• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Aria Maya Knight | Piraat

    Ik kijk Louis met opgetrokken wenkbrauw aan. 'O dus jullie praten over ons,' zeg ik met een grinnik. Ik laat ons het water in zakken. Ik zucht diep. 'Nieuw ja,' mompel ik en pak een roeispaan. Met krachtige slagen begin ik te roeien. Zeemeerminnen wil ii nu niet tegenkomen. Binnen een paar minuten staan we op land. Ik spring uit het bootje en sleep die op het land. 'Maar laat me raden. Die woorden zijn niet echt vrouwvriendelijk,' zeg ik met scheve grijns. Ik was het gewend. Sommige mannen moest je eerst overboord gooien, voordat ze stopte met je te betasten. Ik snap best dat ze hun behoeftes nodig hebben, mar de meeste waren gewoon ranzi en vies. En oud. Ik kijk even naar Louis en verdwijn dan het bos in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Michel Aury

    "o dus jullie praten over ons, nieuw ja" grinnikt ze en ik kijk haar even onschuldig aan "dat kan ik niet ontkennen nee" zeg ik dan lachend. Sneller als verwacht zijn we al aan land, we stappen uit en trekken het bootje uit het water. "Maar laat me raden. Die woorden zijn niet echt vrouwvriendelijk" er verschijt een schuine lach op haar gezicht, ik schud mijn hoofd "sommige mannen hier zijn zo respectloos naar vrouwen toe, maar lang niet allemaal hoor!" Ik ben opgegroeid met vijf zussen, ik was de jongste, 'een ongelukje'. Respect voor vrouwen heb ik zeker, anders als mijn vader. Hij was behoorlijk streng en hardhandig en heeft mijn moeder en zussen een aantal keer geslagen. Ik was zijn enige zoon en daar was hij naar zijn zeggen 'zuinig' op, ik heb nooit begrepen waarom hij dan niet 'zuinig' was op zijn dochters. Er lopen een paar mannen op het schip die een beetje het zelfde karakter hebben als mijn vader, deze hou ik bijna automatisch goed in de gaten. Ik volg Aria verder het bos in, de bomen zijn hoog en er zijn tientallen vogels die vrolijk door elkaar zingen. Het is altijd fijn om even vaste grond onder mijn voeten te hebben en ik vraag me af of ze verder nog plannen heeft hier.

    Aria Naya knight

    Ik glimlach en knik even. 'Weet ik dat ook weer,' lach ik en kijk opzij naar Louis. Dan laat ik mijn blik door het bos gaan. 'Jij bent de ergste smeerlap,' grijns ik en kijk hem aan. Natuurlijk was dat niet zo, hij had juist het meeste respect voor vrouwen. Ik kan niet ontkennen dat ik een paar keer sex heb gehad met een paar van de mannen aanboord, maar dat waren alleen de mannen die ik nog wel een beetje aantrekkelijk vond. Niet dat de sex fijn was. Eentje had me zelfs een klap verkocht tijdens. Sindsdien doe ik het mezelf niet meer aan. Ik stap over boomstronken heen en kijk opzij naar Louis. 'Al die lui lopen tegen mij te zeiken dat ze behoeftes hebben,' zeg ik hem. 'Maar jij bent ook een man, heb jij daar dan geen last van?' Ik kijk hem aan en zie dan fruit hangen. Met mijn mes hak ik het vam de boom en geef louis oo een stuk. Ik ruik er eerst aan. Enkel om zeker te weten dat ze nier giftig zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Djeesun schreef:
    Davey Scarr

