• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rae Jade Parker
    Hij knikt. 'Waarom? Ik begrijp echt niet waarom mensen pesten. Het is nergens voor nodig, je bent een aardig meisje. Waarvoor word je dan gepest?' Vraagt hij. Hij grinnikte en schud zijn hoofd waardoor zijn krullen vrolijk op en neer springen. 'Dan hebben ze pech. Want ik zit nu bij jou en ik vind het leuk.' Zegt hij dan. Dat was ook geen leugen. Ik kon het zien aan zijn gezicht en hij meende het. Ik kijk hem dan even aan. 'Omdat ik nigal makkelijk gekwetst word. Ik benczoals ze het noemen een "makkelijk" doelwit.' Zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Eerlijk gezegt wist ik het zelf ook niet echt, maar een glimlach zat rond mi jn lippen omdat hij mij verkoos boven Lesley en haar aanhang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javadd Malik

    De enige band die ik kon waarderen, waren The Beatles. Een glimlach vormde zich rond mijn lippen en ik begon te zingen. Halverwege stopte ik en keek ik naar Bellatrix. 'Is dit niet beter voor in het muzieklokaal met instrumenten?' vroeg ik zacht. Ik keek Bellatrix onderzoekend aan en probeerde haar uitdrukking te lezen. De leerlingen die voorbij kwamen, negeerde ik totaal. Eigenlijk had ik liever dat Bellatrix mijn partner was voor alle vakken, dat zou het echt een stuk makkelijker maken. Sommigen leerlingen, zoals Niall, waren me iets té... Vrolijk. Het liefste had ik iemand die mij gewoon al het werk zou laten doen, inplaats van doordrammen dat hij of zij mee wilde helpen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik begon heel erg zacht mee te zingen. Ik wist niet of het klonk, maar ik kon me gewoon niet beheersen. Opeens stopte hij. Een half woord later klapte ik dicht en verborg mijn hoofd in mijn haren met rode blosjes op mijn wangen, die je heel goed zag op mijn bleke huid. Ik keek omhoog naar hem van onder mijn lok. "Eigenlijk wel, maar ik wil niet nog meer straf krijgen. Ik krijg waarschijnlijk thuis al razernij over mij heen, dat hoeft niet meer te worden." Ik keek op, recht in zijn ogen. Ik had eigenlijk liever Zayn als partner voor mijn vakken dan iemand anders. Zeker niet zo'n flirt als Harry of een bitchy cheerleader. Ik hing de losse plukken haar weer op mijn rug. Het werd wel warm nu de zon op mijn haar scheen. Het voelde alsof ik met mijn rug tegen een kachel zat, maar opzivh was het wel lekker. Zagen wij ook de zon eens een keertje in plaats van grijze lucht.