• Welcome to Manhattans Dollhouse!


    The Dollhouse was jaren geleden opgericht als een club voor rijke, welvarende studenten. Een plek om sociale contacten op te halen, te feesten en gewoon een plek te hebben, voor mensen van hun soort. Gelegen in Manhattan, stond ‘the Dollhouse’ bekend als een symbool voor luxe en het bezitten van geld, het hebben van één van de hoogste posities in heel New York. Om ook maar te worden toegelaten als één van de befaamde ‘poppen’, moest men een fiks bedrag geld inleveren, deelnemen aan hét bekende bal, enorm goede punten halen voor de studie en niet te vergeten; beeldschoon zijn.

    Na tientallen jaren legt de bekende televisiezender TLC een fiks geldbedrag neer om het huis op te kopen, want zij zijn van plan om weer wat leven in het poppenhuis te brengen, met hier en daar wat kleine aanpassingen…
          TLC’s ‘the Dollhouse’ richt zich op een groep jongvolwassenen die nooit echt de kans hebben gehad om iets van hun leven te maken. Na honderden inzendingen van over heel de wereld, wordt er uiteindelijk een groep gevormd uit zowel jongens als meisjes tussen de achttien en drieëntwintig. De jongeren krijgen een groot bedrag geld cadeau en mogen hun tijd doorbrengen in een reusachtige villa. De jongeren zullen compleet veranderen van de buitenkant, maar zegt dat ook iets over het innerlijk?


    Jaj, heb uiteindelijk maar even een spamtopic gemaakt, woeoeoe. Zodat het rollentopic niet al te snel vol komt. (:
    - Devlin Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Everdeen
    - Dallas Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Lane
    - Zoé Bellafonte, Zuid-Afrikaanse nationaliteit | Aurorea
    - Ana Vasquez, Mexicaanse nationaliteit | Galinda
    - Emma Cleassens, Nederlandse nationaliteit | Mimsi
    - Cassidy Callaghan, Ierse nationaliteit | Nythau
    - Blake Greywood, Britse nationaliteit | Wario
    - Nikolay Baikov, Russische nationaliteit | Gancanagh
    - Ryoichi Saitö, Japanse nationaliteit | Tortura
    - Mikael Westergaard, Noorse nationaliteit | Assassin
    - Eduardo Gonzales, Spaanse nationaliteit | Saturnus

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ehhh, ik kan haar wel naar boven laten gaan en dat ze de verkeerde kamer inloopt of naar de kelder, dat ze daar aan het drinken is? I dunno.

    Is er een kelder? Yeah lol. Doe dat maar, want iemand anders liep al de verkeerde kamer in bij hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik schrijf maar gewoon een post en kijk wie erop af komt lol.
    Anders heb ik / Ryo nog steeds niets te doen. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik schrijf maar gewoon een post en kijk wie erop af komt lol.
    Anders heb ik / Ryo nog steeds niets te doen. D:

    Oooh, hahaha. Ik dacht dat jij eerst ging posten en ik dan zou volgen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amy, reageer je nog op Nick & Ana? (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Amy, reageer je nog op Nick & Ana? (bloos)

    Als Tortura de post van Ryo gedaan heeft, reageer ik direct op Nick en Ana. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Oooh, hahaha. Ik dacht dat jij eerst ging posten en ik dan zou volgen. (:
    '
    Nee lol? Ik dacht dat jij een post zou schrijven haha.
    Nou goed, ik ben toch al bijna klaar. Binnen tien minuten moet er wel een post van mij verschijnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Als Tortura de post van Ryo gedaan heeft, reageer ik direct op Nick en Ana. (:


    Hahah, van geen wonder dat het zo stil is. Iedereen wacht op een post van de anderen :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sorry voor mijn afwezigheid. Zou ik ergens in kunnen springen?

    Van mij mag je wel naar Mikael en Zoé gaan, als Nikki het ook goed vindt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gamgee schreef:
    Van mij mag je wel naar Mikael en Zoé gaan, als Nikki het ook goed vindt.


    @Nikki; Vind je het goed? ;p

    Yeah, sure.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yeah, sure.


    Ik wacht op de post van Nikki, want misschien kan ik daarna reageren. Het zou nogal raar zijn als Eduardo plotseling bij de kamers van de vrouwen loopt..

    Ieman voor Amir?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kan ik Nikolay nog bij iemand op de kamer dumpen? :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zelfde voor Ana?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.