    De manier waarop ze keek gaf me een raar gevoel. Zij gaf me in het algemeen een raar gevoel, waarom voelde ik de dwang om haar te beschermen? Het voelde fijn, een soort band met iemand hebben. Al kende ik Aily nog maar net, het voelde goed om hier met haar te zijn. " Dat is lief, maar pas maar vooral op jezelf. Niemand zal een lief meisje als ik zomaar aanvallen," grinnikte ze " Bovendien kan je misschien mij beter aan het woord laten als we hem tegenkomen. Als hij niet weet dat we bij Hook horen, zijn wij in het voordeel." Ik dacht na, ze had een punt. Ik knikte om te laten merken dat ik het met haar eens was en gaf een glimlach. Ik legde mijn arm over haar schouders, "Maar stel dat jou aan het woord laten en lieve meisjes blik niet helpt, dan zal ik achter je staan." Ik gaf een tand blootstellende lach. En liep rustig verder, mijn benen waren gewend en ik draaide me om en liep achter door terwijl ik naar haar keek. "Als je ooit iemand nodig hebt op het schip, dan weet je me te vinden he?"


    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Hij leek er even over na te denken, maar knikte uiteindelijk wel met een glimlach op zijn gezicht. Ik was nogal verbaasd toen hij plots een arm over mijn schouder legde en keek hem dan volgens mij ook best wel vreemd aan. 'Maar stel dat jou aan het woord laten en lieve meisjes blik niet helpt, dan zal ik achter je staan.' Ik lachte zachtjes en begon ook weer te lopen, toen hij onze weg vervolgde. Hij was eigenlijk best wel schattig, zoals hij nu deed, al had ik wel een beetje het idee dat ik onderschat werd, maar dat was nooit zo'n probleem. Als je in moeilijkheden zat en mensen onderschatten je, kon dat soms nog wel eens handig uitpakken.
    'Als je ooit iemand nodig hebt op het schip, dan weet je me te vinden he?' Davey was onderhand achteruit gaan lopen, zodat hij mij aan kon kijken. Hij zag nu alleen niet dat hij recht op dikke boom met een tak op hoofd-hoogte afliep.
    'Misschien moet je dan eerst wel uitkijken waar je loopt, voor je ergens tegenaan loopt en je hoofd stoot,' zei ik met een grote grijns op mijn gezicht en greep hem bij zijn pols om hem tegen te houden en hem zo om te draaien dat hij de tak vlak voor ons kon zien. 'Maar ik zal het niet vergeten, superman.'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Michel Aury

    "weet ik dat ook weer" lacht ze, even kijkt ze me aan om daarna heet blik weer op het bos te richten "jij bent de ergste smeerlap" ze kijkt me weer lachend aan. "O? Denk je dat?" vraag ik haar dan plagend. "Al die lui lopen tegen mij te zeiken dat ze behoeftes hebben, maar jij bent ook een man, heb jij daar dan geen last van?" vraagt ze dan, ik moet even lachen om de directe vragen die ze stelt dan haal mijn schouders op "en wat dan nog?" mompel ik. Ze drukt een stuk fruit in mijn handen en ik pak mijn mes om er een stukje af te snijden. Sommige mannen op het schip waren enorm simpel als het om vrouwen ging en soms kreeg ik zelfs het gevoel dat een aantal dachten dat ze alleen voor seks op het schip waren gekomen en hier als een soort hoertjes rondliepen. Persoonlijk vind ik het behoorlijk laag om zo over vrouwen te denken. Ik stopte een stukje van de vrucht in mijn mond, niets was lekkerder als een beetje verst fruit. Eigenlijk was ik net wat anders als de doorsnee man hier aan boord, ik was misschien wat minder grootgebekt maar ook minder oppervlakkig al zeg ik het zelf. "of verbaast het je dat ik nog niet naar je toe ben gekomen" zeg ik lachend, ik leg voorzichtig een hand op haar schouder "hee Aria, ik heb ook zo mijn behoeftens.." zeg ik met een zo hees mogelijke stem dicht bij haar oor, een beetje zoals een aantal mannen aan boord praten. Dan laat ik mijn hand weer van haar schouder glijden en begin te grinniken.