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    'Je bent niet de enige. Kom, het geeft niks. Erger kan het niet worden' prevelde ik zacht, en ik glimlachte. Mijn tas tilde ik op en ik keek naar Bellatrix. Even hield ik mijn hoofd een tikje schuin, en keek haar vragend aan. Ik haalde mijn schouders op en liep naar binnen. Eigenlijk had ik nog nooit mijn tattoo's vertoond in de school, behalve dan de veertattoo in mijn nek. Ik liep door de gangen, totaal iedereen die me aanstaarde negerend. Ik liep richting het muzieklokaal en opende de deuren. Er stond echt van alles. Helaas kon ik helemaal niks bespelen. Ik had de neiging om mijn schetsblok te pakken en alles precies na te tekenen. Eigenlijk stond mijn schetsblok vol met dingen die ik tegenkwam, en ook enkele schetsen van tattoo's die ik nog wilde zetten of heb laten gezet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik hoorde zijn woorden. Eigenlijk had hij wel gelijk, toch was ik bang dat het wel erger zou worden. Ik had al een keer met 2 gebroken ribben op school gezeten, na 2 dagen spijbelen voor een concert. 1 van die ribben was door een Wall of Death gekomen en de ander niet... Ik stopte mijn gitaar weer in zijn tas en krabbelde op voor ik achter hem aan liep. Mijn tatoo's, behalve die op mijn hand dan, hadden veel mensen nog niet gezien, al waren de honden pootjes achter mijn oor ook wel af en toe onbedekt. Toch waren dat zeker niet de grootste inkvelden op mijn lijf. Ik kreeg het niet voor elkaar om in dit tempo Zayn in te halen, maar bijhouden lukte me prima op een paar meter afstand. In het lokaal zette ik mijn eigen gitaar tegen de muur en keek eventjes rond. De meeste instrumenten stonden er wel. "Dus? Nog een keer The Beatles?" Ik liep naar de piano. Ik deed de klep open en speelde er een snelle toonladder op. Perfect gestemt, gelukkig maar, al stond de kruk wat hoog, maar met 2 draaiden stond die redelijk, zodat mijn voeten ook bij de pedalen konden. Het was niet mijn favorite instrument, dat was mijn gitaar, maar ik kon er een aardig riedeltje op spelen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    'Omdat ik nogal makkelijk gekwetst word. Ik ben zoals ze het noemen een "makkelijk" doelwit.' Zegt ze schouderophalend. Ik knikte begrijpend. 'Ja... Maar dan nog begrijp ik het niet, waarom zou je zoiets doen? Iedereen is gewoon gelijk aan elkaar.' Een zacht geluidje verliet mijn mond toen ik iets tegen mijn hoofd aanvoelde, waardoor ik tegen de jongen achter me viel. Ik steunde mijn hand op zijn been om mezelf omhoog te drukken en pakte de pen van de grond af, die ik op de tafel legde, Lesley natuurlijk. Expres zei ik er niets over, draaide me om naar de jongen. 'Sorry, die was volgens mij alleen voor mij bedoeld...' Een flauw lachje verscheen rond mijn lippen, waarna ik terug ging zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    Ik knik even kort. "Beter gaan we even iets te eten halen en kijen wat we zo hebben. Of weet jij wel een smoesje waardoor we nog een uur kunnen spijbelen?" Ik kijk grijnzend naar Destiny. Wat zou Jessica nu doen? Ik heb spijt dat ik haar niet meenam naar het muzieklokaal, dan had zij ook wat leuks gedaan. Ik richt me op Destiny. "Wich way?"


