• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    'Ach ik zal je beschermen, die Peter zal geen vinger op je leggen,' zei Davey met een glimlach, wat mij mijn wenkbrauwen deed optrekken. Ergens was ik ervan gecharmeerd dat hij mij wilde beschermen, maar aan de andere kant kon ik goed genoeg voor mijzelf zorgen. Waarschijnlijk kon ik mij zelfs nog uit een gevecht praten als dat nodig was met mijn deftige engelse accent en wat toneelspel. Naar wat ik gehoord had, kon je die Peter beter te slim af zijn dan dat je een rechtstreeks gevecht met hem aanging. Dat scheen Hook in ieder geval altijd te verliezen om een voor mij onbekende reden.
    'Dat is lief, maar pas maar vooral op jezelf. Niemand zal een lief meisje als ik zomaar aanvallen,' grinnikte ik. 'Bovendien kan je misschien mij beter aan het woord laten als we hem tegenkomen. Als hij niet weet dat we bij Hook horen, zijn wij in het voordeel.' Opeens leek het mij geen probleem om "de angst van de piraten" tegen te komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Sourire schreef:
    Elan Iye Singa

    Ze haalde haar schouders op. 'En wat dan nog? Ze kunnen ons heus wel een keertje missen' Zei ze terwijl ze haar uit trok en ik de kano legde. Ik volgde haar voorbeeld en trok mijn schoenen ook uit om ze er vervolgens in te leggen. Ze liep naar de voorkant van de kano en begon hem in het water te trekken. Ik ging aan de achterkant van de kano staan en hielp haar door hem te duwen. Toen hij al aardig diep het water in was stapte ik er voorzichtig in. Ik pakte alvast een peddel en stroopte mijn broek wat op. Ik keek haar aan. 'Kom je er ook in of ga je liever zwemmen' zei ik grijnzend en stak mijn tong uit. Ik keek even over het water heen. Prachtig, het was zo helder, als je erin zwom en je keek naar je benen kon je je benen ook daadwerkelijk zien.


    Pavati Niabi Imala

    'Kom je er ook in of ga je liever zwemmen' grijnsde hij toen hij al in de kano zat en even stak hij zijn tong uit. "Liever niet" mompelde ik en soepel klom ik ook de kano in. Ik maakte snel mijn lange haar vast in een warrige knot en pakte ook een peddel beet "Welke kant gaan we op kapitein?" Bromde ik zo laag mogelijk. Ik voelde hoe de kano langzaam bewoog door het rustig golvende water, er stond een zachte wind. Langzaam boog ik iets verder naar de zijkant om in het water te kijken, het was helde blauw en ik kon mijn eigen spiegelbeeld zien. Even glimlachte ik naar mezelf om daarna weer rechtop te komen en even naar Elan te kijken, hij zat er goed uit.. Ik merkte dat ik al een tijdje naar hem zat te kijken en schudde even mijn hoofd om daarna snel mijn blik ergens anders op te richten. Ik liet de peddel een beetje in het water zakken, met een kleine beweging kreeg ik de neus al een andere kant op en begon zo langzaam de kano rond te draaien.


    Louis Michel Aury

    Toen Aily haar losse shirt uit deed keek ik even verbaasd, dit kwam totaal onverwacht. Ik zag dat niet bepaald aankomen, ze zag er wel behoorlijk goed uit moet ik zeggen. Toen ze het water in sprong hoorde ik alle mannen juichen, even rolde ik met mijn ogen en liep verder over het dek zonder er aandacht aan te besteden. later hoorde ik nog een plons, er zou wel iemand achteraan gesprongen zijn maar het maakte me weinig uit. Ik liep wat rond op het dek eigenlijk had ik helemaal niets meer te doen vandaag. Het was een beetje wachten tot er eindelijk wat zou gebeuren en ik hoopte dan ook dat Hook snel met plannen zou komen want de dagen op het schip leken steeds langer en saaier te worden. Misschien lag het aan mij, ik ben niet echt iemand die zo snel contact maakt met anderen en had dan ook niet veel mensen op het schip waar ik veel mee had. Ik hield ook wel met rust dus zo vervelend vond ik het meestal ook niet, behalve op dagen als vandaag, die waren verschrikkelijk.