    Davey Scarr | Pirate

    Een grote grijns spreidde zich op haar gezicht, en ik trok vragend mijn wenkbrauwen op. "Misschien moet je dan eerst wel uitkijken waar je loopt, voor je ergens tegenaan loopt en je hoofd stoot" Haar hand greep mijn pols en hield me tegen om nog een stap te zetten. Ik draaide mij om en begreep wat ze bedoelde. Ik staarde naar de tak, ik voelde me deels dom dat ik er bijna tegen aan was gelopen. "'Maar ik zal het niet vergeten, superman" Ik keek naar haar, en grinnikte. "Ik zal wel naast je lopen, je hebt namelijk niks aan je superman als hij neer word gehaald door een tak." Ik haalde lachend mijn schouders op en liep naast haar verder door het bos. Er kwam een eind in zicht, eigenlijk waren mijn benen aardig moe van onstabiel en lang lopen. Ik ging op een rots zitten en keek over de oceaan. "Soms als het tegen zit kijk ik over de zee en herriner ik me eraan hoe mooi alles hier eigenlijk is." Mijn ogen zochten de hare. "Hoe mooi iedereen hier eigenlijk is. " Ik gaf een zachte glimlach. Op het moment wou ik nog lang niet terug naar het schip, die paar vierkante meter raakte je na een tijdje ook wel zat.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aria Maya Knight

    Ik eet rustig het stukje fruit op en loop dan een beetje omhoog richting de top van een heuvel. Boven aan plof ik neer op een rots en kijk naar het water beneden ons. Ik Slik het fruitstukje door en bij op mijn lip. 'Nee ik weet gewoon dat jij de grootste smeerlap bent,' lach ik zacht. 'Dus je hebt die behoeftes ook,' lach ik zacht en kijk hem eeven aan. 'Alleen jouw respect zit je in de weg om naar mij of Aily te stappen.' Ik trek mijn knieën op. Ik voel ineens een hand op mijn schouder en een hese stem in mijn oor. Ik ril en kippenvel komt op mijn armen. Ik kijk om naar Louis en rol met mijn ogen. 'Klootzak,' mompel ik en lach zachtjes. 'Ze doen het iets anders hoor,' lach ik en kijk Louis aan. 'Je deed het weer veel te netjes.' Ik bijt op mijn lip. 'Daar gaat het meer zo.' Zeg ik en bijt op mijn lip. Ik pak hardhandig zijn schouders en duw hem tegen de muur. 'Zorg ervoor dat ik geniet,' zeg ik met mijn mannen namaak stem. Het klinkt trouwens niet goed ofzo, eerder belachelijk. Vervolgens trek ik Louis zijn shirt uit. Ik zet weer een stap achteruit en grinnik even. Ik gooi zijn shirt terug, maar bekijk wel even zijn lichaam. Ziet er goed uit. 'Dus... En als ik het niet doe krijg ik een klap.' Ik draai me om en ga weer op de rots zitten. 'Dus tja Louis,' lach ik en kijk hem aan. 'Je bent gewoon veel te aardig voor mij,' grijns ik en pak mijn mes te voorschijn. Verveeld speel ik er een beetje mee en stop die dan in het zand. 'Ik vind dit echt een mooi plekje,' zucht ik dan en kijk naar het uitzicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    'Ik zal wel naast je lopen, je hebt namelijk niks aan je superman als hij neer word gehaald door een tak,' zei hij en ging naast mij lopen. Vanuit mijn ooghoeken keek ik even onopvallend naar hem. Tot nu toe was hij zeer verassend geweest. Ik had hem nog niet eng of bedreigend gevonden en in tegenstelling tot de meeste andere piraten, vond ik het niet erg om hier met hem te lopen. Die waren vaak opdringerig en ik bleef dan ook het liefst bij ze uit te buurt. Ik had mij al vaak genoeg uit benauwde situaties weten te redden en wist niet hoe lang ik dat nog vol zou houden. Natuurlijk deed ik op het schip gewoon leuk en daagde ik ze zelfs uit, zo was ik nou eenmaal. Mijn sarcastische opmerkingen en geplaag hoorde bij mij. Maar erg slim was het soms niet. Stel je voor dat er zo'n engerd achter mij aan was gesprongen in plaats van deze krullenbol van ongeveer mijn leeftijd. Dan had ik mogen zwemmen voor mijn leven.
    We waren bij het einde van het bos gekomen, wat eigenlijk ook maar goed was, want ik was bekaf. Eerst dat zwemmen en we hadden nu ook al een stuk gelopen. Bovendien moest je niet vergeten dat ik daarvoor hard gewerkt had om dat stomme schip schoon te krijgen, wat een onbegonnen werk was. Davey was op een rots neergeploft en keek naar het water dat ook aan deze kant van het eiland schitterde in het zonlicht. Ik volgde zijn voorbeeld en ging in lotushouding op een rots naast de zijne zitten.
    'Soms als het tegen zit kijk ik over de zee en herriner ik me eraan hoe mooi alles hier eigenlijk is.' Mijn blik kruiste die van Davey en er speelde een glimlach om mijn lippen. 'Hoe mooi iedereen hier eigenlijk is.' Ook Davey glimlachte en ik bedacht mij dat de kuiltjes in zijn wangen, wanneer hij glimlachte en zijn donkere krullen echt heel schattig waren. Het paste bij de manier waarop hij nu met mij omging. Lief en beschermend, iets wat ik eigenlijk helemaal niet gewend was.
    Ik wende mijn blik weer af en keek naar de golvende bewegingen van de zee. 'Ik kan hier wel uren blijven zitten,' zei ik met een zucht en strekte mijn benen uit om mij achterover te laten zakken op de rots en op mijn ellebogen te steunen. Ik sloot mijn ogen en genoot van de warme zon op mijn gezicht. 'Weet je, ik ben blij dat jij in het water was gesprongen en niet één van die vieze oude enge piraten.'


