• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harreehh schreef:
    [Dit is wat het is: De les duurt nog veertig minuten. De wiskundeleraar is ziek, en er kan nog een invaller komen. Voortaan alstjeblieft geen tijdsprongen meer, om dat is heel irritant omdat mensen dan nog in die tijd willen spelen. Dan hebben ze ineens niks meer te doen. Zodra iedereen aankondigt dat ze het goed vinden om een tijdsprong te maken, dan mag het]


    Bowties were never Cooler

    [Wacht nu snap ik het ook niet meer. Hoe kan Louis naast Harry zitten als Rae al naast hem zit en de tafels per twee zijn? Ik begrijp het niet meer. En hoe laat begon school nou eigenlijk?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Half 9]


    Bowties were never Cooler

    (meerdere tafels naast elkaar dacht ik zo?€

    [groepjes?]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    'Met mij zullen ze dan lang bezig zijn.' Zegt ze grinnikend. 'Hoezo?' Een nieuwsgierige blik verschijnt in mijn ogen en ik merk hoe de deur van het lokaal open gaat en er nog een jongen binnen komt. Ik ben dus niet de enige die te laat komt. Een grinnik verliet mijn mond en ik schudde mijn hoofd, toen hij naast me kwam zitten glimlachte hij naar mij, ik glimlachte terug en keek Rae weer aan. 'Heb je ooit al eens op een podium gestaan, dan?' Het klonk alsof ze ervaring had...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Volgensmij achter elkaar, niet in groepjes]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Je kan ook altijd nog over het gangpad heen praten :p]


    Bowties were never Cooler

    Rae Jade Parker
    'Hoezo?' vraagt hij. Ik zie zijn nieuwschierige blik. Moest ik het hem wel vertellen of niet. Ik kende hem hoelang sinds deze les?? Er komt een jongen naast Harry zitten. Nou ongeveer. Aan de overkant van het gangpad. 'Heb je ooit al eens op een podium gestaan, dan?' Vraagt hij. Ugh ik kon het gewoon niet verzwijgen. Hij had iets vertrouwelijke in zijn smaragd groene ogen. Iets liefs en ontschuldigs. 'Ja.' Murmel ik zacht. 'Maar daar gaat het niet om. Ik ben het vertrouwen in mensen verloren en door dat trek ik me altijd aan wat mensen zeggen over mij. Hierdoor ben ik een makkelijk persoon om te pesten omdat ik heel erg gevoelig ben.' Laat ik er uit komen. Dat luchte op. Nu alleen vurig hopen dat hij het niet tegen me ging gebruiken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.
    Ik knikte langzaam, waardoor mijn krullen vrolijk meesprongen. 'Ja.' Murmelt ze zacht. 'Maar daar gaat het niet om. Ik ben het vertrouwen in mensen verloren en door dat trek ik me altijd aan wat mensen zeggen over mij. Hierdoor ben ik een makkelijk persoon om te pesten omdat ik heel erg gevoelig ben.' Zegt ze dan in een keer, ik laat het even tot me bezinken en kijk haar met een schuind hoofd aan. 'Dus zo is het gekomen? Toen je voor het eerst op het podium stond? Ben je wel eens gepest dan? Dat lijkt me echt vreselijk...' Verschillende vragen vuurde ik op haar af en ik wist niet of ze het nog wel begreep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    Hij kijkt me met een schuin hoofd aan. 'Dus zo is het gekomen? Toen je voor het eerst op het podium stond? Ben je wel eens gepest dan? Dat lijkt me echt vreselijk...' Vraagt hij. Ik moet de vragen op een rijtje zetten om ze allemaal te kunnen beantwoorden. 'Nee. Mijn zus haalde me over maar ik word al meer dan twee jaar gepest. Ik kan er gewoon niet tegen om voor een publiek te staan omdat ik ga bedenken wat ze denken. Straks tijdens de leswisseling zal ik die meiden daar op me af krijgen en die voetballers daar omdat ik nu naast jou zit.' Zeg ik rustig. 'Want je hebt nogal een reputatie als Flirt dus ze willen je allemaal hebben en kunnen het niet hebben dat je nu bij mij zit inplaats van bij hen.' Zeg ik met een klein glimlachje. Gewoon omdat ik het wel grappig vond dat hij mij verkoos boven hen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sylvesti schreef:
    Bellatrix Alis Lester
    Ik glimlachte breed toen hij begon te zingen. Het klonk echt goed. Ik sloot het liedje af na het refrein. "Dat was echt goed. Misschien nu een lastigere proberen?" Ik trok mijn wenkbrauwen op. Ik ging verder met Let It Be van The Beatles. Dat was nou ook weer niet heel lastig, maar toch weer wat minder bekent. Ik maakte het hem maar niet te moeilijk. Dat was gewoon gemeen en zo was ik nou ook weer niet... In ieder geval niet bij hem. Ik speelde rustig, het was namelijk geen snel of heel lastig nummer. Het was vrij recht toe recht aan. Ik keek hem aan en begon weer te neurien. Dit liedje was ik mee opgegroeit. Een klassieker. Toch voelde ik me nog niet comfortabel genoeg om ook maar aan zingen te denken. Ik durfde het gewoon niet en de blikken van de enkele leerlingen die nog af en toe langs ons liepen waren nou ook niet echt uitnodigend ertoe. Ze stonden bijna allemaal afkeurend, verbaast of gewoon onbegrijpend. Spelen bleef ik alsnog doen, al most ik veel moeite doen om geen extra loopjes te gaan spelen, iets wat ik eigenlijk altijd deed met te makkelijke nummers. Dat zou het namelijk weer vrij verwarrend kunnen maken.


    Bowties were never Cooler

    [woojoo, ik heb even geen tijd en en bijna het hele topic zit al vol. Iets wat ik heb gemist en waar ik met Liam kan inspringen?]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    'Nee. Mijn zus haalde me over maar ik word al meer dan twee jaar gepest. Ik kan er gewoon niet tegen om voor een publiek te staan omdat ik ga bedenken wat ze denken. Straks tijdens de leswisseling zal ik die meiden daar op me af krijgen en die voetballers daar omdat ik nu naast jou zit.' Zegt ze rustig, waarna ik knik. 'Waarom? Ik begrijp echt niet waarom mensen pesten. Het is nergens voor nodig, je bent een aardig meisje. Waarvoor word je dan gepest?' Ik had het altijd al belachelijk gevonden, ik hoorde meer bij de "populaire" groep, of zoals hun zichzelf noemde, ik vind dat iedereen gelijk staat. 'Want je hebt nogal een reputatie als Flirt dus ze willen je allemaal hebben en kunnen het niet hebben dat je nu bij mij zit inplaats van bij hen.' Ik grinnikte zachtjes na haar andere woorden en schudde mijn hoofd, waardoor mijn krullen vrolijk op en neer gingen. 'Dan hebben ze pech. Want ik zit nu bij jou en ik vind het leuk.' Ik keek even de klas rond en mijn blik bleef haken bij een van de meisjes die me kwaad aankeek, Lesley, volgens mij, daar had ik een keer seks mee gehad... Niet zo best.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorreeh, ik was van plan om iets met Zayn te gaan schrijven maar toen viel ik in slaap o_o]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 11:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."