    [Sorry voor mijn late, late antwoord]

    Davey Scarr

    De manier waarop ze keek gaf me een raar gevoel. Zij gaf me in het algemeen een raar gevoel, waarom voelde ik de dwang om haar te beschermen? Het voelde fijn, een soort band met iemand hebben. Al kende ik Aily nog maar net, het voelde goed om hier met haar te zijn. " Dat is lief, maar pas maar vooral op jezelf. Niemand zal een lief meisje als ik zomaar aanvallen," grinnikte ze " Bovendien kan je misschien mij beter aan het woord laten als we hem tegenkomen. Als hij niet weet dat we bij Hook horen, zijn wij in het voordeel." Ik dacht na, ze had een punt. Ik knikte om te laten merken dat ik het met haar eens was en gaf een glimlach. Ik legde mijn arm over haar schouders, "Maar stel dat jou aan het woord laten en lieve meisjes blik niet helpt, dan zal ik achter je staan." Ik gaf een tand blootstellende lach. En liep rustig verder, mijn benen waren gewend en ik draaide me om en liep achter door terwijl ik naar haar keek. "Als je ooit iemand nodig hebt op het schip, dan weet je me te vinden he?"


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    [Okej ik ga nu ook wat schrijven met Aria (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aria Maya Knight || Piraat

    Ik zat rustig op een rustig plekje op de boot toen ik ineens luid gejuich hoorde. Even keek ik over mijn schouder en hoorde daarna nog een plons. Waarschijnlijk was er iemand gewoon gaan zwemmen. Ik haal een plukje haar uit mijn gezicht en kijk naar het rustige water voor me. Genietend sluit ik mijn ogen en bijt op mijn lip. Ik ga op mijn rug liggen en geniet van het weertje. Ik lig met gesloten ogen en een tevreden glimlach. Het mes dat ik altijd bij me heb, voelt koel aan tegen mijn best warme huid. Langzaam open ik mijn ogen en kijk even naar de lucht. Dan ga ik staan en loop langzaam naar het dek. Ik spring van de trap af. Mijn schoenen maken harde geluiden op het dek. Ik had een kort broekje aan, een soort witte blouse en dan van die zwarte laarzen eronder. Ik glimlach even tevreden en zie dan ineens Louis lopen. 'Hoi Louis,' begroet ik hem met een kleine glimlach en kijk hem even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Michel Aury

    In mijn gedachten verzonken liep ik over het schip. 'Hoi Louis,' hoorde ik ineens en ik keek even verward op, Aria stond voor me en keek me aan met een kleine glimlach. "Hee, Aria" Mompelde ik en op mijn gezicht verscheen een schuine glimlach, ik krapte even met mijn hand over de kleine stoppels op mijn baard. Aria was volgens mij een van de jongsten op het schip maar dit merkte je zeker niet aan haar gedrag, ik mocht haar wel. Ik keek hoe iedereen langzaam weer verder ging met waar ze mee bezig waren, Aily was blijkbaar niet meer zo interessant. Ik kon me niet goed voorstellen hoe het zou zijn om als een vrouw hier op het schip te zijn, ze werden in het algemeen niet anders behandeld maar toch, twee van die vrouwen op het schip kon toch wel voor onrust zorgen tussen de rest. Er hoeft ook maar een shirt uitgetrokken te worden of iemand te zwemmen en meteen word iedereen wild. Ik moest natuurlijk wel toegeven dat het zeker geen lelijke verschijningen waren, maar ik had respect voor vrouwen en dat kon je niet van iedereen zeggen hier.