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr | Pirate

    Haar glimlach vertelde me dat ik niks fouts had gezegd. Het was voor het eerst dat ik me zo beschermend over iemand voelde. Ik was van mijzelf niet gemeen aangelegd, maar zo lief als vandaag was ik nog nooit geweest. Ik wist niet goed hoe ik er mee om moest gaan., het was allemaal nieuw voor me.
    Ik staarde naar haar, haar blik gekeerd naar de zee. "Ik kan hier wel uren blijven zitten," zei ze zuchtend. Ze strekte haar benen uit en liet zich achterover zakken op de rots. Haar ogen waren dicht,
    "Weet je, ik ben blij dat jij in het water was gesprongen en niet één van die vieze oude enge piraten." Ik grinnikte, ik probeerde haar gezicht te lezen of ze misschien sarcastisch was, maar haar gezicht toonde alleen maar rust. Ik glimlachte, "Ja heb jij even geluk." Ik keek naar de zee en tekende met mijn vinger willekeurige vormen op de rots. "Ik ben ook blij dat ik in het water ben gesprongen." Ik keek voor mij uit en fronste even, ik moest er niet aan denken dat een of andere vieze oude piraat een vinger op haar legde. Ik liet mijn blik terug op haar vallen, en grijnsde. "Maar wie zegt dat ik stiekem ook niet een vieze enge piraat ben." Ik gaf een speelse lach en trok uitdagend een wenkbrauw op.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Ik opende één oog en keek naar hem. Dan waren we in ieder geval allebei blij, iets wat mij eigenlijk wel tevreden stelde. Om de één of andere reden vond ik het leuk dat Davey blij was. Vreemd, want emoties van anderen waren normaal niet echt dingen die mij interesseerden, tenzij ik er mensen mee kon plagen. Hij keek met een frons voor zich uit, waarna hij zijn gezicht weer naar mij draaide. 'Maar wie zegt dat ik stiekem ook niet een vieze enge piraat ben.' Hij lachte speels en trok een wenkbrauw op. Zo was hij eigenlijk best wel sexy...
    Ik keek hem bedenkelijk aan. 'Hmmm, dat zou wel heel jammer zijn,' kwam er langzaam uit mijn mond. Mijn blik dwaalde even over het water, om vervolgens onverwachts op te springen en met een soepele beweging mijn zwaard uit zijn schede te halen. Ik richtte hem op Davey en keek hem geamuseerd aan. 'Want dan zal ik je toch echt aan mijn zwaard moeten rijgen en je lichaam in de oceaan moeten dumpen.' Ik liet mijn blik even heel opvallend over zijn lichaam gaan. 'En dat zou toch echt zonde zijn,' grijnsde ik waarna ik mijn zwaard weer liet zakken.


