hij stopte met draaien. ''Ik word er gek van, Li. Serieus.'' lachte ik. Ik kuste hem klef op de wang en lachte het weer uit. Dit had ik even nodig. Een dosis lachen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Grijnzend draaide ik nog harder. Uiteindelijk draaide ik zo hard dat mijn stoel omklapte, en ik op de grond lag. Ik strekte mijn armen uit en probeerde Mackenzie's handen te pakken zodat ik op kon staan. 'Ik kan er niet bij' zeurde ik en ik keek Mackenzie smekend aan. 'Help! Ik word nog opgegeten door één of andere eng monster dat onder de grond zit. Alleen maar omdat jij me niet hielp' fronste ik en ik strekte dramatisch mijn armen verder uit. 'Help nou, ik kan er niet bij-hij!' zuchtte ik en ik liet mijn armen zakken. 'Dan blijf ik hier wel eenzaam liggen. Zonder voedsel en drinken. Zo koud' Doodserieus sloeg ik mijn armen om mezelf heen en draaide om. Ik kreeg een berichtje en schoot op, waarna ik mijn hoofd stootte. Al de derde keer deze week. Snel pakte ik mijn mobiel en las het berichtje van Eirwen. Mooie namen, echt waar. Hoe kom je erop? Stuurde ik terug.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 20:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."