    Aria Maya Knight | Piraat

    Ik grinnik even zachtjes en bijt op mijn lip. Hij lijkt diep in gedachte verzonken. Ik trek me gemakkelijk op en ga op de rand van het schip zitten. Ik kijk om naar Louis. 'Leuke gedachtes,' vraag ik Louis met een grijns. Ik ga nu zo zitten dat één been links is en de ander rechts, zo val ik niet. Ik kijk om me heen en zie een man naar me toesluipen. Gelijk op mijn hoeden houd ik de man scherp in de gaten. Ineens staat hij bij ons. Aan zijn gezicht weet ik gelijk wat hij wilt doen. Ik kijk hem aan en tover mijn mes te voorschijn. 'Zou het niet doen,' zeg ik kil en geef hem een trap, zodat hij ophoepelt. Ik berg mijn mes op en kijk naar Louis. Hij was anders dan de meeste piraten hier. Respectvoller. Ik glimlach naar hem en spring van de rand aan, zodat ik weer voor Louis sta. 'Ik ga zo het land op, denk ik. Ga je mee,' vraag ik hem en kijk hem met een kleine glimlach aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Flow Halona Matana

    Ik werd al snel wakker, van alle stemmen. Toen pas merkte ik dat ik in de armen van Dylan lag. Omdat het wel lekker en goed lag, besloot ik maar net te doen alsof ik slaap. Zo kon ik tenminste blijven liggen. Of niet. Ik moest nog een belofte nakomen. Zacht, voorzichtig en ongezien zakte ik wat omlaag zodat mijn tenen uitstaken. Een kleine glimlach kwam op mijn mond, en nogsteeds had ik mijn ogen dicht. Toen ik nog wat onderuit zakte, kwamen mijn twee grote tenen voor de tweede keer in één uur in Dylan's neus. Mijn ogen schoten open en ik glimlachte onschuldig. 'Ik had je gewaarschuwd, euhh..' Ik dacht even na. Wat voor bijnaam zou ik Dylan dit keer geven? 'Grote beer!' kirde ik vrolijk. 'Ja, jou bijnaam is Grote beer! Omdat jij zo gespierd bent' giechelde ik, en ik prikte in Dylan's biceps. Mijn tenen zaten nog altijd in zijn neus en expres bewoog ik ze. Dit zag er werkelijk lachwekkend uit, vooral als je het nog deed ook. 'Vind je, je bijnaam leuk?' vroeg ik zacht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Michel Aury

    Aria gaat op de rand van het schip zitten. 'Leuke gedachtes,' Vraagt ze me dan, ik moet even lachen "Je moest eens weten" zeg ik een beetje mysterieus. Ze kijkt even om zich heen, een man komt haar kant op lopen het is niet bepaald een frisse gast. Ze houd hem scherp in de gaten en ineens staan hij dicht bij ons, ze pakt haar mes 'Zou het niet doen,' zegt ze dan en geeft hem nog een trap na. Ik moet even grinniken, dat was precies wat ik bedoelde maar Aria laat zeker niet over zichzelf heen lopen. Ze kijkt me even aan, dan komt ze weer van de rand af . 'Ik ga zo het land op, denk ik. Ga je mee?' Vraagt ze dan en een kleine glimlach verschijnt op haar gezicht. "Is goed" zeg ik en glimlach ook even naar haar. "Heb je nou eigenlijk vaak last van die mannen?" Vraag ik dan.