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr | Pirate

    Haar gezaicht stond bedenkelijk, "Hmmm, dat zou wel heel jammer zijn, " de woorden kwamen langzaam uit haar mond terwijl ze terug naar het water keek. Ik sloot glimlachend mijn ogen, tot ik naast me beweging hoorde. Ik staarde naar Aily die ineens op sprong en in een soepele beweging haar zwaard uit haar schede wist te halen. Ze richte hem op mij, ik haalde mijn wenkbrauwen p en keek naar haar. Een geamuseerde lach speelde op haar lippen. "Want dan zal ik je toch echt aan mijn zwaard moeten rijgen en je lichaam in de oceaan moeten dumpen." Haar ogen gleden over mijn lichaam, en een lach speelde op mijn gezicht. "En dat zou toch echt zonde zijn," Ze grijnsde en liet haar zwaard weer zakken. Ik sprong ook op en trok een nep geschrokken gezicht. "Onee, mevrouw de piraat doe mij niks, zon arm jochie als ik. Ik doe alles voor U!" Ik gaf een zachte lach en trok onverwachts ook mijn zwaard. Ik was benieuwd naar haar skills. Ze leek me wel het type dat wist hoe ze een zwaard moest handelen maar was ze ook goed? "Vecht tegen deze arme knul, " Ik trok grijnzend een wenkbrauw op. "Als je durft." Ik wist dat ze geen nee zei tegen zoiets. Speels stak ik mijn tong uit.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Louis Michel Aury

    Ik kom naast haar zitten 'Klootzak,' mompelt ze als ik in haar oor fluister. 'Ze doen het iets anders hoor, Je deed het weer veel te netjes' ik moet even lachen als ze dat zegt. 'Daar gaat het meer zo' ze pakt me hardhandig bij mijn schouders 'Zorg ervoor dat ik geniet,' bromt ze dan, ik schiet in de lach van haar stem "charmant." Grinnik ik. Dan trekt ze ineens mijn shirt uit en zet een stap naar achter. Ik schud even mijn hoofd terwijl ik naar haar kijk 'Dus... En als ik het niet doe krijg ik een klap.' Mijn shirt word weer terug gegooid en ze draait zich om op weer op de rots te gaan zitten. 'Dus tja Louis, Je bent gewoon veel te aardig voor mij' grijnst ze en ze haalt haar mes tevoorschijn en begint er mee te spelen. Ik slenter ook weer terug naar de rots terwijl ik mijn shirt weer over mijn hoofd trek. 'Wie zegt dat ik aardig bén, misschien doe ik wel aardig maar ben ik stiekem een enorme eikel" ik ga weer naast haar zitten en kijk haar aan met een schuine lach op mijn gezicht. 'Ik vind dit echt een mooi plekje,' Zucht ze en ik knik. "Bijna alle plekjes hier zijn mooi" Zeg ik als ik even van het uitzicht geniet.