    Destiny Kyra Iglesias

    Hij knikt kort, "Beter gaan we even iets te eten halen en kijken wat we zo hebben. Of weet jij wel een smoesje waardoor we nog een uur kunnen spijbelen?" zegt hij waarna hij grijnzend naar mij kijkt. Ik begin automatisch ook licht te grijnzen en ik lach even. 'Nou ja, dan gaan we naar de kantine' lach ik. Ik begin te lopen. 'En over het smoesje? Niet nodig, gewoon niet opdagen.' lach ik..


    El Diablo.

    Rae Jade Parker
    'Ja... Maar dan nog begrijp ik het niet, waarom zou je zoiets doen? Iedereen is gewoon gelijk aan elkaar.' Zegt hij dan. Hij had wel gelijk al dacht niet iedereen zo. Ik zie een pen onze kant op vliegen en hij raakt Harry waardoor hij valt. Ik zie Lesley me vuil aankijken. Hij was duidelijk voor mij bedoelt. Helaas kon ze niet goed gooien. Nu had ze Harry geraakt. Hij gaat recht zitten en ik heb niet gehoord wat hij zij en ik kijk hem een beetje schuldig aan. 'Hij was niet voor jou bedoelt maar voor mij. Lesley kan niet zo goed mikken het spijt me.' Verontschuldig ik me aan Harry.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.
    'Hij was niet voor jou bedoelt maar voor mij. Lesley kan niet zo goed mikken het spijt me.' Verbluft kijk ik haar aan, waarna ik mijn hoofd schud en snel mijn hand van de onbekende jongen's been af te halen als ik merk dat die er nog op ligt. Direct kijk ik naar Lesley, die nu ineens poeslief naar me glimlacht en overdreven met haar ogen knipperd. Misschien was het inderdaad voor Rae bedoeld, omdat ze nogal een jaloers type is... Het slaat allemaal nergens op. 'Sorry, dan word je nu zeg maar een beetje gepest omdat het mijn schuld is...' Ik beet op mijn lip en draaide mijn hoofd terug naar Rae.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik knikte en een glimlach kwam rond mijn lippen. Het was een mooi liedje. Toen Bellatrix begon te spelen, dit keer op de piano, pakte ik de microfoon vast die er stond en beet weer op mijn lip. Altijd als ik nerveus was, of iets achterhield, beet ik op mijn lip. Ik begon te zingen, met een klein en waterig glimlachje. 'When I find myself in times of trouble, Mother Mary comes to me. Speaking words of wisdom. Let it be' begon ik te zingen. Eigenlijk was dit één van de weinige keren dat ik zong. En ik zou er ook niet op willen betrapt worden, om ik geloofde Bellatrix nogsteeds niet. Stel je voor dat een paar andere leerlingen dit hoorden. Een ramp zou dat zijn.

    [Heb even getypt dat ze speelt, anders kon ik niet vooruit als je het niet erg vind (: Plus ik moet toch echt toegeven dat het echt één van mijn favoriete liedjes van The Beatles is.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nieuw idee. Wat vinden jullie er van als de jongens over een paar topics, of nog in dit topic of hoelang je nog wilt wachten, mee gaan doen aan xFactor? Ze blijven wel gewoon op school zitten en na school gaan ze pas oefenen, of soms een dagje vrij van school. Op school kennen sommigen elkaar of juist kennen ze elkaar allemaal. Ze vinden het nogsteeds raar dat ze dan in een groep worden gezet. Jullie mogen jullie mening geven. Willen jullie het of niet?]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rae Jade Parker
    'Sorry, dan word je nu zeg maar een beetje gepest omdat het mijn schuld is...' Verontschuldigd hij zich. Ik schud mijn hoofd. 'Het heeft niets met jou te maken.' Begin ik met een klein emotieloos lachje. 'Ik word al lang gepest. Ze gooien dingen op me af duwen me van mijn longboard.' Zeg ik rustig alsof het meniets boeit. Ik haal mijn board omhoog om het hem te laten zien. 'Maar ik heb geen zin om over mijn gepest te praten, maar over iets. Ehm... Vrolijks.' Zeg ik met een klein glimlachje rond mijn lippen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mij maakt het niet echt uit.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Ik denk het wel. Ik ga straks maar eens met Lesley praten.' Ook al zouden er niet veel zinnige woorden uit dat domme hoofdje van haar komen, uiteindelijk is het enige wat ze wilt seks en omdat ik haar nogal moeilijk kan weerstaan zullen we toch wel weer met elkaar in het bed belandde... Zo eindigde "serieuze" gesprekken met Lesley altijd. 'Ik word al lang gepest. Ze gooien dingen op me af duwen me van mijn longboard.' Zegt ze rustig, terwijl ze haar longboard showt. 'Ah, gaaf, ik kan niet met zo'n ding omgaan,' grinnikend kijk ik naar het bord en daarna weer naar Rae. 'Maar ik heb geen zin om over mijn gepest te praten, maar over iets. Ehm... Vrolijks.' Zegt ze met een kleine glimlach, waarna ik knik. 'Oke...Erm, heb je een leuke vakantie gehad?'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 23:29 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    'Ah, gaaf, ik kan niet met zo'n ding omgaan,' Zegt hij dan. Ik kijkvan hem naar mijn board. 'Ik zou het je wel kunnen leren.' Zeg ik vriendelijk tegen hem met een glimlach rond mijn lippen. 'Oke...Erm, heb je een leuke vakantie gehad?' vraagt hij me dan waarbij ik besluit te antwoorden. 'Ja


    I'm finally back, Finally after a Year break