    Aria Maya Knight | Piraat

    Ik glimlach tevreden en loop richting de roeiboot. Behendig spring ik erin en wacht op Louis. 'Hoe bedoel je,' vraag ik hem en houd mijn hoofd schuin. 'Nou ja, ik begrijp wel wat je bedoeld en ja beetje wel. Maar als ze denken mij zomaar even te kunnen bespringen hebben ze het mis.' Ik kijk Louis aan en bijt op mijn lip. 'Hier leer je wel genoeg dingen, zo ook om jezelf te verdedigen. Ik ben dan wel een meisje, maar sommige mannen hier kan ik best aan. Niet allemaal.' Ik kijk even naar Hook en bijt op mijn lip. Dan kijk ik naar Louis. 'Ik red me wel. Kom je?' Ik ga zitten en begin alvast met de touwen. 'Ik denk dat Aily het erger heeft,' zeg ik Louis en kijk hem even. Persoonlijk vond ik Aily knapper dan mezelf. Ze was blond en had een perfect lichaam. Ik was echter niet zo bijzonder met mijn bruine golvende haren. Dat hadden de meeste, na mijn idee dan. Ik glimlach even naar Louis en zucht diep. Ik kijk naar het land dat een eindje verderop ligt en wacht tot Louis de knopen aan zijn kant losmaakt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pebble schreef:
    Gwendolynn Lilly Ocean II Zeemeermin.
    Ik zag hoe Dylan me aandachtig en nieuwsgierig aankeek terwijl ik mijn verhaal vertelde. Het was alsof hij zich in kon beelden hoe het eraantoe ging en glimlachte even. 'Je moet niet jaloers zijn. Jij bent veel sterker dan mij hoor,' lachte hij zacht. Ik knikte terwijl ik mijn schouders ophaalde, het was inderdaad waar, maar dat kwam deels door mijn staart. 'Bovendien heb je volgens mij veel minder gevaren onderwater.' Hij keek even naar Flow. 'Nou, dat is niet waar hoor,' wierp ik tegen. 'Haaien zijn voor ons een gevaar, net als andere onderwater monsters. En door de sluwheid van anderen moeten we ook oppassen voor onze eigen soort,' zei ik en zuchtte. Dylan keek terug naar me op. 'Ik zou best onderwater willen ademen en weten hoe het onderwater is,' zei hij terwijl hij me aan keek. 'Maar je hebt gelijk, rennen door het bos is fijn.' Een grote glimlach ontstond op mijn gezicht, ik wilde dat ook zo graag! 'Je komt wel een keer op land. Ik verzin wel iets. Als het je grootste droom is...' Zwijgend keek hij me aan, terwijl ik hem vol ongeloof terug aanstaarde. Zou dat kunnen? 'Zou je dat kunnen doen?' vroeg ik, mijn hoge maar charmante piepstem sloeg over van verbazing. Veel mensen vonden ons al aantrekkelijk door ons uiterlijk, maar we kunnen op een bepaalde stemhoogte tegen hen praten om ze in een soort roes te laten verkeren. Ze merken dan niets meer van wat ze doen en we kunnen ze gemakkelijk verdrinken dan, maar het was iets wat ik nog nooit geprobeerd had. Dat was ik ook niet van plan, waarom zou ik onschuldige mensen verdrinken? 'Maar dan wil ik ook een keer mee onderwater of kan dat niet?' Aarzelend keek hij me aan, volgens mij verbaasde het hem zelf ook dat hij zoiets vroeg. Ik knikte. 'Natuurlijk zou dat mogen! Ik weet nog niet hoe, maar ik heb gehoord dat het kan, ik moet alleen nog uitvinden hoe,' vertelde ik hem. 'Dan kan ik je de onderwaterwereld laten zien!' vertelde ik enthousiast verder en keek naar de rest. 'En jullie ook natuurlijk, als jullie willen.'