    Aria Maya Knight

    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. 'Ik weet het heel charmant. Maar de mannen op die boot zijn ook niet charmant. De meeste dan.' Ik kijk weer voor me uit en grinnik even. 'Ja misschien ben je een eikel, maar dat geloof ik niet in.' Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Alleen je uiterlijk al. Totaal anders dan de andere. Als ze nou allemaal zo waren,' grinnik ik. 'Dan had ik tenminste leuke mensen om naar te kijken,' zeg ik met een grijns. 'Maar als je echt een eikel bent, dan kom ik daar snel genoeg achter,' zeg ik en kijk hem aan. 'Ja daar heb je gelijk in. Toch vind ik dit het mooist, vooral bij zonsopgang en zonsondergang.' Ik glimlach even en leg mijn hoofd op mijn knieën. Soms was ik best een breekbaar meisje. Ik deed me altijd stoerder voor dan ik was en ik was ook wel instaat mezelf te verdedigen, maar ik was breekbaar. Dus soms konden mannen makkelijk de baas over me zijn, vooral als ze iets voor me betekende. Vooral Hook had die macht over me. Niet dat hij iets over me betekende, maar hij had gewoon de macht. Bij Louis durfde ik meer mezelf te zijn. Ik sloot me niet af, maar heel breekbaar was ik niet. Zover ik dat zelf dacht tenminste.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Omg, ik heb gewoon een ruime voldoende voor mijn scheikunde PTA, terwijl ik dacht dat het vet slecht ging -sorry, moest het even kwijt- :') )

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Ik zette een kleine stap achteruit, toen Davey opsprong en mij gespeeld geschrokken gezicht aankeek. 'Onee, mevrouw de piraat doe mij niks, zon arm jochie als ik. Ik doe alles voor U!' Ik grinnikte om zijn woorden en wilde hem net vragen of alles ook echt alles was, maar ik kreeg de kans niet, want dit keer was hij degene die plots zijn zwaard trok. Aangezien ik net al een stap achteruit had gezet, hoefde ik dat nu niet te doen, maar ik kon niet ontkennen dat ik wel zeer verbaasd was. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan.
    'Vecht tegen deze arme knul. Als je durft.' Ik moest mij inhouden om niet heel hard te gaan lachen en hem gelijk prijs te geven dat zwaard vechten eigenlijk mijn enige voordeel was op de boot tegenover al die enge piraten. Ik was immers niet sterker en met pistolen en dergelijke kon ik ook niet omgaan. Ik keek hem dus met grote ogen aan en deed alsof hij mij in twijfel had gebracht.
    'Ik weet niet hoor,' kwam er overtuigend uit mijn mond. Oké, ik had nog een voordeel. Ik kon heel gemakkelijk doen alsof ik maar een zielig arm klein blond meisje was. 'Doe je wel voorzichtig met me?' Ik keek hem met smekende ogen aan.


    Happy Birthday my Potter!

    (Great job!)

    Davey Scarr | Pirate

    Haar grote ogen keken mij aan, ik kon zien dat ze twijfelde, of dat dacht ik in ieder geval. "Ik weet niet hoor." De woorden verlieten haar lippen, en ik vroeg me af of ze uberhaupt kon zwaardvechten. Daar stond ze dan, ze leek ineens zo zwak, zo klein. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. Misschien was ze wel gewoon een goede actrice en nam ze me in de maling. Maar het leek zo echt, "Doe je wel voorzichtig met me?" De woorden kwamen er zachtjes uit, ze leek bang. Haar ogen waren groot en smekend. Ik trok een wenkbrauw op, het was zo moeilijk te geloven. Op de boot leek ze nergens bang voor te zijn maar hier, voor een vriendelijk zwaardgevecht. Ik gaf een zachte glimlach, "Ik zou niet anders durven." Ik belsloot haar hulp te geven. "Ik zal het makkelijk maken, ik hou één arm op mijn rug. " Haar makkelijk verslaan zou ook niet leuk zijn, ik dacht na en grijnsde. "Maar om het spannend te houden de winnaar mag één ding van de ander vragen dat ze willen dat hij of zij doet. Deal?"


    "It is the east, and Juliet is the sun"