• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    [Als Jane zo tegen Aro gaat doen, kan er een straf volgen. Om dat te voorkomen moet Chelsea haar gave sterker op Aro en Jane zetten, zodat ze wat aardiger zijn tegen elkaar, ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [Als ik Jane was, zou ik niet zo tegen Aro doen, ghehe. Trouwens, Chelsea moet ingrijpen]


    [o, ja als ik Jane was zou ik het wel doen alleen niet te vaak, weet je waarom?]
    [als ze iets met haar doen gaat zij iedereen pijn doen en haar broer alec kan iedereen verdoven en Aro heeft ze nodig het zijn zijn twee waardevolste pionnen samen met dementri (en chelsea)]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [tie,tie, maar chelsea is niet daar...............]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Jamie

    Ik snap er nog steeds helemaal niks mee maar besef dat ik haar wel mag. Sowieso mag ik veel mensen hier. De sfeer is veel beter dan bij de Volturi. Ik probeer te bedenken of ik Zoë nog ooit zal zien. Opeens zit ik in de toekomst verstrikt van iemand. Ik ken haar niet, maar ze kan iets... Ik probeer het aan haar te vragen, maar zoals altijd kan ik geen contact maken met mensen in de toekomst. 'Alice,' Noemt iemand haar. Hij lijkt van haar te houden. Hij heet blijkbaar Jasper. Ik schrik als de realiteit weer naar me toe komt. 'Sorry, ik zat even vast in de toekomst,' Ik krijg een rood hoofd als ik besef dat dat best raar klinkt. Als ik kon blozen, was mijn hoofd nu rood als een boei.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jake
    Ik geef Nessie nog een kus op haar voorhoofd en ga naar buiten, naar mijn roedel. Naar Leah en Seth dus.
    Mijn voeten worden poten en ik spring uit mijn vel.
    Guys, waarom moeten jullie gelijk zo hatelijk doen? Misschien is ze met een réden weg bij de Volturi?


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Emmett Cullen
    'Sorry voor Rosalie.. Het zit haar gewoon niet lekker, die hele verhuizing en zo..' Verontschuldig ik me.
    'Maar Jamie, je hebt nog steeds rode ogen, hoe zit het daarmee?'


    To love is to destroy.

    Carlisle
    De sfeer gaat hier van kwaad naar erger. Seth is op Jamie ingeprent en dat vind zijn zus niet echt leuk... Rosalie heeft het zoals verwacht ook niet echt voor Jamie. Opeens staat Jamie stil en haar ogen worden wazig. Het lijkt verdacht veel op Alice. Na een tijdje schrikt ze. 'Sorry, ik zat even vast in de toekomst,' zegt ze. Dat verklaart een hoop! "Wat zag je?" vraag ik geïnteresseerd.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Jamie

    'Ik zag... Alice... En Jasper. Ze zeiden elkaars namen.' Leg ik uit. 'Mijn rode ogen heb ik omdat ik een nieuweling ben. Ik jaar net als jullie alleen op dieren, maar kan me nog niet wagen bij mensen in de buurt,' Leg ik uit. Daarna Kijk ik even naar de grond. Jake is achter Seth en zijn zus uit het raam gesprongen. Ik ga op een bank zitten omdat het gewoon normaal is. Ik kan eeuwig - letterlijk - blijven staan op een plaats, maar zitten is gewoon.... Vertrouwd.

    Seth

    Jake, jij kan mijn gedachten lezen! Zeg ik lachend. Jake haalt me bij en we vervolgen onze zoektocht naar Leah. Leah, please! KOM TERUG! Het spijt me dat ik ben ingeprent, maar ik kan er gewoon niks aan doen... Dat jij een hekel hebt aan vampieren vind ik jammer, maar ik zou het vreselijk vinden als je voor altijd wegbleef. Ik stop even met praten om op adem te komen. Je bent nog steeds mijn zus Zeg ik om haar terug te krijgen. Ik blijf rennen, maar ik moet het toegeven: Zij is sneller.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leah Clearwater

    Ik hoorde Seth weer en vervloekte het wolfgen. Waarom kon dat joch niet gewoon uit mijn buurt blijven? Seth, ga weg Protesteerde ik. Maar ik wist dat het geen zin had. Seth zou me vroeg of laat toch wel overhalen. Ik trok een sprintje en binnen enkele minuten was ik weer bij Seth aangekomen. Best. Maar als ze in één keer weg is, is het haar schuld. Waarschuwde ik hem. Met de neiging om nu naar binnen te springen en het kind te vermoorden, sjokte ik naar een boom waar altijd mijn kleren inlagen en transformeerde ik terug. Godzijdank konden Jacob en Seth me niet zien, om anders zou ik hun wat aan doen. Snel deed ik een afgeknipte spijkerbroek aan, verknipt tot shortje en trok een legergroen shirt over mijn hoofd. Schoenen had ik niet nodig. Mompelend liep ik naar binnen, nam geen eens de moeite om de vampier aan te kijken en mompelde iets wat op "Leah" moest lijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee
    Jamie had een aparte gave, ik wilde dat ik ook z'n coole gave had! Zoals papa of Alice of Jamie, ik kon iedereen een beetje laten zien wat ik wilde, whoho!


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    (Het valt hier weer eens stil...)


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    (Inderdaad)


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Esme Cullen
    Na een kwartiertje komt Leah terug in huis. Ze zegt haar naam zonder Jamie aan te kijken.
    Ze is nog altijd even boos. Iedereen blijft stil.
    Ik wil de stilte doorbreken maar, weet zelf niet wat te zeggen.
    Zelfs Emmett heeft niets te zeggen en dat is een wonder op zich.

    (Wie schrijft eigenlijk nog verder? Als niemand anders iets doet kan ik ook niet doorgaan...)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 17:15 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    [Kan mijn naam even veranderd worden, ik heet geen avoire meer.]

    [Het lijkt me een goed moment dat Edward, Bella, Alice en Jasper komen. Dan kan Edward Jamies gedachten lezen en Alice haar visioen vertellen.]


    To love is to destroy.

    Renesmee
    Ik keek iedereen aan, niemand durfde iets te zeggen.
    Carlisle was aan het bedenken wat hij kon zeggen en keek naar Emmett.
    Ik schraapte mijn keel en zei: 'Ik kijk even waar Seth en Jacob zijn' Ik liep naar buiten en volgde hun geur.
    'Jake! Seth!' riep ik, geen antwoord. Ik ging op de grond zitten en luisterde naar de geluiden van het bos.

    Jake
    'Jake! Seth!' hoorde ik in de verte.
    Ik keek Seth aan en knikte, ik rende richting Renesmee. Ik wist niet was Seth deed, maar dat maakte me niet uit.
    Renesmee zat op de grond met haar ogen dicht.
    Ze opende haar ogen en keek me stralend aan. Ze was prachtig.
    'Hi Jakie' zei ze lief.
    Ik gaf haar een knikje. Ze stond op en liep naar me toe, ze aaide me. Ze legde haar hoofd op mijn schouder.
    'Ik hou van je, Jake'


    My mom says I'm pretty, so fuck you