• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Aro wil Alice hebben en wil de wacht naar de Cullens sturen. Aro raakt geïrriteerd aan Jane en wil haar gedachten lezen.

    Anders moet je maar de stukjes herlezen, doe ik ook.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    [Hee everybody, ik ga schrijven, omdat het stil valt en als ik andere personages bestuur is het maar even zo, maar dan kunnen we te minsten weer door]

    Renesmee
    Ik liep met Jake terug, hij was net weer terug veranderd.
    'Wat moeten we met Jamie?' vroeg hij.
    Ik haalde mijn schouders op.
    'Ik weet het niet, maar ik vertrouw haar, en ik weet niet waarom. Het is z'n gevoel denk ik' zei ik.
    We liepen naar binnen. Ik zag dat Alice en Jasper er waren en begroette ze kort.
    'Hoi Alice, hoi Jasper' zei ik.
    Alice glimlachte terug en Jasper knikte kort.
    'Ik ga huiswerk maken' zei ik en liep naar boven. Jake volgde me op de voet.
    'Leg me wiskunde eens uit, Nessie'
    Ik grinnikte en legde de stelling van Pythagoras uit. Zo moeilijk was dat toch niet?
    'Aha, en als je R en J bij elkaar opteld?' vroeg hij.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Dat kan niet'
    Hij keek me sip aan.
    Ik grinnikte, 'Je kan het alleen vereenvoudigen. Maar je kan het niet bij elkaar optellen, dat is gewoon zo'
    Hij glimlachte speels, 'Dat moeten we dan eens proberen'
    Ik keek hem verschrikt aan.
    'Grapje Nessie' zei hij lachend en kuste me.
    Onder me hoorde ik stemmen, ik ging ervan uit dat eindelijk iemand iets had gezegd.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Carlisle
    Renesmee en Jake komen binnen en gaan naar boven om huiswerk te maken.
    Wat moeten we met Jamie?
    Moeten we op haar woord vertrouwen?
    Hopelijk zorgt Alice voor meer duidelijkheid.
    Als zij de Volturi ziet komen, weten we genoeg.

    (eindelijk verder schrijven (hoera) )

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 11:49 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    KolMikaelson schreef:
    Jamie is bij de Cullens, en waarschuwde ons voor Aro. Carlisle, Esme, Emmett, Renesmee, Rosalie, Jacob, Seth en Leah wachten nu op Alice en Jasper. Toch?


    En Edward en Bella? Wordt daar nog iets van verwacht?


    :)

    Dit is volgens mij het laatste stuk van Bella.

    Libera schreef:
    Bella Cullen
    Als de bel gaat, staat Edward nog sneller op als normaal. Hij kijkt verward, en ik ben blij dat ik hem nu bij kan houden. Zo snel als hij kan staat hij bij het lokaal waar Jasper en Alice net uit komen lopen.
    'ALICE!' roept hij keihard, en hij kijkt verschrikt om zich heen. 'Edward?' fluister ik vragend. Ik wil weten wat er is. Hij heeft al tijden niet zo angstig gedaan.
    'Wat heb je gezien?' vervolgd hij wat zachter. Ik kijk Alice verbaasd aan. Wat is hier aan de hand?


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    [ik ga vanavond weer ff reageren]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Alice Cullen
    Zo snel als ik kan ga ik het huis binnen. Jasper zei na mijn visioen dat we het het beste tegen Carlilse kunnen zeggen en hij heeft natuurlijk gelijk. Zodra we de kamer binnenkomen wordt het stil. Iedereen kijkt me aan en lijkt weten dat ik een visioen heb gehad. Even werp ik een blik op Jamie. Ik heb haar al gezien in mijn visioen en ik denk niet dat het kwaad kan dat ze dit hoort. Ik voel de spanning en merk dat Jasper begint te spelen met onze gevoelens. Snel begin ik te praten: 'Aro komt terug. Hij wil..' even hou ik mijn adem in. 'Mij. Hij is bezig met een leger van jonge vampiers?' Ik richt me op Carlisle. 'Wat moeten we doen? En wat doet zij hier precies?' zeg ik tegen hem terwijl ik naar Jamie wijs.

    [sorry dat het zo lang duurde en ik hoop dat wat ik geschreven heb klopt met het verhaal.]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [en toen was het de achtiende..........]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Je bedoelt mijn birthday zeker, hihi!]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [gefeliciteerd(:]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [dankje!]

    Renesmee
    Lachend loop ik met Jake weer naar beneden. We hoorden Alice en Jasper binnenkomen. Iedereen keek bang of gespannen. Ik kneep in Jake's hand, maar hij had ook door dat dit niet goed was.
    'Wat is er?' vroeg ik.
    Er werd nog een keer herhaald was Alice net zei.
    'O, god' zei ik kort en ging op de grond zitten, 'Wat moeten we in vredesnaam doen? We gaan allemaal dood!'


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Emmett Cullen
    "Vechten! Wanneer gaan we oefenen Jasper? We weten hoe we het moeten doen tegen newborns." Ondanks de gespannen sfeer grijnsde ik.


    To love is to destroy.

    Jacob Black
    Ik moest mijn best doen om mijn lach in te houden. Ik beet op mijn lip en keek grijnzend Emmett aan. Ik dacht terug aan de vorige fight tegen de newborns, daar had ik Bella gezoend en hoorde ik dat ze verloofd was met Edward.
    'Ik doe mee!' zei ik enthousiast en liep naar Emmett toe om hem een high'five te geven.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Leah Clearwater

    Een kort en spottend lachje verliet mijn mond. 'Ik vermaak me wel, terwijl ik toe zie hoe jullie vermoordt worden' grijnsde ik en ik stond op om vervolgens naar de keuken te lopen. Daar trok ik de koelkast open en keek naar al het eetbaars. Geen zin in. Geen zin in. Goor. Geen zin in. Uiteindelijk pakte ik maar de fles cola, een glas en uit de kast pakte ik een zak chips. Perfect. Zo liep ik naar de woonkamer en ging onderuit op de bank zitten. Het glas schonk ik helemaal vol en de chips trok ik open. Een handvol propte ik in mijn mond, gevolgd door nog meer chips en een grote slok cola.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jasper Cullen
    De spanning in de kamer loopt hoog op door Alice's visioen, dus snel probeer ik de gevoelens van de anderen te kalmeren. Maar ik word uit mijn concentratie gehaald door Emmett: 'Vechten! Wanneer gaan we oefenen Jasper? We weten hoe we het moeten doen tegen newborns.' Ondanks de spanning moet ik toch wel een beetje lachen. Emmett klinkt zo vrolijk, alsof het om iets leuks gaat in plaats van een gevecht. Toch heeft hij wel een beetje gelijk. 'We kunnen maar beter zo snel mogelijk gaan oefenen.' zeg ik tegen hem en de anderen. 'Hoe eerder we beginnen, des te beter we zijn en meer kans we maken.' Ik sla beschermend een arm om Alice heen. Ik hoop dat het niet echt op vechten uit gaat draaien, er staat meer op het verlies dan sommigen denken.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .