• Worden jullie ook zo geïrriteerd door spelfouten?
    Mijn grootste irritaties zijn om als/dan fouten en mij/ik fouten(hij is groter als mij, dat zeg je toch niet?)
    Ben ik de enige die daar niet tegen kan?
    O en moeilijke woorden die mensen bij het dictee der Nederlandse taal(ik moest een voorbeeld hebben ok?) fout schrijven, dat vind ik ok hoor(:


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    'Hij is groter als mij' is dialect...
    Ik erger me enkel aan echt erge/grote spelfouten


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, en als mensen geen interpunctie gebruiken.
    Of in elk geval niet op de goede manier. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Moffat schreef:
    'Hij is groter als mij' is dialect...
    Ik erger me enkel aan echt erge/grote spelfouten

    is het ook dialect als je niet opgegroeid bent/leeft met mensen die dat dialect hebben?


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Moffat schreef:
    'Hij is groter als mij' is dialect...
    Ik erger me enkel aan echt erge/grote spelfouten


    Ik zeg best vaak dingen zoals 'hij is groter dan mij'. Niemand bij mij hier in de buurt en omgeving (woon bij A'dam) zegt 'groter dan ik'.


    To infinity and beyond •

    Damare schreef:
    (...)
    is het ook dialect als je niet opgegroeid bent/leeft met mensen die dat dialect hebben?


    Dat hangt ervan af...

    Plus, sommige mensen hebben gewoon niet echt het taalgevoel om te beseffen dat sommige constructies niet juist zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tortura schreef:
    Ja, en als mensen geen interpunctie gebruiken.
    Of in elk geval niet op de goede manier. :].

    oops...


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Moffat schreef:
    (...)

    Dat hangt ervan af...

    Plus, sommige mensen hebben gewoon niet echt het taalgevoel om te beseffen dat sommige constructies niet juist zijn.


    Dat kan ook ja.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ja, ik erger me daar wel aan, maar voornamelijk in verhalen. Op zich vallen de spelling en grammatica hier op het forum van Q me meestal nog heel erg mee. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, ik erger me daar niet aan,. omdat ikzelf ook niet goed kan spellen. En ik zie ook de meeste fouten niet.
    Behalve erge spelling en grammatica fouten c:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 16:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee.. sommige mensen kunnen daar gewoon niks aan doen, maar kunnen alsnog wel goed verhalen schrijven. Niet iedereen is perfect ;]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik woon in Brabant, met ons dialect is zowat alles fout. Dus nee. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moffat schreef:
    'Hij is groter als mij' is dialect...
    Ik erger me enkel aan echt erge/grote spelfouten


    Dit. Dialect is moeilijk om uit je spelling te halen, daarom dat deze fouten nog steeds gemaakt worden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Westcoast schreef:
    (...)

    Ik zeg best vaak dingen zoals 'hij is groter dan mij'. Niemand bij mij hier in de buurt en omgeving (woon bij A'dam) zegt 'groter dan ik'.



    Ja, dat heb je hier echt best veel.
    Ik kan er niet tegen als mensen om de kleinste dingetjes gaan zeuren. Foutjes zijn er altijd wel, pas als het grote fouten worden kan ik er echt niet tegen.


    Your make-up is terrible

    xDesire schreef:
    Nee.. sommige mensen kunnen daar gewoon niks aan doen, maar kunnen alsnog wel goed verhalen schrijven. Niet iedereen is perfect ;]

    True.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Square schreef:
    Ja, ik erger me daar wel aan, maar voornamelijk in verhalen. Op zich vallen de spelling en grammatica hier op het forum van Q me meestal nog heel erg mee. (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.