• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Xerces schreef:
    Jane
    Er kwam een wacht aangelopen, Dementri, hij zei ons dat we naar Aro toe moesten. Snel renden we naar de zaal waar hij zat en deden onze entree, ‘Waarom moesten we komen?’ zei Alec.


    Aro
    'Waarom moesten we komen?' ik keek naar Alec en beantwoorde zijn vraag zo snel en duidelijk mogelijk.
    'Zoek de Cullens. Ik wil Alice. Zoek uit wat ze doen. Dit is belangrijk. NU!' ik kijk ze kwaad aan en grom even om het extra dreigend te maken.
    'Als ze haar niet willen afgeven, meldt het mij. Des noods wordt dit oorlog. I need Alice. ZIJ MOETEN DAT WETEN!' als ik het heb uitgesproken, weet ik dat Alice dit nu aan moet zien komen. Ze doet maar. Deze aanval wordt sneller. Ik heb de jonge vampiers al. Zo snel als die jaren geleden, krijgen ze hun vampierenvriendjes niet bij elkaar. Ik zal haar krijgen. Klaar.


    :)

    Bella Cullen
    Als de bel gaat, staat Edward nog sneller op als normaal. Hij kijkt verward, en ik ben blij dat ik hem nu bij kan houden. Zo snel als hij kan staat hij bij het lokaal waar Jasper en Alice net uit komen lopen.
    'ALICE!' roept hij keihard, en hij kijkt verschrikt om zich heen. 'Edward?' fluister ik vragend. Ik wil weten wat er is. Hij heeft al tijden niet zo angstig gedaan.
    'Wat heb je gezien?' vervolgd hij wat zachter. Ik kijk Alice verbaasd aan. Wat is hier aan de hand?


    :)

    Leah Clearwater

    Met een ruk draaide ik me om en keek Jacob aan. 'Als jij het niet doet, doe ik het wel' kefte ik. Jacob kon me niks verbieden, behalve als ie het beveelde. Ugh, hadden we dat weer. Woedend stampte ik naar buiten en veranderde in één sprong in een wolf. Ik was dan onderhand een vrouw die in de twintig was, maar ik gedroeg me als een klein kind. En dat zou altijd zo blijven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth

    "Nee... Leah, je mag haar niet vermoorden volgens de wetten van de roedel. Ik eehh... Ik ben ingeprent!" Zeg ik, en ik krijg een kop als een boei. Ik kijk smekend naar Jake om zijn reactie te peilen. Als hij gaat zeuren over vampierweerwolfgedoe is hij een veraader. Ik kijk naar Emmet omdat hij de gene is die hier grappen over gaat maken. Daarna kijk ik naar Jamie. Ze kijkt me onbegrijpend aan.

    Jamie

    Ik denk na over de betekenis van het woord inprent. Ik denk dat hij er iets anders bedoelt dan wat ik denk. De zin "ik ben ingeprent" is in mijn ogen raar. De anderen begrijpen het schijnbaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emmett Cullen
    'Onze pup is verliefd, wat schattig. Maar misschien had je het iets romantischer moeten aanpakken jongen, nu gooi je het zomaar in de groep. Kom op, leg Jamie is uit wat het betekent? Ze kijkt alsof ze zojuist een geest heeft gezien!' Ik bulder van het lachen als ik kijk naar het gezicht van Jamie, er bungelen nog net geen vraagtekens boven haar hoofd. Daarna kijk ik naar het gezicht van Seth, wat angstaanjagend veel op een tomaat begint te lijken.


    To love is to destroy.

    Alec
    'Zoek de Cullens. Ik wil Alice. Zoek uit wat ze doen. Dit is belangrijk. NU!' zegt Aro dreigend en gromt er nog even angstaanjagend bij. 'Als ze haar niet willen afgeven, meldt het mij. Des noods wordt dit oorlog. I need Alice. ZIJ MOETEN DAT WETEN!' schreeuwt hij erachteraan. ‘Dan lijkt het slim om een plan te bedenken, want als we er gewoon heen gaan doden of vangen ze ons gewoon.’ Zei Jane zacht en subtiel.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Leah Clearwater

    Van meters afstand hoorde ik de afschuwelijke zin nog, die Seth zojuist had gezegd. Mijn bloedeigen broer. Hoe kon hij? Je kon er niks aan doen, maar dan toch. Emily en Sam, Kim en Jared, Quil en Claire, Jacob en Renesmee. Nu hoorde Seth er ook nog wel bij. Met een bloedzuiger. Fantastisch. Het was officieel, hoor. Ik had niemand meer. Woest brulde ik, wetend dat iedereen in het huis het kon horen. Daarna begon ik weg te rennen. Als ik bij de grens was zou ik wel terug komen. Of niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Xerces schreef:
    Alec
    'Zoek de Cullens. Ik wil Alice. Zoek uit wat ze doen. Dit is belangrijk. NU!' zegt Aro dreigend en gromt er nog even angstaanjagend bij. 'Als ze haar niet willen afgeven, meldt het mij. Des noods wordt dit oorlog. I need Alice. ZIJ MOETEN DAT WETEN!' schreeuwt hij erachteraan. ‘Dan lijkt het slim om een plan te bedenken, want als we er gewoon heen gaan doden of vangen ze ons gewoon.’ Zei Jane zacht en subtiel.


