• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Edward Cullen
    De stemmen in mijn hoofd worden steeds duidelijker. Ik merk dat bijna iedereen van de familie thuis is. Als Bella de deur voor me open doet - wat ik had moeten doen - loop ik naar binnen.
    'Vechten? Wat zijn jullie van plan?' natuurlijk heb ik het al lang gehoord in Alice' hoofd, maar Bella snapt er natuurlijk nog steeds niets van. Dat is ook de reden dat ze nu wat vaagjes naar me kijkt. 'Alice heeft dus dat visioen gehad..' help ik haar. Ze lijkt er nog steeds niets van te begrijpen.
    De hele dag ben ik al bezorgd om Alice. Ik zie haar echt als mijn zus en ze reageert vreemd. Haar gedachten zijn vaag.
    'Seriously, kan iemand mij éven uitleggen wat er aan de hand is? Misschien een kléine moeite voor me doen?' Bella kijkt van de een naar het andere gezicht.


    :)

    Carlisle Cullen
    Emmett ziet een gevecht al helemaal zitten. Ik eigenlijk totaal niet. Het newbornleger zal -Aro kennende- goed getraint zijn en velen zullen waarschijnlijk gaven hebben. Dus heel wat anders dan een tijdje geleden. Waarschijnlijk zal het ook om een veel groter leger gaan. Ik hoop dat er niemand van ons het leven laat. Aan een gevecht kunnen we niet meer ontkomn. Bella en Edward komen binnen. Edward heeft natuurlijk meteen alles door. Bella volgt helemaal niet wat erg logisch is. 'Seriously, kan iemand mij éven uitleggen wat er aan de hand is? Misschien een kléine moeite voor me doen?' zegt Bella gefrustreerd. In het kort leg ik ons probleem aan Bella uit.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Renesmee Cullen
    Carlisle legde alles snel aan mama uit. Ik keek papa aan en onze blikken kruisde elkaar.
    'Even serieus. Emmett, denk dat Áro ongetrainde newborns op ons af stuurt? Dus, wat willen jullie gaan doen? Weer vampiers bij elkaar sprokkelen? Hopen dat het wel goed komt? Met z'n alle vluchten voor ons leven en hopen dat niemand ons vind?' Ik vuurde de vragen in de kamer.
    Ik keek iedereen aan. Jamie keek me een beetje ongemakkelijk aan, ze zat middenin een familie overleg.
    'Rustig Nessie' zei Jacob en keek de kamer in, hopend dat iemand hem bij zou vallen.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Emmett Cullen
    "Ik ga niet zitten wachten tot Aro komt, we moeten ze onverwacht aanvallen! En met de visoenen van Alice weten we precies wanneer ze het zwakst zijn. Maar hoe gaan we ons leger uitbreiden? Dat is de vraag." Met opgetrokken wenkbrauwen leun ik tegen de muur.


    To love is to destroy.

    Jasper Cullen
    'Emmett heeft gelijk.' meng ik mij ook in het gesprek. 'Een onverwachte aanval is waarschijnlijk het beste, maar we hebben hulp nodig van anderen.' De spanning loopt steeds hoger op en snel probeer ik iedereen te kalmeren. Een leger newborns, denk ik bij mezelf. Zou Aro echt zo gek zijn om zo'n leger op te richten en ons daarmee aan te vallen? Maar Alice heeft het gezien, dus het kan eigenlijk niet anders. Toch heb ik het idee dat er iets niet klopt. We zien iets over het hoofd.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Renesmee Cullen
    'Emmett heeft gelijk.' mengt Jasper zich ook in het gesprek. 'Een onverwachte aanval is waarschijnlijk het beste, maar we hebben hulp nodig van anderen.'
    Ik dacht terug aan de eerste keer dat ik Aro heb gezien. We hoeven dit keer niemand te overtuigen, maar hij wil iemand van ons. Ik wist ergens al dat we verloren waren, maar ik hield de moed erin.
    'Moeten we weer vampiers verzamelen? Dit keer gaat er zeker gevochten worden, dit is oorlog' zei ik kort.
    Verschillende vampiers knikten, Jake keek me aan. Er was iets. Ik keek hem vragend aan.
    'Ik wil niet dat je iets gebeurd. Als het niet veilig is, neem ik je mee' zei Jake kort.
    Ik keek hem met grote ogen aan.
    'Nee Jake, ik verlaat mijn familie niet. Ik blijf bij hen, al wordt het mijn dóód' zei ik koppig.
    Jake schudde zijn hoofd. Ik wist dat hij het er niet mee eens was, en me toch wel zou meenemen. Maar dat liet ik niet zomaar gebeuren.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Leah Clearwater

    'Ach Jake, laat haar lekker meedoen. Je hoort het toch? Ze wilt vermoordt worden' glimlachte ik nep naar Jacob, waarna de frons weer op mijn gezicht kwam. De lege zak chips legde ik op de tafel en zelf ging ik op de bank liggen. Stil staarde ik naar het plafond. Uiteindelijk zou ik toch wel meevechten, gewoon omdat ik er zin in had. 'Dus, iemand verder iets meegemaakt? Fout ingegaan? Gevochten? Een miljoen gewonnen?' bleef ik doorvragen terwijl ik overdreven geeuwde. 'Waarom woon ik hier eigenlijk? Oh ja, omdat ik zo geen geld hoef te verdienen' mompelde ik tegen mezelf en ik nam ondertussen de hele bank ik beslag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Hale
    ''Dat is iets wat ik mij ook telkens afvraag, wat jij hier eigenlijk doet.'' Beet ik Leah geïrriteerd toe.