    Dylan Tigger | Indiaan

    'Ja maar haaien.... Jullie zijn net zo snel en behendig. Al hoewel, ik word liever vermoord door een mens dan een haai,' grijns ik even en kijk Gwendolynn aan. 'Horen zeemeerminnen niet de vrienden van de zeedieren te zijn,' vraag ik haar en hou mijn hoofd schuin. Ik bijt op mijn lip. Ik lach als haar stem overslaat en bijt op mijn lip. 'Ik beloof niks omdat ik je niet wil teleurstellen, maar proberen kan niet kwaad.' Ik glimlach even en kijk haar aan. Flow sliep nog steeds in mijn armen, althans dat dacht ik. Ik was zo bezig met Gwendolynn dat ik ook niks merkte. 'Oké is goed. Ik ga uitvogelen hoe jij op land kan komen en dan neem jij mij mee onderwater.' Ik grijns en bijt op mijn lip. 'Zullen we morgen hier weer komen, om te bespreken... Nou ja. Ideeën ofzo?' Ik kijk haar grijnzend aan. Ineens zitten Flow haar tenen weer in mijn neus. Ik schreeuw en duw haar van me af. 'Gadver, gadver, gadver,' schreeuw ik en kijk het kleine meisje aan die me onschuldig aankijkt. Ik spring op en ren naar het water. Ik duw mijn hele gezicht onder en loop dan weer terug. Ik swiep even met mijn haar, zodat dat weer goed zit. 'Flow alsjeblieft beloof me dat nooit meer te doen. Nooit. Ik vind alles goed, nou ja bijna alles, ik doe voorlopig alles voor je, maar stop nooit meer je tenen in mijn neus, mond of wat dan ook. Alsjeblieft,' smeek ik het kleine meisje en trek haar tegen me aan. 'En grote beer is goed, kleine beer,' glimlach ik en druk een kus op haar voorhoofd. Ik kon gewoon niet kwaad op haar zijn. Ik glimlach en lach zachtjes. 'Maar echt niet meer doen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Flow Halona Matana

    Mijn schaterlach was over het hele strand te horen. Dit zag er echt zo grappig uit. 'Gadver, gadver, gadver' schreeuwde hij. Nogsteeds even onschuldig keek ik hem aan. 'Dan wil ik morgen met jou door de monstergang. Van de stam mag ik het nog niet, maar ik weet zeker dat het wel mag met jou erbij' knikte ik, doodserieus. 'Als jij morgen mee gaat, beloof ik met hééééél mijn hart dat ik dat nooooit meer doe!' beloofde ik Dylan. Toen hij mij "kleine beer" noemde, begon ik te stralen. Ik sloeg mijn dunne armen om hem heen. 'Ik beloof het nooit meer te doen, grote beer. Met heel mijn hart' zei ik zacht, terwijl ik hem aankeek. 'En doe ik het toch, dan moet ik mijn haar afsnijden' zei ik. Ik pakte mijn haar vast die in één lange vlecht zat. Hij kwam tot mijn kont, vanwege dat ik het zo lang wilde hebben. Iedereen vond het goed. Ik streelde zacht langs mijn pikzwarte haar en keek Dylan aan. 'Is dat goed?' vroeg ik hem, mijn hoofd een klein tikkeltje schuin houdend. 'Dylan?' vroeg ik even kort. 'Ik hou van jou. Jij bent een grote broer voor mij' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Moet ik nog ergens op reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Idk. Anders kun je gewoon een gesprek beginnen met iemand (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Michel Aury

    Ze glimlacht en loopt naar de roeiboot waar ze vervolgens behendig in klimt. 'Hoe bedoel je, Nou ja, ik begrijp wel wat je bedoeld en ja beetje wel. Maar als ze denken mij zomaar even te kunnen bespringen hebben ze het mis. Hier leer je wel genoeg dingen, zo ook om jezelf te verdedigen. Ik ben dan wel een meisje, maar sommige mannen hier kan ik best aan. Niet allemaal.' Ik knik begrijpend, "Jezelf verdedigen kan je zeker ja" Lach ik, en ik geloof dat ze zeker meer als de helft van de bemanning wel aan kan. 'Ik red me wel. Kom je?' Ik stap ook de roei boot ik en begin net als haar de touwen los te maken. . 'Ik denk dat Aily het erger heeft,' ze kijkt me even aan, ik frons mijn wenkbrauwen. "Je moet jezelf niet gaan vergelijken met haar, jullie zijn zo verschillend" Zeg ik terwijl ik haar aan kijk. "Aily is nu gewoon even heel interessant voor sommigen hier omdat ze behoorlijk nieuw is en zomaar even het water in spring. Maar je doet absoluut niet onder aan haar, en geloof me ik heb zo mijn bronnen" Vervolg ik met een glimlach op mijn gezicht. Er word onderling wel eens een woordje gewisseld over de vrouwen hier aan boord, soms verbaas ik me er nog steeds over hoe sommige mannen over ze praten.