    Aro
    ‘Dan lijkt het slim om een plan te bedenken, want als we er gewoon heen gaan doden of vangen ze ons gewoon.’ Zei Jane zacht en subtiel. Ik keek haar geïrriteerd aan.
    'Dus jullie kunnen niet onopvallend naar ze toe gaan en spioneren? Ik had meer van je verwacht, Jane,' zei ik, nog steeds boos kijkend. 'Geef me je hand,' dwong ik. Ik wilde haar gedachten lezen, kwaad, en argwanend. Ze moest zichzelf niet de beste gaan vinden. Ik voelde me nogal opgefokt de laatste tijd. Jane maakte het er niet veel beter op.


    :)

    Seth

    Boos kijk ik naar Emmet. 'Ik moest het zeggen omdat Leah dreigde haar te vermoorden. Ik leg het Jamie uit als ik het daar tijd voor vind. Jij moet je daar niet mee bemoeien!' Roep ik Emmet toe. Daarna kijk ik even naar de grond. 'Ik ga Leah zoeken,' Zeg ik, waarna ik het raam uit spring en in een zandkleurige wolf verander. Ik kijk nog een keer recht in de rode ogen van Jamie en ren daarna de richting in waar Leah het over heeft.Leah! Wat is er? vraag ik via onze gedachten. Ik blijf rennen en besef dat met haar voorsprong en het feit dat ze harder kan rennen dan ik, de kansen oneerlijk maakt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leah Clearwater

    Woedend stopte ik. Fel en gevaarlijk gromde ik naar Seth. Je bent ingeprent. Nog wel verdomme met een vuile parasiet. Besef je het dan nu? Besef je dan nu hoe erg het is voor mij? Nee. Jij weet niet hoe het is om alleen te zijn. Ik mag dan wel bot en gemeen zijn, maar ik ben niet gevoelloos. Ga terug naar Jacob, Seth. Ik kom nog wel terug. Ooit. Het laatste klonk niet zo fel meer. Voor de tweede keer rende ik weg, verder weg zodat Seth me niet meer kon horen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Cullen
    Seth en Jamie... Apart, maar misschien was Jamie wel heel aardig!
    Maarja, Seth was uit het raam gesprongen en liet ons met Jamie om het haar te vertellen, want haar hoofd was een groot vraagteken.
    'Uhh.. Jamie, je bent ingeprent met Seth. Dat is zeg maar...' zei ik voorzichtig en keek naar Jake, ik verwachtte dat hij het uitlegde.
    'Inprenten is sterker dan zomaar verliefd worden, de gene die je heeft ingeprent denkt eigenlijk alleen nog maar aan jou' legde hij uit en gaf nog een paar voorbeelden. Ik voelde mijn wangen een beetje kleuren, Jake had het over mij terwijl hij uitlegde. Dat was nu echt schattig.
    'Snap je het, Jamie?' vroeg ik aan haar.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Rosalie Hale
    Geërgerd rol ik met mijn ogen, typisch tienerdrama. 'Ik heb hier geen zin in. Succes ermee.' Zeg ik bot, waarna ik mijn onmenselijke snelheid gebruik om hier zo snel mogelijk weg te komen. Ik laat mezelf even tot rust komen in het bos, iets wat ik nog niet goed bekeken heb sinds we hier zijn. Ik geef me over aan mijn zintuigen, het bos afzoekend naar een hert, of nog beter, een poema. Als mijn reukzintuigen een poema hebben opgespoord voel ik het branderige gevoel omhoog komen in mijn keel, dorst. Ik lach even triomfantelijk als ik mijn prooi heb gevonden. Niet veel later stil ik mijn dorst.


    To love is to destroy.

    Jane
    'Dus jullie kunnen niet onopvallend naar ze toe gaan en spioneren? Ik had meer van je verwacht, Jane,' zei Aro, waarna ik me diep beledigd voelde. 'Geef me je hand,' wat wil hij me zo laag laten zinken. Mijn mond viel open die ik daarna meteen weer dicht deed. ‘U weet nog niet eens wat mijn plan was,’ grauw ik naar Aro. Ik loop sierlijk naar hem toe, snel, maar sierlijk en steek mijn hand uit op een manier die laat zien: ik heb nog steeds een eigen wil hoor.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Als ik Jane was, zou ik niet zo tegen Aro doen, ghehe. Trouwens, Chelsea moet ingrijpen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [whut, Chelsea waar waarom, even gemist]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?