    Emmett Cullen
    ''Rose,'' ik trok haar wat dichter naar me toe en trok mijn wenkbrauwen even op. Ze schudde haar hoofd als teken dat er niks aan de hand met haar was. Ik geloofde haar echter niet. Net was ze ook weggelopen zonder reden en was ze plots boos uitgevallen.


    To love is to destroy.

    [*Aro* ik kan niet verder schrijven, nog steeds niet kan iemand iets aan de bad side schrijven zodat ik niet meer vast zit?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Jamie

    Ik ga naast Seth staan. "Waar hebben ze het over?" Vraag ik fluisterend, hoewel het eigenlijk dus echt niet nodig is om te fluisteren aangezien ze me toch wel horen. Seth glimlacht. "Een tijdje geleden kwam er misschien ook een gevecht met de Volturi maar dat is op de een of andere manier toch niet gebeurt. Ik weet niet meer precies wat de rede was... O ja, die Nahuel!" Zegt Seth. Ik kijk hem niet-begrijpend aan en hij grijnst naar me. "Laat maar. Ik kan dat niet echt goed uitleggen. Als je het echt wil weten moet je naar Carlisle of Edward, die weten dat soort gedoetjes altijd wel," Zegt hij. Ik kijk naar Edward en Carlisle. Ik schrik als hun toekomst in me naar boven kom. Ik trek mijn wenkbrauwen omhoog als ik het zie, verassen... Oke sarcasme. Ik kijk naar Renesmee, ik mag haar wel. Ze heeft me op de een of andere manier verbaasd met haar half vampier half mens zijn. Nou ja, als ze dat is dan. Ik neem aan van wel, want ze is geen van beiden. Toch zou ik graag bloed drinken.... Ik lik mijn lippen af. Nee! Nee, stoppen! "Seth, hou me tegen," Fluister ik. Hij kijkt me raar aan en dan probeer ik me op Nessie te storten. Seth vangt me op. "Je moet jagen," Verklaart hij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rosalie Hale
    Als Jamie zich op Renesmee probeert te storten trek ik haar beschermend achter me. "Hoe durf je," sis ik tussen mijn voortanden door. "Je moet jagen." Verklaart Seth tegenover Jamie.

    Ik rol boos met mijn ogen, alsof we dat nog niet doorhadden.


    To love is to destroy.

    Esme POV
    Jamie fluistert wat tegen Seth en stort zich op Renesmee. Seth vangt haar op. Rosalie trekt Renesmee beschermend achter haar. "Hoe durf je", sist ze naar Jamie. "Je moet jagen", zegt Seth tegen Jamie. Jamie moet naar buiten! Ik zie aan haar blik dat ze alsnog haar best doet om haar te beheersen. Maar dat lukt niet echt. Meteen loop ik naar Jamie, net als Carlisle. We nemen haar ook stevig vast. Het zal wat gemakkelijker zijn voor Seth nu.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Aro

    'Ik wil dat jullie naar de Cullens gaan om te kijken wat ze allemaal van plan zijn. Jullie moeten ze bespioneren en alles doorgeven. Denk niet te veel na in Edwards buurt.' Ik keek Jane en Alec om de beurt aan. 'Jane.. probeer je in te houden. Hoe sneller je je gave gebruikt, hoe eerder ze weten dat je er bent. Alec, voor jou hetzelfde.'
    Ik hoopte dat de boodschap nu duidelijk was. Hoewel ze nog amper de tijd ervoor hadden gehad, was ik kwaad dat ze nog niet waren vertrokken.
    'En dat doen jullie NU!'


    :)

    Zoë Emma Morris
    Ik voelde me vreselijk, vreselijk door het feit dat ik net een onschuldig mens had vermoord. Iemand waarvan verwacht werd dat diegene nog thuis zou komen.. En door mij zal diegene nooit meer thuis komen. Ik haatte mezelf.
    Ik ijsbeerde door mijn kamer heen, de tijd had ik stil gezet voor enkele minuten. Ik wist dat het niet lang stand zou houden, maar het was de enige manier om te ontsnappen aan de eeuwenlange stemmen en voetstappen die erg gevoelig waren voor mijn oren. Mijn handen schoten door mijn blonde haar.
    Wat als ik Jamie achterna kwam? Ik miste haar. Ze was de enige die me begreep, en ze had me vertelt dat er een andere manier was..

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:40 ]


    To love is to destroy.

    Renesmee Cullen
    Jamie fluistert wat tegen Seth en stort zich op me. Ik verstijf en Rosalie trekt me beschermend achter haar. "Hoe durf je", sist ze naar Jamie. "Je moet jagen", zegt Seth tegen Jamie.
    'Dankje Rose' zeg ik en knuffel haar.

    Jacob Black
    Ik loop naar Nessie en Rosalie, ik kijk Jamie vernietigend aan. Hoe durft ze? Zomaar míjn Renesmee aanvallen!


    My mom says I'm pretty, so fuck you