• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Emmett Cullen
    Alhoewel ik graag wil vechten, heeft Carlisle gelijk. Zoals altijd. Carlisle is altijd al de verstandigste geweest, een echt vaderfiguur.
    'Kun je ons wat vertellen over de aanpak van Aro? Het kan ons helpen' Vraagt Carlisle aan de vampier die Jamie schijnt te heten.
    'Als Aro maar weet dat hij Alice nooit krijgt!' Ik kon het niet laten om het te zeggen, Rosalie knikt instemmend.


    To love is to destroy.

    Brookie schreef:
    [Trouwens, wonen Leah, Jacob en Seth ook bij de Cullens?]

    [ja]


    :)

    Jacob Black
    Great. De oppervampier wil ons dood hebben, assume. Renesmee heeft mijn arm vast en volgens mij is ze nog lang niet van plan hem los te laten, ze is bang, ik kan het voelen.
    'Hoe moeten we dit oplossen?' vraagt ze zacht.
    Iedereen kan haar horen, maar niemand geeft antwoord.

    Renesmee Cullen
    Ik heb Jake's arm vast en ik ben doodsbang.
    We gaan dood, we gaan allemaal dood.
    'Hoe moeten we dit oplossen?' vraag ik zacht.
    Ik krijg geen antwoord, ik ben vast "te jong" om me met deze "grote" mensen zaken te bemoeien.
    Mijn armen laten Jake's arm los en ik loop naar Rose, ik heb haar gemist.
    Ik knuffel haar en ik glimlach naar haar.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    (Het valt hier stil...)


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Leah Clearwater

    De school was uit. Ik moest naar huis lopen. Ugh. Ach ja, ik was best snel en het was vele malen beter dan dat één van die bloedzuigers me op kwam halen. Ja, ik was er nog steeds niet aan gewend. Die geur, dat uiterlijk, die ogen. Maar ik deed het voor Jacob en Seth. Thuis in de doodskist aangekomen, rook ik nog een geur. Daar stond ze. Nog één? 'Wie is dát?' siste ik en voor de tweede keer vandaag begonnen mijn armen te trillen, met de neiging om in een wolf te veranderen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jane en Alec die naar Aro komen???]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:21 ]


    :)

    Rosalie Hale
    Nadat ik Renesmee geknuffeld heb loop ik richting de bank, waar ik met een geërgerde zucht ga zitten. 'Wie is dát?' Sist Leah, die net is binnenkomen lopen.
    'Iemand die beweerd dat Aro ons wilt vermoorden. Maar hoe weten we dat we jou kunnen vertrouwen?' Ik werp mijn blik op Jamie, met mijn beide wenkbrauwen opgetrokken. Wie zegt dat zij het gevaar niet is?


    To love is to destroy.

    Renesmee Cullen
    Ik wist niet wat ik moest denken, wie was die Jamie en konden we haar vertrouwen?
    Rose ging op de bank zitten en Leah kwam binnen.
    'Wie is dát?' sist Leah.
    'Iemand die beweerd dat Aro ons wilt vermoorden. Maar hoe weten we dat we jou kunnen vertrouwen?' Rosalie werpt haar blik op Jamie, met beide wenkbrauwen opgetrokken.
    Ik keek naar beiden.
    'We moeten gewoon wachten op Edward. Hij weet zo of Jamie te vertrouwen is' zegt Jake rustig.
    Ik glimlach naar hem.
    'Inderdaad Jake. Sorry Jamie, dat we je niet gelijk vertrouwen' verontschuldig ik me -en de rest-.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Carlisle
    Niemand lijkt Jamie te vertrouwen. Dat ze bij de Volturi zat, heeft er veel mee te maken. Toch denk ik niet dat ze veel kwaad in de zin heeft. Ze weet over de gaven in onze familie en de wolven Wat betekent dat ze goed genoeg weet dat ze even goed zelfmoord kan plegen als ze ons wat aan wil doen. Ze lijkt me ook niet meteen het type die iedereen met plezier uitmoordt.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Leah Clearwater

    'Laten we haar gewoon vermoorden. Dan hebben we daar geen last meer van' gromde ik. Ik stapte naar voren en kon elk moment veranderen. 'En alsnog is ze een lid. Ze is en blijft een moordenaar' kefte ik en ik kneep mijn handen tot vuisten. Met alle plezier zou ik de vampier genaamd Jamie, helemaal zelf uitmoorden. Leek me fantastisch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jacob Black
    'Laten we haar gewoon vermoorden. Dan hebben we daar geen last meer van' gromde Leah. Ze stapte naar voren en kon elk moment veranderen. 'En alsnog is ze een lid. Ze is en blijft een moordenaar' kefte Leah en kneep haar handen tot vuisten
    'Leah, niet doen' zei ik kort. Als we sowieso iemand van de Volturi zouden vermoren, zouden ze ons vermoorden. En dan konden we er niet bij hebben...
    Ik keek van Carlisle naar Nessie, ze keek me bang aan.

    [Waar zijn Bella&Eddie?]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    (en Alice en Jasper?)


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Alice Cullen
    Eindelijk gaat de bel. Alweer schiet ik overeind. Volgens mij wen ik nooit aan die bel. Samen met Jasper loop ik naar de auto. De school is uit. Tot nu toe bevalt deze nieuwe school me best goed, behalve de bel dan. We zitten nog maar net in de auto als ik mijn lichaam voel verstrakken. Ik weet meteen wat dit betekent, ik krijg een visioen. Op zijn grote troon zit Aro. Het beeld is wat wazig, maar hij is overduidelijk aan het overleggen. Ik versta helaas niets van het gesprek, behalve de laatste paar woorden. 'Kan het jullie dan helemaal niets schelen? Alice bepaalt alles! Geen aanval is onverwacht voor haar...' Ik schiet overeind. Jasper voelt natuurlijk meteen dat er iets aan de hand is. 'Alice, wat is er? Heb je een visioen?' Ik kan alleen maar knikken. 'Wat heb je gezien?' vraagt Jasper. 'Aro,' stamel ik. 'Hij komt terug.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [btw sorry dat ik al zo lang niet gereageerd heb]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jane
    Er kwam een wacht aangelopen, Dementri, hij zei ons dat we naar Aro toe moesten. Snel renden we naar de zaal waar hij zat en deden onze entree, ‘Waarom moesten we komen?’ zei Alec.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?