• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Iedereen zit nog bij Muziek, maar Zayn, Bellatrix, Niall en Destiny zijn eruit gestuurd. Nu zijn Zayn en Bellatrix in 't muzieklokaal met de instrumenten en Niall en Destiny geloof ik in de kantine]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 11:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [FUUU. WIL IK DESTINY OP M'N IPOP TYPEN. Komt er Jessica]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Ja, maar dat is geen goede start en ik moet dit jaar over." Ik ren naar de kantine en kijk rond. "Daar is een automaat, ben zo terug." Ik loop ernaar toe en stop er geld in. Ik maak een keuze en ontvang mijn zak snoep. Dan pas besef ik dat ik nog een voorraad in mijn locker heb en nog een halfe zak in mijn tas. Ik zucht en loop naar Destiny. "Wil je ook?" Ik scheur de zak open en begin wat snoepjes naar binnen te werken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sylvesti schreef:
    Bellatrix Alis Lester
    Ik begon te spelen en knikte aanmoedigend naar hem. De klanken van de piano en zijn stemde zorgden samen voor rillingen over mijn ruggegraat. Heel erg zacht zong ik een tweede stem een octaaf hoger dan hij. Ik vond dit echt leuk, ookal was ik nogsteeds bang voor meer straf. Het feit dat andere leerlingen zomaar binnen konden komen stoorde me niet erg. Iedereen hoorde mij namelijk altijd al gitaar spelen en daarbij kwam ook dat dit lokaal eigenlijk een van de meest verlaten was, omdat de meesten in wat dichterbij gelegen muzieklokalen gingen zitten. Na het refrein veranderde ik mijn handenzetting en ging verder met Help, wel met een korte intro. Ik wist vrij zeker dat hij het zo zou oppakken als hij het zou horen, door zijn reactie op Let It Be. Hij kende zijn klassiekers wel, daar was ik blij om. Muziek was een groot deel van mijn leven, maar zeker van de hedendaagse popmuziek moest ik niets hebben. Ik speelde rustig verder terwijl ik nogsteeds heel zachtjes de tweede stem zong, haast onhoorbaar.


    Zayn Javadd Malik

    Pas toen het afgelopen was, hoorde ik Bellatrix ook meezingen. Goedkeurend keek ik haar aan en knikte dat ze goed kon zingen. Ik hoorde de deur opengaan en een "o" vormde zich rond mijn lippen. Afwachtend keek ik naar de deur en mijn handen lieten de microfoon los. Godzijdank kwam een of ander meisje binnen. 'Oh' mompelde ze en ze liep weer weg. Wat een gezellig bezoekje was dat, zeg. Ugh. Ik wendde mijn blik af en keek naar Bellatrix. 'Nog een liedje, dan maar?' vroeg ik, terwijl ik een hand door mijn haar haalde. Ik keek haar nieuwsgierig aan en glimlachte ietwat zwakjes. En toch vroeg ik me af wat er was als iemand ons betrapte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Omdat ik ze heel erg mooi vond.' Hoor ik haar zeggen, ik bijt op mijn lip en vraag maar niet verder. Ik vind het een beetje vreemd, het lijkt wel een obsessie met maskers... Maar het zal wel weer aan mij liggen. 'Heb je verder nog iets leuks gedaan?' Ik wilden dat het nu alweer vakantie was, school was niets voor mij, ik had er een vreselijke hekel aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bellatrix Alis Lester
    Ik stopte abrupt met zingen toen de deur open ging. Zayn stopte even abrupt en mijn vingens bevroren op de toetsen. Een meisje kwam binnen, maar zodra ze Zayn en mij zag liep ze weer weg en sloot ze de deur achter zich. Dat was kantje boort geweest. Ik glimlachte naar Zayn toen hij vroeg om nog een liedje. We hadden toch nog alle tijd. Mijn vingers begonnen weer te spelen. De intro van Bohemian Rapsody. Ik kende ongeveer het halve nummer uit mijn hoofd inclusief loopjes en voor de rest alleen de accoorden. Het was echt een lastig nummer. Ik hield van deze klassiekers. Ookal waren ze veel softer dan mijn moderne muziekstyle. Dit bleven toch helden voor de moderne pop en vooral rock muziek.


    Bowties were never Cooler

    Brookie schreef:
    [FUUU. WIL IK DESTINY OP M'N IPOP TYPEN. Komt er Jessica]

    [ Jess is braaf :Y)]


    •*• Lululu •*•

    Rae Jade Parker
    Hij leek iets te willen zeggen maar om een of aandeed reden zegt hij het niet. Misschien bang om me te kwetsen? Ik vond de maskers hooguit mooi en daar was niets mis mee of wel? Ik wist niet of ik hem wel helemaal kon vertrouwen na een les. Ik was hem nog niet zo een geheim verklapper. Als ik hem echt mijn vriend kon noemen en ik hem helemaal vertrouwde zou ik hem vertellen over youtube. Nu was de tijd er simpelweg nog niet rijp voor. 'Heb je verder nog iets leuks gedaan?' Vraagt hij. Ik denk even na, maar schud mijn hoofd. 'Voor de rest heb ik niet veel boeiends gedaan. Alleen naar hoge scholen gekeken voor mijn zus, maar meer niet.' Beantwoord ik zijn vraag. 'Heb jij nog iets gedaan deze vakantie?' Besluit ik hem dan maar te vragen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oké. Zit in de trein. Om zeven uur, of zes uur ben ik weer thuis. Ondertussen kan ik misschien nogwat reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Voor de rest heb ik niet veel boeiends gedaan. Alleen naar hoge scholen gekeken voor mijn zus, maar meer niet.' Antwoord ze, ik knikte langzaam en likte even snel over mijn lippen heen, wat een irritante giechel van Lesley opleverde. Ze was serieus al die tijd aan het staren? Ach, 't is haar leven... 'Heb jij nog iets gedaan deze vakantie?' Vroeg ze dan toch. Ik schudde grinnikend mijn hoofd. 'Nee, ik heb werkelijkwaar helemaals niet boeiends gedaan. Hoogstens 's avonds in een kroeg geweest, maar meer ook niet.' En dan thuis komen met een meisje, maar dat liet ik maar achterwegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    Hij likt over zijn lippen heen en ik zie lesley gewoon giechelen. Ze kijkt mij echter vals aan omdat ik haar echt kan zien en harry niet. 'Nee, ik heb werkelijkwaar helemaals niet boeiends gedaan. Hoogstens 's avonds in een kroeg geweest, maar meer ook niet.' Zegt hij. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Ben je ook niet op vakantie geweest dan?' Vraag ik hem. Want wie gaat er eigenlijk niet op vakantie. Vakantie is zo leuk. Oke ik had een rijke familie rijke ouders. Ik mocht alles eigenlijk hebben wat ik wou, maar dat deed ik niet. Ik was geen verwend nest niet zoals mijn zusje. Ik hoefde niet alleen maar merkkleding. Ik woi alleen dingen als ik ze okk echt nodig had, maar anders hoefde ik ook niets. Dan kovht ik het van mijn eigen geld. Ik werkte op de starbucks om de hoek dus daar kocht ik ook genoeg dingen van.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.
    Rae trekt haar wenkbrauw op. 'Ben je ook niet op vakantie geweest dan?' Zegt ze dan. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, mijn moeder wilden dit jaar liever hier in Engeland blijven... Ik heb er niet zoveel problemen mee, hoor, vakantie is leuk. Maar ik blijf toch liever hier. Mijn zus vind het ook niet erg, die vermaakt zich ook wel. Dus voor mijn moeder is het dan niet erg om hier te blijven.' Waarom ik in godsnaam alles vertelde aan iemand die ik amper kende wist ik zelf ook niet. Maar het voelde eigenlijk wel vertrouwd...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    'Nee, mijn moeder wilden dit jaar liever hier in Engeland blijven... Ik heb er niet zoveel problemen mee, hoor, vakantie is leuk. Maar ik blijf toch liever hier. Mijn zus vind het ook niet erg, die vermaakt zich ook wel. Dus voor mijn moeder is het dan niet erg om hier te blijven.' Antwoord hij mijn vraag. Hij had dus een zus. Net als mij. Nou dan hadden we wat gemeen. Als hij niet op vakantie wou was dat zijn keuze. Mij zou het ook niet veel uitmaken al hield ik wel van iets doen. Volgend jaar mocht ik de vakantie utzoeken. Ik zou voor oosterijk of frankrijk gaan. De ardeche en dan konden we kanoen en raften wat ik echt super gaaf vond. Ik was wel iemand die wou bewegen en niet zoals mijn zus de hele dag op het strand te liggen. Ze had venetie in italie gekozen dus volgend jaar was ik aan de beurt. Nu merk ik pas op dat hij zijn vader niet had genoemt. Ik was te nieuwschierig om het niet te vragen. 'En je vader dan?' Vraag ik toch wel, maar voorzichtig. Straks was het zijn gevoellige snaar. Straks was zijn vader dood of iets anders ergs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    "Ja, maar dat is geen goede start en ik moet dit jaar over." Ik ren naar de kantine en kijk rond. "Daar is een automaat, ben zo terug." Ik loop ernaar toe en stop er geld in. Ik maak een keuze en ontvang mijn zak snoep. Dan pas besef ik dat ik nog een voorraad in mijn locker heb en nog een halfe zak in mijn tas. Ik zucht en loop naar Destiny. "Wil je ook?" Ik scheur de zak open en begin wat snoepjes naar binnen te werken.


    Destiny Kyra Iglesias

    "Ja, maar dat is geen goede start en ik moet dit jaar over." zegt hij, 'met een smoesje krijg je hetzelfde effect.' lach ik. Hij rent naar de kantine en kijkt rond. "Daar is een automaat, ben zo terug." zeg hij en ik knik. Hij loopt ernaar toe en krijgt al snel een zak snoep. Hij loopt weer terug. "Wil je ook?" vraagt hij. Hij scheurt de zak open en begint te eten. 'Ow, een paar kunnen geen kwaad.' lach ik en pak een paar snoepjes die ik al snel op eet.


    El Diablo.

    Harry Styles.
    'En je vader dan?' Vraagt ze, misschien een beetje aarzelend. Ik wuif het weg. 'Niets ernstigs. Als je daaraan dacht. Mijn ouders zijn gewoon gescheiden en ik woon samen met mijn zus bij mijn moeder. Heb jij broetjes of zussen?' Ik glimlachte en richtte me op de jongen naast me. Hij leek een beetje eenzaam. 'Heb ik je geen pijn gedaan?' Vroeg ik aan hem, doelend op de actie van Lesley.
    [Even Louis erbij betrekken. =D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you